SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Donald vs Hillary
Leuk filmpske
Fantastisch stel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
De toekomst van Midden Noord. Tony en Henky.
Een gekleurde moslima is wel een beetje dubbelop.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:22 schreef napoleonfour het volgende:
Bij The Great British Bake Off hebben ze een gekleurde moslima, als door de npo was gemaakt wist je al wie er ging winnen.
ja want je hebt geen blanke moslimas. Voor een inwoner van DH m oet jij beter weten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een gekleurde moslima is wel een beetje dubbelop.
Nauwelijks. Ken jij ze?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja want je hebt geen blanke moslimas. Voor een inwoner van DH m oet jij beter weten.
Wij hebben deze kansenpareltjes in Den Haag, toegestaan door onze geweldige burgemeester.quote:
Daar staat geen "blanke" tussen behalve Arnoud van Doorn misschien.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij hebben deze kansenpareltjes in Den Haag, toegestaan door onze geweldige burgemeester.
[ afbeelding ]
Demonstreren is een groot goed Haags. Ik weet niet wat daar mis mee moet zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij hebben deze kansenpareltjes in Den Haag, toegestaan door onze geweldige burgemeester.
[ afbeelding ]
Niks, maar hier staan leden die zich aangetrokken voelen tot IS met dezelfde vlaggen te zwaaien. Die moet je wat mij betreft meteen aanpakken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Demonstreren is een groot goed Haags. Ik weet niet wat daar mis mee moet zijn.
Dit zijn geen ISIS vlaggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks, maar hier staan leden die zich aangetrokken voelen tot IS met dezelfde vlaggen te zwaaien. Die moet je wat mij betreft meteen aanpakken.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb de mods een handje geholpen door een TR te zetten.
Ontloopt elkaar niet heel veel, maar als je dan een volgens jou echte IS vlag wilt zien live in Den Haag.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zijn geen ISIS vlaggen.
Dit is een ISIS vlag
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn ze bij wet verboden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet niet eens wat de regels met betrekking tot een IS-vlag zijn.
Gewoon toestaan. Doet de burgemeester van Den Haag tenslotte ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet niet eens wat de regels met betrekking tot een IS-vlag zijn.
Ik zie hier 4 mannen staan in een woonwijk. Dit lijkt me geen demonstratie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ontloopt elkaar niet heel veel, maar als je dan een volgens jou echte IS vlag wilt zien live in Den Haag.
Bij deze
[ afbeelding ]
Dan moet Jozias van Aartsen opstappen, al een jaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bij wet verboden.
Is ook geen recente foto.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie hier 4 mannen staan in een woonwijk. Dit lijkt me geen demonstratie.
http://www.volkskrant.nl/(...)dat-zomaar~a3717250/quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet Jozias van Aartsen opstappen, al een jaar.
Deze man zit in mijn gemeenteraadtwitter:ArnoudvDoorn twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 13:03:58Laten we duidelijk zijn. De aanslag in de kerk in Frankrijk is niet uitgevoerd door moslims. Ook al noemen ze zichzelf wellicht zo. reageer retweet
Ik heb het even achter de coulissen gevraagdquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)dat-zomaar~a3717250/
Die gast spoort niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:33 schreef opperkleurder het volgende:
Deze man zit in mijn gemeenteraadtwitter:ArnoudvDoorn twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 13:03:58Laten we duidelijk zijn. De aanslag in de kerk in Frankrijk is niet uitgevoerd door moslims. Ook al noemen ze zichzelf wellicht zo. reageer retweet
ex pvvquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:33 schreef opperkleurder het volgende:
Vanaf nu zit de aivd ook in dit topic. Laten we stoppen met ronselen voor de jihad boys.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het even achter de coulissen gevraagd.
wat een kutkoppenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk het product van incest.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga even huilentwitter:ArnoudvDoorn twitterde op zondag 24-07-2016 om 20:11:15Zionistische couppoging brengt Turkse bevolking juist dichter bij elkaar. Mooi om te zien 👍☺ #Turkije #Taksim #Demo reageer retweet
Ik heb echt een kankerhekel aan alles in zeeland behalve zeeuws vlaanderen dus nee het is mosselenquote:
In Zeeland kun je niet eens je drugs laten testen hoorde ik. Dat is wel goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb echt een kankerhekel aan alles in zeeland behalve zeeuws vlaanderen dus nee het is mosselen
Ok.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de vader van Tony en Henky dit niet leest.
Sport verbroederd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit wel goed Onlo?
[ afbeelding ]
Ook in Den Haag
Hoezo is dat goedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Zeeland kun je niet eens je drugs laten testen hoorde ik. Dat is wel goed.
Erger en enger dan het monster van Laak kan niet. Die is al wel even dood, maar toch.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de vader van Tony en Henky dit niet leest.
Wanneer de aanslag in Nederland gepleegd wordt ga je dit soort foto's terug zien op het nieuws.quote:
en dan hoor je alsnog de sunny bergmannen janken dat het zulke goede jongens zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer de aanslag in Nederland gepleegd wordt ga je dit soort foto's terug zien op het nieuws.
Slechte jeugd dit dat.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan hoor je alsnog de sunny bergmannen janken dat het zulke goede jongens zijn
Het niet kunnen krijgen van een stageplaats vind ik een goede reden te radicaliseren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan hoor je alsnog de sunny bergmannen janken dat het zulke goede jongens zijn
Jij hebt er ook niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:40 schreef napoleonfour het volgende:
er is iemand vergeten de oven voor te verwarmen. Tering wat dom.
Heb je je pizza nu 21 minuten in een koude oven gelegd?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:40 schreef napoleonfour het volgende:
er is iemand vergeten de oven voor te verwarmen. Tering wat dom.
Ik ben dan ook geen duitser.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hebt er ook niet aan gedacht.
Je ging anders graag eten bij loodsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb echt een kankerhekel aan alles in zeeland behalve zeeuws vlaanderen dus nee het is mosselen
Moest ook lachen bij dat terreur stuk ja. Oorzaak kan zijn geld problemen...quote:
Nee ik kijk The Great British Bake Offquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je je pizza nu 21 minuten in een koude oven gelegd?
Ik weet niet of de vlag daadwerkelijk verboden is door onze wetgeving.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit wel goed Onlo?
[ afbeelding ]
Ook in Den Haag
is ook niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je ging anders graag eten bij loods
Is niet nodig de coke is sowieso kutquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Zeeland kun je niet eens je drugs laten testen hoorde ik. Dat is wel goed.
Zou het wel moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of de vlag daadwerkelijk verboden is door onze wetgeving.
Er is geen verband tussen de aanslagplegersquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest ook lachen bij dat terreur stuk ja. Oorzaak kan zijn geld problemen...
En met de hoeveelheden die die zuinige zeeuwen gebruiken kan er ook al weinig mis gaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is niet nodig de coke is sowieso kut
Als je nog eens in vlisville bent moet je dm en weet heel goed restaurant nu en je lacht om de prijzenquote:
Nee, maar wel verboden bij demonstraties. Althans, die uitspraak ligt er en dus is het jurisprudentie. In Duitsland e.d. is de vlag verboden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of de vlag daadwerkelijk verboden is door onze wetgeving.
Dat wordt denk ik komende maart. Ga ik niet onthouden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je nog eens in vlisville bent moet je dm en weet heel goed restaurant nu en je lacht om de prijzen
Echt he.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is geen verband tussen de aanslagplegers
Gaan we daarna ook nazi vlaggen verbieden of watquote:
http://www.iens.nl/restaurant/vlissingenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je nog eens in vlisville bent moet je dm en weet heel goed restaurant nu en je lacht om de prijzen
Nr 2 dusquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.iens.nl/restaurant/vlissingen
Smoezelige zaak. Eten ronduit slecht. Biefstuk niet mals, geserveerd in smoezelig pannetje. Lamsoren nagenoeg rauw op bord en smakeloos. Frietjes bestaan voornamelijk uit harde scherpe stukjes en zijn taai. Voorgerecht: brood met van alles is gewoon brood met een trio van tapenades, niks bijzonders. Toetjes niet bijzonder en niet voor herhaling vatbaar. Pluspunt: prima gastheer.quote:
duidelijk een boze concurrent hehequote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Smoezelige zaak. Eten ronduit slecht. Biefstuk niet mals, geserveerd in smoezelig pannetje. Lamsoren nagenoeg rauw op bord en smakeloos. Frietjes bestaan voornamelijk uit harde scherpe stukjes en zijn taai. Voorgerecht: brood met van alles is gewoon brood met een trio van tapenades, niks bijzonders. Toetjes niet bijzonder en niet voor herhaling vatbaar. Pluspunt: prima gastheer.
Is overdreven. Ben ik vaak geweest, is wel minder geworden maar het is absoluut niet slecht ofzo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:53 schreef opperkleurder het volgende:
Knut ik zou niet naar de Belgische Loodsen Sociëteit gaan:
Dit is het allerslechtste wat ik ooit in mijn hele leven heb gegeten. Oke, er was gereserveerd voor ene grote groep filmliefhebbers, na een premiere van een film. Een week vooraf hadden we een keuze uit 3 gerechten : Of mosselen, of Thaise kipschotel, of Thaise groentenschotel. Mijn vriendin en ik kozen beiden voor de Thaise kip en wat kregen we ? Wat kipfilet in blokjes op een berg witte rijst met daaroverheen een kerrieachtige smurrie. Het smaakte nergens naar, laat staan naar Thais : geen citroengras, geen koriander, nee een dikke saus die regelrecht uit een pakje (Honig ?) leek te komen. Bah ! De bediening kwam vragen of het gesmaakt had en ik zei : "Nee !" En toen ik zei waarom (dikke, Hollandse saus, niks Thais), zei ze : "O, dat vinden ze hier lekker". Een tip : Stuur de kok terug naar school.
Interieur : is van een treurigheid van jewelste : grauw, sfeerloze verlichting, kil en koud. Wat een afgang, ik hoop hier NOOIT meer terug te keren.
Sowieso moet je voorkomen om in een niet etnisch restaurant etnisch te gaan eten. Ook een restaurant met een "wereldkeuken" kun je beter links laten liggen. Maar goed dat hoef ik jou als smulpaap niet te vertellen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Is overdreven. Ben ik vaak geweest, is wel minder geworden maar het is absoluut niet slecht ofzo.
Al heb ik er nooit Thais besteld, dat is echt achterlijk
Dank voor het serieus nemen van mijn TR.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb bericht. Ze hebben het (IS-vlaggetjes) liever niet maar het is niet enorm strafwaardig.
Dus, strijk over je hart met een strijkbout
Ik had er eigenlijk nooit over nagedacht to be honest of dat strafwaardig zou zijn of niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dank voor het serieus nemen van mijn TR.
Is het een idee om een daesh smiley te maken?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb bericht. Ze hebben het (IS-vlaggetjes) liever niet maar het is niet enorm strafwaardig.
Dus, strijk over je hart met een strijkbout
Gelukkig worden hier niet te pas en te onpas IS vlaggen gepost.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk nooit over nagedacht to be honest of dat strafwaardig zou zijn of niet.
Zeg gewoon IS, geen Daesh. We zijn geen GroenLinks-achtige figuren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het een idee om een daesh smiley te maken?
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het een idee om een daesh smiley te maken?
In Frankrijk noemt men IS nog steeds Daesh. IS zelf schijnt trouwens een schurft hekel te hebben aan de naam Daesh.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg gewoon IS, geen Daesh. We zijn geen GroenLinks-achtige figuren.
Hoe weet jij dat ?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg gewoon IS, geen Daesh. We zijn geen GroenLinks-achtige figuren.
Ja, omdat het niet refereert aan het kalifaat of de staat maar aan een beweging. Is minder krachtig.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Frankrijk noemt men IS nog steeds Daesh. IS zelf schijnt trouwens een schurft hekel te hebben aan de naam Daesh.
Ach, nog even en het kalifaat is definitief verleden tijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, omdat het niet refereert aan het kalifaat of de staat maar aan een beweging. Is minder krachtig.
en dan komt er weer iets nieuwsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach, nog even en het kalifaat is definitief verleden tijd.
Nee rechtsen hebben alleen een grotere bekquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schat in dat 85% van dit topic de rightwing bestrijkt.
En de schilderswijk danquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach, nog even en het kalifaat is definitief verleden tijd.
Ik ben niet rechts maat rechtdoorzeequote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schat in dat 85% van dit topic de rightwing bestrijkt.
Dan gaan we verder met Oekraïne-Rusland fight.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee rechtsen hebben alleen een grotere bek
Zeker. Maar vind IS toch wel een van de meest extreme van de afgelopen jaren. Al Qaida is er niets bij.quote:
Dat is wel klaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gaan we verder met Oekraïne-Rusland fight.
De enige duidelijke trend die er waar te nemen is in die kankerzooi daar is dat het allemaal steeds kutter wordt naarmate je meer ingrijptquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Maar vind IS toch wel een van de meest extreme van de afgelopen jaren. Al Qaida is er niets bij.
Kijk die docu op netflix only the dead en herzie je meningquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Maar vind IS toch wel een van de meest extreme van de afgelopen jaren. Al Qaida is er niets bij.
Rusland.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gaan we verder met Oekraïne-Rusland fight.
Welk vliegveldquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:05 schreef opperkleurder het volgende:
Inso zal net geland zijn in Moskou.
Wellicht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk die docu op netflix only the dead en herzie je mening
Gaat economisch al stukken beter dan een half jaar geleden. Russen wordt ook weer vriendjes met iedereen.quote:
Dat staat als een paal boven water ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:05 schreef Saind het volgende:
[..]
De enige duidelijke trend die er waar te nemen is in die kankerzooi daar is dat het allemaal steeds kutter wordt naarmate je meer ingrijpt
wtffffffffquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat economisch al stukken beter dan een half jaar geleden. Russen wordt ook weer vriendjes met iedereen.
De Amerikaanse en de Nederlandse ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou ja, de Franse en Duitse verkiezingen worden erg interessant.
Mutti Merkel krijgt keihard klap.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou ja, de Franse en Duitse verkiezingen worden erg interessant.
Ik ben de Amerikaanse verkiezingen nu al zat.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Amerikaanse en de Nederlandse ook.
Al een tijdje. Duurt echt te lang dat circusquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben de Amerikaanse verkiezingen nu al zat.
Wat denk jij dat Ajax vanavond gaat doen, Stijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben de Amerikaanse verkiezingen nu al zat.
Mijn gevoel zegt al een tijdje 1-1.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat denk jij dat Ajax vanavond gaat doen, Stijn?
Tegen wie spelen ze?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat denk jij dat Ajax vanavond gaat doen, Stijn?
Verkiezingen wil ik het niet eens meer noemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Al een tijdje. Duurt echt te lang dat circus
london,madrid, parijs..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er moet ook nog wel een keer een Europese 9/11 volgen. Dan is fok! NWS helemaal te klein.
puur de flesquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een 3 jaar oude lambiek of is er iets speciaals mee? Vreemde fles.
Madrid, London, Parijs waren niet voldoende?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er moet ook nog wel een keer een Europese 9/11 volgen. Dan is fok! NWS helemaal te klein.
Nee van Club Bruggequote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HOI!
Ben jij ook supporter van Beerschot en hun gevreesde hooligans?
Yep, lekker grootschalig. Inlichtingendiensten waarschuwen er ook al maanden voor.quote:
Er zal vast nog wel een fikse in Duitsland of Italië komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Madrid, London, Parijs waren niet voldoende?
Tegelijkertijd he.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ze maar wachten tot ik terug ben met vakantie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel een fikse in Duitsland of Italië komen.
Wij kunnen het goed met elkaar vinden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
op ziggo sports kanaal geloof ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er geen voetbal op tv vanavond ? Ik wil een nieuwe afgang van ajax zien
Jep, open kanaal.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
op ziggo sports kanaal geloof ik.
Dat was al langer een publiek geheim.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wij kunnen het goed met elkaar vinden.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Buiten het WTC zijn er nauwelijks slachtoffers gevallen (op de mensen in het vliegtuig na).
In Berlijn kan je het beste op het Hauptbahnhof doen denk ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ze maar wachten tot ik terug ben met vakantie.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is Dilal? Ik wilde mij gisteren tijdens De Slimste ontdoen van mijn broek na het zien van ene Dilan maar kreeg enkel onthoofdingen en zandbakliquididaties te zien na een typfout en het zoeken naar Dilal
Homeland seizoen 5 stijl.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Berlijn kan je het beste op het Hauptbahnhof doen denk ik.
Daar zit mijn hotel in de buurt. Zit lekker centraal.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Berlijn kan je het beste op het Hauptbahnhof doen denk ik.
Krijg wel een hoop apps van mensen in het stadion. Ik ga alleen als ze spelen in het jan louwers stadion.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:13 schreef opperkleurder het volgende:
Fox Sports heeft nu de lichtstadderby. Ik had Saind daar wel verwacht als FC Eindhoven hooli.
Is daar niet al eens iets gebeurd?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar zit mijn hotel in de buurt. Zit lekker centraal.
Ik zat rond het centrum.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar zit mijn hotel in de buurt. Zit lekker centraal.
Niks groots. Wel altijd dreiging.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is daar niet al eens iets gebeurd?
Het uiterste centrum.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het centrum is best groot in Berlijn.
Mitte denk ik zo.quote:
het ging toch over stadsdelen?quote:
Friedrichstraße?quote:
Alexanderplatz is geen stadsdeel.quote:
the bossquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe niet tijger als je pussy bent
- C. Ronaldo
Heb ik niet maae was open toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziggo Sport.
Als je Ziggo hebt is het n14
Dan heb je me verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb ik niet maae was open toch?
Ik heb ook geen ziggo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb ik niet maae was open toch?
Is toch mooi manquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niemand boeit die wedstrijd toch iets.
Den Haag tv?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is dat voor terrorist op Den Haag tv?
okequote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een mindfuck die veranderende UI's hier.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Had ik al gezegd dat het hier kanjergezellig is?V&A / [TK] ASUS NVIDIA GTX 480SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
[ afbeelding ]
VBL ná de SC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
[ afbeelding ]
Donald vs Hillary
[ afbeelding ]
Leuk filmpske
Verkoop je hem nog ofwa?
Kan zomaar. Tot nu toe slaap ik als een roos.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slapen zal sowieso lastiger gaan worden voor je.
Hi! Ja alles goedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey poppetje, alles goed met kleine don/donna?
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan zomaar. Tot nu toe slaap ik als een roos.
Heb net koffie gehad, is ook niet slim.
Nee echt?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]ach, mijn vriendin wilde midden in de nacht ineens frambozenvla. Terwijl ze dat nooit at verder.
Ja waargebeurd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee echt?Toen maar een bakje voor haar gepakt? Of had je dat niet in huis
Onredelijke, zwangere vrouwenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja waargebeurd.
Nee, niet in huis. Kreeg daar ook nog eens de volle laag voor.
Dat scheelt. Sommigen zijn echt vervelend. Maar die gebruiken dat hormonenverhaal ook als excuus, ik weet het zekerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk. Verder viel het wel mee.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Even wat drinken inschenken en dan de Slimste Mens kijken, mensen.
quote:Het arrestatieteam heeft dinsdagavond een man in zijn woning aan de Vaerhorst in Rotterdam gearresteerd. De man stond in het Arabisch op zijn balkon te gillen, zwaaide met een wapen en dreigde te schieten.
Verontruste buurtbewoners belden de politie. Een arrestatieteam wist de man te overmeesteren en hebben hem meegenomen naar het politiebureau.
Tijdens het incident had de politie de omgeving afgezet.
Naar mijn instagram kijken?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Even wat drinken inschenken en dan de Slimste Mens kijken, mensen.
Weetnie, veel vrouwen veranderen gedurende een zwangerschap wel echt in beesten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat scheelt. Sommigen zijn echt vervelend. Maar die gebruiken dat hormonenverhaal ook als excuus, ik weet het zeker
Ben jij De Slimste Mensquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Naar mijn instagram kijken?
tof van je
Heb je eigenlijk in jouw regio gespecialiseerde doktoren of komt de veearts langs als de tijd rijp is?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat scheelt. Sommigen zijn echt vervelend. Maar die gebruiken dat hormonenverhaal ook als excuus, ik weet het zeker
Bij ons wilde een collega vanaf 12 weken al niet meer de trap op omdat dat slecht zou zijn voor het kind. Puhlease.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weetnie, veel vrouwen veranderen gedurende een zwangerschap wel echt in beesten.
Ik hoop op Freek Vonk.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk in jouw regio gespecialiseerde doktoren of komt de veearts langs als de tijd rijp is?
lolquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij ons wilde een collega vanaf 12 weken al niet meer de trap op omdat dat slecht zou zijn voor het kind. Puhlease.
Idd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat na een uur toch weer op straat.
Dat kan ook, alleen gebruik ik de formules van het derde dal universum, zo geavanceerd ben ikquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even op mijn vingers tellen..
1+1=5
Dat zou wel heel naar zijn. Dan komt het ene er eindelijk uit en ben je ter plekke weer zwanger door al die mannelijkheid in één kamer.quote:
Ik vind dit wel indrukwekkendquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan ook, alleen gebruik ik de formules van het derde dal universum, zo geavanceerd ben ik
Vodka?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel indrukwekkend.
Nu echt een glas drinken inschenken.
Bij de action, 3m voor 2 euroquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
Waar kan ik goede iPhone laders kopen of bestellen? Van 2m ongeveer?
Testosteron spat er van af he.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou wel heel naar zijn. Dan komt het ene er eindelijk uit en ben je ter plekke weer zwanger door al die mannelijkheid in één kamer.
Water of limonade.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vodka?
[..]
Bij de action, 3m voor 2 euro
graag gedaan
Dat kan niet goed zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vodka?
[..]
Bij de action, 3m voor 2 euro
graag gedaan
Je juiste voorspelling vieren zeker?quote:
DOEIquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik duik mijn bedje in. Ben moe.
Laters
Ze gaan niet lang mee, maar koop er 4 en je bent lang zoet ermee, plus je hebt alle kleurtjes heyquote:
Pittige literatuur.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie heeft James Joyce ulysses gelezen
Ik snap er geen kut van
Voel me dom
Ben altijd zo bang dat die dingen voor je telefoon niet goed zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze gaan niet lang mee, maar koop er 4 en je bent lang zoet ermee, plus je hebt alle kleurtjes hey
Leuk binnenkort weer de lr die geen ritme heeft soapquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu ik in mijn achterhoofd heb dat ik over anderhalve week een week vrij heb kan ik echt niet meer voor 00:30 naar bed
Nou ja, mijn wekker staat nog altijd elke ochtend om 6:00 dus een soort van ritme heb ik wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk binnenkort weer de lr die geen ritme heeft soap
Kan niks gebeurenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben altijd zo bang dat die dingen voor je telefoon niet goed zijn.
Ga je eigenlijk nog naar Zweden dit jaarquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja, mijn wekker staat nog altijd elke ochtend om 6:00 dus een soort van ritme heb ik wel.
Helaas niet maar over anderhalve week pak ik wel toch nog een festival mee wat ik eigenlijk al niet meer had verwacht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk nog naar Zweden dit jaar
Welke?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas niet maar over anderhalve week pak ik wel toch nog een festival mee wat ik eigenlijk al niet meer had verwacht.
Gaat daar nog gegrunt worden?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas niet maar over anderhalve week pak ik wel toch nog een festival mee wat ik eigenlijk al niet meer had verwacht.
Ik lig dood op mijn bed.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je juiste voorspelling vieren zeker?
[..]
DOEI
quote:
PartySan. Ontzettend tegenvallende lineup maar het is toch een beetje traditie geworden om daarheen te gaan en bekende te zienquote:
Ken ik niet. Genre?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
PartySan. Ontzettend tegenvallende lineup maar het is toch een beetje traditie geworden om daarheen te gaan en bekende te zien
Ach, zo duur is het ook niet.
Hoi, doet WZV het bij jou ook niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
PartySan. Ontzettend tegenvallende lineup maar het is toch een beetje traditie geworden om daarheen te gaan en bekende te zien
Ach, zo duur is het ook niet.
Metal van een voor velen bedenkelijk niveau maar dat mag mijn pret niet drukken.quote:
Kut he. En ik was KHZ net aan de tand aan het voelen.quote:
Hey hoe gaat ie nu?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Omdat het een klassieker is jojo
Ik heb ook proust en tolstoj liggen maar t is zo droog allemaal man man
Jij nog gekeken naar Dilan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Metal van een voor velen bedenkelijk niveau maar dat mag mijn pret niet drukken.
[..]
Kut he. En ik was KHZ net aan de tand aan het voelen.
Oh je leest het voor de fun. Tja, echt lekker doorlezen zal er wel niet van komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Omdat het een klassieker is jojo
Ik heb ook proust en tolstoj liggen maar t is zo droog allemaal man man
Ja alles prima, en bij jou, ben je nog steeds bij vriendin 2?quote:
Niet om te haten, maar ik vind dat debiel springen tegenelkaar niet echt opwindend om te doen als je een tsjik ziet..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Metal van een voor velen bedenkelijk niveau maar dat mag mijn pret niet drukken.
[..]
Heeft ze gewonnen?quote:
Nee, derhalve moest ik net maar even zelf aan de porno om op een 'daddy' filmpje uit te komen waarna ik geen zin meer had. Gewoon omdat het mij fascineerde waarom mensen dat aantrekt.quote:
AFCNielsgodquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja alles prima, en bij jou, ben je nog steeds bij vriendin 2?
Dat is dan ook pure aids en niet het soort metal wat mij trekt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet om te haten, maar ik vind dat debiel springen tegenelkaar niet echt opwindend om te doen als je een tsjik ziet..
Just DP things...
heb jij net als ik elk weekend last van de social jetlagquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja, mijn wekker staat nog altijd elke ochtend om 6:00 dus een soort van ritme heb ik wel.
Ik ga nu de aflevering herbekijken. Ik vind die Ester Gerritsen maar een vreemd wijf.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, derhalve moest ik net maar even zelf aan de porno om op een 'daddy' filmpje uit te komen waarna ik geen zin meer had. Gewoon omdat het mij fascineerde waarom mensen dat aantrekt.
Dat heb ik net gemist. Misschien komen ze nu allemaal hier in plaats van andersom.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hey Doublepain, gaat PSV weer kampioen worden?quote:
Kun je daaruit komen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb jij net als ik elk weekend last van de social jetlag
Zo zie ik Drizzt voor me als ie aan het FOK!en is of zit te etenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dan ook pure aids en niet het soort metal wat mij trekt.
Hoi, ga je nog steeds ieder weekend in de stabiele zijligging?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb jij net als ik elk weekend last van de social jetlag
Die ken ik alleen vaag van naam, als ik het goed heb een schrijfster.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga nu de aflevering herbekijken. Ik vind die Ester Gerritsen maar een vreemd wijf.
Nu weet ik vaak niet meer hoe een feest is afgelopen en hoe ik thuis ben gekomenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi, ga je nog steeds ieder weekend in de stabiele zijligging?
Pluche?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie boeit de titel van de memoires van Femke Halsema wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |