SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Ik loop altijd al 30-40 km per week hardquote:
Doe je goedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik loop altijd al 30-40 km per week hardHeb nu gewoon 2 verslavingen die ik kan combineren
En 61/62 in de pokedex. Dat dikke paarse blubberding rende gisteren weg. Beedrill deed dat 2 weken geleden ook maar die heb ik inmiddels
Combineren met hardlopen is natuurlijk perfectquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik loop altijd al 30-40 km per week hardHeb nu gewoon 2 verslavingen die ik kan combineren
En 61/62 in de pokedex. Dat dikke paarse blubberding rende gisteren weg. Beedrill deed dat 2 weken geleden ook maar die heb ik inmiddels
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:43 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga van de week gewoon een tijd bij een zooi vissers zitten langs het kanaal, even magikarps vangen. Ze zullen mij wel raar aankijken.
Denk het wel ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:46 schreef Zelfscanner het volgende:
Beste aankoop als je 150 muntjes hebt? Dat EI ding?
Dat is persoonlijk ik weet niet of je veel battled of veel vangt dan zijn upgrades wel nice. Of 2x lucky egg kopen is ook nice.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:46 schreef Zelfscanner het volgende:
1,50 voor 3 eitjes iets eerder laten uitkomenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:46 schreef Zelfscanner het volgende:
Ja vind ik wel. Niet als ik serieus voor iets wil trainen maar dat doe ik in de zomer toch niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Combineren met hardlopen is natuurlijk perfect.
Ik mag het graag op het fietsje doen, net als met ingress.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:43 schreef Rabieluh het volgende:
Ik post deze nog een keer want ik vind hem errug leuk.
Lekker samen pokémonraids organiserenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn, een combinatie van die 2 spellen
Hoe zit dat met die softbans? Collega van me Had het er ook al over. Ik heb het soms, dat ik die melding krijg. Maar niet meer een halve dag achter elkaar zoals eerstquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik krijg bij elke pokestop; Try again later. Vaak eeen signaal van een soft ban. Maar ik kan wel pokemon vangen.
Bij een softban krijg je geen items meer uit stops en rennen pokemons na de eerste pokeball weg, Je kan ze dan ook niet vangen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die softbans? Collega van me Had het er ook al over. Ik heb het soms, dat ik die melding krijg. Maar niet meer een halve dag achter elkaar zoals eerst
Bij mij komen alleen maar muggen binnen dus zeik nietquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:11 schreef Friday12 het volgende:
komt net een growlith binnen
701cp
Jammer dat je er zoveel moet voor een evolutie
Daar heb ik horren voorquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij mij komen alleen maar muggen binnen dus zeik niet
Als je geluk hebt komt er een keer een uit een ei gewandeldquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:11 schreef Friday12 het volgende:
komt net een growlith binnen
701cp
Jammer dat je er zoveel moet voor een evolutie
Ik zie die 10km eieren ook niet meer.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als je geluk hebt komt er een keer een uit een ei gewandeld
Over eieren gesproken: ik heb al 100 miljoenmiljard jaar geen 10 km ei meer gehad
Vandaag eindelijk eentje na een stuk of 40 andere eierenquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik zie die 10km eieren ook niet meer.
Veel onderhoud en niet altjid accuraat thoquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Pokevision is wel geniaal, net een Venomoth op 150m van huis. Ik had nog 5 minuten, dus meteen schoenen aan en de lift naar beneden genomen. En gevangen, ik had hem nog niet
Grappig dat er ook meteen andere fietsers/scooters/auto's op aparte pokemons af komen
De personal pokevision is primaquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel onderhoud en niet altjid accuraat tho
Oh er Is nog hoop. Vind het zo zonde om een 5 km in mijn 3x werkende incubator te stoppen. Maar moet t misschien toch maar doen. Over 9000 punten level 20 dus weer 2 van die dingen erbijquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Vandaag eindelijk eentje na een stuk of 40 andere eieren
Maar ŕls het werkt, klopt het wel altijdquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De personal pokevision is prima
Met alerts voor pokemon die je wil vinden
Dat is met de script ook en je ziet veel meer pokemonsquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar ŕls het werkt, klopt het wel altijd
Veeeel meer pokemonquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is met de script ook en je ziet veel meer pokemons
Hij zegt nu dat er maar 1 is. Dat is echt bullshit.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Om af te vallen wordt aangeraden tenminste 10.000 stappen per dag te zetten. Dat is 1u40m op normaal tempo, dus met 2 uur op Pokémon-tempo kom je er niet helemaal, maar het is toch echt een flinke stap (haha) in de goede richting. Serieus, het zou je verbazen hoeveel impact 2 uur wandelen per dag op je gewicht kan hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik denk dat dikke mensen vooral afvallen door pokemongo omdat ze vergeten te eten tijdens het spelen van pokemongo.
Niemand wordt slank of krijgt machtige benen van 2 keer per dag een uur wandelen.
?? Heb ik daar overheen gekeken?quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De personal pokevision is prima
Met alerts voor pokemon die je wil vinden
20minuutjes sprintjes trekken nog meer waarschijnlijkquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Om af te vallen wordt aangeraden tenminste 10.000 stappen per dag te zetten. Dat is 1u40m op normaal tempo, dus met 2 uur op Pokémon-tempo kom je er niet helemaal, maar het is toch echt een flinke stap (haha) in de goede richting. Serieus, het zou je verbazen hoeveel impact 2 uur wandelen per dag op je gewicht kan hebben.
Goeie tipquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Pokevision is wel geniaal, net een Venomoth op 150m van huis. Ik had nog 5 minuten, dus meteen schoenen aan en de lift naar beneden genomen. En gevangen, ik had hem nog niet
Grappig dat er ook meteen andere fietsers/scooters/auto's op aparte pokemons af komen
Nee, langer bewegen schijnt beter te zijnquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
20minuutjes sprintjes trekken nog meer waarschijnlijk
Zet je nou maar gewoon over de schaamte heen, wordt het spel een stuk leuker vanquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goeie tip.
Maar ook wel kansloos.
Ik ben een man van 35 die zijn apartement uit loopt omdat er een Skyther in de buurt spawnt... Kom ondertuseen nog een buurtgenoot tegen die ook die Skyther vangt. en nu zie ik weer een lapras dichtbij.
Ik woon in een appartementencomplex.. Zag vanavond een lure op de pokestop naast mijn huis met de username van mijn benedenbuurman, een automonteur van rond de 30. Betrapt!quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goeie tip.
Maar ook wel kansloos.
Ik ben een man van 35 die zijn apartement uit loopt omdat er een Skyther in de buurt spawnt... Kom ondertuseen nog een buurtgenoot tegen die ook die Skyther vangt. en nu zie ik weer een lapras dichtbij.
Updaten?quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet je hem updaten naar de nieuwste
Oh nee ik had het over de personal pokevision die je op je pc kan installerenquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:54 schreef Loux het volgende:
[..]
Updaten?Ik gebruik de site, Pokevision heeft toch geen (iOS-)app?
Ik heb geen idee waar je het over hebt, haha! Is dit echt? Google schiet in ieder geval niet te hulp. Linkje?quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oh nee ik had het over de personal pokevision die je op je pc kan installeren
dmquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:58 schreef Loux het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, haha! Is dit echt? Google schiet in ieder geval niet te hulp. Linkje?
Tis verschrikkelijk. Ik de auto gepakt om die lapras te proberen te vangen. Blijkt ie CP ??? te zijn. Ondertussen al 4 jongens op de fiets en 2 in de auto die op dat kruispunt ook die pokémon aan het vangen zijnquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik woon in een appartementencomplex.. Zag vanavond een lure op de pokestop naast mijn huis met de username van mijn benedenbuurman, een automonteur van rond de 30. Betrapt!
Ai. Balen, dat was een sterke.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tis verschrikkelijk. Ik de auto gepakt om die lapras te proberen te vangen. Blijkt ie CP ??? te zijn. Ondertussen al 4 jongens op de fiets en 2 in de auto die op dat kruispunt ook die pokémon aan het vangen zijn.
[ afbeelding ]
Na 3 pokéballs succesvol gegooid despawnde ie. Nog maar ff levelen dan
Dan kan die lapras best hoog zijnquote:Op woensdag 27 juli 2016 01:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tis verschrikkelijk. Ik de auto gepakt om die lapras te proberen te vangen. Blijkt ie CP ??? te zijn. Ondertussen al 4 jongens op de fiets en 2 in de auto die op dat kruispunt ook die pokémon aan het vangen zijn.
[ afbeelding ]
Na 3 pokéballs succesvol gegooid despawnde ie. Nog maar ff levelen dan
ze zeiden Cp 1400 ofzo.. mijn hoogste is een tangela van 200quote:
Dat heb ik ook. Tenzij ik echt heel rustig gooi.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:18 schreef Isabeau het volgende:
En die 'betere ballen' gebruiken om zoiets te vangen is bij mij een ramp, want dan worden dan allemaal stuk voor stuk ballen met een effect die ik dan allemaal mis gooi
scratch that.. een goldeen van CP 135 zag ik spawnen .. en gelukkig was het een spawn in mijn huis (had nog geen goldeen)quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:20 schreef Maanvis het volgende:
blijkbaar had ik net geluk. nu zitten er op pokévision alleen maar kutpokémon
Een beetje, maar aangezien de voetstapjes kapot zijn, is het de enige methode om Pokémon in de buurt op te sporen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:33 schreef Maanvis het volgende:
Eigenlijk is pokévision gewoon cheaten of niet?
Nadat ik echt ongelofelijk veel in het rond had gelopen om iets te zoeken wat ik nog niet had en er geen enkele betrouwbare methode was om überhaupt te weten of ik wel in de goede richting liep heb ik ook Pokevision maar aangeslingerd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:34 schreef Perrin het volgende:
Een beetje, maar aangezien de voetstapjes kapot zijn, is het de enige methode om Pokémon in de buurt op te sporen.
ze stellen zelf die API beschikbaarquote:Op woensdag 27 juli 2016 01:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een beetje, maar aangezien de voetstapjes kapot zijn, is het de enige methode om Pokémon in de buurt op te sporen.
Ik zou echt super blij zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:41 schreef Shakkara het volgende:
Na vier kut-dragonites die wegrenden, of waar de game bij crashde of waar ik net te laat was, nu eindelijk m'n eerste. CP2108 met dragon breath en hyper beam en 60% IVs. Best wel meh, maar de CP is leuk voor nu.
Daarom altijd met curveball gooien. Dan krijg je niet die random effecten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:18 schreef Isabeau het volgende:
En die 'betere ballen' gebruiken om zoiets te vangen is bij mij een ramp, want dat worden dan allemaal stuk voor stuk ballen met een effect die ik dan allemaal mis gooi
Maar daar ben ik heel slecht inquote:Op woensdag 27 juli 2016 01:43 schreef picodealion het volgende:
Daarom altijd met curveball gooien. Dan krijg je niet die random effecten.
Zodra de voetstapjes het weer doen, denk ik dat Pokevision vanzelf minder gebruikt gaat worden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nadat ik echt ongelofelijk veel in het rond had gelopen om iets te zoeken wat ik nog niet had en er geen enkele betrouwbare methode was om überhaupt te weten of ik wel in de goede richting liep heb ik ook Pokevision maar aangeslingerd.
Ja daarom juist, als je dat alleen oefent bij een hele zeldzame pokemon word je er nooit beter in. Gewoon stug altijd zo gooien, word je vanzelf handiger.quote:
Wel een goede tip. Weet alleen niet of ik daar het geduld wel voor heb. Heb op zich genoeg van die ballen om te oefenenquote:Op woensdag 27 juli 2016 01:46 schreef picodealion het volgende:
Ja daarom juist, als je dat alleen oefent bij een hele zeldzame pokemon word je er nooit beter in. Gewoon stug altijd zo gooien, word je vanzelf handiger.
Deze lijkt me hardstikke prima om te evolven/poweruppen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:48 schreef Jerro het volgende:
Even die IV calc gedaan op mijn Jolteon en daar kwam t volgende uit:
lvl 22.0
15/13/13
91.1%
Dat is dus wel oke? Moet ik hem nu elk level gelijk volpompen met candy om steeds max uit m te halen? Of is er een grote kans dat ik een hogere perfection rate krijg?
Karma denk ik. Had een Zubat uit een ei en wilde die evolven, maar per ongeluk getransfereerd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:15 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Jep. Vind ze sowieso (een van) de minst interessante Pokemon die er zijn. Ook de evolutie. Hartstikke lelijk en simpel. En dan ook nog stoer doen met hun 10cp. Nou ik dacht het dus niet.
Welke unieke Pókemon dan? je maakt me nieuwschierig!quote:Op woensdag 27 juli 2016 07:18 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren veel unieke pokemon tegengekomen maar de meeste renden weg
Wel nog een paar Eevee's er bij gekregen.
oftewel een andere Fok!kerquote:Op woensdag 27 juli 2016 07:56 schreef Noorseviking het volgende:
Pfff de Gyms zijn hier overgenomen door echt een nolifer. Een Dragonite van 2300 CP zit nu in de gym om de hoek.
Voor mij uniek hé, dus niet per se zo speciaalquote:Op woensdag 27 juli 2016 07:31 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Welke unieke Pókemon dan? je maakt me nieuwschierig!
twitter:NintendoNL twitterde op woensdag 27-07-2016 om 08:04:20Het #PokemonGO Plus-accessoire komt uit in september en niet eind juli, zoals eerst is aangekondigd. Bedankt voor jullie begrip, Trainers! reageer retweet
Er zat 12 jaar voorbereiding in dit spel. Las ik ergens. Ik twijfel er aanquote:Op woensdag 27 juli 2016 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
twitter:NintendoNL twitterde op woensdag 27-07-2016 om 08:04:20Het #PokemonGO Plus-accessoire komt uit in september en niet eind juli, zoals eerst is aangekondigd. Bedankt voor jullie begrip, Trainers! reageer retweet
12 jaar? Waar van ze er 11.5 geslapen hebben?quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zat 12 jaar voorbereiding in dit spel. Las ik ergens. Ik twijfel er aan
Mijn hoogste op dit moment is 118, maar ik neem genoegen met een magikarp tussen de 125-130 cpquote:Op woensdag 27 juli 2016 09:04 schreef Thrilled het volgende:
Guys,
welk CP-level magicarp gebruiken jullie om te evolven naar Gyarados? Kheb er nu eentje van 109 (ben zelf level 18) en dat word een Gyarados van 1100-1286 volgens een evolve-calculator, maar magicarps hebben een max CP van 203 ofzo (dacht ik).. tips/adviezen?
Nee, dat was het proces waarna de bedenker het idee bedacht. Waarschijnlijk zit hier 2 jaar in ofzoquote:Op woensdag 27 juli 2016 08:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zat 12 jaar voorbereiding in dit spel. Las ik ergens. Ik twijfel er aan
Die van mij is 144... dat mag ook wel als je er ondertussen 80 hebt gevangen... Maar je kan er gewoon toch nog een paar vangen en je Magikarp upgraden?quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mijn hoogste op dit moment is 118, maar ik neem genoegen met een magikarp tussen de 125-130 cp
144 cp met 80 magikarps is behoorlijk lucky hoor. Heb er zelf 88 en m'n hoogste is dus slechts 118.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:11 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Die van mij is 144... dat mag ook wel als je er ondertussen 80 hebt gevangen... Maar je kan er gewoon toch nog een paar vangen en je Magikarp upgraden?
Is dat weer een andere beoordeling dan de IV-score?quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:39 schreef Debsterr het volgende:
Hmmm, 120CP Magikarp maar Silphroad zegt 24/30 defense + attack en 3/15 stamina.. hopen op een iets betere dan om te evolven ooit?
Nee is eigenlijk hetzelfde volgens mij, alleen Silphroad voegt attack en defense samen i.p.v. een 3 cijferige score. Ik vind van die andere calculator zo verwarrend dat je soms wel 30 opties aan IV scores krijgt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:42 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Is dat weer een andere beoordeling dan de IV-score?
Ik begin zelf de IV-score steeds meer los te laten, de percentages fluctueren mij te veel om betrouwbaar te zijn.. Ene moment is het minimaal 70%, ga ik boosten en evolven, zit hij ineens op 45%...
Ook tussen IV-calculators onderling zitten bij dezelfde pokemon grote verschillen...
Dan heb ik misschien alleen geluk gehad met Magikarp's in mijn Pókemon carričre. Heb er een van 144/140 & 138. Misschien toch maar houden tot de nieuwe upgrade om ze misschien te ruilen... als ik zoveel geluk heb, dan ruil ik hem wel voor een Lapras/Snorlax of Dragonite :pquote:Op woensdag 27 juli 2016 09:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
144 cp met 80 magikarps is behoorlijk lucky hoor. Heb er zelf 88 en m'n hoogste is dus slechts 118.
Maar je zou kunnen uitzoeken of magikarp + cp per power up * evolve multiplier < gyarados + cp per power up, dan weet je of het nut heeft om je magikarp of gyarados te upppen.
Waar? en zo hoezo "net weer" .. damn!quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:44 schreef Shakkara het volgende:
Net weer een dragonite gevangen, cp1795. 25 zwarte ballen, meer dan 80 blauwe ballen en uiteindelijk na de 20e rode bal pas gevangen, kutbeest!
Oh, 98% IV, dat maakt het weer goed! Wel verkeerde attacks, dragon breath en dragon pulse
Wellicht laat het traden zo lang op zich wachten dat men gemiddeld ook veel hoger level is en ook magikarps van 140+ aan de lopende band vangt.. :pquote:Op woensdag 27 juli 2016 09:46 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Dan heb ik misschien alleen geluk gehad met Magikarp's in mijn Pókemon carričre. Heb er een van 144/140 & 138. Misschien toch maar houden tot de nieuwe upgrade om ze misschien te ruilen... als ik zoveel geluk heb, dan ruil ik hem wel voor een Lapras/Snorlax of Dragonite :p
Vind je het leuk om andere mensen z'n dromen kapot te maken...?quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wellicht laat het traden zo lang op zich wachten dat men gemiddeld ook veel hoger level is en ook magikarps van 140+ aan de lopende band vangt.. :p
Geen Electabuzz, scyther, hitmonchan/lee, etc spawns in de buurt zitten? Denk dat als je daar redelijke CP van hebt dat die wel trade-voer kunnen zijn in de toekomst.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:50 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Vind je het leuk om andere mensen z'n dromen kapot te maken...?
Dacht ik eindelijk een goede tactiek te hebben gevonden om een Pókemon Master te worden..
Zo ga je wel snel door je ballen heen zegquote:Op woensdag 27 juli 2016 09:44 schreef Shakkara het volgende:
Net weer een dragonite gevangen, cp1795. 25 zwarte ballen, meer dan 80 blauwe ballen en uiteindelijk na de 20e rode bal pas gevangen, kutbeest!
Oh, 98% IV, dat maakt het weer goed! Wel verkeerde attacks, dragon breath en dragon pulse
Ja idd, twee van de drie ballen vliegen het scherm uit en als ik hem raakte dan brak hij gewoon uit. 30 keer achter elkaar ofzo... Raar dat ie niet wegrende trouwens, wel een hele hoop berries verstookt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo ga je wel snel door je ballen heen zeg
Ik erger me best aan al die gemiste ballen door dat spin effect en als je dan catch't dan ontsnappen ze steeds
Denk dat een 160/170 cp max is qua sterkte bij een Magikarp. Dus je komt vast nog wel wat beters tegen!quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:39 schreef Debsterr het volgende:
Hmmm, 120CP Magikarp maar Silphroad zegt 24/30 defense + attack en 3/15 stamina.. hopen op een iets betere dan om te evolven ooit?
bij mij was 163 max op level 23quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:05 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Denk dat een 160/170 cp max is qua sterkte bij een Magikarp. Dus je komt vast nog wel wat beters tegen!
Electrabuzz & Scyther nog nooit gezien... Hitmonchan/Lee... die vang ik elke dag. Zie alleen de waarde er niet van in, ze zijn niet echt sterk en ze zijn max 650cp.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Geen Electabuzz, scyther, hitmonchan/lee, etc spawns in de buurt zitten? Denk dat als je daar redelijke CP van hebt dat die wel trade-voer kunnen zijn in de toekomst.
Wat? kan dit?quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:51 schreef videonatic het volgende:
Vandaag voor het eerst met z'n 3en een gym aangevallen, wist niet dat er multiplayer in zat. Gaat zo echt super makkelijk.
[ afbeelding ]
ik doe al weken niet anders met m'n collegaequote:
Ik had echt geen idee.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ik doe al weken niet anders met m'n collegae
Meeste gyms gaan heel rap plat. dus je kunt best met een paar low-levels een high-level gym aanvallen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had echt geen idee.
Maar heb ook nog geen gymbattle gespeeld. Hoogste beestje nu 750 CP. Maar als je 3 tegen 1 speelt moet dat toch wel makkelijker gaan....veel makkelijker
Moet je dan gewoon allemaal tegelijk de gym enteren?quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:51 schreef videonatic het volgende:
Vandaag voor het eerst met z'n 3en een gym aangevallen, wist niet dat er multiplayer in zat. Gaat zo echt super makkelijk.
[ afbeelding ]
Omgquote:Op woensdag 27 juli 2016 02:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaquote:Op woensdag 27 juli 2016 10:14 schreef Redbullkid het volgende:
Ik vind een ding wel raar.
Ik ben nu lvl 27, en ben dus heel vaak bij een lure ook.
Maar 9/10 keer als er een Pokemon spawnt is de mijne heel veel lager dan anderen die lager level dan mij zijn?
Is dat gewoon pech?
ligt aan een update die ze in google maps hebben doorgevoerd gisteren.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:16 schreef timmmmm het volgende:
Mijn app laat ineens geen voet- en fietspaden meer zien, alleen nog eckte wegen
Wellicht veranderd het per week? Bij mij is het juist gekkenhuis rondom m'n werk deze week.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:39 schreef Rossdale het volgende:
Is de spawnrate de laatste dagen enorm teruggeschroefd ofzo? Vorige week nog spawnden de pidgies elke 10 minuten rondom mijn kantoor nu al een paar dagen vrijwel niets.
Dit ja.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wellicht veranderd het per week? Bij mij is het juist gekkenhuis rondom m'n werk deze week.
Same here, ben dan nog maar lvl 18, maar vind ook dat de simpelere pokemon ook steeds stoerder beginnen te doen.. wat is dan het voordeel van een sterke trainer zijn als je ze niet makkelijker kan vangenquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:10 schreef Walging het volgende:
Leuk dat ik nu ik level 22 ben steeds betere Pokémon tegenkom, maar ik begin het nu wel een beetje vermoeiend te vinden dat de lagere cp Pokémon steeds moeilijker te vangen zijn. Een halfdode Magikarp van 20 cp zou zo onderhand zelf die bal in moeten zwemmen, niet uit 10 ballen ontsnappen en dan vervolgens nog weg'rennen' () ook.
Grappig, toch zie ik vooral heel veel mannen in het parkquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:20 schreef Norrage het volgende:
Het zijn vooral vrouwen die het spelen trouwens
En vooral mensen die nostalgie hebben en het vroeger gespeeld hebben
[ afbeelding ]
alleen vrouwen? Ik zie echt vooral jongens/mannen tussen de 16 en 30 ermee rondlopen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:20 schreef Norrage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het ergens ook wel lollig juist. Ze lachen je ook een soort van uitquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:13 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Same here, ben dan nog maar lvl 18, maar vind ook dat de simpelere pokemon ook steeds stoerder beginnen te doen.. wat is dan het voordeel van een sterke trainer zijn als je ze niet makkelijker kan vangen![]()
Nu ook een van 41quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
alleen vrouwen? Ik zie echt vooral jongens/mannen tussen de 16 en 30 ermee rondlopen.
enige vrouw die ik ken die het speelt is 42.
jeej!quote:
quote:
Wou dat het kon, maja, werk hequote:Op woensdag 27 juli 2016 11:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
is het nog niet tijd voor je middagdutje jochie?
Daar heeft ie toch juist redbull voor?quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
is het nog niet tijd voor je middagdutje jochie?
Smells like softbanquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:33 schreef LittleBrownie het volgende:
3 pokemons inmiddels die weggerend zijn
Je moet ook wel een beetje lief tegen ze praten. Anders zijn ze bang.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:33 schreef LittleBrownie het volgende:
3 pokemons inmiddels die weggerend zijn
Ik heb ze zelfs lekkere snoepjes gegevenquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet ook wel een beetje lief tegen ze praten. Anders zijn ze bang.
Ik vind het ook nogal lastig te peilen wanneer je die bonus krijgt, ik krijg hem zelf meestal als ik niet eens een curveball probeer te gooienquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:42 schreef RRuben het volgende:
Hoe doen jullie die curve balls? Ik heb het nu een tijdje geprobeerd, maar heb nog nooit curve ball xp gekregen.
Eerst dat draaien en dan gooien, dan gaat ie ook mooi in een boogje en dan komt er great throw te staan ipv curve...
Great throw betekent dat je goed gemikt hebt, maar als je dan OOK een curveball hebt gegooid stacked 'ie helaas de XP bonus niet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:42 schreef RRuben het volgende:
Hoe doen jullie die curve balls? Ik heb het nu een tijdje geprobeerd, maar heb nog nooit curve ball xp gekregen.
Eerst dat draaien en dan gooien, dan gaat ie ook mooi in een boogje en dan komt er great throw te staan ipv curve...
Ik heb een gevoel dat curve ball throws een dikke bug is. Ik gooi eigenlijk alles curve, heb ik meer succes mee, en de ene keer krijg ik wel de bonus, en de andere niet. Overigens kun je ook gewoon de nice, great of excellent bonus samen met de curve bonus krijgen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:46 schreef Walging het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal lastig te peilen wanneer je die bonus krijgt, ik krijg hem zelf meestal als ik niet eens een curveball probeer te gooien. Maar een troost voor jou, de great throw bonus is toch veel hoger dan de curveball bonus (50 vs 10).
Not true, ik heb al vaker beide bonussen zien staan. Lijkt er alleen op dat curveballs niet goed geregistreerd worden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Great throw betekent dat je goed gemikt hebt, maar als je dan OOK een curveball hebt gegooid stacked 'ie helaas de XP bonus niet.
Oh, ik dacht gelezen te hebben dat ze juist niet combineren, en inderdaad heel vaak dat m'n curve ball ook niet herkend wordt. My bad!quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:49 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Not true, ik heb al vaker beide bonussen zien staan. Lijkt er alleen op dat curveballs niet goed geregistreerd worden.
Heb ik geen last van, sta al met 1 been in t graf natuurlijkquote:
Ik gooi tegenwoordig inderdaad ook gewoon standaard alles curve (behalve weedles en zubats want die gooi ik anders altijd te ver of niet ver genoeg), maar ik heb nog nooit great throw bonus en curve bonus tegelijk gekregenquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:48 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat curve ball throws een dikke bug is. Ik gooi eigenlijk alles curve, heb ik meer succes mee, en de ene keer krijg ik wel de bonus, en de andere niet. Overigens kun je ook gewoon de nice, great of excellent bonus samen met de curve bonus krijgen.
Waardoor krijg je dat en hoe kom je er vanaf? Bij mij rennen ze ook heel vaak wegquote:
En hoe komen ze aan deze informatie? Heb geloof ik nergens mijn salaris moeten invullenquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:20 schreef Norrage het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, jij kan binnenkort lang genoeg slapenquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, sta al met 1 been in t graf natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt een softban voor cheaten/spoofen, maar die heb je alleen als ze echt ALTIJD wegrennen (en als je niks uit pokestops krijgt), als je er af en toe wel een kan vangen heb je geen ban. De ban wordt na een halfuurtje ofzo vanzelf weer opgeheven.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waardoor krijg je dat en hoe kom je er vanaf? Bij mij rennen ze ook heel vaak weg
Nog een Graveler hierquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:15 schreef Geo4kant het volgende:
Pokemons rennen soms gewoon weg, hoort erbij.
Zouden die en Voltorbs soms ook self-destruct doen?quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Nog een Graveler hier
Terwijl ik die nog niet had
Daar heb ik er zelfs nog nooit een van gezienquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Nog een Graveler hier
Terwijl ik die nog niet had
Je kan ook een QR code aanmaken(rechtsboven) en scannen met je mobiel en dan openen in je browser. Die update ook gewoon realtimequote:Op woensdag 27 juli 2016 12:19 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb nu iets geniaals!
Ik draai op mijn computer een Pokemon Go live map, deze:
• Ververste automatisch
• Is heel snel en stabiel
• Je kan filteren welke je wel en niet ziet
• Je ziet pokestops, en of er een lure op ligt
• Je ziet gyms, en van welk team hij op dat moment is
Die app laat ik draaien op mijn computer thuis.
Mijn computer thuis neem ik onderweg over met remote desktop via mijn telefoon!
[ afbeelding ]
Als ik dat doe blijft alles grijs.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je kan ook een QR code aanmaken(rechtsboven) en scannen met je mobiel en dan openen in je browser. Die update ook gewoon realtime
Waar heb je die gedownload? Ik wil hem oo graag even proberenquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:19 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb nu iets geniaals!
• Ververste automatisch
[ afbeelding ]
Okee gelukkig!quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:00 schreef Walging het volgende:
[..]
Je krijgt een softban voor cheaten/spoofen, maar die heb je alleen als ze echt ALTIJD wegrennen (en als je niks uit pokestops krijgt), als je er af en toe wel een kan vangen heb je geen ban. De ban wordt na een halfuurtje ofzo vanzelf weer opgeheven.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:00 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Klopt, jij kan binnenkort lang genoeg slapen
Precies! Lekker man, slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
https://www.reddit.com/r/(...)_go_map_desktop_app/quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Waar heb je die gedownload? Ik wil hem oo graag even proberen
Mijn hoogste is 151 maar wil minimaal 175quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mijn hoogste op dit moment is 118, maar ik neem genoegen met een magikarp tussen de 125-130 cp
Thanks, ik snap alleen niet hoe ik de naald op de map kan verplaatsen,maar hij werkt mooiquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)_go_map_desktop_app/
Ik raad je aan om in te loggen en die Google Maps API key te doen met een ander gmail account dan dat je gebruikt voor het spel zelf.
Ik denk dat ik eerder aan de 101 magikarps zit dan dat ik een 150+ cp heb gevonden hoorquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:42 schreef Rambow het volgende:
[..]
Mijn hoogste is 151 maar wil minimaal 175400 candy duurt zo lang t krijgen dat het t wel waard is te wachten op echt een top magicarp vind ik.
Dit heb ik dus even gedownload maar deze geeft dus heel andere pokemon aan van pokevision. Wie heeft dan gelijk?quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)_go_map_desktop_app/
Ik raad je aan om in te loggen en die Google Maps API key te doen met een ander gmail account dan dat je gebruikt voor het spel zelf.
Die map is veel beter dan pokevision.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit heb ik dus even gedownload maar deze geeft dus heel andere pokemon aan van pokevision. Wie heeft dan gelijk?
Duidelijk, dan rest nu nog de vraag of ik uit bed moet komen voor een exeggecutequote:Op woensdag 27 juli 2016 13:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die map is veel beter dan pokevision.
Blijf lekker in bed liggen, lui varkenquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Duidelijk, dan rest nu nog de vraag of ik uit bed moet komen voor een exeggecute
Welke live map is dat?quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:19 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb nu iets geniaals!
• Ververste automatisch
[ afbeelding ]
Kun je die zo runnen of moet je ergens mee inloggen?quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:27 schreef Jerro het volgende:
Net die map gedownload en getest.. werkt perfect!
inloggen met google account of pokemon trainer acc.. maar zoals gezegd word, voor de zekerheid ff op een fake gmail accountje.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kun je die zo runnen of moet je ergens mee inloggen?
Zou voor mij het spel beetje bederven. Ieder zn ding.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:28 schreef DannyDeko het volgende:
He jongons, dit werd gezien als cheaten toch? Moet dat niet in dat andere topic dan?
Ditquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zou voor mij het spel beetje bederven. Ieder zn ding.
Daarom. Ik moet bekennen dat ik wel naar hotspots ga die bekend zijn onder de mensen, bijvoorbeeld Kijkduin. Heb verder 1 x een diglet opgezocht omdat die bij mij in de buurt zat. Verder niet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit![]()
Lijkt me behoorlijk saai om via een map te 'spelen'.
Volgens mij is het dan ook helemaal niet leuk om een pokemon te vangen.
Als je hem toevallig tegenkomt is de euforie veel groter lijkt me
Volgens mij gebruiken veel spelers ook zo'n map omdat dat Nearby in-game gewoon niet werkt. Werken de pootjes en zie je daadwerkelijk dat je dichterbij komt, dan is het leuk. Nu is het gewoon een gelukstocht, toch minder. Maar inderdaad, volgens mij hoort uitleg etc. daarover in het andere topic en niet hierquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit![]()
Geen idee, die ik heb is sowieso low-level (366), kan Quick Attack en Discharge (op zich wel chill tegen al die Gyaradossen en Lapras in de gymsquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:41 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Is het wat? kan die een beetje vechten?
Als je in een rustig dorpje woont waar 90% pidgey rattata en weedle is dan is dit wel een welkome verademing. Ik loop steeds rondjes maar ik kom nooit eens n 'normale' pokemon tegenquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit![]()
De overgrote meerderheid gebruikt trackers als Pokevision. Achter m'n huis (en ik woon ruim buiten het centrum) stond ineens 30 man Mr. Mime te vangen, waar verder nooit iets spawned. Dat is echt niet omdat ze elkaar hebben lopen appen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:47 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Volgens mij gebruiken veel spelers ook zo'n map omdat dat Nearby in-game gewoon niet werkt. Werken de pootjes en zie je daadwerkelijk dat je dichterbij komt, dan is het leuk. Nu is het gewoon een gelukstocht, toch minder. Maar inderdaad, volgens mij hoort uitleg etc. daarover in het andere topic en niet hier
Bij options een straatnaam intypen bij Change Location.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Thanks, ik snap alleen niet hoe ik de naald op de map kan verplaatsen,maar hij werkt mooi
in before jynxquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:59 schreef over_hedge het volgende:
![]()
![]()
Ik heb mijn eerste 10 km gekregen na bijna level 21 te zijn
Ik ben ook 21, en vond er opeens 2 tegelijk haha.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:59 schreef over_hedge het volgende:
![]()
![]()
Nou bij mij andersom hoor. Pokevision gaf bijna 90% nauwkeurig een locatie en despawn tijd van Pikachu aan. Deze API zat er kwa locatie VER naast... Echt op 500 meter ofzo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die map is veel beter dan pokevision.
Nog nooit meegemaakt. Bij mij geeft die map juist letterlijk op de meter nauwkeurig aan waar ie zit, en het is elke keer nog zo geweest.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:04 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nou bij mij andersom hoor. Pokevision gaf bijna 90% nauwkeurig een locatie en despawn tijd van Pikachu aan. Deze API zat er kwa locatie VER naast... Echt op 500 meter ofzo.
Trainen in de gym door te vechten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:00 schreef GateWayX het volgende:
Ik ben dit spel ook eens een beetje aan het spelen. Ik ben lid geworden van het rode team. Nu zit er hier vlakbij een rode Gym waar maar drie pokemons instaan. Hoe plaats ik daar een pokemon van mij bij?
Ah! Bedankt voor de uitleg! Het lukte me er om er twee van de drie te verslaan en toen was mijn Vaporeon stuk.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Trainen in de gym door te vechten.
Als je er genoeg verslaat gaat de prestige van de gym omhoog.
Als je gym een level hoger is kan je er een Pokemon bij zetten.
Ach ja, ik draai Pokevision sowieso live via multiwindow naast Pokemon Go. Heeft me al aardig wat opgeleverd. Waar iedereen als kip zonder kop loopt te zoeken, loop ik recht op de Pokemon af.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt. Bij mij geeft die map juist letterlijk op de meter nauwkeurig aan waar ie zit, en het is elke keer nog zo geweest.
Herstellen en nog een keerquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:10 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Ah! Bedankt voor de uitleg! Het lukte me er om er twee van de drie te verslaan en toen was mijn Vaporeon stuk.
Oh, crap! Helemaal niet aan gedacht dat dat ook kan natuurlijk. Ben nu alweer verder maar de volgende keer ga ik dat zeker proberen.quote:
Zou toch eens die andere proberen, pokevision ziet de helft vaak niet. Zo vond ik net een porygon terwijl pokevision van niets weet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:11 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ach ja, ik draai Pokevision sowieso live via multiwindow naast Pokemon Go. Heeft me al aardig wat opgeleverd. Waar iedereen als kip zonder kop loopt te zoeken, loop ik recht op de Pokemon af.
Wordt vanzelf weer minder zodra de 3 steps bug is opgelost.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:27 schreef colastroop het volgende:
dus haast iedereen is nu aan het cheaten.. lekker is dat
Ik net tweequote:Op woensdag 27 juli 2016 13:59 schreef over_hedge het volgende:
![]()
![]()
Preciesquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wordt vanzelf weer minder zodra de 3 steps bug is opgelost.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:59 schreef over_hedge het volgende:
![]()
![]()
Dat spastische swipen voordat je pokemon is geladen die je wil gaan vangen?quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:36 schreef MisterHandyNL het volgende:
Die tip die iemand gaf een paar dagen geleden over het swipen helpt echt hoor. Ik heb nu 40 pokemon erbij en bij alle (misschien bij 1 of 2 net niet) is het meteen bij mijn eerste bal gelukt om ze te vangen
Je kan ook aangegeven welke Pókemon je wilt zien, dan filtert hij alle rattata's/pidgey's eruit!quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:13 schreef Max23 het volgende:
Ik zie op pokevision alleen maar pokemons die veel voorkomen, pidgey, rattata, drowzee, weedle en een meowth
HEuj buufquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb ik een mooi rondje met stops gevonden, plenst het hier.
Hmm hij blijft bij mij op loading staanquote:
BANNED FOR LIFEquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm hij blijft bij mij op loading staan
Goede tip, dus eigenlijk gewoon alcohol drinken en daarna Pókemon vangen, schaamteloos!quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zet je nou maar gewoon over de schaamte heen, wordt het spel een stuk leuker van.
Hoe kan je 5 berries voeren??quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik kwam net in het wild een alakazam tegen maar na 5 berries en 6 ballen ontsnapte ie. Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn
Naja spastischquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat spastische swipen voordat je pokemon is geladen die je wil gaan vangen?
Die techniek pas ik ook steeds vaker toe, die pokebal stuitert dan soms keihard van het gezicht van de pokemon.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:59 schreef MisterHandyNL het volgende:
[..]
Naja spastischGewoon zodra je op de pokemon klikt meteen beginnen met swipen. Hoeft niet als een debiel tekeer te gaan haha, maar als je meteen begint vang je hem meteen en krijg je nog eens bonus xp.
gewoon links naar rechts swipen? of onder naar boven?quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:59 schreef MisterHandyNL het volgende:
[..]
Naja spastischGewoon zodra je op de pokemon klikt meteen beginnen met swipen. Hoeft niet als een debiel tekeer te gaan haha, maar als je meteen begint vang je hem meteen en krijg je nog eens bonus xp.
Als je een bal gooit en hij breekt weer los, kan je weer een nieuwe berry voeren. Geen idee of de oude dan wel of niet uitgewerkt is na 1 worp en of het zin heeft voor de volgende worp, maar met een Alakazam ga ik geen risico lopenquote:
Het effect is weg als hij uitbreekt, je moet dan inderdaad een nieuwe voeren.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je een bal gooit en hij breekt weer los, kan je weer een nieuwe berry voeren. Geen idee of de oude dan wel of niet uitgewerkt is na 1 worp en of het zin heeft voor de volgende worp, maar met een Alakazam ga ik geen risico lopen
Ik probeer ook gewoon opnieuw berries te geven. Je krijgt er een hartjequote:Op woensdag 27 juli 2016 16:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je een bal gooit en hij breekt weer los, kan je weer een nieuwe berry voeren. Geen idee of de oude dan wel of niet uitgewerkt is na 1 worp en of het zin heeft voor de volgende worp, maar met een Alakazam ga ik geen risico lopen
Ik gooi tegenwoordig juist altijd misquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:22 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik gooi soms compleet uit de richting en dan nog pakt ie hem
Ik gooi soms zelfs mis als ie bijna voor mijn neus staatquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:05 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik gooi tegenwoordig juist altijd mis
Grootquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet je wachten tot het cirkeltje klein is of juist groot? bij het vangen van Pokemon,
Bij mij gaan ze tegenwoordig 8 van de 10 keer schuin.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:06 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik gooi soms zelfs mis als ie bijna voor mijn neus staat.
Dan voel ik me echt een NOOB met mijn lvl 27 xD
*boksquote:
Bij mij ook, dan gooi ik te snel schijnbaar.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:09 schreef Unites het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze tegenwoordig 8 van de 10 keer schuin.En ik doe écht niks geks of zo...
Naar rechts/links gooien, zodat ze bewegen richting de Pokémon. Het gekke is dat mijn vrienden wel gewoon rechte ballen kunnen gooien op mijn telefoon, maar ik zelf niet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*boks
Ik zoek nog de tip om die curve ballen raak te gooien. Die ik dus niet expres zo gooi, maar ze curven gewoon zo vaak.
Onder naar bovenquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
gewoon links naar rechts swipen? of onder naar boven?
quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*boks
Ik zoek nog de tip om die curve ballen raak te gooien. Die ik dus niet expres zo gooi, maar ze curven gewoon zo vaak.
Cola light want ik ben aan de lijn. En doe maar 10 fritesaus.quote:
Ik had al eens zon tip opgevolgd, werd helemaal niksquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:18 schreef Sarasi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1.- tik op de pokeball en maak de rode beweging tot 'ie glinstert
2.- gooi in één beweging de bal volgens de blauwe pijl
3.- de pokeball volgt vervolgens de gele pijl en landt op de pokemon, gotcha!
Beetje spelen met de hoek en lengte van de blauwe beweging voor Pokémon die dichterbij staan.Als je dit doet, wijkt de bal nooit meer per ongeluk af.
Ik kon het eerst ook niet, maar een kwartiertje oefenen op Pidgey en nu lukt het me (bijna) altijd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had al eens zon tip opgevolgd, werd helemaal nikszal het nog eens proberen, want 10+ ballen per pokemon is zo overdreven.
Vanaf level 20 zit er geen verschil meer in de max CP wat er uit je eieren kan komen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kan het zijn dat als je bij een stop nieuwe eieren krijgt hij je oude er het eerst uit gooit? Ik weet zeker dat ik meer 10 km eieren had want die bewaar ik voor als ik hoger level heb (nu 23)
Ik dacht 30! En dan nog - klopt het? Want dan ga ik nu als een malle 10 km eieren broedenquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vanaf level 20 zit er geen verschil meer in de max CP wat er uit je eieren kan komen.
level 30 is de max voor de cp van je wilde pokemonquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht 30! En dan nog - klopt het? Want dan ga ik nu als een malle 10 km eieren broeden
quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Cola light want ik ben aan de lijn. En doe maar 10 fritesaus.
quote:
Daarbij hebben de pokemon het level van het moment dat je het ei kreeg. Als je op level 3 een 10 km ei vond en bewaart tot je level 20 bent dan js die pokemon net zo sterk als dat hij geweest was als je het ei op level 3 uitbroedde.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vanaf level 20 zit er geen verschil meer in de max CP wat er uit je eieren kan komen.
Ahh oke tnxquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
level 30 is de max voor de cp van je wilde pokemon
Thefuckquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarbij hebben de pokemon het level van het moment dat je het ei kreeg. Als je op level 3 een 10 km ei vond en bewaart tot je level 20 bent dan js die pokemon net zo sterk als dat hij geweest was als je het ei op level 3 uitbroedde.
Dat klopt volgens mij dus niet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarbij hebben de pokemon het level van het moment dat je het ei kreeg. Als je op level 3 een 10 km ei vond en bewaart tot je level 20 bent dan js die pokemon net zo sterk als dat hij geweest was als je het ei op level 3 uitbroedde.
Dat kreeg ik hier te horen en klopt wel met mijn ervaring toen ik snel van mijn oude eieren af wilde.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:27 schreef So_Surreal het volgende:
Dat klopt volgens mij dus niet.
Meerdere gasten gezien die een egg bewaarde van een laag level.
Toen kregen ze er 10 levels later een pokemon uit die nooit die CP kon hebben op dat lage level.
Van die level 20 cap heb ik dan weer nooit gehoord
Dumpen? Lopen zal je!quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ahh oke tnx
[..]
ThefuckIk wil een ei-dump functie
Dan had je vrouw moeten worden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ThefuckIk wil een ei-dump functie
Damn jij gaat lekker hard door. Ik speel vrijwel niet meerquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:06 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik gooi soms zelfs mis als ie bijna voor mijn neus staat.
Dan voel ik me echt een NOOB met mijn lvl 27 xD
Heb je een link waar dit bevestigt wordt toevallig?quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vorige week was dat net voordat er een nieuwe versie live ging. toen liep het van woensdagmiddag op donderdag ook ineens waardeloos.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kan niet meer inloggen, uur hiervoor bleef het laden teken ook maar in beeldserver problems zijn terug van weggeweest.
Thefuck is jouw sig voor een clickbait dan?quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:13 schreef Rossdale het volgende:
Vanmiddag 4 km gelopen terwijl de app in mijn broekzak vast was gelopenZo komen mijn eieren natuurlijk nooit uit
quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Thefuck is jouw sig voor een clickbait dan?
Je hebt je telefoon ingesteld dat hij niet mag locken?quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:13 schreef Rossdale het volgende:
Vanmiddag 4 km gelopen terwijl de app in mijn broekzak vast was gelopenZo komen mijn eieren natuurlijk nooit uit
Mja, dat soort dingen heb ik ook vaak jaquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:13 schreef Rossdale het volgende:
Whut? Dus werken met een FIFO system? Maar je kan de eitjes helemaal niet herkennen toch? Of staan ze op volgorde van ouderdom?quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |