Ik weet dat je feedback wel kan waarderen, maar vandaag ben ik gewoon even ietwat stil.quote:
No worries!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet dat je feedback wel kan waarderen, maar vandaag ben ik gewoon even ietwat stil.
Voor iemand die stil is, zeg je toch nog vrij veelquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet dat je feedback wel kan waarderen, maar vandaag ben ik gewoon even ietwat stil.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:42 schreef Fogel het volgende:
Gelukkig draait ToT ook muziek waar je stil van wordt
En in de categorie 10+ minuten
Puur genieten dit
Gemaakt door:quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is meer klassiek dan gothic. Maar het klinkt mooi.
Oud werk is heerlijk werk.quote:
Sommige nummers zijn volgens mij echt gemaakt voor als je echt kats onder de drugs zit, zoals dit nummer!quote:
Soms heb ik het idee dat mijn normale toestand is zoals anderen dat onder invloed van drugs hebbenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige nummers zijn volgens mij echt gemaakt voor als je echt kats onder de drugs zit, zoals dit nummer!
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat mijn normale toestand is zoals anderen dat onder invloed van drugs hebben
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat mijn normale toestand is zoals anderen dat onder invloed van drugs hebben
Ik was iets vergetenquote:
Je kunt het later vanavond, bijvoorbeeld na elven, goedmaken met ons; de gekwetste, teleurgestelde luisteraars.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was iets vergeten
Daarnaast ben ik nu net pas thuis
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was iets vergeten
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt het later vanavond, bijvoorbeeld na elven, goedmaken met ons; de gekwetste, teleurgestelde luisteraars.
Goedenavond trouwens
Oww, is ook goed hoorquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was iets vergeten
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt het later vanavond, bijvoorbeeld na elven, goedmaken met ons; de gekwetste, teleurgestelde luisteraars.
Goedenavond trouwens
quote:
quote:Programma van vandaag
21:30 - 23:00 Overdosis Goth in je harses! Met DJ ToT, uiteraard
23:00 - 01:00 DJ Knokkels - Het strafbankje
Ik ben niet zo moeilijkquote:
Ja dat schiet nog niet echt op he?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
We moeten alleen nog ergens een blik luisteraars vandaan zien te trekken.
Geo ingeseind. Het zal recht kommenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
We moeten alleen nog ergens een blik luisteraars vandaan zien te trekken.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou, het zijn er nu anders al 50 procent meer dan net!
Hehehe da's natuurlijk ook wel weer waar, ja!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou, het zijn er nu anders al 50 procent meer dan net!
Nope, dat zijn echt de trillingen van de cello's!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:51 schreef knokkels het volgende:
Apo![]()
Ligt het aan mij of is ie een beetje overstuur?
wow, laaaaaaaaaaaaaaaage frequentie danquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, dat zijn echt de trillingen van de cello's!
Dat is juist het HEERLIJKE aan dat nummer!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
wow, laaaaaaaaaaaaaaaage frequentie dan
Eenschquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is juist het HEERLIJKE aan dat nummer!![]()
![]()
![]()
Kon je het niet zonder me?quote:
Gisteren zat ik in een kroeg. Ik keek even op mijn telefoon en zag op radio49.nl staan: "11 - Ohne Dich"... - het moest zo zijnquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gisteren zat ik in een kroeg. Ik keek even op mijn telefoon en zag op radio49.nl staan: "11 - Ohne Dich"... - het moest zo zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |