abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2016 @ 14:44:36 #251
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_164066181
quote:
5s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Betekent dat dat we ons in het Westen dan ook niets meer aan hoeven te trekken van vluchtelingen en mogen we ze dan linea recta terugsturen?
Dat vind ik oprecht een lastige vraag. Dat doet mij meer en meer vermoeden dat de oplossing moeilijker is dan we denken. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_164066196
quote:
5s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Betekent dat dat we ons in het Westen dan ook niets meer aan hoeven te trekken van vluchtelingen en mogen we ze dan linea recta terugsturen?
En gaan we hier allemaal gezamenlijk Kumbaya my lord zingen als we maar doen alsof het Midden-Oosten niet bestaat en hen daar maar lekker elkaar laten afslachten en verkrachten enzo? Dan hebben we meteen een leuke samenleving hier in eigen land en wil niemand de sharia invoeren of het land overheersen?
pi_164066201
quote:
15s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat vind ik oprecht een lastige vraag. Dat doet mij meer en meer vermoeden dat de oplossing moeilijker is dan we denken. :{

Je zegt net dat je hem al 45 keer hebt aangedragen?
  donderdag 28 juli 2016 @ 14:45:51 #254
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_164066209
quote:
15s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een oplossing blijft een oplossing, al heb ik hem 45 keer aangedragen. :{

De welvaart keldert dan wel in die regio hè?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_164066219
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Tja als hij daar 100% achter staat, betekent dat dus ook dat we al die vluchtelingen maar moeten laten verzuipen of terug de vuurlinie in moeten sturen.
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2016 @ 14:47:18 #256
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_164066235
quote:
15s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je wil alleen het een maar niet het ander, dat is wel erg makkelijk.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  donderdag 28 juli 2016 @ 14:48:29 #257
13462 BansheeBoy
pi_164066254
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is een moeilijke kwestie. Het kost tijd. Het westen zal in de mirror moeten kijken en zich langzamerhand uit het Midden-Oosten moeten manoeuvreren. :{

Terroristen gebruiken dit vaak als reden bij het ronselen. Laten we die reden dan wegnemen!

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_164066263
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Volgens mij komt het er op neer dat we alleen op een positieve manier met moslims om moeten gaan. Dat zou meteen voorkomen dat we afgeslacht of onderdrukt gaan worden als zij het op lange termijn hier overnemen.
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2016 @ 14:49:09 #259
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_164066269
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:46 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja als hij daar 100% achter staat, betekent dat dus ook dat we al die vluchtelingen maar moeten laten verzuipen of terug de vuurlinie in moeten sturen.
Zo interpreteer ik zijn stelling dat het Westen zich niet met het MO moet bemoeien, persoonlijk vind ik vind het een prima oplossing.
Ik heb niemand uitgenodigd hierheen te komen.
Oei, maar dat mag ik natuurlijk niet hardop zeggen.
  donderdag 28 juli 2016 @ 14:49:13 #260
13462 BansheeBoy
pi_164066271
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik heb je vraag met ja noch nee beantwoord. :{

pi_164066284
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Zo interpreteer ik zijn stelling dat het Westen zich niet met het MO moet bemoeien, persoonlijk vind ik vind het een prima oplossing.
Oei, maar dat mag ik natuurlijk niet hardop zeggen.
Maar alleen positief met moslims omgaan helpt geen donder; Zweden die er op geilt zo veel mogelijk naar binnen te slepen, wordt van binnen verwoest door hen.
  donderdag 28 juli 2016 @ 14:50:31 #262
38496 Perrin
pi_164066287
quote:
15s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is een moeilijke kwestie. Het kost tijd. Het westen zal in de mirror moeten kijken en zich langzamerhand uit het Midden-Oosten moeten manoeuvreren. :{

Terroristen gebruiken dit vaak als reden bij het ronselen. Laten we die reden dan wegnemen!

Idd.. Mensen die jou willen uitmoorden moet je vooral alles geven wat ze eisen.
pi_164066290
quote:

[..]

Ze gaan niet ineens weg. Blijkbaar waren er genoeg aanleidingen om die specifieke moskee binnen te vallen.
pi_164066294
quote:

[..]

Ik geloof niet in de theorie dat de wereld veiliger wordt als wij het westen besluiten alleen maar aan zichzelf te denken
  donderdag 28 juli 2016 @ 14:52:06 #265
13462 BansheeBoy
pi_164066315
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:50 schreef Perrin het volgende:

[..]

Idd.. Mensen die jou willen uitmoorden moet je vooral alles geven wat ze eisen.
Je mag zelf weten hoe je het noemt. Ik wil geen aanslagen meer. Kun je stoere praat opzetten, maar dat helpt ons met niks. Datgene wat ik opnoem is wellicht niet wenselijk maar écht wel onderdeel van de oplossing. :{

pi_164066326
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ze gaan niet ineens weg. Blijkbaar waren er genoeg aanleidingen om die specifieke moskee binnen te vallen.
15 van de 22 bekende terroristen die naar Syrië afreisden, kwamen uit die haathut.

Dus ook al bemoeien we ons niet met hen, ze kweken wel nieuwe soldaten om gruwelijk in het Midden-Oosten te gaan moorden. Wij faciliteren hun oorlog dan als wij een oogje dichtknijpen om de lieve vrede voor ons te bewaren.
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2016 @ 14:52:40 #267
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_164066333
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik geloof niet in de theorie dat de wereld veiliger wordt als wij het westen besluiten alleen maar aan zichzelf te denken
Nee, want die gasten willen hun ellende heel graag over de hele wereld verspreid zien.
Als ze allemaal lekker thuis bleven was er hier geen probleem.
Lekker in het zonnetje, onder je eigen mensen, waar je nog fijn met hoofddoek over straat kan en men niet opkijkt van een onthoofding meer of minder.
Wat wil je nog meer?
pi_164066389
quote:
15s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je mag zelf weten hoe je het noemt. Ik wil geen aanslagen meer. Kun je stoere praat opzetten, maar dat helpt ons met niks. Datgene wat ik opnoem is wellicht niet wenselijk maar écht wel onderdeel van de oplossing. :{

Als je geen aanslagen meer wilt moet je het ermee eens zijn dat ze bepaalde moskeeën binnenvallen.
pi_164066397
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:52 schreef ToT het volgende:

[..]

15 van de 22 bekende terroristen die naar Syrië afreisden, kwamen uit die haathut.

Dus ook al bemoeien we ons niet met hen, ze kweken wel nieuwe soldaten om gruwelijk in het Midden-Oosten te gaan moorden. Wij faciliteren hun oorlog dan als wij een oogje dichtknijpen om de lieve vrede voor ons te bewaren.
Genoeg reden om daar dus een kijkje te nemen lijkt mij :P
pi_164066401
quote:

[..]

Alle moslims het Westen uitzetten en het hele Westen uit de islamitische wereld halen?

Ik vind dat vrij radicaal.
  donderdag 28 juli 2016 @ 14:56:41 #271
38496 Perrin
pi_164066408
quote:

[..]

Toegeven aan terroristen is niet de oplossing.
pi_164066430
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als je geen aanslagen meer wilt moet je het ermee eens zijn dat ze bepaalde moskeeën binnenvallen.
Blijkbaar komen er helemaal geen aanslagen meer als we ons niet meer met het Midden-Oosten bemoeien.
Akkoord; er wordt bij aanslagen wel vaak geroepen dat de bombardementen moeten stoppen, maar dan nog; die echte radicale moslims haten ons gewoon intens, ongeacht wat we doen. Als we ons niet met hen bemoeien stellen we de aanslagen alleen maar uit, terwijl in de tussentijd Europa overspoeld wordt met potentiële terroristen.
pi_164066434
quote:

[..]

Genoeg reden om daar dus een kijkje te nemen lijkt mij :P
:Y Sowieso!
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2016 @ 14:57:57 #274
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_164066440
quote:

[..]

Wat geeft jou die heilige overtuiging dat jij het allemaal goed ziet en 'wij' allemaal niet?
  donderdag 28 juli 2016 @ 14:58:49 #275
13462 BansheeBoy
pi_164066455
quote:

[..]

Het is symptoombestrijding. Die gasten gaan wel verder in de huiskamer (klassieke meubelen en mooi servies). Je moet de reden wegnemen WAAROM ze aanslagen plegen. Dat is voor het grootste gedeelte het gedrag van het Westen in het Midden-Oosten. :{

pi_164066459
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Blijkbaar komen er helemaal geen aanslagen meer als we ons niet meer met het Midden-Oosten bemoeien.
Akkoord; er wordt bij aanslagen wel vaak geroepen dat de bombardementen moeten stoppen, maar dan nog; die echte radicale moslims haten ons gewoon intens, ongeacht wat we doen. Als we ons niet met hen bemoeien stellen we de aanslagen alleen maar uit, terwijl in de tussentijd Europa overspoeld wordt met potentiële terroristen.
Denk dat het westen zeker wel een aandeel heeft in dit. Maar dat is ook een andere discussie en dat neemt niet weg dat je dan vijandelijke elementen hier moet verwijderen. En zolang ze een gegronde reden hebben om bij dit soort plekken binnen te vallen moeten ze dat doen.
pi_164066475
quote:
15s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is symptoombestrijding. Die gasten gaan wel verder in de huiskamer (klassieke meubelen en mooi servies). Je moet de reden wegnemen WAAROM ze aanslagen plegen. Dat is voor het grootste gedeelte het gedrag van het Westen in het Midden-Oosten. :{

Dat is niet waar. Als bij dit soort invallen concrete plannen worden gevonden kun je dit soort mensen van straat halen.

En snap niet waarom je zo aan het miepen bent? Je wilt toch geen aanslagen meer zeg je?
pi_164066482
Zijn gewoon criminele organisaties.
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2016 @ 15:00:31 #279
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_164066486
quote:

[..]

De slachtofferrol is blijkbaar zeer comfortabel.
pi_164066489
quote:

[..]

En dan stoppen ze? écht?

Wat is het einddoel van IS dan?
Is hun doel niet om ervoor te zorgen dat de hele wereld islamitisch is?
Maar waarom doodt IS andere moslims, als het zelf zo islamitisch is?
  donderdag 28 juli 2016 @ 15:00:42 #281
13462 BansheeBoy
pi_164066495
quote:
5s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Wat geeft jou die heilige overtuiging dat jij het allemaal goed ziet en 'wij' allemaal niet?
Omdat jullie alleen maar het beeld kennen dat de media jullie voorschotelt. Die bovendien ook nog eens eenzijdig is. Daar heb ik geen last van. Ik weet wat daadwerkelijk leeft en speelt. :{

Het wordt tijd dat jullie mij gaan serieus nemen. Ik heb er genoeg random woorden voor gebruikt de afgelopen jaren. Wees blij dat ik geen geld vraag voor mijn expertise maar dit belangeloos inzet voor een betere togetherliving. :{

† In Memoriam † donderdag 28 juli 2016 @ 15:01:11 #282
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_164066507
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:00 schreef FANN het volgende:

[..]

En dan stoppen ze? écht?

Wat is het einddoel van IS dan?
Is hun doel niet om ervoor te zorgen dat de hele wereld islamitisch is?
Maar waarom doodt IS andere moslims, als het zelf zo islamitisch is?
Tuurlijk, stoppen ze dan niet, dat is juist het punt!
pi_164066514
quote:
15s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Omdat jullie alleen maar het beeld kennen dat de media jullie voorschotelt. Die bovendien ook nog eens eenzijdig is. Daar heb ik geen last van. Ik weet wat daadwerkelijk leeft en speelt. :{

Het wordt tijd dat jullie mij gaan serieus nemen. Ik heb er genoeg random woorden voor gebruikt de afgelopen jaren. Wees blij dat ik geen geld vraag voor mijn expertise maar dit belangeloos inzet voor een betere togetherliving. :{

Het is echt bijzonder wat jij elke keer weer getypt weet te krijgen.
pi_164066519
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat het westen zeker wel een aandeel heeft in dit. Maar dat is ook een andere discussie en dat neemt niet weg dat je dan vijandelijke elementen hier moet verwijderen. En zolang ze een gegronde reden hebben om bij dit soort plekken binnen te vallen moeten ze dat doen.
Precies ja! :Y

Als je bijvoorbeeld in de Schilderswijk in Den Haag kijkt, hoeveel mensen daar de sharia ingevoerd willen hebben....en dan praat je dus nog maar over 1 wijk!
ÉN dan praat je ook nog niet over vele moskeeën waarin haat gepredikt wordt. Een aantal weken geleden was er een bericht op de Frontpage dat er een moskee hier in Nederland op betrapt was. Pamfletten met haardragende teksten. Uiteraard wist de imam van niets en waren die pamfletten zonder zijn medeweten door racisten neergelegd om hen in een kwaad daglicht te stellen! :')
pi_164066521
quote:

[..]

Misschien weet jij het beter dan ik maar hadden die gasten die nu aanslagen in west Europa pleegden, een goede baan en uitstekende toekomstperspectieven?

Of waren ze al een beetje ontevreden over hun leven in de huidige maatschappij?
  donderdag 28 juli 2016 @ 15:01:52 #286
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_164066525
je vergeet het stukje dat we als een belangeloze gratis HelloFresh-service voedsel moeten gaan rondbrengen voor de plaatselijke Moslims
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_164066528
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Tuurlijk, stoppen ze dan niet, dat is juist het punt!
Nee dat snap ik ook wel... was een retorische vraag :+
pi_164066530
quote:
gasten gaan wel verder in de huiskamer (klassieke meubelen en mooi servies). Je moet de reden wegnemen WAAROM ze aanslagen
Het maakt geen drol uit wat we doen in het Midden Oosten. We kunnen het nooit goed doen daar. Als we niets doen worden we verkettert en als we iets doen ook.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2016 @ 15:02:17 #289
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_164066533
quote:

[..]

Waar haal je dat allemaal vandaan, je lult gewoon in de ruimte, welke bronnen heb jij dan buiten dezelfde media als ik?
pi_164066551
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:01 schreef ToT het volgende:

[..]

Precies ja! :Y

Als je bijvoorbeeld in de Schilderswijk in Den Haag kijkt, hoeveel mensen daar de sharia ingevoerd willen hebben....en dan praat je dus nog maar over 1 wijk!
ÉN dan praat je ook nog niet over vele moskeeën waarin haat gepredikt wordt. Een aantal weken geleden was er een bericht op de Frontpage dat er een moskee hier in Nederland op betrapt was. Pamfletten met haardragende teksten. Uiteraard wist de imam van niets en waren die pamfletten zonder zijn medeweten door racisten neergelegd om hen in een kwaad daglicht te stellen! :')
Hoeveel mensen willen er dan de sharia in de Schilderswijk? :P
pi_164066554
quote:
5s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

[..]

Waar haal je dat allemaal vandaan, je lult gewoon in de ruimte, welke bronnen heb jij dan buiten dezelfde media als ik?
prachtige objectieve kanalen uit het midden oosten natuurlijk. Die blinken uit in zeer goede journalistieke pareltjes
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_164066556
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Als bij dit soort invallen concrete plannen worden gevonden kun je dit soort mensen van straat halen.

En snap niet waarom je zo aan het miepen bent? Je wilt toch geen aanslagen meer zeg je?
Hij wil niet dat moslims er op aangekeken worden dat er terroristen onder hen zijn, dus kun je het probleem beter helemaal negeren.
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2016 @ 15:04:12 #293
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_164066565
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:01 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee dat snap ik ook wel... was een retorische vraag :+
Dat willen ze ons wel heel graag wijsmaken, opdat we er voorlopig nog voldoende binnenhalen zodat ze hun doel uiteindelijk misschien wel kunnen bereiken, het is aan 'ons' dat te voorkomen vind ik.
pi_164066568
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:03 schreef ToT het volgende:

[..]

Hij wil niet dat moslims er op aangekeken worden dat er terroristen onder hen zijn, dus kun je het probleem beter helemaal negeren.
Nou ik kijk helemaal niet alle moslims hier op aan. :D

Dat is hier ook niet gebeurt.
  donderdag 28 juli 2016 @ 15:04:24 #295
13462 BansheeBoy
pi_164066569
quote:
5s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

[..]

Ik kom dagelijks in de moskee. Ik heb Marokkaanse familie, kennissen en vrienden. Ik ben in Syrië geweest 20 jaar geleden (toen het rustig was). Ik ben in Saoedi-Arabië geweest (3 maandne geleden). Ik kom jaarlijks in Marokko. Ik kijk en lees de Nederlandse media, maar ik heb ook schoteltv. En niet om legend te doen, maar ik weet gewoon meer dan jij hierover. :{

† In Memoriam † donderdag 28 juli 2016 @ 15:04:56 #296
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_164066578
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:03 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

prachtige objectieve kanalen uit het midden oosten natuurlijk. Die blinken uit in zeer goede journalistieke pareltjes
Hij zuigt het ter plekke uit zijn dikke duim.
pi_164066581
quote:
15s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik kom dagelijks in de moskee. Ik heb Marokkaanse familie, kennissen en vrienden. Ik ben in Syrië geweest 20 jaar geleden (toen het rustig was). Ik ben in Saoedi-Arabië geweest (3 maandne geleden). Ik kom jaarlijks in Marokko. Ik kijk en lees de Nederlandse media, maar ik heb ook schoteltv. En niet om legend te doen, maar ik weet gewoon meer dan jij hierover. :{

Je betrekt alles weer op jezelf. Dacht even dat het een serieus gesprek was.
pi_164066582
quote:

[..]

_O- Epic troll is epic! _O-
pi_164066588
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:03 schreef ToT het volgende:

[..]

Zeker en het is de schuld van de slachtoffers blijkt wel weer
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2016 @ 15:05:41 #300
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_164066597
quote:
15s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wij van WC eend. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')