Water of limonade.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vodka?
[..]
Bij de action, 3m voor 2 euro
graag gedaan
Dat kan niet goed zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vodka?
[..]
Bij de action, 3m voor 2 euro
graag gedaan
Je juiste voorspelling vieren zeker?quote:
DOEIquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik duik mijn bedje in. Ben moe.
Laters
Ze gaan niet lang mee, maar koop er 4 en je bent lang zoet ermee, plus je hebt alle kleurtjes heyquote:
Pittige literatuur.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie heeft James Joyce ulysses gelezen
Ik snap er geen kut van
Voel me dom
Ben altijd zo bang dat die dingen voor je telefoon niet goed zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze gaan niet lang mee, maar koop er 4 en je bent lang zoet ermee, plus je hebt alle kleurtjes hey
Leuk binnenkort weer de lr die geen ritme heeft soapquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu ik in mijn achterhoofd heb dat ik over anderhalve week een week vrij heb kan ik echt niet meer voor 00:30 naar bed
Nou ja, mijn wekker staat nog altijd elke ochtend om 6:00 dus een soort van ritme heb ik wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk binnenkort weer de lr die geen ritme heeft soap
Kan niks gebeurenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben altijd zo bang dat die dingen voor je telefoon niet goed zijn.
Ga je eigenlijk nog naar Zweden dit jaarquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja, mijn wekker staat nog altijd elke ochtend om 6:00 dus een soort van ritme heb ik wel.
Helaas niet maar over anderhalve week pak ik wel toch nog een festival mee wat ik eigenlijk al niet meer had verwacht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk nog naar Zweden dit jaar
Welke?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas niet maar over anderhalve week pak ik wel toch nog een festival mee wat ik eigenlijk al niet meer had verwacht.
Gaat daar nog gegrunt worden?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas niet maar over anderhalve week pak ik wel toch nog een festival mee wat ik eigenlijk al niet meer had verwacht.
Ik lig dood op mijn bed.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je juiste voorspelling vieren zeker?
[..]
DOEI
quote:
PartySan. Ontzettend tegenvallende lineup maar het is toch een beetje traditie geworden om daarheen te gaan en bekende te zienquote:
Ken ik niet. Genre?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
PartySan. Ontzettend tegenvallende lineup maar het is toch een beetje traditie geworden om daarheen te gaan en bekende te zien
Ach, zo duur is het ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |