SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Nee, 9 is max. Op maken dusquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:53 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Mijn laatste post van vorige topic: Volgens mij kun je geen nieuwe eieren erbij krijgen (bij pokestops) als je er al 9 hebt. Ik weet niet of je ook eieren kunt krijgen bij level up?
Toch niet tijdens het rijden he!?quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net onderweg naar huis van m'n werk, was niet bezig met spelen, maar wilde wel n paar pokestops pakken omdat ik qeinig ballen had, dus ik zette m net voor die stop aan, zitten er n Squirtle en n Meowth![]()
![]()
Dus die ff gevangen
behalve dan als je er geen hebtquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, 9 is max. Op maken dus![]()
Er is sowieso geen reden om ze buiten een incubator te laten.
Goedzoquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik fiets en ik stop als ik wat ga vangen![]()
O, en n Tentacool uit n 5km ei
ik heb alleen maar 5 en 1 10 nu, heb maar 3 2km eieren gehad, misschien 4 en 3 10km eieren.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goedzo![]()
Ik heb ook heel wat stops gehad gister, nu weer 100 ballen. Ik krijg veel 2km eieren, dan vind ik het verleidelijker om die eerste te doen omdat ik dan sneller een Pokemon heb :d
Ik ben aan het wachten tot ik level 15 ben, nog 4000 XP dan ga ik denk ik de 10km ei in die "3 times incubator" doenquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb alleen maar 5 en 1 10 nu, heb maar 3 2km eieren gehad, misschien 4 en 3 10km eieren.
Alleen wil ik dat 10km ei komend weekend doen, dan red ik t in n dag.
Wat n stom stukje tekst zo
welk lvl ben jequote:Op woensdag 27 juli 2016 18:18 schreef Helsinki het volgende:
624 Slowbro gevangen onderweg naar werk.
Best bijzonderquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:21 schreef mrPanerai het volgende:
Lures leggen door enkele handelaars trekt meer volk dan verwacht in de Antwerpse Kammenstraat.![]()
![]()
![]()
Nice! Bij mij voor de deur vindt je helemaal niks, moet eerst een paar straten verderop en dan alleen maar de pidgey's en ratata's.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:26 schreef Loux het volgende:
Even PG opstarten en zomaar een Vulpix op je drempel vinden.Dat is al nummer twee in twee dagen en daarvoor in drie weken geen eentje.
Gelukkig had ik er al wel eentje uit een ei, dus heb ik nu al 29 candy!
Zo stond er vanochtend ook opeens een Rhyhorn voor de deur.
Hier ook op de radar.. begint t keihard te regenenquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:37 schreef firecow het volgende:
Zag vanmiddag een snorlax op mijn radar, niet gevonden
Relaxed!! Hier alleen pidgey, rattata en spearow.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:26 schreef Loux het volgende:
Even PG opstarten en zomaar een Vulpix op je drempel vinden.Dat is al nummer twee in twee dagen en daarvoor in drie weken geen eentje.
Gelukkig had ik er al wel eentje uit een ei, dus heb ik nu al 29 candy!
Zo stond er vanochtend ook opeens een Rhyhorn voor de deur.
Was het niet deze Snorlax die je een berichtje stuurde?quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hier ook op de radar.. begint t keihard te regenen
Net weer een Abra.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Relaxed!! Hier alleen pidgey, rattata en spearow.
Jij bent een slowbroquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was het niet deze Snorlax die je een berichtje stuurde?
Nu je het zegtquote:
Ook 2x gedaan..quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:42 schreef Debsterr het volgende:
Gym wegkapen terwijl iemand 'm net gecleard heeft
PokéStreetHooligansquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook 2x gedaan..
De 2e keer werd ik uitgescholden zelfsmannetje van een jaar of 13.. "BEN JIJ DAT? JIJ BENT FUCKING ZIELIG, ZOEK EEN LEVEN"
Het grappigste was, hij speelde niet eens, het was zijn vriend of broer
Maar eerlijk is eerlijk, dat is schraal ,dat mag van mij eruit gehaald worden, ik vind dat je dan 1minuut het alleenrecht moet hebben om de gym over te nemen.
Ik zet er dan een 100cp iets in. Ik m'n muntjes, en ben zo weer gebounced. Dit was overigens een dude met scooter die alle gym afrijd volgens mij..quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook 2x gedaan..
De 2e keer werd ik uitgescholden zelfsmannetje van een jaar of 13.. "BEN JIJ DAT? JIJ BENT FUCKING ZIELIG, ZOEK EEN LEVEN"
Het grappigste was, hij speelde niet eens, het was zijn vriend of broer
Maar eerlijk is eerlijk, dat is schraal ,dat mag van mij eruit gehaald worden, ik vind dat je dan 1minuut het alleenrecht moet hebben om de gym over te nemen.
Ach als je die gyms kan verslaan, dan kun je ook mijn Pokemon verslaanquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zet er dan een 100cp iets in. Ik m'n muntjes, en ben zo weer gebounced. Dit was overigens een dude met scooter die alle gym afrijd volgens mij..
Hoe zie je dat eigenlijk gebeuren? Niet dat ik nu echt blijf hangen bij gyms, ik heb te lage cp pokemon dat ik toch nog niks kan beginnen. Maar zo een beetje lopen trollen en munten kapen is wel nicequote:Op woensdag 27 juli 2016 19:42 schreef Debsterr het volgende:
Gym wegkapen terwijl iemand 'm net gecleard heeft
Dat is nog niet zo simpel.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
Er zit er eentje in Deventer, zo'n chinees meisje. Die fietst elke fcking gym af, elke dag.
Degene die de meeste damage points heeft gedaanquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo simpel.
Je kan bijv. ook met meerderen tegelijk een gym aanvallen.
Ik ben bijv. in team geel, en laatst had ik zonder het te weten samen met iemand van team blauw tegelijk een rode gym verslagen. Wie mag er dan een pokemon in zetten?
quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Repeat, discipline.. focus you must Coco San.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Repeat, discipline.. focus you must Coco San.
Jammer dat mensen daar initiatieven voor moeten starten thoquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
Daarnaast ook goede initiatieven zoals het opruimen van veel bezochte pokéspots. Mensen laat echt veel rommel achter...
Zoals het eerste gedeelte aangaf, het niveau is vaak schokkend...quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jammer dat mensen daar initiatieven voor moeten starten tho
Verkeerde spelquote:
#respecquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:08 schreef Nystiq het volgende:
Check een paar legion beta streams en zie veel spriests zieke damage doen.
FUCK! hahahaahahahahahah sorryquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
#respec
Nog steeds het verkeerde spel
quote:
Ik zou ook een gil gevenquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:08 schreef Walging het volgende:
Er spawnen hier in de straat/wijk zo ongeveer alleen maar Magnemites en Voltorbs en een enkele Zubat, Rattata of Pidgey. Kijk ik net op het vaste spawn-tijdstip, zit er opeens een Mr. Mime in de keuken! Die loop ik dus al twee weken te zoeken, ik gilde gewoon toen ik 'm zag
Hahaha! Gelijk een mooie start dus! Veel plezier met het spelen van de game. Hopelijk blijft het je bevallen! Het is in ieder geval een toffe app.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:52 schreef DaMart het volgende:
Na lang twijfelen ook maar eens begonnen om te kijken of het spel wat is voor me. Inmiddels level 5... kwam erachter dat mijn werk een Pokestop is, altijd handig.
Beste vangst net thuis: een Electabuzz met CP van 249... de enige boven de 100 tot nu toe.
Ja, die ring om die elecabuzz was nog geel ook, dus wel blij dat me dat gelukt isquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:28 schreef Unites het volgende:
[..]
Hahaha! Gelijk een mooie start dus! Veel plezier met het spelen van de game. Hopelijk blijft het je bevallen! Het is in ieder geval een toffe app.
Ghehehequote:Op woensdag 27 juli 2016 20:29 schreef Walging het volgende:
[..]
Zal wel weer een Weedle worden
Edit: hahaha hierboven
Jep. Van die roze blaadjes/hartjes. Meestal krijg je dan wel bijzondere Pokémonquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
ALs er uit een pokestop allemaal van die roze dingen komen, is er zeker een lure aangezet? Aardig verzamelen nu hier.
Zeer herkenbaar...quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:31 schreef Rabieluh het volgende:
Doe ik even een rondje om wat pokeballen te verzamelen, kom ik allemaal extreem opstandige pokemon tegen, heb nu 3 ballen over...
Bellsprout, Magicarp, Pidgeotto, Spearows, wat ratjes en weedles tot nu toequote:Op woensdag 27 juli 2016 20:32 schreef Unites het volgende:
[..]
Jep. Van die roze blaadjes/hartjes. Meestal krijg je dan wel bijzondere Pokémon
Dat vind ik best tegen vallen. Ook als je incense aan hebt zie ik vooral pidgey's en rattata'squote:Op woensdag 27 juli 2016 20:32 schreef Unites het volgende:
Jep. Van die roze blaadjes/hartjes. Meestal krijg je dan wel bijzondere Pokémon
Toch een leuke variatie. Ik ben vandaag teruggekomen van een mini-vakantie met vrienden in Zeeland. Daar was een Pokéstop bij het strand. Ongelovelijk veel nieuwe Pokémon mogen binnenharken, waaronder een Wigglytuff, Clefairy, Exeggcute, Dodrio en Graveler.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bellsprout, Magicarp, Pidgeotto, wat ratjes en weedles tot nu toe.
Omgquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ook even hier![]()
http://m.imgur.com/gallery/tMpZ0
Ik ken al die figuren nog niet echt moet ik eerlijk zeggen... heb Pokemon nooit gevolgd. Maar heb hier een beetje meegelezen en wilde ook even kijken naar de hypequote:Op woensdag 27 juli 2016 20:36 schreef Unites het volgende:
[..]
Toch een leuke variatie. Ik ben vandaag teruggekomen van een mini-vakantie met vrienden in Zeeland. Daar was een Pokéstop bij het strand. Ongelovelijk veel nieuwe Pokémon mogen binnenharken, waaronder een Wigglytuff, Clefairy, Exeggcute, Dodrio en Graveler.
Ligt volgens mij enorm aan de plek waar je bent en die dingen activeert. Als je op een plaats bent waar normaal al geen bijzondere Pokémon verschijnen, zul je met een Incense of Lure ook niet veel bijzonders krijgen denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat vind ik best tegen vallen. Ook als je incense aan hebt zie ik vooral pidgey's en rattata's
That's fucking cute.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ook even hier![]()
Echt he..quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:37 schreef Unites het volgende:
[..]
OmgDie zijn zó enorm schattig! Echt heel leuk gedaan!
Hadden ze die artist maar ingehuurd van alle Pokemon na gen1..quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ook even hier![]()
https://www.pokedex.orgquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken al die figuren nog niet echt moet ik eerlijk zeggen... heb Pokemon nooit gevolgd. Maar heb hier een beetje meegelezen en wilde ook even kijken naar de hype.
Overigens heb ik tot nu toe alle Pokemon nog gewoon vanuit mijn luie stoel kunnen vangen....
Precies zo jaquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he..
Zit je dan te 'aaww. Omg zooo cute' op de bank
Oh, werkt dat zoquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:39 schreef Unites het volgende:
Ligt volgens mij enorm aan de plek waar je bent en die dingen activeert. Als je op een plaats bent waar normaal al geen bijzondere Pokémon verschijnen, zul je met een Incense of Lure ook niet veel bijzonders krijgen denk ik.
Ik zie af en toe mensen lopen die echt die houding hebben, dat kan nooit goed zijn voor je nek.quote:
Moest er wel even om gniffelen, maar de boodschap is inderdaad wel een goede. Vooral gezien ik hier ook al een aantal mensen bijna aangereden heb zien wordenquote:
quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik zie af en toe mensen lopen die echt die houding hebben, dat kan nooit goed zijn voor je nek.
De Pokemon-facebookpagina hier heeft ook al geregeld dat je met korting een smartphone-houder voor op je fietsstuur kan kopen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moest er wel even om gniffelen, maar de boodschap is inderdaad wel een goede. Vooral gezien ik hier ook al een aantal mensen bijna aangereden heb zien worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |