SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Donald vs Hillary
Leuk filmpske
Fantastisch stel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
De toekomst van Midden Noord. Tony en Henky.
Een gekleurde moslima is wel een beetje dubbelop.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:22 schreef napoleonfour het volgende:
Bij The Great British Bake Off hebben ze een gekleurde moslima, als door de npo was gemaakt wist je al wie er ging winnen.
ja want je hebt geen blanke moslimas. Voor een inwoner van DH m oet jij beter weten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een gekleurde moslima is wel een beetje dubbelop.
Nauwelijks. Ken jij ze?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja want je hebt geen blanke moslimas. Voor een inwoner van DH m oet jij beter weten.
Wij hebben deze kansenpareltjes in Den Haag, toegestaan door onze geweldige burgemeester.quote:
Daar staat geen "blanke" tussen behalve Arnoud van Doorn misschien.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij hebben deze kansenpareltjes in Den Haag, toegestaan door onze geweldige burgemeester.
[ afbeelding ]
Demonstreren is een groot goed Haags. Ik weet niet wat daar mis mee moet zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij hebben deze kansenpareltjes in Den Haag, toegestaan door onze geweldige burgemeester.
[ afbeelding ]
Niks, maar hier staan leden die zich aangetrokken voelen tot IS met dezelfde vlaggen te zwaaien. Die moet je wat mij betreft meteen aanpakken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Demonstreren is een groot goed Haags. Ik weet niet wat daar mis mee moet zijn.
Dit zijn geen ISIS vlaggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks, maar hier staan leden die zich aangetrokken voelen tot IS met dezelfde vlaggen te zwaaien. Die moet je wat mij betreft meteen aanpakken.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb de mods een handje geholpen door een TR te zetten.
Ontloopt elkaar niet heel veel, maar als je dan een volgens jou echte IS vlag wilt zien live in Den Haag.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zijn geen ISIS vlaggen.
Dit is een ISIS vlag
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn ze bij wet verboden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet niet eens wat de regels met betrekking tot een IS-vlag zijn.
Gewoon toestaan. Doet de burgemeester van Den Haag tenslotte ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet niet eens wat de regels met betrekking tot een IS-vlag zijn.
Ik zie hier 4 mannen staan in een woonwijk. Dit lijkt me geen demonstratie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ontloopt elkaar niet heel veel, maar als je dan een volgens jou echte IS vlag wilt zien live in Den Haag.
Bij deze
[ afbeelding ]
Dan moet Jozias van Aartsen opstappen, al een jaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bij wet verboden.
Is ook geen recente foto.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie hier 4 mannen staan in een woonwijk. Dit lijkt me geen demonstratie.
http://www.volkskrant.nl/(...)dat-zomaar~a3717250/quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet Jozias van Aartsen opstappen, al een jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |