Gaan we daarna ook nazi vlaggen verbieden of watquote:
http://www.iens.nl/restaurant/vlissingenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je nog eens in vlisville bent moet je dm en weet heel goed restaurant nu en je lacht om de prijzen
Nr 2 dusquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.iens.nl/restaurant/vlissingen
Smoezelige zaak. Eten ronduit slecht. Biefstuk niet mals, geserveerd in smoezelig pannetje. Lamsoren nagenoeg rauw op bord en smakeloos. Frietjes bestaan voornamelijk uit harde scherpe stukjes en zijn taai. Voorgerecht: brood met van alles is gewoon brood met een trio van tapenades, niks bijzonders. Toetjes niet bijzonder en niet voor herhaling vatbaar. Pluspunt: prima gastheer.quote:
duidelijk een boze concurrent hehequote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Smoezelige zaak. Eten ronduit slecht. Biefstuk niet mals, geserveerd in smoezelig pannetje. Lamsoren nagenoeg rauw op bord en smakeloos. Frietjes bestaan voornamelijk uit harde scherpe stukjes en zijn taai. Voorgerecht: brood met van alles is gewoon brood met een trio van tapenades, niks bijzonders. Toetjes niet bijzonder en niet voor herhaling vatbaar. Pluspunt: prima gastheer.
Is overdreven. Ben ik vaak geweest, is wel minder geworden maar het is absoluut niet slecht ofzo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:53 schreef opperkleurder het volgende:
Knut ik zou niet naar de Belgische Loodsen Sociëteit gaan:
Dit is het allerslechtste wat ik ooit in mijn hele leven heb gegeten. Oke, er was gereserveerd voor ene grote groep filmliefhebbers, na een premiere van een film. Een week vooraf hadden we een keuze uit 3 gerechten : Of mosselen, of Thaise kipschotel, of Thaise groentenschotel. Mijn vriendin en ik kozen beiden voor de Thaise kip en wat kregen we ? Wat kipfilet in blokjes op een berg witte rijst met daaroverheen een kerrieachtige smurrie. Het smaakte nergens naar, laat staan naar Thais : geen citroengras, geen koriander, nee een dikke saus die regelrecht uit een pakje (Honig ?) leek te komen. Bah ! De bediening kwam vragen of het gesmaakt had en ik zei : "Nee !" En toen ik zei waarom (dikke, Hollandse saus, niks Thais), zei ze : "O, dat vinden ze hier lekker". Een tip : Stuur de kok terug naar school.
Interieur : is van een treurigheid van jewelste : grauw, sfeerloze verlichting, kil en koud. Wat een afgang, ik hoop hier NOOIT meer terug te keren.
Sowieso moet je voorkomen om in een niet etnisch restaurant etnisch te gaan eten. Ook een restaurant met een "wereldkeuken" kun je beter links laten liggen. Maar goed dat hoef ik jou als smulpaap niet te vertellen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Is overdreven. Ben ik vaak geweest, is wel minder geworden maar het is absoluut niet slecht ofzo.
Al heb ik er nooit Thais besteld, dat is echt achterlijk
Dank voor het serieus nemen van mijn TR.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb bericht. Ze hebben het (IS-vlaggetjes) liever niet maar het is niet enorm strafwaardig.
Dus, strijk over je hart met een strijkbout
Ik had er eigenlijk nooit over nagedacht to be honest of dat strafwaardig zou zijn of niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dank voor het serieus nemen van mijn TR.
Is het een idee om een daesh smiley te maken?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb bericht. Ze hebben het (IS-vlaggetjes) liever niet maar het is niet enorm strafwaardig.
Dus, strijk over je hart met een strijkbout
Gelukkig worden hier niet te pas en te onpas IS vlaggen gepost.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk nooit over nagedacht to be honest of dat strafwaardig zou zijn of niet.
Zeg gewoon IS, geen Daesh. We zijn geen GroenLinks-achtige figuren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het een idee om een daesh smiley te maken?
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het een idee om een daesh smiley te maken?
In Frankrijk noemt men IS nog steeds Daesh. IS zelf schijnt trouwens een schurft hekel te hebben aan de naam Daesh.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg gewoon IS, geen Daesh. We zijn geen GroenLinks-achtige figuren.
Hoe weet jij dat ?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg gewoon IS, geen Daesh. We zijn geen GroenLinks-achtige figuren.
Ja, omdat het niet refereert aan het kalifaat of de staat maar aan een beweging. Is minder krachtig.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Frankrijk noemt men IS nog steeds Daesh. IS zelf schijnt trouwens een schurft hekel te hebben aan de naam Daesh.
Ach, nog even en het kalifaat is definitief verleden tijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, omdat het niet refereert aan het kalifaat of de staat maar aan een beweging. Is minder krachtig.
en dan komt er weer iets nieuwsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach, nog even en het kalifaat is definitief verleden tijd.
Nee rechtsen hebben alleen een grotere bekquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schat in dat 85% van dit topic de rightwing bestrijkt.
En de schilderswijk danquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach, nog even en het kalifaat is definitief verleden tijd.
Ik ben niet rechts maat rechtdoorzeequote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schat in dat 85% van dit topic de rightwing bestrijkt.
Dan gaan we verder met Oekraïne-Rusland fight.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee rechtsen hebben alleen een grotere bek
Zeker. Maar vind IS toch wel een van de meest extreme van de afgelopen jaren. Al Qaida is er niets bij.quote:
Dat is wel klaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gaan we verder met Oekraïne-Rusland fight.
De enige duidelijke trend die er waar te nemen is in die kankerzooi daar is dat het allemaal steeds kutter wordt naarmate je meer ingrijptquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Maar vind IS toch wel een van de meest extreme van de afgelopen jaren. Al Qaida is er niets bij.
Kijk die docu op netflix only the dead en herzie je meningquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Maar vind IS toch wel een van de meest extreme van de afgelopen jaren. Al Qaida is er niets bij.
Rusland.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gaan we verder met Oekraïne-Rusland fight.
Welk vliegveldquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:05 schreef opperkleurder het volgende:
Inso zal net geland zijn in Moskou.
Wellicht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk die docu op netflix only the dead en herzie je mening
Gaat economisch al stukken beter dan een half jaar geleden. Russen wordt ook weer vriendjes met iedereen.quote:
Dat staat als een paal boven water ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:05 schreef Saind het volgende:
[..]
De enige duidelijke trend die er waar te nemen is in die kankerzooi daar is dat het allemaal steeds kutter wordt naarmate je meer ingrijpt
wtffffffffquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat economisch al stukken beter dan een half jaar geleden. Russen wordt ook weer vriendjes met iedereen.
De Amerikaanse en de Nederlandse ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou ja, de Franse en Duitse verkiezingen worden erg interessant.
Mutti Merkel krijgt keihard klap.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou ja, de Franse en Duitse verkiezingen worden erg interessant.
Ik ben de Amerikaanse verkiezingen nu al zat.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Amerikaanse en de Nederlandse ook.
Al een tijdje. Duurt echt te lang dat circusquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben de Amerikaanse verkiezingen nu al zat.
Wat denk jij dat Ajax vanavond gaat doen, Stijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben de Amerikaanse verkiezingen nu al zat.
Mijn gevoel zegt al een tijdje 1-1.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat denk jij dat Ajax vanavond gaat doen, Stijn?
Tegen wie spelen ze?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat denk jij dat Ajax vanavond gaat doen, Stijn?
Verkiezingen wil ik het niet eens meer noemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Al een tijdje. Duurt echt te lang dat circus
london,madrid, parijs..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er moet ook nog wel een keer een Europese 9/11 volgen. Dan is fok! NWS helemaal te klein.
puur de flesquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een 3 jaar oude lambiek of is er iets speciaals mee? Vreemde fles.
Madrid, London, Parijs waren niet voldoende?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er moet ook nog wel een keer een Europese 9/11 volgen. Dan is fok! NWS helemaal te klein.
Nee van Club Bruggequote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HOI!
Ben jij ook supporter van Beerschot en hun gevreesde hooligans?
Yep, lekker grootschalig. Inlichtingendiensten waarschuwen er ook al maanden voor.quote:
Er zal vast nog wel een fikse in Duitsland of Italië komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Madrid, London, Parijs waren niet voldoende?
Tegelijkertijd he.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Madrid, London, Parijs waren niet voldoende?
Als ze maar wachten tot ik terug ben met vakantie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel een fikse in Duitsland of Italië komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |