SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2016 18:11:18 ]
quote:Er was weer eens ophef over de campagne van Donald Trump omdat de hardwerkende Amerikaan op een verkiezingsposter in werkelijkheid een gepensioneerde timmerman uit Haarlem bleek te zijn. Hij had zich tot mijnwerker verkleed om de fotograaf, Ysbrand Cosijn, een vriendendienst te bewijzen (hij poseerde ook als ridder, boer en sigaarrokende grootkapitalist).
In Haarlem waren heul geen mijnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]Holy shit, lekker betrouwbaar dan weer!
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:22 schreef just me het volgende:
Hier volgt een dienstmededeling: GUP is weer online
Ik zit nu zelf mobiel en kan niet checken...quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit nu zelf mobiel en kan niet checken...
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:22 schreef just me het volgende:
Hier volgt een dienstmededeling: GUP is weer online
quote:Obstinate huisvis keert terug in de kom
Gup, de opstandige huisvis van Radio 49, is weer in bedrijf. Daarmee komt de zoveelste werkonderbreking van Zijne Vinnigheid ten einde. 'Ik ben ToT nader order weer in bedrijf', laat de obstinate vis in een persverklaring weten.
Naar verluidt heeft Gup extra gunstige arbeidsvoorwaarden weten te bedingen. 'Gup wordt voortaan vaker gevoerd, krijgt overuren doorbetaald en wordt emotioneel schadeloos gesteld voor de uren die DJ Knokkels draait', meldt Muis. 'Verder hebben we Piet_Piraat bereid gevonden om Gup te ontlasten in het draaien van nachtdiensten.'
Dat de reanimatie van Gup gelukt isquote:
Dank, super dankquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #1079] hooidraad's sig O+
Ook openbaar gebeurt het gewoon
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Om 21:00 uur - als Gup het wil - horen we DJ Knokkels met zijn Mystery Guest.
Oh, dan sluiten ze maar mooi achteraan in de rij. Ik ga gewoon met haar datenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Allemaal kerels die geyle neuqsecks met Bruintje willen!
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, dan sluiten ze maar mooi achteraan in de rij. Ik ga gewoon met haar daten
Was dat niet afgelopen week?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
Had Knokkels laatst niet laten weten dat deze uitzending was geschrapt? En had hij dit niet van het rooster verwijderd? Er begint me iets te dagen.
Volgens mij is het per ongeluk weer op het rooster terechtgekomen. Misschien heeft het iets te maken met het resetten van Gup.quote:
Ahhhh okeequote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is het per ongeluk weer op het rooster terechtgekomen. Misschien heeft het iets te maken met het resetten van Gup.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:10 schreef Fogel het volgende:
Het is onknokkels om niet te draaien als hij op het rooster staat, dus het zal vast een fout zijn.
Iemand anders die erop wil? Het rooster bedoel ik dan, niet LB, want dat wil iedereen.
On the fly kan ook!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb ook nog geen show klaar, helaas.
Gothic overkill? Wa's da?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]Godver!
Nee ik heb gisteravond al gedraaid. 2 Avonden achter elkaar wordt een beetje een gothic overkill.
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ow, goed punt. Die gaat niet door
Scheelt weer voor morgen, hoef ik alleen de showtijd te veranderen
Nou, vooruit dan maar.quote:
quote:21:30 - 23:00 Overdosis Goth in je harses! Met DJ ToT, uiteraard
Ik weet dat je feedback wel kan waarderen, maar vandaag ben ik gewoon even ietwat stil.quote:
No worries!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet dat je feedback wel kan waarderen, maar vandaag ben ik gewoon even ietwat stil.
Voor iemand die stil is, zeg je toch nog vrij veelquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet dat je feedback wel kan waarderen, maar vandaag ben ik gewoon even ietwat stil.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:42 schreef Fogel het volgende:
Gelukkig draait ToT ook muziek waar je stil van wordt
En in de categorie 10+ minuten
Puur genieten dit
Gemaakt door:quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is meer klassiek dan gothic. Maar het klinkt mooi.
Oud werk is heerlijk werk.quote:
Sommige nummers zijn volgens mij echt gemaakt voor als je echt kats onder de drugs zit, zoals dit nummer!quote:
Soms heb ik het idee dat mijn normale toestand is zoals anderen dat onder invloed van drugs hebbenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige nummers zijn volgens mij echt gemaakt voor als je echt kats onder de drugs zit, zoals dit nummer!
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat mijn normale toestand is zoals anderen dat onder invloed van drugs hebben
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat mijn normale toestand is zoals anderen dat onder invloed van drugs hebben
Ik was iets vergetenquote:
Je kunt het later vanavond, bijvoorbeeld na elven, goedmaken met ons; de gekwetste, teleurgestelde luisteraars.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was iets vergeten
Daarnaast ben ik nu net pas thuis
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was iets vergeten
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt het later vanavond, bijvoorbeeld na elven, goedmaken met ons; de gekwetste, teleurgestelde luisteraars.
Goedenavond trouwens
Oww, is ook goed hoorquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was iets vergeten
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt het later vanavond, bijvoorbeeld na elven, goedmaken met ons; de gekwetste, teleurgestelde luisteraars.
Goedenavond trouwens
quote:
quote:Programma van vandaag
21:30 - 23:00 Overdosis Goth in je harses! Met DJ ToT, uiteraard
23:00 - 01:00 DJ Knokkels - Het strafbankje
Ik ben niet zo moeilijkquote:
Ja dat schiet nog niet echt op he?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
We moeten alleen nog ergens een blik luisteraars vandaan zien te trekken.
Geo ingeseind. Het zal recht kommenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
We moeten alleen nog ergens een blik luisteraars vandaan zien te trekken.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou, het zijn er nu anders al 50 procent meer dan net!
Hehehe da's natuurlijk ook wel weer waar, ja!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou, het zijn er nu anders al 50 procent meer dan net!
Nope, dat zijn echt de trillingen van de cello's!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:51 schreef knokkels het volgende:
Apo![]()
Ligt het aan mij of is ie een beetje overstuur?
wow, laaaaaaaaaaaaaaaage frequentie danquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, dat zijn echt de trillingen van de cello's!
Dat is juist het HEERLIJKE aan dat nummer!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
wow, laaaaaaaaaaaaaaaage frequentie dan
Eenschquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is juist het HEERLIJKE aan dat nummer!![]()
![]()
![]()
Kon je het niet zonder me?quote:
Gisteren zat ik in een kroeg. Ik keek even op mijn telefoon en zag op radio49.nl staan: "11 - Ohne Dich"... - het moest zo zijnquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gisteren zat ik in een kroeg. Ik keek even op mijn telefoon en zag op radio49.nl staan: "11 - Ohne Dich"... - het moest zo zijn
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gisteren zat ik in een kroeg. Ik keek even op mijn telefoon en zag op radio49.nl staan: "11 - Ohne Dich"... - het moest zo zijn
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt, ToT!
En strak ingestart, Knokkels
Like butterquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt, ToT!
En strak ingestart, Knokkels
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
wacht.... ToT is gewoon ingebroken op de computer van Knokkels. Ik heb het wel door.
Hehehe no prob!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:01 schreef knokkels het volgende:
Dank voor de deuntjes ToT![]()
Nou ja, die ik gehoord heb dan
O ja:quote:
quote:Obstinate huisvis keert terug in de kom
Gup, de opstandige huisvis van Radio 49, is weer in bedrijf. Daarmee komt de zoveelste werkonderbreking van Zijne Vinnigheid ten einde. 'Ik ben ToT nader order weer in bedrijf', laat de obstinate vis in een persverklaring weten.
Naar verluidt heeft Gup extra gunstige arbeidsvoorwaarden weten te bedingen. 'Gup wordt voortaan vaker gevoerd, krijgt overuren doorbetaald en wordt emotioneel schadeloos gesteld voor de uren die DJ Knokkels draait', meldt Muis. 'Verder hebben we Piet_Piraat bereid gevonden om Gup te ontlasten in het draaien van nachtdiensten.'
* knokkels rammt een steenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow wacht ja, dat was een gelijknamig nummer van een andere band!![]()
Weet jij hoeveel energie dat kost? Kuitschieten?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Legt-ie daar nou eitjes?
Of is dat nou het "ontlasten" waar je het over hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Münchener Freiheit heeft ook nog een nummer met die titel gemaakt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow wacht ja, dat was een gelijknamig nummer van een andere band!![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel energie dat kost? Kuitschieten?Vraag het die Iraniër van gisteren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In kuiten schieten....
Ik heb een stuk of 7 verschillende nummers met die titel!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Münchener Freiheit heeft ook nog een nummer met die titel gemaakt.
* Elfletterig beseft het risico dat met deze opmerking gepaard gaat.
Kan ook allebei hè? Eitjes leggen werkt heel ontlastend.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Legt-ie daar nou eitjes?
Of is dat nou het "ontlasten" waar je het over hebt?
Ah!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan ook allebei hè? Eitjes leggen werkt heel ontlastend.
Deze dusquote:
Het eten is lekker maar mijn Farsi zuigt heel hardquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Vraag het die Iraniër van gisteren!In kuiten schieten....
Check ook eens Télépopmusik - Love Can Damage Your Health.quote:
Télépopmusik. Check out the big musical brain on Elfquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Check ook eens Télépopmusik - Love Can Damage Your Health.
Vind je dan vermoedelijk ook wel leuk
Dat wil Knok vast wel ff draaien!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Check ook eens Télépopmusik - Love Can Damage Your Health.
Vind je dan vermoedelijk ook wel leuk
Ik vroeg 'm bewust niet aan, want ik bespeur een neiging om wat minder dromerige muziek te draaienquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Télépopmusik. Check out the big musical brain on Elf
Ach ja, ik ben niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vroeg 'm bewust niet aan, want ik bespeur een neiging om wat minder dromerige muziek te draaien
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:31 schreef Fogel het volgende:
Vlammende Lippen zijn gewoon ultiemen bazen!
Ik was bij een concert waar de drummer niet on stage durfde te zijn, dus hij zat ergens achter uhhh geen idee, met een camera op zijn harses en hij werd gewoon geprojecteerd. Heerlijk
quote:
want je wist dat ie toch komen zouquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!Ik wilde deze net in de eerste instantie draaien, maar besloot toch voor die andere.
mjah, blijkbaar was ie m4a. geconverteerd naar 320kbs mp3.. Daarom duurde het even voordat ie kwamquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Maar met die bitrate zul je geen pussy scoren hoor!Dat moet wel beter!
Oh? Hmmmm toch klonk het niet echt optimaal....quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
mjah, blijkbaar was ie m4a. geconverteerd naar 320kbs mp3.. Daarom duurde het even voordat ie kwam
Die ZIE ik liever dan dat ik ze hoor!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Dit zit ergens tussen Goldfrapp en Björk in, als je het zo hoort. Prachtige strings.
Doet me een beetje denken aan zo'n 60's soulartiest, gemixt met die van Hooverphonic en Moloko.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh? Hmmmm toch klonk het niet echt optimaal....
Dit klinkt wel tof. Bekende stem, op één of andere manier...
Stelletje bazenquote:
Gij zult den Naam van Eggs niet ijdel gebruikenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig had deze associatie door het geneuzel over Eggs...
![]()
* Elfletterig kent overigens nog een nummer met dezelfde titel
* Elfletterig neemt in plaats daarvan een mok koffiequote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gij zult den Naam van Eggs niet ijdel gebruiken![]()
10 Shantrips, snelOpdat gij gezalfd zal worden van al uwen zonden.
Of zo
George Clinton's birthday afterbashquote:
Ome Hork!quote:
Ahw yissss!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De eerste man ter aarde die ooit Homijn werd genoemd
Hoestie daar?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
George Zamphir heeft een aandeel in je muziek?
[..]
ToTje!
Hork stal ToT's glas whisky, en toen was het: "Ho! MIJN!" ?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De eerste man ter aarde die ooit Homijn werd genoemd
Broodkruimels?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:56 schreef LompeHork het volgende:
NAMMAGHAAAAAAAAAAA JAAAAMANNNNNN! deze lyrics though!
[..]
Ahw yissss!
Prima welquote:
Dat moet lang geleden zijn, want ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst whisky gedronken heb!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hork stal ToT's glas whisky, en toen was het: "Ho! MIJN!" ?
Nee, het was iets anders. Hork deed niet zo aardig tegen kdaalder...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hork stal ToT's glas whisky, en toen was het: "Ho! MIJN!" ?
op je verjaardag toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat moet lang geleden zijn, want ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst whisky gedronken heb!
Beter!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prima welbijna bevoegd rijinstructeur
nog even wat lesjes in Amsterdam en dan ben ik ZZP'er. En daar dan?
Bahwquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!
Ja hier issie ook goed he!Vriendinnetje komt binnenkort hopelijk eindelijk WEL naar Nederland!
3x is scheepsrecht, zullen we maar zeggen!
Maar ik ben kort geleden ook haar kant op gegaan.
Jij zag dat het geoorloofd was om dames in ruil voor wat lichamelijke diensten, een dienst te verlenen.. en je dacht: "Daar ga ik in mee!" ?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja toen wel, maar daarna zal ik ook wel wat gehad hebben, maar echt al heel lang niet meer.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
op je verjaardag toch?
Of ehh.. nou ja.. ik weethet ook niet meer
Nee, mag niet van m'n vrouwquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij zag dat het geoorloofd was om dames in ruil voor wat lichamelijke diensten, een dienst te verlenen.. en je dacht: "Daar ga ik in mee!" ?
quote:
Bejje nou een LompeHork, ofwa?quote:
Hehehe thanks!quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stuur haar hier heenquote:
Jawel, maar ben lief voor m'n vrouwquote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe thanks!
[ afbeelding ]
Veel mooie foto's gemaakt, zoals deze local die daar d'r haar met shampoo zat te wassen en d'r tanden stond te poetsen daar in het water!
Je mag dan niets, weet je het zeker?quote:
quote:
De local wildlife was alleen niet altijd even even lief!quote:Op zondag 24 juli 2016 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, maar ben lief voor m'n vrouw![]()
[..]oh damn, wát een locatie ook!
[..]
Je mag dan niets, weet je het zeker?
Het is handiger om haar hierheen te sture.quote:
iuk heb daar ook wel wat van. Maar dat is meer op Australie geörienteerdquote:Op zondag 24 juli 2016 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
De local wildlife was alleen niet altijd even even lief!
[ afbeelding ]
Gelukkig was dit wel VERREWEG de grootste die ik daar gezien heb, maar z'n kleinere neefjes en nichtjes hebben me wel lek geprikt!
Zelfs al mag ik niks is ze nog steeds een bijzonder aangenaam persoon om nabij te zijn.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, maar ben lief voor m'n vrouw![]()
[..]oh damn, wát een locatie ook!
[..]
Je mag dan niets, weet je het zeker?
Godverdomme. Do not wantquote:Op zondag 24 juli 2016 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
De local wildlife was alleen niet altijd even even lief!
[ afbeelding ]
Gelukkig was dit wel VERREWEG de grootste die ik daar gezien heb, maar z'n kleinere neefjes en nichtjes hebben me wel lek geprikt!
Ze komt bij je uit de buurt, trouwensquote:Op zondag 24 juli 2016 00:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is handiger om haar hierheen te sture.
Dichterbij
geen gezeik met inreisstrubbelingen
Maar goed dat ik morgen richting het zuiden vlieg.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is handiger om haar hierheen te sture.
Dichterbij
geen gezeik met inreisstrubbelingen
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zelfs al mag ik niks is ze nog steeds een bijzonder aangenaam persoon om nabij te zijn.
Breezand, of zo toch?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme. Do not want
[..]
Ze komt bij je uit de buurt, trouwens
Met haar kippendingessenquote:
Ja prima, je bent binnenkort weer "ergens in Nederland" dus? Taxi Hork is er klaar voorquote:Op zondag 24 juli 2016 00:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met haar kippendingessen
Hee, binnenkort weer bbqen?
kent ze de familie Tiel nou?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, kent ze niet (vroeg het net, maar ze is al ingeburgerd ook, dus dat helpt niet)
Hork heeft een veel betere foto dan datquote:
Ik ga jou ZO ongelooflijk een stopteken geven als ik je zie, jonguhquote:
Man, ik heb van Fogel en DeZwabber al een magneetsticker gehad voor op m'n auto, wacht even, zoek ik de pics opquote:
wanneer kom je dan eens in Den Helder aanwegwaaien?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:10 schreef Fogel het volgende:
Ik ben dit jaar echt idioot veel in Nederland
Laat Den Helder eens richting een iets centraler stuk Nederland waaien?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
wanneer kom je dan eens in Den Helder aanwegwaaien?
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:10 schreef Fogel het volgende:
Ik ben dit jaar echt idioot veel in Nederland
Geologisch gezien denk ik dat dat wel eens lastig zou kunnen worden.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Laat Den Helder eens richting een iets centraler stuk Nederland waaien?
Den Helder, mwah...quote:Op zondag 24 juli 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben één keer in Den Helder geweest; een jaar geleden of zo. Ik was in de buurt en nieuwsgierig. Maar het viel me eerlijk gezegd best tegen.Misschien had ik te hoge verwachtingen.
Waarom ga je dan ook naar Den Helder?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben één keer in Den Helder geweest; een jaar geleden of zo. Ik was in de buurt en nieuwsgierig. Maar het viel me eerlijk gezegd best tegen.Misschien had ik te hoge verwachtingen.
Ja, zag ik het toch goedquote:
Omdat ik er wo......... HEY!quote:Op zondag 24 juli 2016 00:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook naar Den Helder?
Ik was in de buurt en we wilden een beetje toeren in die regio.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook naar Den Helder?
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was in de buurt en we wilden een beetje toeren in die regio.
Ik ben de lichtende ster in het otherwise donkere Den Helderquote:Op zondag 24 juli 2016 00:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]man man man, verkeerde stad gekozen alles.
Op Knokkels na dan
Waar had ik wél moeten zijn dan? (Alkmaar ken ik)quote:Op zondag 24 juli 2016 00:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]man man man, verkeerde stad gekozen alles.
Op Knokkels na dan
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben de lichtende ster in het otherwise donkere Den Helder
Zonder jou zou het zelfs Den Donker heten.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben de lichtende ster in het otherwise donkere Den Helder
Hoorn manquote:Op zondag 24 juli 2016 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar had ik wél moeten zijn dan? (Alkmaar ken ik)
De special gast was ToT die vanuit z'n eigen huis de afwezige Knokkels verving. Knokkels is nu boete aan het doen.quote:
aha.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De special gast was ToT die vanuit z'n eigen huis de afwezige Knokkels verving. Knokkels is nu boete aan het doen.
Doen, is tof, wel mij even waarschuwen want dan geef ik je een rondleiding door de historische binnenstad.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook wel eens doorheen gereden, maar nog nooit echt gestopt.
Ik zal eraan denkenquote:Op zondag 24 juli 2016 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doen, is tof, wel mij even waarschuwen want dan geef ik je een rondleiding door de historische binnenstad.
Ja, hij wel he...quote:Op zondag 24 juli 2016 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doen, is tof, wel mij even waarschuwen want dan geef ik je een rondleiding door de historische binnenstad.
Zou Possie zijn, alleen ik was een evenement in mijn planning vergetenquote:
ik ben eens vast komen te staan op Hoorn CS. waar was jij toen? he? he?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo stellig zou ik het niet durven zeggen. Het is per slot van rekening Knokkels die draait. De kans dat we hierna Peruaanse panfluitmuziek krijgen is beduidend groter dan nul.quote:
Had me dan een berichtje gestuurd pipoquote:Op zondag 24 juli 2016 00:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik ben eens vast komen te staan op Hoorn CS. waar was jij toen? he? he?
'scuses, 'scusesquote:Op zondag 24 juli 2016 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik gaf jou ook een rondleiding, die was alleen wat korter door die kutfile![]()
Ja, dat is correct.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik gaf jou ook een rondleiding, die was alleen wat korter door die kutfile![]()
Whehehe, nope!quote:Op zondag 24 juli 2016 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De special gast was ToT die vanuit z'n eigen huis de afwezige Knokkels verving. Knokkels is nu boete aan het doen.
Is het raar dat ik niet weet wie je daarmee bedoelt?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zou Possie zijn, alleen ik was een evenement in mijn planning vergeten
nou het is knokkelsquote:Op zondag 24 juli 2016 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo stellig zou ik het niet durven zeggen. Het is per slot van rekening Knokkels die draait. De kans dat we hierna Peruaanse panfluitmuziek krijgen is beduidend groter dan nul.
Nee, BQQ = prio 1!quote:Op zondag 24 juli 2016 00:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Anders konden we de BBQ wel vergetendat was nooit een optie geweest.
wel eens in Nieuw Den Helder geweest?quote:
Jaquote:Op zondag 24 juli 2016 00:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
wel eens in Nieuw Den Helder geweest?![]()
Nee serieus, er zijn meer dan 135 verschillende nationaliteiten/culturen hier.
Kan je lekker eten
Da's heul gien Peruviaanse panfluitmesiekquote:
Maar dat is wel een eindbaasquote:Op zondag 24 juli 2016 00:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Da's heul gien Peruviaanse panfluitmesiek
Nu Goa, maar ja, ik en grillen enzoquote:
Peruaanse panfluitmuziek.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:27 schreef Geralt het volgende:
Ja hoi welke muziek wordt er gedraaid momenteel?
Ow dankje LompeZakquote:
Ja hallo.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu Goa, maar ja, ik en grillen enzo![]()
Kan zo maar overslaan
Vosssssssssssssssssssssss
Haha je heet Tim?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:27 schreef tailfox het volgende:
Reactie van mijn vrienden. Tim ik hoor je gedachten
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:30 schreef Geralt het volgende:
OK ik ben ingeschakeld! LompeHork moet weer mod worden!
sluikreclamequote:Op zondag 24 juli 2016 00:30 schreef Geralt het volgende:
OK ik ben ingeschakeld! LompeHork moet weer mod worden!
Ik heb mij bericht geeditterdquote:
Ik toch niet man?quote:
Ik dacht echt dat je Donovan heette joh.quote:
quote:
ow dan heet ik theoquote:Op zondag 24 juli 2016 00:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik toch niet man?
Ik heet Tom, samen zijn we een soort van trommeltim-tom-tim-tom-tim-tom-tom-toooooom
toch maar eens meeten dan?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan zijn we samen een fucking rare trommel.
Jij bent zelf fucking raar manquote:Op zondag 24 juli 2016 00:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan zijn we samen een fucking rare trommel.
Is dat een knappe meidje?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:33 schreef knokkels het volgende:
Daarnaast is het zo dat ik morgen DoeDezeSymphMaar op bezoek krijg om 10:30.
kleine break hiernaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |