Wanneer de aanslag in Nederland gepleegd wordt ga je dit soort foto's terug zien op het nieuws.quote:
en dan hoor je alsnog de sunny bergmannen janken dat het zulke goede jongens zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer de aanslag in Nederland gepleegd wordt ga je dit soort foto's terug zien op het nieuws.
Slechte jeugd dit dat.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan hoor je alsnog de sunny bergmannen janken dat het zulke goede jongens zijn
Het niet kunnen krijgen van een stageplaats vind ik een goede reden te radicaliseren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan hoor je alsnog de sunny bergmannen janken dat het zulke goede jongens zijn
Jij hebt er ook niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:40 schreef napoleonfour het volgende:
er is iemand vergeten de oven voor te verwarmen. Tering wat dom.
Heb je je pizza nu 21 minuten in een koude oven gelegd?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:40 schreef napoleonfour het volgende:
er is iemand vergeten de oven voor te verwarmen. Tering wat dom.
Ik ben dan ook geen duitser.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hebt er ook niet aan gedacht.
Je ging anders graag eten bij loodsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb echt een kankerhekel aan alles in zeeland behalve zeeuws vlaanderen dus nee het is mosselen
Moest ook lachen bij dat terreur stuk ja. Oorzaak kan zijn geld problemen...quote:
Nee ik kijk The Great British Bake Offquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je je pizza nu 21 minuten in een koude oven gelegd?
Ik weet niet of de vlag daadwerkelijk verboden is door onze wetgeving.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit wel goed Onlo?
[ afbeelding ]
Ook in Den Haag
is ook niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je ging anders graag eten bij loods
Is niet nodig de coke is sowieso kutquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Zeeland kun je niet eens je drugs laten testen hoorde ik. Dat is wel goed.
Zou het wel moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of de vlag daadwerkelijk verboden is door onze wetgeving.
Er is geen verband tussen de aanslagplegersquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest ook lachen bij dat terreur stuk ja. Oorzaak kan zijn geld problemen...
En met de hoeveelheden die die zuinige zeeuwen gebruiken kan er ook al weinig mis gaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is niet nodig de coke is sowieso kut
Als je nog eens in vlisville bent moet je dm en weet heel goed restaurant nu en je lacht om de prijzenquote:
Nee, maar wel verboden bij demonstraties. Althans, die uitspraak ligt er en dus is het jurisprudentie. In Duitsland e.d. is de vlag verboden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of de vlag daadwerkelijk verboden is door onze wetgeving.
Dat wordt denk ik komende maart. Ga ik niet onthouden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je nog eens in vlisville bent moet je dm en weet heel goed restaurant nu en je lacht om de prijzen
Echt he.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is geen verband tussen de aanslagplegers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |