SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Donald vs Hillary
Leuk filmpske
Fantastisch stel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
De toekomst van Midden Noord. Tony en Henky.
Een gekleurde moslima is wel een beetje dubbelop.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:22 schreef napoleonfour het volgende:
Bij The Great British Bake Off hebben ze een gekleurde moslima, als door de npo was gemaakt wist je al wie er ging winnen.
ja want je hebt geen blanke moslimas. Voor een inwoner van DH m oet jij beter weten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een gekleurde moslima is wel een beetje dubbelop.
Nauwelijks. Ken jij ze?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja want je hebt geen blanke moslimas. Voor een inwoner van DH m oet jij beter weten.
Wij hebben deze kansenpareltjes in Den Haag, toegestaan door onze geweldige burgemeester.quote:
Daar staat geen "blanke" tussen behalve Arnoud van Doorn misschien.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij hebben deze kansenpareltjes in Den Haag, toegestaan door onze geweldige burgemeester.
[ afbeelding ]
Demonstreren is een groot goed Haags. Ik weet niet wat daar mis mee moet zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij hebben deze kansenpareltjes in Den Haag, toegestaan door onze geweldige burgemeester.
[ afbeelding ]
Niks, maar hier staan leden die zich aangetrokken voelen tot IS met dezelfde vlaggen te zwaaien. Die moet je wat mij betreft meteen aanpakken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Demonstreren is een groot goed Haags. Ik weet niet wat daar mis mee moet zijn.
Dit zijn geen ISIS vlaggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks, maar hier staan leden die zich aangetrokken voelen tot IS met dezelfde vlaggen te zwaaien. Die moet je wat mij betreft meteen aanpakken.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb de mods een handje geholpen door een TR te zetten.
Ontloopt elkaar niet heel veel, maar als je dan een volgens jou echte IS vlag wilt zien live in Den Haag.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zijn geen ISIS vlaggen.
Dit is een ISIS vlag
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn ze bij wet verboden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet niet eens wat de regels met betrekking tot een IS-vlag zijn.
Gewoon toestaan. Doet de burgemeester van Den Haag tenslotte ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet niet eens wat de regels met betrekking tot een IS-vlag zijn.
Ik zie hier 4 mannen staan in een woonwijk. Dit lijkt me geen demonstratie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ontloopt elkaar niet heel veel, maar als je dan een volgens jou echte IS vlag wilt zien live in Den Haag.
Bij deze
[ afbeelding ]
Dan moet Jozias van Aartsen opstappen, al een jaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bij wet verboden.
Is ook geen recente foto.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie hier 4 mannen staan in een woonwijk. Dit lijkt me geen demonstratie.
http://www.volkskrant.nl/(...)dat-zomaar~a3717250/quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet Jozias van Aartsen opstappen, al een jaar.
Deze man zit in mijn gemeenteraadtwitter:ArnoudvDoorn twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 13:03:58Laten we duidelijk zijn. De aanslag in de kerk in Frankrijk is niet uitgevoerd door moslims. Ook al noemen ze zichzelf wellicht zo. reageer retweet
Ik heb het even achter de coulissen gevraagdquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)dat-zomaar~a3717250/
Die gast spoort niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:33 schreef opperkleurder het volgende:
Deze man zit in mijn gemeenteraadtwitter:ArnoudvDoorn twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 13:03:58Laten we duidelijk zijn. De aanslag in de kerk in Frankrijk is niet uitgevoerd door moslims. Ook al noemen ze zichzelf wellicht zo. reageer retweet
ex pvvquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:33 schreef opperkleurder het volgende:
Vanaf nu zit de aivd ook in dit topic. Laten we stoppen met ronselen voor de jihad boys.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het even achter de coulissen gevraagd.
wat een kutkoppenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk het product van incest.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga even huilentwitter:ArnoudvDoorn twitterde op zondag 24-07-2016 om 20:11:15Zionistische couppoging brengt Turkse bevolking juist dichter bij elkaar. Mooi om te zien 👍☺ #Turkije #Taksim #Demo reageer retweet
Ik heb echt een kankerhekel aan alles in zeeland behalve zeeuws vlaanderen dus nee het is mosselenquote:
In Zeeland kun je niet eens je drugs laten testen hoorde ik. Dat is wel goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb echt een kankerhekel aan alles in zeeland behalve zeeuws vlaanderen dus nee het is mosselen
Ok.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de vader van Tony en Henky dit niet leest.
Sport verbroederd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit wel goed Onlo?
[ afbeelding ]
Ook in Den Haag
Hoezo is dat goedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Zeeland kun je niet eens je drugs laten testen hoorde ik. Dat is wel goed.
Erger en enger dan het monster van Laak kan niet. Die is al wel even dood, maar toch.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de vader van Tony en Henky dit niet leest.
Wanneer de aanslag in Nederland gepleegd wordt ga je dit soort foto's terug zien op het nieuws.quote:
en dan hoor je alsnog de sunny bergmannen janken dat het zulke goede jongens zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer de aanslag in Nederland gepleegd wordt ga je dit soort foto's terug zien op het nieuws.
Slechte jeugd dit dat.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan hoor je alsnog de sunny bergmannen janken dat het zulke goede jongens zijn
Het niet kunnen krijgen van een stageplaats vind ik een goede reden te radicaliseren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan hoor je alsnog de sunny bergmannen janken dat het zulke goede jongens zijn
Jij hebt er ook niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:40 schreef napoleonfour het volgende:
er is iemand vergeten de oven voor te verwarmen. Tering wat dom.
Heb je je pizza nu 21 minuten in een koude oven gelegd?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:40 schreef napoleonfour het volgende:
er is iemand vergeten de oven voor te verwarmen. Tering wat dom.
Ik ben dan ook geen duitser.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hebt er ook niet aan gedacht.
Je ging anders graag eten bij loodsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb echt een kankerhekel aan alles in zeeland behalve zeeuws vlaanderen dus nee het is mosselen
Moest ook lachen bij dat terreur stuk ja. Oorzaak kan zijn geld problemen...quote:
Nee ik kijk The Great British Bake Offquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je je pizza nu 21 minuten in een koude oven gelegd?
Ik weet niet of de vlag daadwerkelijk verboden is door onze wetgeving.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit wel goed Onlo?
[ afbeelding ]
Ook in Den Haag
is ook niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je ging anders graag eten bij loods
Is niet nodig de coke is sowieso kutquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Zeeland kun je niet eens je drugs laten testen hoorde ik. Dat is wel goed.
Zou het wel moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of de vlag daadwerkelijk verboden is door onze wetgeving.
Er is geen verband tussen de aanslagplegersquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest ook lachen bij dat terreur stuk ja. Oorzaak kan zijn geld problemen...
En met de hoeveelheden die die zuinige zeeuwen gebruiken kan er ook al weinig mis gaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is niet nodig de coke is sowieso kut
Als je nog eens in vlisville bent moet je dm en weet heel goed restaurant nu en je lacht om de prijzenquote:
Nee, maar wel verboden bij demonstraties. Althans, die uitspraak ligt er en dus is het jurisprudentie. In Duitsland e.d. is de vlag verboden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of de vlag daadwerkelijk verboden is door onze wetgeving.
Dat wordt denk ik komende maart. Ga ik niet onthouden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je nog eens in vlisville bent moet je dm en weet heel goed restaurant nu en je lacht om de prijzen
Echt he.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is geen verband tussen de aanslagplegers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |