SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Nee, 9 is max. Op maken dusquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:53 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Mijn laatste post van vorige topic: Volgens mij kun je geen nieuwe eieren erbij krijgen (bij pokestops) als je er al 9 hebt. Ik weet niet of je ook eieren kunt krijgen bij level up?
Toch niet tijdens het rijden he!?quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net onderweg naar huis van m'n werk, was niet bezig met spelen, maar wilde wel n paar pokestops pakken omdat ik qeinig ballen had, dus ik zette m net voor die stop aan, zitten er n Squirtle en n Meowth![]()
![]()
Dus die ff gevangen
behalve dan als je er geen hebtquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, 9 is max. Op maken dus![]()
Er is sowieso geen reden om ze buiten een incubator te laten.
Goedzoquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik fiets en ik stop als ik wat ga vangen![]()
O, en n Tentacool uit n 5km ei
ik heb alleen maar 5 en 1 10 nu, heb maar 3 2km eieren gehad, misschien 4 en 3 10km eieren.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goedzo![]()
Ik heb ook heel wat stops gehad gister, nu weer 100 ballen. Ik krijg veel 2km eieren, dan vind ik het verleidelijker om die eerste te doen omdat ik dan sneller een Pokemon heb :d
Ik ben aan het wachten tot ik level 15 ben, nog 4000 XP dan ga ik denk ik de 10km ei in die "3 times incubator" doenquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb alleen maar 5 en 1 10 nu, heb maar 3 2km eieren gehad, misschien 4 en 3 10km eieren.
Alleen wil ik dat 10km ei komend weekend doen, dan red ik t in n dag.
Wat n stom stukje tekst zo
welk lvl ben jequote:Op woensdag 27 juli 2016 18:18 schreef Helsinki het volgende:
624 Slowbro gevangen onderweg naar werk.
Best bijzonderquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:21 schreef mrPanerai het volgende:
Lures leggen door enkele handelaars trekt meer volk dan verwacht in de Antwerpse Kammenstraat.![]()
![]()
![]()
Nice! Bij mij voor de deur vindt je helemaal niks, moet eerst een paar straten verderop en dan alleen maar de pidgey's en ratata's.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:26 schreef Loux het volgende:
Even PG opstarten en zomaar een Vulpix op je drempel vinden.Dat is al nummer twee in twee dagen en daarvoor in drie weken geen eentje.
Gelukkig had ik er al wel eentje uit een ei, dus heb ik nu al 29 candy!
Zo stond er vanochtend ook opeens een Rhyhorn voor de deur.
Hier ook op de radar.. begint t keihard te regenenquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:37 schreef firecow het volgende:
Zag vanmiddag een snorlax op mijn radar, niet gevonden
Relaxed!! Hier alleen pidgey, rattata en spearow.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:26 schreef Loux het volgende:
Even PG opstarten en zomaar een Vulpix op je drempel vinden.Dat is al nummer twee in twee dagen en daarvoor in drie weken geen eentje.
Gelukkig had ik er al wel eentje uit een ei, dus heb ik nu al 29 candy!
Zo stond er vanochtend ook opeens een Rhyhorn voor de deur.
Was het niet deze Snorlax die je een berichtje stuurde?quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hier ook op de radar.. begint t keihard te regenen
Net weer een Abra.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Relaxed!! Hier alleen pidgey, rattata en spearow.
Jij bent een slowbroquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was het niet deze Snorlax die je een berichtje stuurde?
Nu je het zegtquote:
Ook 2x gedaan..quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:42 schreef Debsterr het volgende:
Gym wegkapen terwijl iemand 'm net gecleard heeft
PokéStreetHooligansquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook 2x gedaan..
De 2e keer werd ik uitgescholden zelfsmannetje van een jaar of 13.. "BEN JIJ DAT? JIJ BENT FUCKING ZIELIG, ZOEK EEN LEVEN"
Het grappigste was, hij speelde niet eens, het was zijn vriend of broer
Maar eerlijk is eerlijk, dat is schraal ,dat mag van mij eruit gehaald worden, ik vind dat je dan 1minuut het alleenrecht moet hebben om de gym over te nemen.
Ik zet er dan een 100cp iets in. Ik m'n muntjes, en ben zo weer gebounced. Dit was overigens een dude met scooter die alle gym afrijd volgens mij..quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook 2x gedaan..
De 2e keer werd ik uitgescholden zelfsmannetje van een jaar of 13.. "BEN JIJ DAT? JIJ BENT FUCKING ZIELIG, ZOEK EEN LEVEN"
Het grappigste was, hij speelde niet eens, het was zijn vriend of broer
Maar eerlijk is eerlijk, dat is schraal ,dat mag van mij eruit gehaald worden, ik vind dat je dan 1minuut het alleenrecht moet hebben om de gym over te nemen.
Ach als je die gyms kan verslaan, dan kun je ook mijn Pokemon verslaanquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zet er dan een 100cp iets in. Ik m'n muntjes, en ben zo weer gebounced. Dit was overigens een dude met scooter die alle gym afrijd volgens mij..
Hoe zie je dat eigenlijk gebeuren? Niet dat ik nu echt blijf hangen bij gyms, ik heb te lage cp pokemon dat ik toch nog niks kan beginnen. Maar zo een beetje lopen trollen en munten kapen is wel nicequote:Op woensdag 27 juli 2016 19:42 schreef Debsterr het volgende:
Gym wegkapen terwijl iemand 'm net gecleard heeft
Dat is nog niet zo simpel.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
Er zit er eentje in Deventer, zo'n chinees meisje. Die fietst elke fcking gym af, elke dag.
Degene die de meeste damage points heeft gedaanquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo simpel.
Je kan bijv. ook met meerderen tegelijk een gym aanvallen.
Ik ben bijv. in team geel, en laatst had ik zonder het te weten samen met iemand van team blauw tegelijk een rode gym verslagen. Wie mag er dan een pokemon in zetten?
quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Repeat, discipline.. focus you must Coco San.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Repeat, discipline.. focus you must Coco San.
Jammer dat mensen daar initiatieven voor moeten starten thoquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
Daarnaast ook goede initiatieven zoals het opruimen van veel bezochte pokéspots. Mensen laat echt veel rommel achter...
Zoals het eerste gedeelte aangaf, het niveau is vaak schokkend...quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jammer dat mensen daar initiatieven voor moeten starten tho
Verkeerde spelquote:
#respecquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:08 schreef Nystiq het volgende:
Check een paar legion beta streams en zie veel spriests zieke damage doen.
FUCK! hahahaahahahahahah sorryquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
#respec
Nog steeds het verkeerde spel
quote:
Ik zou ook een gil gevenquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:08 schreef Walging het volgende:
Er spawnen hier in de straat/wijk zo ongeveer alleen maar Magnemites en Voltorbs en een enkele Zubat, Rattata of Pidgey. Kijk ik net op het vaste spawn-tijdstip, zit er opeens een Mr. Mime in de keuken! Die loop ik dus al twee weken te zoeken, ik gilde gewoon toen ik 'm zag
Hahaha! Gelijk een mooie start dus! Veel plezier met het spelen van de game. Hopelijk blijft het je bevallen! Het is in ieder geval een toffe app.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:52 schreef DaMart het volgende:
Na lang twijfelen ook maar eens begonnen om te kijken of het spel wat is voor me. Inmiddels level 5... kwam erachter dat mijn werk een Pokestop is, altijd handig.
Beste vangst net thuis: een Electabuzz met CP van 249... de enige boven de 100 tot nu toe.
Ja, die ring om die elecabuzz was nog geel ook, dus wel blij dat me dat gelukt isquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:28 schreef Unites het volgende:
[..]
Hahaha! Gelijk een mooie start dus! Veel plezier met het spelen van de game. Hopelijk blijft het je bevallen! Het is in ieder geval een toffe app.
Ghehehequote:Op woensdag 27 juli 2016 20:29 schreef Walging het volgende:
[..]
Zal wel weer een Weedle worden
Edit: hahaha hierboven
Jep. Van die roze blaadjes/hartjes. Meestal krijg je dan wel bijzondere Pokémonquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
ALs er uit een pokestop allemaal van die roze dingen komen, is er zeker een lure aangezet? Aardig verzamelen nu hier.
Zeer herkenbaar...quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:31 schreef Rabieluh het volgende:
Doe ik even een rondje om wat pokeballen te verzamelen, kom ik allemaal extreem opstandige pokemon tegen, heb nu 3 ballen over...
Bellsprout, Magicarp, Pidgeotto, Spearows, wat ratjes en weedles tot nu toequote:Op woensdag 27 juli 2016 20:32 schreef Unites het volgende:
[..]
Jep. Van die roze blaadjes/hartjes. Meestal krijg je dan wel bijzondere Pokémon
Dat vind ik best tegen vallen. Ook als je incense aan hebt zie ik vooral pidgey's en rattata'squote:Op woensdag 27 juli 2016 20:32 schreef Unites het volgende:
Jep. Van die roze blaadjes/hartjes. Meestal krijg je dan wel bijzondere Pokémon
Toch een leuke variatie. Ik ben vandaag teruggekomen van een mini-vakantie met vrienden in Zeeland. Daar was een Pokéstop bij het strand. Ongelovelijk veel nieuwe Pokémon mogen binnenharken, waaronder een Wigglytuff, Clefairy, Exeggcute, Dodrio en Graveler.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bellsprout, Magicarp, Pidgeotto, wat ratjes en weedles tot nu toe.
Omgquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ook even hier![]()
http://m.imgur.com/gallery/tMpZ0
Ik ken al die figuren nog niet echt moet ik eerlijk zeggen... heb Pokemon nooit gevolgd. Maar heb hier een beetje meegelezen en wilde ook even kijken naar de hypequote:Op woensdag 27 juli 2016 20:36 schreef Unites het volgende:
[..]
Toch een leuke variatie. Ik ben vandaag teruggekomen van een mini-vakantie met vrienden in Zeeland. Daar was een Pokéstop bij het strand. Ongelovelijk veel nieuwe Pokémon mogen binnenharken, waaronder een Wigglytuff, Clefairy, Exeggcute, Dodrio en Graveler.
Ligt volgens mij enorm aan de plek waar je bent en die dingen activeert. Als je op een plaats bent waar normaal al geen bijzondere Pokémon verschijnen, zul je met een Incense of Lure ook niet veel bijzonders krijgen denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat vind ik best tegen vallen. Ook als je incense aan hebt zie ik vooral pidgey's en rattata's
That's fucking cute.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ook even hier![]()
Echt he..quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:37 schreef Unites het volgende:
[..]
OmgDie zijn zó enorm schattig! Echt heel leuk gedaan!
Hadden ze die artist maar ingehuurd van alle Pokemon na gen1..quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ook even hier![]()
https://www.pokedex.orgquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken al die figuren nog niet echt moet ik eerlijk zeggen... heb Pokemon nooit gevolgd. Maar heb hier een beetje meegelezen en wilde ook even kijken naar de hype.
Overigens heb ik tot nu toe alle Pokemon nog gewoon vanuit mijn luie stoel kunnen vangen....
Precies zo jaquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he..
Zit je dan te 'aaww. Omg zooo cute' op de bank
Oh, werkt dat zoquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:39 schreef Unites het volgende:
Ligt volgens mij enorm aan de plek waar je bent en die dingen activeert. Als je op een plaats bent waar normaal al geen bijzondere Pokémon verschijnen, zul je met een Incense of Lure ook niet veel bijzonders krijgen denk ik.
Ik zie af en toe mensen lopen die echt die houding hebben, dat kan nooit goed zijn voor je nek.quote:
Moest er wel even om gniffelen, maar de boodschap is inderdaad wel een goede. Vooral gezien ik hier ook al een aantal mensen bijna aangereden heb zien wordenquote:
quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik zie af en toe mensen lopen die echt die houding hebben, dat kan nooit goed zijn voor je nek.
De Pokemon-facebookpagina hier heeft ook al geregeld dat je met korting een smartphone-houder voor op je fietsstuur kan kopen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moest er wel even om gniffelen, maar de boodschap is inderdaad wel een goede. Vooral gezien ik hier ook al een aantal mensen bijna aangereden heb zien worden
Tijd dat ze mobieltjes op de fiets sowieso volledig gaan verbieden, levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:29 schreef Igen het volgende:
[..]
De Pokemon-facebookpagina hier heeft ook al geregeld dat je met korting een smartphone-houder voor op je fietsstuur kan kopen.![]()
Zo te zien wel hoor!quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zit ik een beetje op peil met level 20?
[ afbeelding ]
Jupquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tijd dat ze mobieltjes op de fiets sowieso volledig gaan verbieden, levensgevaarlijk.
Is het dat niet al? Ik heb al van de politie op m'n sodemieter gehad omdat ik ('s avonds op een volstrekt verlaten straat in het park voor het museum) nog niet helemaal met de fiets tot stilstand was gekomen voordat ik m'n telefoon pakte.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tijd dat ze mobieltjes op de fiets sowieso volledig gaan verbieden, levensgevaarlijk.
Yup. Verschilt niet zo veel van mijn lijstje.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja. De controle is wel dramatisch. Lijkt mij trouwens helemaal niets, Pokémon GO! spelen in de autoquote:
Nope, helaas nog niet. Hoewel ze het onder artikel 5 (kapstokartikel) kunnen gooien als het moet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Is het dat niet al? Ik heb al van de politie op m'n sodemieter gehad omdat ik ('s avonds op een volstrekt verlaten straat in het park voor het museum) nog niet helemaal met de fiets tot stilstand was gekomen voordat ik m'n telefoon pakte.
Gelukkig met een waarschuwing ervanaf gekomen
Hij doet het ook niet in de auto, gelukkig. Na ja, hier en daar wil er nog wel eens een Pokémon verschijnen, maar meer ook niet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja. De controle is wel dramatisch. Lijkt mij trouwens helemaal niets, Pokémon GO! spelen in de autoik zou de rest van het verkeer serieus negeren
[..]
Nope, helaas nog niet. Hoewel ze het onder artikel 5 (kapstokartikel) kunnen gooien als het moet.
Ik leg hem in de auto aan met een app die zorgt dat je scherm niet uitgaat. En dan leg ik hem achter mij neer zodat ik er ook niet op kan kijken. Als ik thuis ben toch maar een km extra bij mij ei meestalquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:35 schreef Unites het volgende:
[..]
Hij doet het ook niet in de auto, gelukkig. Na ja, hier en daar wil er nog wel eens een Pokémon verschijnen, maar meer ook niet.
Dan moet er wel een gevaarlijke situatie ontstaan. Het is nog steeds NIET verboden om een telefoon te gebruiken op de fiets. Op basis van art.5 en 6 Wegen Verkeerswet kunnen ze je wel wat maken, maar dan moet er wel aanleiding voor zijn zoals het bijna ontstaan van een ongeluk of een het veroorzaken van een ongeval.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja. De controle is wel dramatisch. Lijkt mij trouwens helemaal niets, Pokémon GO! spelen in de autoik zou de rest van het verkeer serieus negeren
[..]
Nope, helaas nog niet. Hoewel ze het onder artikel 5 (kapstokartikel) kunnen gooien als het moet.
Ik heb 'm even aangehad terwijl ik hier door de binnenstad reed, maar daar werkte het wel degelijk (toen m'n vrouw even laten rijdenquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:35 schreef Unites het volgende:
[..]
Hij doet het ook niet in de auto, gelukkig. Na ja, hier en daar wil er nog wel eens een Pokémon verschijnen, maar meer ook niet.
Oh, hoogste tijd dan wel dat ze dat eens veranderen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe een ritje met een tram, vandaag weer 4 x 10 km ei en 2 x 5 km uitgekomenquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik leg hem in de auto aan met een app die zorgt dat je scherm niet uitgaat. En dan leg ik hem achter mij neer zodat ik er ook niet op kan kijken. Als ik thuis ben toch maar een km extra bij mij ei meestalKomt waarschijnlijk door al die stoplichten hier
Heb je een link?quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:29 schreef Igen het volgende:
[..]
De Pokemon-facebookpagina hier heeft ook al geregeld dat je met korting een smartphone-houder voor op je fietsstuur kan kopen.
Binnensteden... Ah. Ik dacht meer aan knoerharde autosnelwegen en zoquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb 'm even aangehad terwijl ik hier door de binnenstad reed, maar daar werkte het wel degelijk (toen m'n vrouw even laten rijdenwant ik zag dingen die ik moest hebben). Alleen pokéstops zijn niet te doen vanwege de snelheid.
Ja, vertel mij wat. Overigens is je stelling onzin, gezien je het verkeer (inclusief jezelf dus), in gevaar KAN brengen en dan is artikel 5 wel degelijk van toepassing.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:36 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dan moet er wel een gevaarlijke situatie ontstaan. Het is nog steeds NIET verboden om een telefoon te gebruiken op de fiets. Op basis van art.5 en 6 Wegen Verkeerswet kunnen ze je wel wat maken, maar dan moet er wel aanleiding voor zijn zoals het bijna ontstaan van een ongeluk of een het veroorzaken van een ongeval.
Wow! Das nog eens makkelijk! Wat heb je allemaal gekregen?quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Doe een ritje met een tram, vandaag weer 4 x 10 km ei en 2 x 5 km uitgekomen
In de trein werkte het ookquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:38 schreef Unites het volgende:
[..]
Binnensteden... Ah. Ik dacht meer aan knoerharde autosnelwegen en zo
https://www.bol.com/nl/p/finn-bikephonehouder/9200000028131720/quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je een link?Zoek nog zoiets namelijk.
Ik voel me achtergesteld door Nianticquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In de trein werkte het ook(gaat ook wel een gangetje, een intercity)
In de trein heeft mijn gps in pogo geen bereik, maar op google maps weer welquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In de trein werkte het ook(gaat ook wel een gangetje, een intercity)
Het lijkt me nou niet bepaald stevig zo'n dingquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:40 schreef Igen het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/finn-bikephonehouder/9200000028131720/
Heb er zelf gratis eentje gekregen. Super handig, alleen weet ik niet hoe snel ze stuk gaan.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:40 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
In de trein heeft mijn gps in pogo geen bereik, maar op google maps weer wel
Beedrill cp 570, Bulbasaur cp 480, Hitmonlee cp 595, 2x Magikarp van 150 cp plus dustinquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:39 schreef Unites het volgende:
[..]
Wow! Das nog eens makkelijk! Wat heb je allemaal gekregen?![]()
En de beruchte 'Snorlax op het spoor' ook al tegen gekomen? Of dat dan nog weer niet?quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]dat is kak. Die van mij doet het wel, als ik snel genoeg ben kan ik ook gewoon Pokémon aanklikken en gewoon vangen
Daar durf ik hem niet in te zetten denk ik..quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:40 schreef Igen het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/finn-bikephonehouder/9200000028131720/
Heb er zelf gratis eentje gekregen. Super handig, alleen weet ik niet hoe snel ze stuk gaan.
Nice! Ik wil ook een Hitmonleequote:Op woensdag 27 juli 2016 21:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Beedrill cp 570, Bulbasaur cp 480, Hitmonlee cp 595, 2x Magikarp van 150 cp plus dustinen een Kabutops cp 1026
Zijn je ballen weer op?quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar durf ik hem niet in te zetten denk ik..
quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:43 schreef Unites het volgende:
[..]
En de beruchte 'Snorlax op het spoor' ook al tegen gekomen? Of dat dan nog weer niet?
Oh dan zit jij nu in mijn telefoonquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:12 schreef GreyEyes het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je naast mij op de bank zat.
Een stuk beter dan ik in ieder gevalquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:49 schreef over_hedge het volgende:
Is er geen pokemon die vliegen eet? Die wil ik wel vangen dan
Ik heb wel eens dat mijn ballen leeg zijn..quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat vroeg mijn vrouw gisteren ook.
Ik dus in bed m'n app opstarten om te checken...
Heb ik nog niet genoeg candys voorquote:
Ja, ze evalueren elkaar, vertellen wat er tijdens gevechten goed en fout gaat enzo. Uiteindelijk doen ze dan een beoordelingsgesprek.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:04 schreef bhm het volgende:
En hoezo zijn er hitmonchan en hitmonlee candys ? Zijn toch gewoon evaluaties van elkaar ..?
Cartridge?quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:15 schreef videonatic het volgende:
Even tussendoor, verkoopt iemand hier nog pokemon games? Ik zoek een van de volgende: Sapphire/Saphire/Emerald.
Wordt dan waarschijnlijk net al met Eevee totale willekeur en zal wel als easter egg hebben dat als je ze een naam geeft van 1 van die kung-fu broers geeft dat je de evolutie kan beďnvloeden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
Aanvulling:
[ afbeelding ]
Heeft Tyroque zn attack hoger dan defence: Hitmonchan
Defence hoger dan attack: Hitmonlee
Defence gelijk aan attack: Hitmontop
Als 2nd gen ingevoerd wordt, moet het huidige ''hitmon'' systeem op de schop.
Zal in dit geval makkelijker worden. We weten nu dat er hidden stats zijn. Die zullen ontleedbaar moeten zijn straks. We zien het nu al met de kennis over de legendary birds. Moltres is sterks, articuno is tanky defence en zapdos is hybrid. Bij de hitmon pokemons basseren ze het gewoon weer op de stat verhouding met Attack en Defence.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:16 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Wordt dan waarschijnlijk net al met Eevee totale willekeur en zal wel als easter egg hebben dat als je ze een naam geeft van 1 van die kung-fu broers geeft dat je de evolutie kan beďnvloeden.
(http://bulbapedia.bulbaga(...)k%C3%A9mon_Brothers)
/Nerd modus uit
Tja, hoe maak je zoiets nu goed?quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:32 schreef zforces het volgende:
Zojuist samen met mn vriendin allebij een blastoise gevangen. Ik ben lvl 23 en zij lvl 18. Mijne is cp 1422 en die van haar cp 32 :p
Hopelijk knuffelt die Blastoise lekkerquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:32 schreef zforces het volgende:
Zojuist samen met mn vriendin allebij een blastoise gevangen. Ik ben lvl 23 en zij lvl 18. Mijne is cp 1422 en die van haar cp 32 :p
Haha, tijd om te gaan slapen denk ik... maar dank voor de info. Beide gevangen afgelopen week, snapte het al niet helemaal.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja, ze evalueren elkaar, vertellen wat er tijdens gevechten goed en fout gaat enzo. Uiteindelijk doen ze dan een beoordelingsgesprek.
Hitmonlee en Hitmonchan zijn evo's van een 2nd gen pokemon Tyroqe.
O.o Groot verschil! Behalve dat jullie beiden een hele toffe vangst hebben natuurlijk!quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:32 schreef zforces het volgende:
En niet vergeten, een Blastoise is echt sterk - op een of andere manier kan hij heel snel aanvallen net zoals een vaporeon!quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:46 schreef Unites het volgende:
[..]
O.o Groot verschil! Behalve dat jullie beiden een hele toffe vangst hebben natuurlijk!
Met meerdere mensen tegelijk de battle aangaan!quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Pff hoe moet ik nu ooit een dragonite van 2900 verslaan![]()
Met z'n 3en een gezamenlijke battle doen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Pff hoe moet ik nu ooit een dragonite van 2900 verslaan![]()
Hehe wat zuurquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:10 schreef RRuben het volgende:
Net een pokemon naast mn huis gespawnt die ik nog niet had, dus even snel met pokevision kijken en erheen rennen. Hij had nog 2 minuten, maar bleek het op een afgesloten terrein te zijn
Want lopen was geen optie?quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik was ff bij de Makro in Delft, zit er een Gym op de enorme bbq van de naastgelegen bbq-zaak
Ook vlakbij nog een lege Gym, ik naartoe rijden. Bleek er een sloot tussen te liggen die niet op de Pokemap stondkon mijn Pokemon er niet instoppen dus.
Lag er ook nog een Magikarp op de BBQ?!quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik was ff bij de Makro in Delft, zit er een Gym op de enorme bbq van de naastgelegen bbq-zaak
Ook vlakbij nog een lege Gym, ik naartoe rijden. Bleek er een sloot tussen te liggen die niet op de Pokemap stondkon mijn Pokemon er niet instoppen dus.
Niet met 18 blikken karvan cevitam Neequote:
Ja die laat je dan in je auto hequote:Op donderdag 28 juli 2016 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet met 18 blikken karvan cevitam Nee
Met effect gooien, gaat 10 keer beterquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vermoeiend wel. Caterpie enzo met lage CP die met great balls niet te vangen zijn
_____!!!
Het is erg random. Maar hierboven waren mijn normale pokeballs op.quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Vanaf wel xp gebruiken jullie je great balls?
En je ultra?
Heb nu mijn eerste ultra gekregen maar geen idee vanaf wanneer het loont ze te gebruiken, twijfel ook altijd al over de great, vanaf 230 ofzo zet ik die in.
Als ik ballen klakkeloos wil weggooien dan moet ik ze vooral met effect proberenquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Met effect gooien, gaat 10 keer beter
Het werkt wel echt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als ik ballen klakkeloos wil weggooien dan moet ik ze vooral met effect proberen
gewoon paar keer oefenen en dan gaat het primaquote:Op donderdag 28 juli 2016 01:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als ik ballen klakkeloos wil weggooien dan moet ik ze vooral met effect proberen
als ik ook echt erop let? meer dan 5 per uurquote:Op donderdag 28 juli 2016 02:26 schreef PlutoxMoon het volgende:
Hoeveel pokemon vangen jullie op semi-idle stand? Dus gewoon zonder te lopen, als je bijvoorbeeld thuis bent.
Great balls gebruik ik alleen voor pokemon die ik wil hebben en redelijk hoge cp hebben en soorten die lastig te vangen zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Vanaf wel xp gebruiken jullie je great balls?
En je ultra?
Heb nu mijn eerste ultra gekregen maar geen idee vanaf wanneer het loont ze te gebruiken, twijfel ook altijd al over de great, vanaf 230 ofzo zet ik die in.
Dat is niet mijn ervaring. Ze ontsnappen alleen maar vaker dan.quote:
Very nice!!!quote:Op donderdag 28 juli 2016 07:10 schreef Sodeknetters het volgende:
Vanmorgen op de bank Pikachu gevangen en een Pinsir uit een 10 km ei.
Nice.quote:Op donderdag 28 juli 2016 07:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kijk eens wat ik net met 1 ultra bal vang![]()
[ afbeelding ]
Zijn er zoveel ondertussen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 07:31 schreef Murmeli het volgende:
Waar staat trouwens dat lijstje met de vermenigvuldigingsfactor per pokemon als je hem evolueert?
Helemaal niks, noppes, nada. Nul dus. Ik woon gewoon in een woonwijk, in de buurt van een park en hier spawnt niets.quote:Op donderdag 28 juli 2016 02:26 schreef PlutoxMoon het volgende:
Hoeveel pokemon vangen jullie op semi-idle stand? Dus gewoon zonder te lopen, als je bijvoorbeeld thuis bent.
Dank je wel!!quote:Op donderdag 28 juli 2016 07:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zijn er zoveel ondertussen.
www.pogotoolkit.com en www.pokeassistant.com zijn wel handig
2 per uur. Vanaf m'n huis kan ik bij 2 spawns. Welke overigens 90% van de tijd een rattata en pidgey zijnquote:Op donderdag 28 juli 2016 02:26 schreef PlutoxMoon het volgende:
Ligt eraan of het overdag of s´avonds is. Maar the usual suspects en af en toe een krabby of een meowth. Verder woon ik tegenover een Pókestop maar als daar (af en toe) een lure of wordt gegooid dan komen er nog steeds alleen maar weedles en rattata's op af... where is my Snorlax!?quote:Op donderdag 28 juli 2016 02:26 schreef PlutoxMoon het volgende:
Dragonair was like;quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:03 schreef Aure het volgende:
Gisteren eindelijk een dragonair tegen gekomen... Razzberry.. Ultra ball... Excellent throw... Tot 10 x toe uit m'n ultra ball ontsnappen en vervolgens wegrennen
Jupquote:Op donderdag 28 juli 2016 08:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dragonair was like;
U. G. L. Y You just got no allibi your ugly. Yeah Yeah You're Ugly.
TRololol, cant touch me, naaanananana. Nana.nana. Cant touch me.
Je kunt elke 21 uur je punten pakken. Ongeacht of je gyms erbij verovert.quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb 2 gyms overgenomen en daarna in de shop mijn punten gepakt. Dan komt er een teller van 21 uur maar wat als ik in die 21 uur andere gyms pak...verdien ik nog steeds punten? Wat is de beste tactiek om punten te pakken na gyms veroveren? Meteen?
Veel.quote:Op donderdag 28 juli 2016 02:26 schreef PlutoxMoon het volgende:
None. Niks. Noppesquote:Op donderdag 28 juli 2016 02:26 schreef PlutoxMoon het volgende:
Dat vind ik inderdaad zo ruk, net een gym verovert en coins geclaimd, maar de volgende die je tegenkomt heb je eigenlijk al "pech" want 21 uur een gym vasthouden is gewoon geen doenquote:Op donderdag 28 juli 2016 08:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt elke 21 uur je punten pakken. Ongeacht of je gyms erbij verovert.
Het beste zou dus zijn om tien gyms in één keer te veroveren en te claimen. Succes daarmee
Gisterenavond wel aardig wat vanuit de woonkamer van mijn vriendin. Onder andere 4x Electabuzz, 2x Poliwag, 2x Pidgeotto, een Bellsprout, een Dratini, heel wat Rattata's, Weedles, Spearows en Pidgeots en waarschijnlijk vergeet ik nog watquote:Op donderdag 28 juli 2016 02:26 schreef PlutoxMoon het volgende:
Ooh dus je kan alleen de punten claimen zolang je de gym geclaimd hebt?quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad zo ruk, net een gym verovert en coins geclaimd, maar de volgende die je tegenkomt heb je eigenlijk al "pech" want 21 uur een gym vasthouden is gewoon geen doen.
Zit hier naast mijn werk een level 8 gym die nu al 2 dagen in zelfde handen is. Het is dus wel degelijk te doen! Alhoewel, als ik nou nog 1 iemand had om die gym mee aan te vallen had ie al lang van ons geweest, maar in m'n eentje red ik het niet helaas.quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad zo ruk, net een gym verovert en coins geclaimd, maar de volgende die je tegenkomt heb je eigenlijk al "pech" want 21 uur een gym vasthouden is gewoon geen doen.
4 Electabuzz vanuit je woonkamer! Ik heb er pas een keer een gezien op de nearbylist maar toen kon ik hem niet vinden, verder nooit meer tegengekomenquote:Op donderdag 28 juli 2016 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisterenavond wel aardig wat vanuit de woonkamer van mijn vriendin. Onder andere 4x Electabuzz, 2x Poliwag, 2x Pidgeotto, een Bellsprout, een Dratini, heel wat Rattata's, Weedles, Spearows en Pidgeots en waarschijnlijk vergeet ik nog wat.
Als je echt wilt kan je het best halen. Mits je een aantal redelijk sterke heb. Gewoon steeds 1 verslaan. Weg gaan. En weer opnieuw aanvallen. Zo gaan de gym prestige steeds beetje naar beneden. Maar dan moet je wel tijd te veel hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zit hier naast mijn werk een level 8 gym die nu al 2 dagen in zelfde handen is. Het is dus wel degelijk te doen! Alhoewel, als ik nou nog 1 iemand had om die gym mee aan te vallen had ie al lang van ons geweest, maar in m'n eentje red ik het niet helaas.
True, maar 38k prestige naar beneden halen gaat inderdaad erg lang durenquote:Op donderdag 28 juli 2016 08:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je echt wilt kan je het best halen. Mits je een aantal redelijk sterke heb. Gewoon steeds 1 verslaan. Weg gaan. En weer opnieuw aanvallen. Zo gaan de gym prestige steeds beetje naar beneden. Maar dan moet je wel tijd te veel hebben.
Gister iemand tegengekomen die had 1000 item plaatsen, 1000 pokemon plaatsen, +- 50 lures, incence en lucky eggs.quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
True, maar 38k prestige naar beneden halen gaat inderdaad erg lang duren. Helaas moet er ook nog gewoon gewerkt worden..
Of speelt gewoon op de pc. Dan is het niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:48 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Gister iemand tegengekomen die had 1000 item plaatsen, 1000 pokemon plaatsen, +- 50 lures, incence en lucky eggs.
Zegt ie: Ja ik heb alleen elke dag 10 gyms verslagen niks gekocht..
Kijk je naar zijn level, is ie level 21. Zegt ie: ja heb niet zoveel gespeeld
Yeah right xD
Nou, da's meer dan de occasional rattata en pidgey bij mijn huisquote:Op donderdag 28 juli 2016 08:35 schreef Walging het volgende:
[..]
4 Electabuzz vanuit je woonkamer! Ik heb er pas een keer een gezien op de nearbylist maar toen kon ik hem niet vinden, verder nooit meer tegengekomen
Ik heb een spawn bij m'n huis waar ik ieder uur een Voltorb of Magnemite (en gisteren dus ineens een Mr. Mime, maar dat moet een glitch geweest zijn) uit krijg, verder niks helaas.
Het is allemaal de schuld van de Rabobank.quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:34 schreef Isabeau het volgende:
Het is allemaal wat oneerlijk verdeeld op de Pokemonwereld
Na 12-en een rondje door de stad.quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt elke 21 uur je punten pakken. Ongeacht of je gyms erbij verovert.
Het beste zou dus zijn om tien gyms in één keer te veroveren en te claimen. Succes daarmee
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Of speelt gewoon op de pc. Dan is het niet zo moeilijk.
Elke dag 10 gyms en dan pas cashen als je ze alle 10 hebt = 100 coins per dag.quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:48 schreef Redbullkid het volgende:
Gister iemand tegengekomen die had 1000 item plaatsen, 1000 pokemon plaatsen, +- 50 lures, incence en lucky eggs.
Yeah right xD
De hoogste heeft een CP van 307... heb er ook 2 weggedaan die onder de 100 zatenquote:Op donderdag 28 juli 2016 08:35 schreef Walging het volgende:
[..]
4 Electabuzz vanuit je woonkamer! Ik heb er pas een keer een gezien op de nearbylist maar toen kon ik hem niet vinden, verder nooit meer tegengekomen
Ik heb een spawn bij m'n huis waar ik ieder uur een Voltorb of Magnemite (en gisteren dus ineens een Mr. Mime, maar dat moet een glitch geweest zijn) uit krijg, verder niks helaas.
Word zijn beste vriend, waar hij is, zijn ook Pókemon met zoveel lures!quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:48 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Yeah right xD
Haha, die krijg ik ook nog af en toe. In de stad zie ik nauwelijks Magnemites en Voltorbs dus ik snap dat anderen hier best blij mee zouden kunnen zijn, maar in deze woonwijk kom ik ze op iedere straathoek 3 keer tegen dus ik ben er wel een beetje klaar mee nu!quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, da's meer dan de occasional rattata en pidgey bij mijn huis
Bij mij staan elke dag van 16:00 - 3:00 3 lures tegelijk aan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:05 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Word zijn beste vriend, waar hij is, zijn ook Pókemon met zoveel lures!
Ja, maar scherm wel open houden (in de bespaarmodus)quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga wandelen, maar aangezien daar echt helemaal niets te vinden is heb ik geen zin om mijn telefoon in de hand te houden. Kan ik die gewoon aan in mijn broek doen en dan lopen de stappen voor mijn eieren wel mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Als je maar zorgt dat het scherm met je app erop aanblijft telt het gewoon mee. Je kan hem in de instellingen (van de app zelf) eventueel op battery saver mode zetten, dan wordt het scherm van de app zwart maar blijft ie wel aan als je je telefoon ondersteboven in je zak doet. Af en toe misschien even kijken of hij nog aan is.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga wandelen, maar aangezien daar echt helemaal niets te vinden is heb ik geen zin om mijn telefoon in de hand te houden. Kan ik die gewoon aan in mijn broek doen en dan lopen de stappen voor mijn eieren wel mee?
Geloof dat die nu op automatisch uitgaan als ik niets doe staat na 10 min. Zal ik dat in ieder geval wijzigen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, maar scherm wel open houden (in de bespaarmodus)
Heb je apps voor.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof dat die nu op automatisch uitgaan als ik niets doe staat na 10 min. Zal ik dat in ieder geval wijzigen.
edit: nvm, dat is blijkbaar al de max screen time-out![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:11 schreef over_hedge het volgende:
Ik vang net een blastoise!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja echt kutquote:
Dat blijft nog minder lang leukquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:22 schreef Happel het volgende:
Ben er al weer op uitgekeken sinds ik Fallout shelter heb ontdekt.
Ik vang net een blastoise!Laatste 3 dagen hoor ik meer om me heen dat ze een blastoise hebben gevangen, en allemaal ook lage CP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren zelf een 380ish Lapras gevonden![]()
Haha maar hij staat wel cool tussen je pokemon. Ookal heb je er verder geen fuck aanquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja echt kutis mijn 3e slechtste pokemon die ik heb
[ afbeelding ]
![]()
10km eggs zijn volgens mij generved. Voorheen kreeg je er veel meer heb ik het idee.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:39 schreef firecow het volgende:
Hoop echt dat ze bij een volgende update invoeren dat je ook je eggs kan dumpen.. Knetter gek van die 2 en 5 km eieren. Inmiddels level 22 en maar 2keer een 10km ei
Lijkt me niet dat dat gaat gebeuren. Anders hoef je slechts paar keer langs een stop te gaan totdat je een 10km ei hebt en voor je het weet zitten er in elke gym 10 keer een snorlax.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:39 schreef firecow het volgende:
Hoop echt dat ze bij een volgende update invoeren dat je ook je eggs kan dumpen.. Knetter gek van die 2 en 5 km eieren. Inmiddels level 22 en maar 2keer een 10km ei
Alleen maar fijn voor de candyquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Laatste 3 dagen hoor ik meer om me heen dat ze een blastoise hebben gevangen, en allemaal ook lage CP.
Gisteren zelf een 380ish Lapras gevonden
Dat is gewoon een tactiek zodat je incubators gaat kopenquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:39 schreef firecow het volgende:
Ik vang net een blastoise!Ach ik had gister een Onix van 10cpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Oh die heb ik ook.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach ik had gister een Onix van 10cp
Aawh!quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:03 schreef Aure het volgende:
Gisteren eindelijk een dragonair tegen gekomen... Razzberry.. Ultra ball... Excellent throw... Tot 10 x toe uit m'n ultra ball ontsnappen en vervolgens wegrennen
Ik vang net een blastoise!Het is iets toch?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes dan met je zoektocht vandaag!quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag twee missies in een klein dorp wat Pokémon in de Gyms droppen en we gaan opzoek naar die 7Ponyta candy voor Rapidash.
Vandaag mijn 3e 10km ei gevonden en begonnen met Hatchen...quote:
Ik las meisjesquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag twee missies in een klein dorp wat Pokémon in de Gyms droppen en we gaan opzoek naar die 7Ponyta candy voor Rapidash.
Een Magmar is toch een aardige fijne en goede vangst?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:10 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Vandaag mijn 3e 10km ei gevonden en begonnen met Hatchen...
1e 10km ei: 500cp Magmar
2e 10km ei: Onyx
3e 10km ei:....? Hoop een beetje meer geluk te hebben dit keer
Jup. Als je een nieuwe gym claimd maar je hebt net al coins geďnd van een andere, zit je in die 21 uurs fase en moet je dus hopen dat je er na die tijd nog inzit om daarvoor ook coins te krijgen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh dus je kan alleen de punten claimen zolang je de gym geclaimd hebt?
Ja! Jij?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:14 schreef Unites het volgende:
[..]
Hahaha
Ik ook eerst![]()
Goedemorgen! Lekker geslapen?![]()
hoeveel km gelopen/gefietst/whatever?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:46 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
241 hatched eggs. 0 Snorlax, 2x Lapras
0x lapras.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:46 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
241 hatched eggs. 0 Snorlax, 2x Lapras
mooi aantal incubators danquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:49 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Oeps correctie.
280 eggs uit laten komen, 241 km
Vast gevlogen met die redbull vleugels.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:48 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
hoeveel km gelopen/gefietst/whatever?
Dat is balen. Misschien ben ik dan nog wel blij dat ik geen 10km eieren krijg. Des te groter de teleurstelling kan zijnquote:
Kwam Onix tegen op de 2e dag dat ik speelde. 10 pokeballs en hij vlucht weg.quote:
En wat voor level ben je?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:41 schreef Thrilled het volgende:
Zo, gisteravond nog even met t vrouwtje op stap geweest; goede vangst:
- Golduck gevangen met helaas maar CP 285
- Clefairy gevangen met CP 612
- Ponyta gevangen met CP 703
- Kingler gevangen met CP 914
- Rhyhorn uit mijn ei met CP 420
- Lapras uit mijn ei met CP 1429
Dag daarvoor mijn Eevee geëvolved met de name-trick naar Vaporeon, nu geboost tot CP 1474 dus ben inmiddels ook wat beter in gyms.
En zojuist spawnde een Snorlax vlak bij huis, toch maar even in de auto gestaptJammer dat ie een CP heeft van 323.. Wel 91% IV, maar gezien z'n CP zal het wel candy-voer worden
/eindedagboek
Onix, jynx of evee zijn grote teleurstellingen ja.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat is balen. Misschien ben ik dan nog wel blij dat ik geen 10km eieren krijg. Des te groter de teleurstelling kan zijn
Onix is OK. Die heb ik nog nietquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Onix, jynx of evee zijn grote teleurstellingen ja.
Bofkontquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:41 schreef Thrilled het volgende:
Zo, gisteravond nog even met t vrouwtje op stap geweest; goede vangst:
- Golduck gevangen met helaas maar CP 285
- Clefairy gevangen met CP 612
- Ponyta gevangen met CP 703
- Kingler gevangen met CP 914
- Rhyhorn uit mijn ei met CP 420
- Lapras uit mijn ei met CP 1429
Dag daarvoor mijn Eevee geëvolved met de name-trick naar Vaporeon, nu geboost tot CP 1474 dus ben inmiddels ook wat beter in gyms.
En zojuist spawnde een Snorlax vlak bij huis, toch maar even in de auto gestaptJammer dat ie een CP heeft van 323.. Wel 91% IV, maar gezien z'n CP zal het wel candy-voer worden
/eindedagboek
Eevee's zijn schaars in mijn omgeving dus die zou ik niet eens zo erg vinden om te krijgen, al helemaal niet als ie 600ish cp zou zijnquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Onix, jynx of evee zijn grote teleurstellingen ja.
Komt vanzelf joh!quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:02 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Onix is OK. Die heb ik nog niet
Maar na 7 Pinsirs, 3 Scythers, 2 Jynx, 4 Mr. Mime en 3 Eevee's ben ik er wel een beetje klaar mee -_-.
Ik moet Omanyte, Kabuto, Aerodactyl, Hitmonchan, Snorlax nog en die krijg ik gewoon niet
Én lekker veel candies met zich meebrengt!quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Eevee's zijn schaars in mijn omgeving dus die zou ik niet eens zo erg vinden om te krijgen, al helemaal niet als ie 600ish cp zou zijn
Nja liep laatst door een park en ving er 3 in 2 minuten... (Magmar is cool, maar hij is niet sterk)quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:14 schreef Unites het volgende:
[..]
Een Magmar is toch een aardige fijne en goede vangst?
Heel even.. Kan er nu wel inquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
Huh, meer mensen die er niet inkomen? Serverproblemen? Dat is lang geleden.
Walg je nu van jezelf?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:15 schreef Walging het volgende:
Uit mn laatste vier 2km eieren 3 pidgeys en een zubat achter elkaar. Ik wil niet meer leven
Je komt er wel weer overheen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:15 schreef Walging het volgende:
Uit mn laatste vier 2km eieren 3 pidgeys en een zubat achter elkaar. Ik wil niet meer leven
Zonde inderdaadquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:19 schreef Geo4kant het volgende:
Die armband is verplaatst naar september!
Niet dat ik hem ga kopen, maar het is echt slecht. Lopen ze veel geld door mis.
Heel af en toe magnemites (centrum Eindhoven) en gek genoeg af en toe een Seelquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:05 schreef Walging het volgende:
[..]
Haha, die krijg ik ook nog af en toe. In de stad zie ik nauwelijks Magnemites en Voltorbs dus ik snap dat anderen hier best blij mee zouden kunnen zijn, maar in deze woonwijk kom ik ze op iedere straathoek 3 keer tegen dus ik ben er wel een beetje klaar mee nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |