-----twitter:NatashaFatah twitterde op woensdag 27-07-2016 om 22:47:19#BREAKING Police raid mosque, homes of accused of radicalising Muslims, grooming them for jihad #Hildesheim #Germany https://t.co/kZZaewYV8I reageer retweet
Een hoop schoenen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:05 schreef Perrin het volgende:
Zo, 350.. Ben benieuwd wat ze aantreffen.
En geslachte geiten met opgezwollen anusquote:
ik denk wapensquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:05 schreef Perrin het volgende:
Zo, 350.. Ben benieuwd wat ze aantreffen.
... En of we dat ooit te horen krijgen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:04 schreef Physsic het volgende:
Ik ben benieuwd of ze wat spannends vinden.
Wapens in een moskee? Lijkt me sterk voor zo'n vreedzaam geloof.quote:
Tsja er zijn vooralsnog geen islamitische kinderziekenhuizen in Duitsland, dus je moet die dingen ergens laten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wapens in een moskee? Lijkt me sterk voor zo'n vreedzaam geloof.
twitter:myvotetoday twitterde op woensdag 27-07-2016 om 22:43:0217 illegal #Islamic refugees arrested by #Germany police in massive raids at #Hannover #Essen #Hildesheim #Saxony https://t.co/VMSTHB5iCS reageer retweet
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:13 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:myvotetoday twitterde op woensdag 27-07-2016 om 22:43:0217 illegal #Islamic refugees arrested by #Germany police in massive raids at #Hannover #Essen #Hildesheim #Saxony https://t.co/VMSTHB5iCS reageer retweet
Persconferentie was al gepland, deze raid misschien ook wel.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:23 schreef frietenstamp het volgende:
Morgen persco Merkel. Kan ze dit meenemen (of heeft ze hier even op gewacht?).
quote:The group ran sermons, seminars and lectures entitled 'the hatred of infidels', according to German media.
Maar heeft Merkel of haar minister hier goedkeuring voor moeten gegeven of kon de aanklager gewoon z'n gang gaan.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:28 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Denk het wel. Vergt wat organisatie en papieren rompslomp.
Zal wel een tijdje afluisteren/spioneren/infiltreren aan vooraf gegaan zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, tenzij de kennis dat er in die haathutten iets niet in orde was, zo erg dat meteen ingrijpen nodig was, en die kennis ook echt pas de afgelopen dagen is opgedaan....
Hoe weet je dat, ken je de lui die deze moskee bezoeken?quote:
Ik denk dat er indirect wel een Go gegeven is, en ze dit allang wisten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:31 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zal wel een tijdje afluisteren/spioneren/infiltreren aan vooraf gegaan zijn.
Het is 's nachts en er is nog niks belangrijks naar buiten gebracht.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:32 schreef Childofthe90s het volgende:
Waar blijven de Nederlandse media met berichtgeving?
Past niet zo in het straatje van de NOS.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:32 schreef Childofthe90s het volgende:
Waar blijven de Nederlandse media met berichtgeving?
Hij bedoelt vast de moskeebezoekers daar.quote:
Sie haben es dus wel gewusst daar. Frau Merkel heeft wat uit te leggen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk dat er indirect wel een Go gegeven is, en ze dit allang wisten.
Het is immers niet alsof we niet keihard weten dat ook de duitse overheid graag mooi weer speelt.
Er lijkt ook totaal geen directe link met de gebeurtenissen van de afgelopen dagen, maar politiek gezien komt dit gebaar van kracht natuurlijk wel erg mooi uit.
Onzin, zelfs de Belgische media zijn al actief aan het berichtgeven.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is 's nachts en er is nog niks belangrijks naar buiten gebracht.
Ook die hebben volgens mij voornamelijk een hekel aan mensen die niet hun boosaardige religie aanhangen ipv aan mensen met de verkeerde huidskleur.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast de moskeebezoekers daar.
Wat voor een wereldschokkends hebben ze dan gevonden tot nu toe?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Onzin, zelfs de Belgische media zijn al actief aan het berichtgeven.
Straalt niet zo goed af natuurlijk op het imago.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Past niet zo in het straatje van de NOS.
Wereldschokkende dingen vinden lijken vooralsnog voor de Vlaamse en Engelse media geen criterium om hier niet over te berichten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat voor een wereldschokkends hebben ze dan gevonden tot nu toe?
Wil je nou serieus doen alsof deze massale raid niet nieuwswaardig is of dat Nederlandse media alleen officiële overheidsberichten mogen reproduceren?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat voor een wereldschokkends hebben ze dan gevonden tot nu toe?
We moeten immers niet willen stigmatiseren.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:40 schreef Red_85 het volgende:
Straalt niet zo goed af natuurlijk op het imago.
Je zit hier te klagen dat een politie-inval in een ander land, waar nog niks over bekend is nog geen groot nieuws is midden in de nacht. Als ze morgen nog niks hebben neergezet als er echt wat te melden is, dan mag je gaan klagen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:41 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wil je nou serieus doen alsof deze massale raid niet nieuwswaardig is of dat Nederlandse media alleen officiële overheidsberichten mogen reproduceren?
Het is niet on-nuttig.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Only to ease and please the people. Veel zal het niet uithalen, maar niets doen is geen optie.
Niet eens een druppel op een gloeiende plaat te noemen als je de poorten zo wagenwijd hebt opengezet en dus bijna onmetelijk veel barbarij hebt geïmporteerd, maar je kunt er inderdaad wel heel even goede sier mee maken.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Only to ease and please the people. Veel zal het niet uithalen, maar niets doen is geen optie.
Geen groot nieuws? Niet eens een melding, terwijl er wel over allerlei andere dingen wordt bericht op dit moment.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je zit hier te klagen dat een politie-inval in een ander land, waar nog niks over bekend is nog geen groot nieuws is midden in de nacht. Als ze morgen nog niks hebben neergezet als er echt wat te melden is, dan mag je gaan klagen.
Belgiequote:Op woensdag 27 juli 2016 23:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je zit hier te klagen dat een politie-inval in een ander land, waar nog niks over bekend is nog geen groot nieuws is midden in de nacht. Als ze morgen nog niks hebben neergezet als er echt wat te melden is, dan mag je gaan klagen.
The Post Online was er vrij snel bij:quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:51 schreef Vallon het volgende:
Onze nationale nieuwsdiensten zijn weer akelig stil.....zefs geen teletekst.
Ik begrijp dat ook wel. Wat moet je met dat nieuws wat niks nieuws meer is. Het hacken van mail is belangrijker, een luchtverklaring van Frankie en we kunnen weer aan de berenburg.
LE FIGAROquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
twitter:ca_res_publica twitterde op woensdag 27-07-2016 om 23:58:55Razzia gegen Salafisten - Polizei durchsucht Moschee und Wohnungen in #Hildesheim. https://t.co/8gSOGn4aud via @welt reageer retweet
twitter:TurkKick twitterde op donderdag 28-07-2016 om 00:04:27. 15 out of 22 #Daesh assholes from #Hildesheim area in #Germany who went to #Syria visited this #mosque before leaving reageer retweet
Bij de volgende inval beter grover materiaal meenemen. In deze tijd kan al aardig wat bewijsmateriaal vernietigd zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En hier beelden van de inval zelf:
Vind het ook meer weg hebben van wat opstandige havisten die de deur van een gymzaal willen forceren.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij de volgende inval beter grover materiaal meenemen. In deze tijd kan al aardig wat bewijsmateriaal vernietigd zijn.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:16 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Vind het ook meer weg hebben van wat opstandige havisten die de deur van een gymzaal willen forceren.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:20 schreef Nintex het volgende:
Mooi zo, aanpakken die salafisten. Het probleem aanpakken voor dat het verder uit de hand loopt.
"De DIK (moskee-organisatie) in Hildesheim is een landelijke hotspot voor radicale Salafisten", zegt de minister van Binnenlandse Zaken Boris Pistorius. "Na maanden van voorbereiding hebben we met de vandaag uitgevoerde doorzoekingen een belangrijke stap gezet naar het verbod van de vereniging."quote:"Der DIK in Hildesheim ist ein bundesweiter Hot-Spot der radikalen Salafistenszene", sagte Innenminister Boris Pistorius laut Mitteilung. "Nach Monaten der Vorbereitung sind wir mit den heute durchgeführten Durchsuchungen einen wichtigen Schritt zum Verbot des Vereins gegangen."
twitter:Urinkellner twitterde op woensdag 27-07-2016 om 23:33:24@GermanSec1 Genauso die Unterbringung des Rucksackterroristen im "Hotel Christ" in #Ansbach. #Hildesheim #Bremen https://t.co/JbS7sVUz5h reageer retweet
twitter:denhaagtekijk twitterde op donderdag 28-07-2016 om 00:19:06Nog niks te zien bij Telegraaf, AD, Nu, Joop, Parool, Trouw, NOS etc. Wie draait er eigenlijk echt aan die knoppen in Den Haag? #hildesheim reageer retweet
Ik vermoed eigenlijk vooral dat het ANP nog geen berichtje heeft getikt dat vervolgens kan worden gecopy-paste. Gênant is het wel.twitter:denhaagtekijk twitterde op donderdag 28-07-2016 om 00:19:06Nog niks te zien bij Telegraaf, AD, Nu, Joop, Parool, Trouw, NOS etc. Wie draait er eigenlijk echt aan die knoppen in Den Haag? #hildesheim reageer retweet
quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:22 schreef StaceySinger het volgende:
goh hier logeren de rugzak terroristen[ afbeelding ]twitter:Urinkellner twitterde op woensdag 27-07-2016 om 23:33:24@GermanSec1 Genauso die Unterbringung des Rucksackterroristen im "Hotel Christ" in #Ansbach. #Hildesheim #Bremen https://t.co/JbS7sVUz5h reageer retweet
Nee joh, ik denk om Moslims over de zeik te krijgen. Gewoon omdat het kan, omdat het leuk is.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:29 schreef Kijkertje het volgende:
Ik mag toch aannemen dat er een gegronde reden is voor deze actie
Deutsche Gründlichkeit.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:29 schreef Kijkertje het volgende:
Ik mag toch aannemen dat er een gegronde reden is voor deze actie
Wat niet faciliteren?quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen ziet toch dat dit voor de bühne is. Geen enkele moskee in West-Europa zal dit faciliteren.²
"Jihadisme"quote:
Wat faciliteren? Niet-Islamitisxhe agenten die toestemming krijgen om wel met schoenen, vieze schoenen door de hele moskee mogen lopen, dit in tegenstelling tot....quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen ziet toch dat dit voor de bühne is. Geen enkele moskee in West-Europa zal dit faciliteren.²
Misschien geen vliegtickets naar Antakya kopen, maar misschien wel een voedingsbodem voor extreem gedachtegoed leggen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik laat me niet leiden door media die legendarisch wil zijn. Ik heb met mijn empathische voelsprieten direct contact met de samenleving. Ik weet dat moskeeën op hun hoede zijn voor dit soort gasten. Wanneer het moskeebestuur lucht krijgt van dit soort zaken wordt hun de toegang ontzegd.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat komt hier NATUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURLIJK niet voor, dat spreekt voor zich!
Da's de ver van je bed show...quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat komt hier NATUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURLIJK niet voor, dat spreekt voor zich!
Wel veel meer dan alleen een voedingsbodem, als je de beschikbare info hier zo'n beetje leest.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:38 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Misschien geen vliegtickets naar Antakya kopen, maar misschien wel een voedingsbodem voor extreem gedachtegoed leggen.
Met je broeders ja, ongeacht of ze schuldig zijn of niet, tot het absoluut onmogelijk meer te ontkennen valt wat ze uitgevreten hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik laat me niet leiden door media die legendarisch wil zijn. Ik heb met mijn empathische voelsprieten direct contact met de samenleving.²
In een ander topic kwam ik al tot de volgende conclusie:quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Met je broeders ja, ongeacht of ze schuldig zijn of niet, tot het absoluut onmogelijk meer te ontkennen valt wat ze uitgevreten hebben.
Salafisten die mensen aansporen andersdenkenden te vermoorden beschouw ik niet als leden van het menselijk ras!quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In een ander topic kwam ik al tot de volgende conclusie:
Dat is dus het hele probleem. Heel veel mensen vinden het eng. Mensen moeten elkaar opzoeken. Beloof jezelf dat je eind deze week 3 Turken en Marokkanen hebt gevonden om je aan te melden voor een workshop kleiduiven schieten. Maak eens een glutenvrije pasta met seafood en wat basilicum en breng die naar Mehmet de krantenjongen.
Zijn allemaal voorbeelden zodat we elkaar als mensen gaan zien en benaderen.²
Dat zijn geen salafisten. Je kunt dan bijna eigenlijk altijd spreken van zgn. kharidjieten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Salafisten die mensen aansporen andersdenkenden te vermoorden beschouw ik niet als leden van het menselijk ras!
Het zijn in elk geval geen Ostfriesen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zijn geen salafisten. Je kunt dan bijna eigenlijk altijd spreken van zgn. kharidjieten.²
Noch zijn het salafisten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zijn in elk geval geen Oost-Friezen.
Hoe weet jij dat zo zeker? Omdat die niet in west-Europa bestaan of zo?quote:
twitter:bunterbuerger twitterde op donderdag 28-07-2016 om 00:27:02#SEK stürmt #Salafisten-#Moschee in #Hildesheim - Gut so! https://t.co/WYjtf461nY #Salafismus #Islamismus #Terror #Hass #Islam reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |