Daar had ik het net over, dat heulen met de IS niet gelijk staat aan opmerkingen maken over verzopen Syriërs.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Door wie wordt er met welke vijand geheuld dan?
Ik heul met niemand, het enige dat ik wens is dat mijn landje (dat mijn opa's en vader hielpen opbouwen), en liefst heel Europa, weer zo relaxt wordt zoals het zo'n pakweg 30 - 40 jaar geleden was.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar had ik het net over, dat heulen met de IS niet gelijk staat aan opmerkingen maken over verzopen Syriërs.
Helemaal mee eens, maar dat heulen met de IS was ook niet tegen jou gericht.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heul met niemand, het enige dat ik wens is dat mijn landje, en liefst heel Europa, weer zo relaxt wordt zoals het zo'n pakweg 30 - 40 jaar geleden was.
Ik trok me dat niet aan hoor, ik weet zelf heel goed waar ik voor sta en waar ik tegen ben.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar dat heulen met de IS was ook niet tegen jou gericht.Waarom hij die vraag aan jou stelde in plaats van aan mij snap ik dan weer niet.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:16 schreef Frutsel het volgende:
Vanochtend 100 posts weggegooid, evenals een paar users. Laten we ff ontopic blijven voor we weer te ver gaan afdwalen naar allerlei randzaken aub
Ik zal de rem erop gooien omdat je het vriendelijk vraagt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:16 schreef Frutsel het volgende:
Vanochtend 100 posts weggegooid, evenals een paar users. Laten we ff ontopic blijven voor we weer te ver gaan afdwalen naar allerlei randzaken aub
Opbouwen vind ik een rare en misplaatste term, zoals ik zojuist al zei, mijn opa's en vader hebben Nederland al opgebouwd na WOII, het enige dat wij moeten doen is handhaven, dwz zorgen dat het zo blijft, en misschien hier en daar een aantal kleine bijsturingen doen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat maakt jou dit beter dan de vermeende terroristen? We probeer hier toch met zijn allen een samenleving op te bouwen?²
Ik voel je. Maar de samenleving is geen statische aangelegenheid. Deze is in ontwikkeling. Aan ons allen om die ontwikkeling de goede kant op te sturen. Daarin is een rol voor ons allen weggelegd.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Opbouwen vind ik een rare term, zoals ik zojuist al zei, mijn opa's en vader hebben Nederland al opgebouwd na WOII, het enige dat wij moeten doen is handhaven, dwz zorgen dat het zo blijft, en misschien hier en daar een aantal kleine bijsturingen te doen.
Positief over terroristen, ja.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voel je. Maar de samenleving is geen statische aangelegenheid. Deze is in ontwikkeling. Aan ons allen om die ontwikkeling de goede kant op te sturen. Daarin is een rol voor ons allen weggelegd.
Ik neem in ieder geval mijn verantwoordelijkheid door positief te zijn.²
Daar zijn we hard aan het werken, getuige de recente actie in Duitsland.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voel je. Maar de samenleving is geen statische aangelegenheid. Deze is in ontwikkeling. Aan ons allen om die ontwikkeling de goede kant op te sturen. Daarin is een rol voor ons allen weggelegd.
Ik neem in ieder geval mijn verantwoordelijkheid door positief te zijn.²
quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar zijn we hard aan het werken, getuige de recente actie in Duitsland.
De cirkel is weer rond.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En bam, meteen weer 100% terug on topic!
De actie in Duitsland is koren op de molen van de terroristen. Ben ik de enige die beseft dat dit een kat en muis spel is die niet ophoudt?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar zijn we hard aan het werken, getuige de recente actie in Duitsland.
De terroristen dus maar gewoon hun gang laten gaan zonder hen een strobreed in de weg te leggen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De actie in Duitsland is koren op de molen van de terroristen. Ben ik de enige die beseft dat dit een kat en muis spel is die niet ophoudt?
Actie-Reactie-Actie-Reactie. We moeten die spiraal juist doorbreken.²
Je blijft maar met sarcastische valse dilemma's strooien. Dat brengt ons geen stap verder. Of ben je 14?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
De terroristen dus maar gewoon hun gang laten gaan zonder hen een strobreed in de weg te leggen?
Terroristententen opdoeken maakt hen alleen maar sterker?
Nee, dat is het kaf van het koren scheiden.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De actie in Duitsland is koren op de molen van de terroristen. Ben ik de enige die beseft dat dit een kat en muis spel is die niet ophoudt?
Actie-Reactie-Actie-Reactie. We moeten die spiraal juist doorbreken.²
Wat stel je dan voor? Jij bent tegen het aanpakken van haathuizen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je blijft maar met sarcastische valse dilemma's strooien. Dat brengt ons geen stap verder. Of ben je 14?²
Ten eerste zou je met respect over moskeeën kunnen spreken. De Wilders retoriek is misschien leuk voor je sluitspier maar draagt nergens aan bij. Ik denk dat op de lange termijn de enige oplossing is dat het Westen zich niet meer bemoeit met het Midden-Oosten. Die olie is het niet waard.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat stel je dan voor? Jij bent tegen het aanpakken van haathuizen.
Die tent die ze zijn binnengevallen is oprecht een haathuis. Ik heb het niet over moskeeën in het algemeen. Dat 2e deel van je post heeft geen ene fuck te maken met het onderwerp en lijkt op een copy-paste van wat je al in een ander topic hebt gezegd.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ten eerste zou je met respect over moskeeën kunnen spreken. De Wilders retoriek is misschien leuk voor je sluitspier maar draagt nergens aan bij. Ik denk dat op de lange termijn de enige oplossing is dat het Westen zich niet meer bemoeit met het Midden-Oosten. Die olie is het niet waard.²
Een oplossing blijft een oplossing, al heb ik hem 45 keer aangedragen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Die tent die ze zijn binnengevallen is oprecht een haathuis. Ik heb het niet over moskeeën in het algemeen. Dat 2e deel van je post heeft geen ene fuck te maken met het onderwerp en lijkt op een copy-paste van wat je al in een ander topic hebt gezegd.
Betekent dat dat we ons in het Westen dan ook niets meer aan hoeven te trekken van vluchtelingen en mogen we ze dan linea recta terugsturen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ten eerste zou je met respect over moskeeën kunnen spreken. De Wilders retoriek is misschien leuk voor je sluitspier maar draagt nergens aan bij. Ik denk dat op de lange termijn de enige oplossing is dat het Westen zich niet meer bemoeit met het Midden-Oosten. Die olie is het niet waard.²
Worden die aanslagen, door hier geboren burgers, alleen gepleegd worden omdat het westen zich bemoeit met de plaatselijke puinhopen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht een lastige vraag. Dat doet mij meer en meer vermoeden dat de oplossing moeilijker is dan we denken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Betekent dat dat we ons in het Westen dan ook niets meer aan hoeven te trekken van vluchtelingen en mogen we ze dan linea recta terugsturen?
En gaan we hier allemaal gezamenlijk Kumbaya my lord zingen als we maar doen alsof het Midden-Oosten niet bestaat en hen daar maar lekker elkaar laten afslachten en verkrachten enzo? Dan hebben we meteen een leuke samenleving hier in eigen land en wil niemand de sharia invoeren of het land overheersen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Betekent dat dat we ons in het Westen dan ook niets meer aan hoeven te trekken van vluchtelingen en mogen we ze dan linea recta terugsturen?
Je zegt net dat je hem al 45 keer hebt aangedragen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht een lastige vraag. Dat doet mij meer en meer vermoeden dat de oplossing moeilijker is dan we denken.²
De welvaart keldert dan wel in die regio hè?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een oplossing blijft een oplossing, al heb ik hem 45 keer aangedragen.²
Tja als hij daar 100% achter staat, betekent dat dus ook dat we al die vluchtelingen maar moeten laten verzuipen of terug de vuurlinie in moeten sturen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je zegt net dat je hem al 45 keer hebt aangedragen?
Je wil alleen het een maar niet het ander, dat is wel erg makkelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht een lastige vraag. Dat doet mij meer en meer vermoeden dat de oplossing moeilijker is dan we denken.²
Het is een moeilijke kwestie. Het kost tijd. Het westen zal in de mirror moeten kijken en zich langzamerhand uit het Midden-Oosten moeten manoeuvreren.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je zegt net dat je hem al 45 keer hebt aangedragen?
Volgens mij komt het er op neer dat we alleen op een positieve manier met moslims om moeten gaan. Dat zou meteen voorkomen dat we afgeslacht of onderdrukt gaan worden als zij het op lange termijn hier overnemen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil alleen het een maar niet het ander, dat is wel erg makkelijk.
Zo interpreteer ik zijn stelling dat het Westen zich niet met het MO moet bemoeien, persoonlijk vind ik vind het een prima oplossing.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja als hij daar 100% achter staat, betekent dat dus ook dat we al die vluchtelingen maar moeten laten verzuipen of terug de vuurlinie in moeten sturen.
Ik heb je vraag met ja noch nee beantwoord.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil alleen het een maar niet het ander, dat is wel erg makkelijk.
Maar alleen positief met moslims omgaan helpt geen donder; Zweden die er op geilt zo veel mogelijk naar binnen te slepen, wordt van binnen verwoest door hen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo interpreteer ik zijn stelling dat het Westen zich niet met het MO moet bemoeien, persoonlijk vind ik vind het een prima oplossing.
Oei, maar dat mag ik natuurlijk niet hardop zeggen.
Idd.. Mensen die jou willen uitmoorden moet je vooral alles geven wat ze eisen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een moeilijke kwestie. Het kost tijd. Het westen zal in de mirror moeten kijken en zich langzamerhand uit het Midden-Oosten moeten manoeuvreren.
Terroristen gebruiken dit vaak als reden bij het ronselen. Laten we die reden dan wegnemen!²
Ze gaan niet ineens weg. Blijkbaar waren er genoeg aanleidingen om die specifieke moskee binnen te vallen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een moeilijke kwestie. Het kost tijd. Het westen zal in de mirror moeten kijken en zich langzamerhand uit het Midden-Oosten moeten manoeuvreren.
Terroristen gebruiken dit vaak als reden bij het ronselen. Laten we die reden dan wegnemen!²
Ik geloof niet in de theorie dat de wereld veiliger wordt als wij het westen besluiten alleen maar aan zichzelf te denkenquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je mag zelf weten hoe je het noemt. Ik wil geen aanslagen meer. Kun je stoere praat opzetten, maar dat helpt ons met niks. Datgene wat ik opnoem is wellicht niet wenselijk maar écht wel onderdeel van de oplossing.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd.. Mensen die jou willen uitmoorden moet je vooral alles geven wat ze eisen.
15 van de 22 bekende terroristen die naar Syrië afreisden, kwamen uit die haathut.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze gaan niet ineens weg. Blijkbaar waren er genoeg aanleidingen om die specifieke moskee binnen te vallen.
Nee, want die gasten willen hun ellende heel graag over de hele wereld verspreid zien.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de theorie dat de wereld veiliger wordt als wij het westen besluiten alleen maar aan zichzelf te denken
Als je geen aanslagen meer wilt moet je het ermee eens zijn dat ze bepaalde moskeeën binnenvallen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je mag zelf weten hoe je het noemt. Ik wil geen aanslagen meer. Kun je stoere praat opzetten, maar dat helpt ons met niks. Datgene wat ik opnoem is wellicht niet wenselijk maar écht wel onderdeel van de oplossing.²
Genoeg reden om daar dus een kijkje te nemen lijkt mijquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:52 schreef ToT het volgende:
[..]
15 van de 22 bekende terroristen die naar Syrië afreisden, kwamen uit die haathut.
Dus ook al bemoeien we ons niet met hen, ze kweken wel nieuwe soldaten om gruwelijk in het Midden-Oosten te gaan moorden. Wij faciliteren hun oorlog dan als wij een oogje dichtknijpen om de lieve vrede voor ons te bewaren.
Alle moslims het Westen uitzetten en het hele Westen uit de islamitische wereld halen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je mag zelf weten hoe je het noemt. Ik wil geen aanslagen meer. Kun je stoere praat opzetten, maar dat helpt ons met niks. Datgene wat ik opnoem is wellicht niet wenselijk maar écht wel onderdeel van de oplossing.²
Toegeven aan terroristen is niet de oplossing.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Blijkbaar komen er helemaal geen aanslagen meer als we ons niet meer met het Midden-Oosten bemoeien.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je geen aanslagen meer wilt moet je het ermee eens zijn dat ze bepaalde moskeeën binnenvallen.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Genoeg reden om daar dus een kijkje te nemen lijkt mij
Wat geeft jou die heilige overtuiging dat jij het allemaal goed ziet en 'wij' allemaal niet?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is symptoombestrijding. Die gasten gaan wel verder in de huiskamer (klassieke meubelen en mooi servies). Je moet de reden wegnemen WAAROM ze aanslagen plegen. Dat is voor het grootste gedeelte het gedrag van het Westen in het Midden-Oosten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je geen aanslagen meer wilt moet je het ermee eens zijn dat ze bepaalde moskeeën binnenvallen.
Denk dat het westen zeker wel een aandeel heeft in dit. Maar dat is ook een andere discussie en dat neemt niet weg dat je dan vijandelijke elementen hier moet verwijderen. En zolang ze een gegronde reden hebben om bij dit soort plekken binnen te vallen moeten ze dat doen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Blijkbaar komen er helemaal geen aanslagen meer als we ons niet meer met het Midden-Oosten bemoeien.
Akkoord; er wordt bij aanslagen wel vaak geroepen dat de bombardementen moeten stoppen, maar dan nog; die echte radicale moslims haten ons gewoon intens, ongeacht wat we doen. Als we ons niet met hen bemoeien stellen we de aanslagen alleen maar uit, terwijl in de tussentijd Europa overspoeld wordt met potentiële terroristen.
Dat is niet waar. Als bij dit soort invallen concrete plannen worden gevonden kun je dit soort mensen van straat halen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is symptoombestrijding. Die gasten gaan wel verder in de huiskamer (klassieke meubelen en mooi servies). Je moet de reden wegnemen WAAROM ze aanslagen plegen. Dat is voor het grootste gedeelte het gedrag van het Westen in het Midden-Oosten.²
De slachtofferrol is blijkbaar zeer comfortabel.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is symptoombestrijding. Die gasten gaan wel verder in de huiskamer (klassieke meubelen en mooi servies). Je moet de reden wegnemen WAAROM ze aanslagen plegen. Dat is voor het grootste gedeelte het gedrag van het Westen in het Midden-Oosten.²
En dan stoppen ze? écht?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Omdat jullie alleen maar het beeld kennen dat de media jullie voorschotelt. Die bovendien ook nog eens eenzijdig is. Daar heb ik geen last van. Ik weet wat daadwerkelijk leeft en speelt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat geeft jou die heilige overtuiging dat jij het allemaal goed ziet en 'wij' allemaal niet?
Tuurlijk, stoppen ze dan niet, dat is juist het punt!quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:00 schreef FANN het volgende:
[..]
En dan stoppen ze? écht?
Wat is het einddoel van IS dan?
Is hun doel niet om ervoor te zorgen dat de hele wereld islamitisch is?
Maar waarom doodt IS andere moslims, als het zelf zo islamitisch is?
Het is echt bijzonder wat jij elke keer weer getypt weet te krijgen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Omdat jullie alleen maar het beeld kennen dat de media jullie voorschotelt. Die bovendien ook nog eens eenzijdig is. Daar heb ik geen last van. Ik weet wat daadwerkelijk leeft en speelt.
Het wordt tijd dat jullie mij gaan serieus nemen. Ik heb er genoeg random woorden voor gebruikt de afgelopen jaren. Wees blij dat ik geen geld vraag voor mijn expertise maar dit belangeloos inzet voor een betere togetherliving.²
Precies ja!quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat het westen zeker wel een aandeel heeft in dit. Maar dat is ook een andere discussie en dat neemt niet weg dat je dan vijandelijke elementen hier moet verwijderen. En zolang ze een gegronde reden hebben om bij dit soort plekken binnen te vallen moeten ze dat doen.
Misschien weet jij het beter dan ik maar hadden die gasten die nu aanslagen in west Europa pleegden, een goede baan en uitstekende toekomstperspectieven?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel... was een retorische vraagquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk, stoppen ze dan niet, dat is juist het punt!
Het maakt geen drol uit wat we doen in het Midden Oosten. We kunnen het nooit goed doen daar. Als we niets doen worden we verkettert en als we iets doen ook.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
gasten gaan wel verder in de huiskamer (klassieke meubelen en mooi servies). Je moet de reden wegnemen WAAROM ze aanslagen
Waar haal je dat allemaal vandaan, je lult gewoon in de ruimte, welke bronnen heb jij dan buiten dezelfde media als ik?quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Omdat jullie alleen maar het beeld kennen dat de media jullie voorschotelt. Die bovendien ook nog eens eenzijdig is. Daar heb ik geen last van. Ik weet wat daadwerkelijk leeft en speelt.
Het wordt tijd dat jullie mij gaan serieus nemen. Ik heb er genoeg random woorden voor gebruikt de afgelopen jaren. Wees blij dat ik geen geld vraag voor mijn expertise maar dit belangeloos inzet voor een betere togetherliving.²
Hoeveel mensen willen er dan de sharia in de Schilderswijk?quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies ja!
Als je bijvoorbeeld in de Schilderswijk in Den Haag kijkt, hoeveel mensen daar de sharia ingevoerd willen hebben....en dan praat je dus nog maar over 1 wijk!
ÉN dan praat je ook nog niet over vele moskeeën waarin haat gepredikt wordt. Een aantal weken geleden was er een bericht op de Frontpage dat er een moskee hier in Nederland op betrapt was. Pamfletten met haardragende teksten. Uiteraard wist de imam van niets en waren die pamfletten zonder zijn medeweten door racisten neergelegd om hen in een kwaad daglicht te stellen!
prachtige objectieve kanalen uit het midden oosten natuurlijk. Die blinken uit in zeer goede journalistieke pareltjesquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Waar haal je dat allemaal vandaan, je lult gewoon in de ruimte, welke bronnen heb jij dan buiten dezelfde media als ik?
Hij wil niet dat moslims er op aangekeken worden dat er terroristen onder hen zijn, dus kun je het probleem beter helemaal negeren.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Als bij dit soort invallen concrete plannen worden gevonden kun je dit soort mensen van straat halen.
En snap niet waarom je zo aan het miepen bent? Je wilt toch geen aanslagen meer zeg je?
Dat willen ze ons wel heel graag wijsmaken, opdat we er voorlopig nog voldoende binnenhalen zodat ze hun doel uiteindelijk misschien wel kunnen bereiken, het is aan 'ons' dat te voorkomen vind ik.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel... was een retorische vraag
Nou ik kijk helemaal niet alle moslims hier op aan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wil niet dat moslims er op aangekeken worden dat er terroristen onder hen zijn, dus kun je het probleem beter helemaal negeren.
Ik kom dagelijks in de moskee. Ik heb Marokkaanse familie, kennissen en vrienden. Ik ben in Syrië geweest 20 jaar geleden (toen het rustig was). Ik ben in Saoedi-Arabië geweest (3 maandne geleden). Ik kom jaarlijks in Marokko. Ik kijk en lees de Nederlandse media, maar ik heb ook schoteltv. En niet om legend te doen, maar ik weet gewoon meer dan jij hierover.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Waar haal je dat allemaal vandaan, je lult gewoon in de ruimte, welke bronnen heb jij dan buiten dezelfde media als ik?
Hij zuigt het ter plekke uit zijn dikke duim.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:03 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
prachtige objectieve kanalen uit het midden oosten natuurlijk. Die blinken uit in zeer goede journalistieke pareltjes
Je betrekt alles weer op jezelf. Dacht even dat het een serieus gesprek was.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kom dagelijks in de moskee. Ik heb Marokkaanse familie, kennissen en vrienden. Ik ben in Syrië geweest 20 jaar geleden (toen het rustig was). Ik ben in Saoedi-Arabië geweest (3 maandne geleden). Ik kom jaarlijks in Marokko. Ik kijk en lees de Nederlandse media, maar ik heb ook schoteltv. En niet om legend te doen, maar ik weet gewoon meer dan jij hierover.²
quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker en het is de schuld van de slachtoffers blijkt wel weerquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wil niet dat moslims er op aangekeken worden dat er terroristen onder hen zijn, dus kun je het probleem beter helemaal negeren.
Wij van WC eend.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kom dagelijks in de moskee. Ik heb Marokkaanse familie, kennissen en vrienden. Ik ben in Syrië geweest 20 jaar geleden (toen het rustig was). Ik ben in Saoedi-Arabië geweest (3 maandne geleden). Ik kom jaarlijks in Marokko. Ik kijk en lees de Nederlandse media, maar ik heb ook schoteltv. En niet om legend te doen, maar ik weet gewoon meer dan jij hierover.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |