-----twitter:NatashaFatah twitterde op woensdag 27-07-2016 om 22:47:19#BREAKING Police raid mosque, homes of accused of radicalising Muslims, grooming them for jihad #Hildesheim #Germany https://t.co/kZZaewYV8I reageer retweet
Een hoop schoenen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:05 schreef Perrin het volgende:
Zo, 350.. Ben benieuwd wat ze aantreffen.
En geslachte geiten met opgezwollen anusquote:
ik denk wapensquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:05 schreef Perrin het volgende:
Zo, 350.. Ben benieuwd wat ze aantreffen.
... En of we dat ooit te horen krijgen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:04 schreef Physsic het volgende:
Ik ben benieuwd of ze wat spannends vinden.
Wapens in een moskee? Lijkt me sterk voor zo'n vreedzaam geloof.quote:
Tsja er zijn vooralsnog geen islamitische kinderziekenhuizen in Duitsland, dus je moet die dingen ergens laten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wapens in een moskee? Lijkt me sterk voor zo'n vreedzaam geloof.
twitter:myvotetoday twitterde op woensdag 27-07-2016 om 22:43:0217 illegal #Islamic refugees arrested by #Germany police in massive raids at #Hannover #Essen #Hildesheim #Saxony https://t.co/VMSTHB5iCS reageer retweet
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:13 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:myvotetoday twitterde op woensdag 27-07-2016 om 22:43:0217 illegal #Islamic refugees arrested by #Germany police in massive raids at #Hannover #Essen #Hildesheim #Saxony https://t.co/VMSTHB5iCS reageer retweet
Persconferentie was al gepland, deze raid misschien ook wel.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:23 schreef frietenstamp het volgende:
Morgen persco Merkel. Kan ze dit meenemen (of heeft ze hier even op gewacht?).
quote:The group ran sermons, seminars and lectures entitled 'the hatred of infidels', according to German media.
Maar heeft Merkel of haar minister hier goedkeuring voor moeten gegeven of kon de aanklager gewoon z'n gang gaan.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:28 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Denk het wel. Vergt wat organisatie en papieren rompslomp.
Zal wel een tijdje afluisteren/spioneren/infiltreren aan vooraf gegaan zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, tenzij de kennis dat er in die haathutten iets niet in orde was, zo erg dat meteen ingrijpen nodig was, en die kennis ook echt pas de afgelopen dagen is opgedaan....
Hoe weet je dat, ken je de lui die deze moskee bezoeken?quote:
Ik denk dat er indirect wel een Go gegeven is, en ze dit allang wisten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:31 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zal wel een tijdje afluisteren/spioneren/infiltreren aan vooraf gegaan zijn.
Het is 's nachts en er is nog niks belangrijks naar buiten gebracht.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:32 schreef Childofthe90s het volgende:
Waar blijven de Nederlandse media met berichtgeving?
Past niet zo in het straatje van de NOS.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:32 schreef Childofthe90s het volgende:
Waar blijven de Nederlandse media met berichtgeving?
Hij bedoelt vast de moskeebezoekers daar.quote:
Sie haben es dus wel gewusst daar. Frau Merkel heeft wat uit te leggen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk dat er indirect wel een Go gegeven is, en ze dit allang wisten.
Het is immers niet alsof we niet keihard weten dat ook de duitse overheid graag mooi weer speelt.
Er lijkt ook totaal geen directe link met de gebeurtenissen van de afgelopen dagen, maar politiek gezien komt dit gebaar van kracht natuurlijk wel erg mooi uit.
Onzin, zelfs de Belgische media zijn al actief aan het berichtgeven.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is 's nachts en er is nog niks belangrijks naar buiten gebracht.
Ook die hebben volgens mij voornamelijk een hekel aan mensen die niet hun boosaardige religie aanhangen ipv aan mensen met de verkeerde huidskleur.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast de moskeebezoekers daar.
Wat voor een wereldschokkends hebben ze dan gevonden tot nu toe?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Onzin, zelfs de Belgische media zijn al actief aan het berichtgeven.
Straalt niet zo goed af natuurlijk op het imago.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Past niet zo in het straatje van de NOS.
Wereldschokkende dingen vinden lijken vooralsnog voor de Vlaamse en Engelse media geen criterium om hier niet over te berichten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat voor een wereldschokkends hebben ze dan gevonden tot nu toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |