Zo stellig zou ik het niet durven zeggen. Het is per slot van rekening Knokkels die draait. De kans dat we hierna Peruaanse panfluitmuziek krijgen is beduidend groter dan nul.quote:
Had me dan een berichtje gestuurd pipoquote:Op zondag 24 juli 2016 00:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik ben eens vast komen te staan op Hoorn CS. waar was jij toen? he? he?
'scuses, 'scusesquote:Op zondag 24 juli 2016 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik gaf jou ook een rondleiding, die was alleen wat korter door die kutfile![]()
Ja, dat is correct.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik gaf jou ook een rondleiding, die was alleen wat korter door die kutfile![]()
Whehehe, nope!quote:Op zondag 24 juli 2016 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De special gast was ToT die vanuit z'n eigen huis de afwezige Knokkels verving. Knokkels is nu boete aan het doen.
Is het raar dat ik niet weet wie je daarmee bedoelt?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zou Possie zijn, alleen ik was een evenement in mijn planning vergeten
nou het is knokkelsquote:Op zondag 24 juli 2016 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo stellig zou ik het niet durven zeggen. Het is per slot van rekening Knokkels die draait. De kans dat we hierna Peruaanse panfluitmuziek krijgen is beduidend groter dan nul.
Nee, BQQ = prio 1!quote:Op zondag 24 juli 2016 00:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Anders konden we de BBQ wel vergetendat was nooit een optie geweest.
wel eens in Nieuw Den Helder geweest?quote:
Jaquote:Op zondag 24 juli 2016 00:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
wel eens in Nieuw Den Helder geweest?![]()
Nee serieus, er zijn meer dan 135 verschillende nationaliteiten/culturen hier.
Kan je lekker eten
Da's heul gien Peruviaanse panfluitmesiekquote:
Maar dat is wel een eindbaasquote:Op zondag 24 juli 2016 00:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Da's heul gien Peruviaanse panfluitmesiek
Nu Goa, maar ja, ik en grillen enzoquote:
Peruaanse panfluitmuziek.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:27 schreef Geralt het volgende:
Ja hoi welke muziek wordt er gedraaid momenteel?
Ow dankje LompeZakquote:
Ja hallo.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu Goa, maar ja, ik en grillen enzo![]()
Kan zo maar overslaan
Vosssssssssssssssssssssss
Haha je heet Tim?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:27 schreef tailfox het volgende:
Reactie van mijn vrienden. Tim ik hoor je gedachten
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:30 schreef Geralt het volgende:
OK ik ben ingeschakeld! LompeHork moet weer mod worden!
sluikreclamequote:Op zondag 24 juli 2016 00:30 schreef Geralt het volgende:
OK ik ben ingeschakeld! LompeHork moet weer mod worden!
Ik heb mij bericht geeditterdquote:
Ik toch niet man?quote:
Ik dacht echt dat je Donovan heette joh.quote:
quote:
ow dan heet ik theoquote:Op zondag 24 juli 2016 00:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik toch niet man?
Ik heet Tom, samen zijn we een soort van trommeltim-tom-tim-tom-tim-tom-tom-toooooom
toch maar eens meeten dan?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan zijn we samen een fucking rare trommel.
Jij bent zelf fucking raar manquote:Op zondag 24 juli 2016 00:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan zijn we samen een fucking rare trommel.
Is dat een knappe meidje?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:33 schreef knokkels het volgende:
Daarnaast is het zo dat ik morgen DoeDezeSymphMaar op bezoek krijg om 10:30.
kleine break hiernaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |