SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Ik loop altijd al 30-40 km per week hardquote:
Doe je goedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik loop altijd al 30-40 km per week hardHeb nu gewoon 2 verslavingen die ik kan combineren
En 61/62 in de pokedex. Dat dikke paarse blubberding rende gisteren weg. Beedrill deed dat 2 weken geleden ook maar die heb ik inmiddels
Combineren met hardlopen is natuurlijk perfectquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik loop altijd al 30-40 km per week hardHeb nu gewoon 2 verslavingen die ik kan combineren
En 61/62 in de pokedex. Dat dikke paarse blubberding rende gisteren weg. Beedrill deed dat 2 weken geleden ook maar die heb ik inmiddels
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:43 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga van de week gewoon een tijd bij een zooi vissers zitten langs het kanaal, even magikarps vangen. Ze zullen mij wel raar aankijken.
Denk het wel ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:46 schreef Zelfscanner het volgende:
Beste aankoop als je 150 muntjes hebt? Dat EI ding?
Dat is persoonlijk ik weet niet of je veel battled of veel vangt dan zijn upgrades wel nice. Of 2x lucky egg kopen is ook nice.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:46 schreef Zelfscanner het volgende:
1,50 voor 3 eitjes iets eerder laten uitkomenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:46 schreef Zelfscanner het volgende:
Ja vind ik wel. Niet als ik serieus voor iets wil trainen maar dat doe ik in de zomer toch niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Combineren met hardlopen is natuurlijk perfect.
Ik mag het graag op het fietsje doen, net als met ingress.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:43 schreef Rabieluh het volgende:
Ik post deze nog een keer want ik vind hem errug leuk.
Lekker samen pokémonraids organiserenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn, een combinatie van die 2 spellen
Hoe zit dat met die softbans? Collega van me Had het er ook al over. Ik heb het soms, dat ik die melding krijg. Maar niet meer een halve dag achter elkaar zoals eerstquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik krijg bij elke pokestop; Try again later. Vaak eeen signaal van een soft ban. Maar ik kan wel pokemon vangen.
Bij een softban krijg je geen items meer uit stops en rennen pokemons na de eerste pokeball weg, Je kan ze dan ook niet vangen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die softbans? Collega van me Had het er ook al over. Ik heb het soms, dat ik die melding krijg. Maar niet meer een halve dag achter elkaar zoals eerst
Bij mij komen alleen maar muggen binnen dus zeik nietquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:11 schreef Friday12 het volgende:
komt net een growlith binnen
701cp
Jammer dat je er zoveel moet voor een evolutie
Daar heb ik horren voorquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij mij komen alleen maar muggen binnen dus zeik niet
Als je geluk hebt komt er een keer een uit een ei gewandeldquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:11 schreef Friday12 het volgende:
komt net een growlith binnen
701cp
Jammer dat je er zoveel moet voor een evolutie
Ik zie die 10km eieren ook niet meer.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als je geluk hebt komt er een keer een uit een ei gewandeld
Over eieren gesproken: ik heb al 100 miljoenmiljard jaar geen 10 km ei meer gehad
Vandaag eindelijk eentje na een stuk of 40 andere eierenquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik zie die 10km eieren ook niet meer.
Veel onderhoud en niet altjid accuraat thoquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Pokevision is wel geniaal, net een Venomoth op 150m van huis. Ik had nog 5 minuten, dus meteen schoenen aan en de lift naar beneden genomen. En gevangen, ik had hem nog niet
Grappig dat er ook meteen andere fietsers/scooters/auto's op aparte pokemons af komen
De personal pokevision is primaquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel onderhoud en niet altjid accuraat tho
Oh er Is nog hoop. Vind het zo zonde om een 5 km in mijn 3x werkende incubator te stoppen. Maar moet t misschien toch maar doen. Over 9000 punten level 20 dus weer 2 van die dingen erbijquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Vandaag eindelijk eentje na een stuk of 40 andere eieren
Maar ŕls het werkt, klopt het wel altijdquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De personal pokevision is prima
Met alerts voor pokemon die je wil vinden
Dat is met de script ook en je ziet veel meer pokemonsquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar ŕls het werkt, klopt het wel altijd
Veeeel meer pokemonquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is met de script ook en je ziet veel meer pokemons
Hij zegt nu dat er maar 1 is. Dat is echt bullshit.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Om af te vallen wordt aangeraden tenminste 10.000 stappen per dag te zetten. Dat is 1u40m op normaal tempo, dus met 2 uur op Pokémon-tempo kom je er niet helemaal, maar het is toch echt een flinke stap (haha) in de goede richting. Serieus, het zou je verbazen hoeveel impact 2 uur wandelen per dag op je gewicht kan hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik denk dat dikke mensen vooral afvallen door pokemongo omdat ze vergeten te eten tijdens het spelen van pokemongo.
Niemand wordt slank of krijgt machtige benen van 2 keer per dag een uur wandelen.
?? Heb ik daar overheen gekeken?quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De personal pokevision is prima
Met alerts voor pokemon die je wil vinden
20minuutjes sprintjes trekken nog meer waarschijnlijkquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Om af te vallen wordt aangeraden tenminste 10.000 stappen per dag te zetten. Dat is 1u40m op normaal tempo, dus met 2 uur op Pokémon-tempo kom je er niet helemaal, maar het is toch echt een flinke stap (haha) in de goede richting. Serieus, het zou je verbazen hoeveel impact 2 uur wandelen per dag op je gewicht kan hebben.
Goeie tipquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Pokevision is wel geniaal, net een Venomoth op 150m van huis. Ik had nog 5 minuten, dus meteen schoenen aan en de lift naar beneden genomen. En gevangen, ik had hem nog niet
Grappig dat er ook meteen andere fietsers/scooters/auto's op aparte pokemons af komen
Nee, langer bewegen schijnt beter te zijnquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
20minuutjes sprintjes trekken nog meer waarschijnlijk
Zet je nou maar gewoon over de schaamte heen, wordt het spel een stuk leuker vanquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goeie tip.
Maar ook wel kansloos.
Ik ben een man van 35 die zijn apartement uit loopt omdat er een Skyther in de buurt spawnt... Kom ondertuseen nog een buurtgenoot tegen die ook die Skyther vangt. en nu zie ik weer een lapras dichtbij.
Ik woon in een appartementencomplex.. Zag vanavond een lure op de pokestop naast mijn huis met de username van mijn benedenbuurman, een automonteur van rond de 30. Betrapt!quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goeie tip.
Maar ook wel kansloos.
Ik ben een man van 35 die zijn apartement uit loopt omdat er een Skyther in de buurt spawnt... Kom ondertuseen nog een buurtgenoot tegen die ook die Skyther vangt. en nu zie ik weer een lapras dichtbij.
Updaten?quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet je hem updaten naar de nieuwste
Oh nee ik had het over de personal pokevision die je op je pc kan installerenquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:54 schreef Loux het volgende:
[..]
Updaten?Ik gebruik de site, Pokevision heeft toch geen (iOS-)app?
Ik heb geen idee waar je het over hebt, haha! Is dit echt? Google schiet in ieder geval niet te hulp. Linkje?quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oh nee ik had het over de personal pokevision die je op je pc kan installeren
dmquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:58 schreef Loux het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, haha! Is dit echt? Google schiet in ieder geval niet te hulp. Linkje?
Tis verschrikkelijk. Ik de auto gepakt om die lapras te proberen te vangen. Blijkt ie CP ??? te zijn. Ondertussen al 4 jongens op de fiets en 2 in de auto die op dat kruispunt ook die pokémon aan het vangen zijnquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik woon in een appartementencomplex.. Zag vanavond een lure op de pokestop naast mijn huis met de username van mijn benedenbuurman, een automonteur van rond de 30. Betrapt!
Ai. Balen, dat was een sterke.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tis verschrikkelijk. Ik de auto gepakt om die lapras te proberen te vangen. Blijkt ie CP ??? te zijn. Ondertussen al 4 jongens op de fiets en 2 in de auto die op dat kruispunt ook die pokémon aan het vangen zijn.
[ afbeelding ]
Na 3 pokéballs succesvol gegooid despawnde ie. Nog maar ff levelen dan
Dan kan die lapras best hoog zijnquote:Op woensdag 27 juli 2016 01:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tis verschrikkelijk. Ik de auto gepakt om die lapras te proberen te vangen. Blijkt ie CP ??? te zijn. Ondertussen al 4 jongens op de fiets en 2 in de auto die op dat kruispunt ook die pokémon aan het vangen zijn.
[ afbeelding ]
Na 3 pokéballs succesvol gegooid despawnde ie. Nog maar ff levelen dan
ze zeiden Cp 1400 ofzo.. mijn hoogste is een tangela van 200quote:
Dat heb ik ook. Tenzij ik echt heel rustig gooi.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:18 schreef Isabeau het volgende:
En die 'betere ballen' gebruiken om zoiets te vangen is bij mij een ramp, want dan worden dan allemaal stuk voor stuk ballen met een effect die ik dan allemaal mis gooi
scratch that.. een goldeen van CP 135 zag ik spawnen .. en gelukkig was het een spawn in mijn huis (had nog geen goldeen)quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:20 schreef Maanvis het volgende:
blijkbaar had ik net geluk. nu zitten er op pokévision alleen maar kutpokémon
Een beetje, maar aangezien de voetstapjes kapot zijn, is het de enige methode om Pokémon in de buurt op te sporen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:33 schreef Maanvis het volgende:
Eigenlijk is pokévision gewoon cheaten of niet?
Nadat ik echt ongelofelijk veel in het rond had gelopen om iets te zoeken wat ik nog niet had en er geen enkele betrouwbare methode was om überhaupt te weten of ik wel in de goede richting liep heb ik ook Pokevision maar aangeslingerd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:34 schreef Perrin het volgende:
Een beetje, maar aangezien de voetstapjes kapot zijn, is het de enige methode om Pokémon in de buurt op te sporen.
ze stellen zelf die API beschikbaarquote:Op woensdag 27 juli 2016 01:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een beetje, maar aangezien de voetstapjes kapot zijn, is het de enige methode om Pokémon in de buurt op te sporen.
Ik zou echt super blij zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:41 schreef Shakkara het volgende:
Na vier kut-dragonites die wegrenden, of waar de game bij crashde of waar ik net te laat was, nu eindelijk m'n eerste. CP2108 met dragon breath en hyper beam en 60% IVs. Best wel meh, maar de CP is leuk voor nu.
Daarom altijd met curveball gooien. Dan krijg je niet die random effecten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:18 schreef Isabeau het volgende:
En die 'betere ballen' gebruiken om zoiets te vangen is bij mij een ramp, want dat worden dan allemaal stuk voor stuk ballen met een effect die ik dan allemaal mis gooi
Maar daar ben ik heel slecht inquote:Op woensdag 27 juli 2016 01:43 schreef picodealion het volgende:
Daarom altijd met curveball gooien. Dan krijg je niet die random effecten.
Zodra de voetstapjes het weer doen, denk ik dat Pokevision vanzelf minder gebruikt gaat worden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nadat ik echt ongelofelijk veel in het rond had gelopen om iets te zoeken wat ik nog niet had en er geen enkele betrouwbare methode was om überhaupt te weten of ik wel in de goede richting liep heb ik ook Pokevision maar aangeslingerd.
Ja daarom juist, als je dat alleen oefent bij een hele zeldzame pokemon word je er nooit beter in. Gewoon stug altijd zo gooien, word je vanzelf handiger.quote:
Wel een goede tip. Weet alleen niet of ik daar het geduld wel voor heb. Heb op zich genoeg van die ballen om te oefenenquote:Op woensdag 27 juli 2016 01:46 schreef picodealion het volgende:
Ja daarom juist, als je dat alleen oefent bij een hele zeldzame pokemon word je er nooit beter in. Gewoon stug altijd zo gooien, word je vanzelf handiger.
Deze lijkt me hardstikke prima om te evolven/poweruppen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:48 schreef Jerro het volgende:
Even die IV calc gedaan op mijn Jolteon en daar kwam t volgende uit:
lvl 22.0
15/13/13
91.1%
Dat is dus wel oke? Moet ik hem nu elk level gelijk volpompen met candy om steeds max uit m te halen? Of is er een grote kans dat ik een hogere perfection rate krijg?
Karma denk ik. Had een Zubat uit een ei en wilde die evolven, maar per ongeluk getransfereerd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:15 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Jep. Vind ze sowieso (een van) de minst interessante Pokemon die er zijn. Ook de evolutie. Hartstikke lelijk en simpel. En dan ook nog stoer doen met hun 10cp. Nou ik dacht het dus niet.
Welke unieke Pókemon dan? je maakt me nieuwschierig!quote:Op woensdag 27 juli 2016 07:18 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren veel unieke pokemon tegengekomen maar de meeste renden weg
Wel nog een paar Eevee's er bij gekregen.
oftewel een andere Fok!kerquote:Op woensdag 27 juli 2016 07:56 schreef Noorseviking het volgende:
Pfff de Gyms zijn hier overgenomen door echt een nolifer. Een Dragonite van 2300 CP zit nu in de gym om de hoek.
Voor mij uniek hé, dus niet per se zo speciaalquote:Op woensdag 27 juli 2016 07:31 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Welke unieke Pókemon dan? je maakt me nieuwschierig!
twitter:NintendoNL twitterde op woensdag 27-07-2016 om 08:04:20Het #PokemonGO Plus-accessoire komt uit in september en niet eind juli, zoals eerst is aangekondigd. Bedankt voor jullie begrip, Trainers! reageer retweet
Er zat 12 jaar voorbereiding in dit spel. Las ik ergens. Ik twijfel er aanquote:Op woensdag 27 juli 2016 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
twitter:NintendoNL twitterde op woensdag 27-07-2016 om 08:04:20Het #PokemonGO Plus-accessoire komt uit in september en niet eind juli, zoals eerst is aangekondigd. Bedankt voor jullie begrip, Trainers! reageer retweet
12 jaar? Waar van ze er 11.5 geslapen hebben?quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zat 12 jaar voorbereiding in dit spel. Las ik ergens. Ik twijfel er aan
Mijn hoogste op dit moment is 118, maar ik neem genoegen met een magikarp tussen de 125-130 cpquote:Op woensdag 27 juli 2016 09:04 schreef Thrilled het volgende:
Guys,
welk CP-level magicarp gebruiken jullie om te evolven naar Gyarados? Kheb er nu eentje van 109 (ben zelf level 18) en dat word een Gyarados van 1100-1286 volgens een evolve-calculator, maar magicarps hebben een max CP van 203 ofzo (dacht ik).. tips/adviezen?
Nee, dat was het proces waarna de bedenker het idee bedacht. Waarschijnlijk zit hier 2 jaar in ofzoquote:Op woensdag 27 juli 2016 08:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zat 12 jaar voorbereiding in dit spel. Las ik ergens. Ik twijfel er aan
Die van mij is 144... dat mag ook wel als je er ondertussen 80 hebt gevangen... Maar je kan er gewoon toch nog een paar vangen en je Magikarp upgraden?quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mijn hoogste op dit moment is 118, maar ik neem genoegen met een magikarp tussen de 125-130 cp
144 cp met 80 magikarps is behoorlijk lucky hoor. Heb er zelf 88 en m'n hoogste is dus slechts 118.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:11 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Die van mij is 144... dat mag ook wel als je er ondertussen 80 hebt gevangen... Maar je kan er gewoon toch nog een paar vangen en je Magikarp upgraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |