Haha tof!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo maar eens gaan douchen.
Daarna spullen bij elkaar rapen voor weer een dagje Efteling.
En daar?
Straks?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha tof!
Mwah, beetje brak hier, straks maar naar bed gaan.
Hehehe mja, ik kan gewoon niet slapen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Straks?
Ik kom er net uit.... straks is het te warm om te gaan slapen.
Kieper er een liter sterke drank in... dan slaap je wel.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Kieper er een liter sterke drank in... dan slaap je wel.
Ik ben douchen.... strak tijdschema.
Wat een geluk, dus dan valt het eigenlijk nog mee.quote:Een 18-jarige 'Duitse' Iraniër...
"De politie benadrukt dat hij geen vluchteling was".
quote:Duitsers zijn verbijsterd dat bondskanselier Angela Merkel nog niets van zich heeft laten horen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat een geluk, dus dan valt het eigenlijk nog mee.
Waarom ben ik van mening dat er hoogstwaarschijnlijk minder potentiële Tristannen rondlopen dan gevaarlijke 'Mohammeds'?quote:
Religie van de vredequote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Ja, dan kan het dus geen kwaad om nog meer mensen uit het Midden-Oosten hier naar toe te laten komen!quote:
Benadrukt, zelfs... De politie als poortwachter en imagobewaker voor de politiek. De multiculturele droom zou eens wreed verstoord worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Tristan en die andere hadden helemaal geen moslim inspiraties. Gekken heb je overal en in elke kleurquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, dan kan het dus geen kwaad om nog meer mensen uit het Midden-Oosten hier naar toe te laten komen!Hij woonde zijn hele leven al in Duitsland, DUS hebben de roots van zijn ouders er niks mee te maken.
Maar ik neem aan dat je wel inziet dat moslims toch ietsjes vaker boem doen dan de gemiddelde Europeaan?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tristan en die andere hadden helemaal geen moslim inspiraties. Gekken heb je overal en in elke kleur
Middag, je wordt er gewoon moe van, het wordt tijd om een en ander te herzien want dit schiet niet op.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Benadrukt, zelfs... De politie als poortwachter en imagobewaker voor de politiek. De multiculturele droom zou eens wreed verstoord worden.
Goedemiddag, trouwens.
Ja, tuurlijk, maar omstandigheden zijn anders waardoor ze vatbaarder zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je wel inziet dat moslims toch ietsjes vaker boem doen dan de gemiddelde Europeaan?
40-45 is m.i. totaal niet te vergelijken met de problemen in de huidige tijd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar omstandigheden zijn anders waardoor ze vatbaarder zijn.
In de jaren 40-45 hadden we hier ook genoeg Europeanen die vreselijke dingen deden en ook mensen die joden inleverden.
Het midden-oosten is een kruitvat en diverse islamitische stromingen haten alles wat andersdenkend is. In de Koran staat genoeg over hoe je andere volkeren moet veroveren, afpersen, verkrachten enz.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar omstandigheden zijn anders waardoor ze vatbaarder zijn.
In de jaren 40-45 hadden we hier ook genoeg Europeanen die vreselijke dingen deden en ook mensen die joden inleverden.
Die indoctrinatie + armoede + leven in een oorlogsgebied.. dat is natuurlijk ook een hele mooie combi voor gekkies en trauma's.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Het midden-oosten is een kruitvat en diverse islamitische stromingen haten alles wat andersdenkend is. In de Koran staat genoeg over hoe je andere volkeren moet veroveren, afpersen, verkrachten enz.
Die verschillende stromingen haten elkaar onderling zelfs, wat verwacht je van zulke lui?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Het midden-oosten is een kruitvat en diverse islamitische stromingen haten alles wat andersdenkend is. In de Koran staat genoeg over hoe je andere volkeren moet veroveren, afpersen, verkrachten enz.
Prima motief om onschuldigen, waaronder kinderen, koelbloedig te vermoorden?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die indoctrinatie + armoede + leven in een oorlogsgebied.. dat is natuurlijk ook een hele mooie combi voor gekkies en trauma's.
Goed is het niet, maar wel wat meer te begrijpen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Prima motief om onschuldigen, waaronder kinderen, koelbloedig te vermoorden?
Sorry, maar zo ziet mijn wereld er niet uit.
Nee, ik begrijp het dus niet, en wil het ook niet begrijpen, ik denk constructief ipv destructief, daar ligt namelijk de oplossing, en niet in geweld.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed is het niet, maar wel wat meer te begrijpen.
Maarja, constructief/destructief is dat nature or nurturequote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp het dus niet, en wil het ook niet begrijpen, ik denk constructief ipv destructief, daar ligt namelijk de oplossing, en niet in geweld.
Nou ja, geweld wordt er in die contreien met de paplepel ingegoten of wilde je dat ontkennen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maarja, constructief/destructief is dat nature or nurture
Nee. Maar ik denk dat ik ook wel zo boos zou worden tegen het Westen en de buren omdat je voor je gevoel steeds aangevallen wordt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, geweld wordt er in die contreien met de paplepel ingegoten of wilde je dat ontkennen?
Uiteraard, het boze Westen is het schuld, het MO is paradijselijk, maar die klote Westerlingen maken er een puinhoop van.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat ik ook wel zo boos zou worden tegen het Westen en de buren omdat je voor je gevoel steeds aangevallen wordt.
Je weet dat moslims in eigen land, zonder dat ze door ons gepest worden, ook enorm haatdragend zijn, en lijfstraffen uitdelen in bepaalde landen, vrouwen stenigen enz.?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat ik ook wel zo boos zou worden tegen het Westen en de buren omdat je voor je gevoel steeds aangevallen wordt.
Ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet dat moslims in eigen land, zonder dat ze door ons gepest worden, ook enorm haatdragend zijn, en lijfstraffen uitdelen in bepaalde landen, vrouwen stenigen enz.?
Nee joh, voor dat het Westen zich ermee bemoeide was het daar louter paice en vree.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet dat moslims in eigen land, zonder dat ze door ons gepest worden, ook enorm haatdragend zijn, en lijfstraffen uitdelen in bepaalde landen, vrouwen stenigen enz.?
Laten we dat zo houden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
Die mensen liggen nog wat achter.
Soms denk ik van, wat verwachten we nou van de mensheid, zo lang geleden hadden we nog slaven, waren vrouwen beduidend minder.. en nog meer van die gekke streken.
Dan zijn we nu, vooral in Europa, al best ver. Maar de rest heeft misschien meer tijd nodig, het is al best goed wat we nu hebben.
En wat als die mensen met de achterhaalde opvattingen hier naar toe komen? Is het dan onze fout als ze in naam van Allah ineens om zich heen beginnen te schieten of zichzelf opblazen om 72 geiten te mogen neuken?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
Soms denk ik van, wat verwachten we nou van de mensheid, zo lang geleden hadden we nog slaven, waren vrouwen beduidend minder.. en nog meer van die gekke streken.
Dan zijn we nu, vooral in Europa, al best ver. Maar de rest heeft misschien meer tijd nodig, het is al best goed wat we nu hebben.
En wat is je oplossing? Hoe haal je ze weg hier? Of laat je ze niet meer binnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laten we dat zo houden.
Hou je er middeleeuwse gedachten op na dan is er hier geen plek voor je, jammer dan.
Je scheert ze nu over 1 kam, ik snap het.. maar er zijn ook genoeg goede moslims in de wereld. Hoe haal jij ze eruit?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En wat als die mensen met de achterhaalde opvattingen hier naar toe komen? Is het dan onze fout als ze in naam van Allah ineens om zich heen beginnen te schieten of zichzelf opblazen om 72 geiten te mogen neuken?
We moeten beter screenen en mocht blijken dat je niet volledig geëvolueerd bent, ben je niet welkom, en degenen die hier al zijn moeten middels verplichte cursussen op eigen kosten (dat is goed voor de voortgang), flink bijgespijkerd worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En wat is je oplossing? Hoe haal je ze weg hier? Of laat je ze niet meer binnen.
Vaak moet er pas wat gebeuren voordat je echt wat kunt doen.
De politiek is ziende blind en horende doof.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Middag, je wordt er gewoon moe van, het wordt tijd om een en ander te herzien want dit schiet niet op.
Natuurlijk zijn er veel goede moslims, maar feit is ook dat narmate een land meer en meer islamitisch wordt, het er steeds minder gezellig op wordt. Kijk alleen maar naar die rellende Erdoturken nu, maar buiten dat trekken ze ook steeds meer macht naar zich toe. Ze eisen in de loop der tijd steeds meer, dat het land zich aan hen moet aanpassen. In Zweden is dit ook heel erg goed te zien. Laatst nog een filmpje gezien van dat moslims niet eens waren met een film die vertoond werden; ze gingen meteen rellen en eisen dat de film stopgezet werd, want dit was hun land! (Eerst zeiden ze dat het OOK hun land was, maar dat veranderde in dat het HUN land was). En toen het niet direct stopgezet werd, moesten die mensen zich nog verantwoorden ook waarom het niet meteen gestopt werd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je scheert ze nu over 1 kam, ik snap het.. maar er zijn ook genoeg goede moslims in de wereld. Hoe haal jij ze eruit?
En goede moslims die hierheen komen kunnen ook verbitterd raken door de discriminatie hier. Want wij Nederland zijn ook niet zo vrij en liefhebbend als we op papier denken te zijn.
Geo kan dus zo de politiek in.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De politiek is ziende blind en horende doof.
Om nog maar te zwijgen over IS, dat klaagt dat het westen moslims vermoordt. Dat terwijl IS zelf haast niks anders doet dan moslims vermoorden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
lol wat zit je nou te haten omdat ik niet 100% met je eens ben, overigens ben ik ook niet tegen je puntenquote:
Er is helemaal geen reden om zelfgenoegzaam achterover te leunen. Aan veel van onze vrijheden en verworvenheden wordt getornd. Mensen die "meer tijd nodig hebben", gaan die tijd wat mij betreft maar ergens anders - bijvoorbeeld in een moslimland - doorbrengen; niet hier.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
Wij willen de goede moslims gewoon niet zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over IS, dat klaagt dat het westen moslims vermoordt. Dat terwijl IS zelf haast niks anders doet dan moslims vermoorden.
De islam is enorm haatdragend. Kijk maar naar de gruwelijke straffen binnen de sharia en kijk maar naar de intolerantie richting anders- of niet-gelovigen. De straffen in een land als Saoedi-Arabië zijn ongeveer net zo wreed en barbaars als in IS-gebied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Waar ben ik aan het haten?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol wat zit je nou te haten omdat ik niet 100% met je eens ben, overigens ben ik ook niet tegen je punten
Dat constateer ik, het is geen persoonlijke aanval jongen.quote:
De term "racist" - ik kreeg 'm in NWS ook regelmatig naar m'n hoofd geslingerd - is nogal aan devaluatie onderhevig. Tegenwoordig ben je al "racist" als de vinger op de zere plek legt, de realiteit benoemt en er niet omheen draait. Racist is van een scheldwoord/belediging verworden tot een soort compliment.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We moeten beter screenen en mocht blijken dat je niet volledig geëvolueerd bent, ben je niet welkom, en degenen die hier al zijn moeten middels verplichte cursussen op eigen kosten (dat is goed voor de voortgang), flink bijgespijkerd worden.
Ja, dan ben ik volgens sommigen en racist, so be it.
Ja, je dwingt me in een hoek door je eigen beeld. En dat beeld klopt niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat constateer ik, het is geen persoonlijke aanval jongen.
Of zei ik iets verkeerd of kwetsend? Zo ja, sorry.![]()
Ik loop al meer dan een halve eeuw op deze Aarde rond, heb genoeg gezien en gehoord.
Ik trek het me niet aan omdat ik beter weet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De term "racist" - ik kreeg 'm in NWS ook regelmatig naar m'n hoofd geslingerd - is nogal aan devaluatie onderhevig. Tegenwoordig ben je al "racist" als de vinger op de zere plek legt, de realiteit benoemt en er niet omheen draait. Racist is van een scheldwoord/belediging verworden tot een soort compliment.
Mensen weten niet eens meer wat racisme of discriminatie is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De term "racist" - ik kreeg 'm in NWS ook regelmatig naar m'n hoofd geslingerd - is nogal aan devaluatie onderhevig. Tegenwoordig ben je al "racist" als de vinger op de zere plek legt, de realiteit benoemt en er niet omheen draait. Racist is van een scheldwoord/belediging verworden tot een soort compliment.
Ik dwing niks, jij mag van mij denken en vinden wat je zelf wil, maar ik hoef er niet in mee te gaan, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, je dwingt me in een hoek door je eigen beeld. En dat beeld klopt niet.
Schijt, je bent tegenwoordig al een racist als je tegen Erdogan bent!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hiroshima 2 maar dan op Mekka e.d. zou misschien wel wat oplossen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan wil je blijkbaar zo veel mogelijk Turken dood zien! (True story!)
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij willen de goede moslims gewoon niet zien.
Juist omdat we de radicalisering, de haat en andere islam-uitwassen niet adequaat aanpakken, leiden de goede moslims eronder. Ik ben ervan overtuigd dat er goede, gematigde moslims zijn die hier probleemloos functioneren. Mogelijk is dit zelfs de meerderheid. Ik kan in dat kader alleen maar dit filmpje aanraden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hiroshima 2 maar dan op Mekka e.d. zou misschien wel wat oplossen.
"Ik ben ervan overtuigd dat er goede, gematigde moslims zijn die hier probleemloos functioneren. "quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Juist omdat we de radicalisering, de haat en andere islam-uitwassen niet adequaat aanpakken, leiden de goede moslims eronder. Ik ben ervan overtuigd dat er goede, gematigde moslims zijn die hier probleemloos functioneren. Mogelijk is dit zelfs de meerderheid. Ik kan in dat kader alleen maar dit filmpje aanraden.
Ja jullie denken opeens dat ik een linkse rakker ben als ik aan wil geven dat ik ook een deeltje van hun kant snap en dat het probleem complexer isquote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]Wat zeg je nou?
En dat na al je vorige uitspraken?
idd, in NWS loopt er ook eentje rond die zegt dat maar 1% van de moslims IS-aanhanger / terrorist zou kunnen worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Juist omdat we de radicalisering, de haat en andere islam-uitwassen niet adequaat aanpakken, leiden de goede moslims eronder. Ik ben ervan overtuigd dat er goede, gematigde moslims zijn die hier probleemloos functioneren. Mogelijk is dit zelfs de meerderheid. Ik kan in dat kader alleen maar dit filmpje aanraden.
Hier idem; ik weet ook wel beter. Ik weet hoe ik ben, ik weet wat ik vind, wat ik werkelijk denk en hoe mensen in mijn omgeving over mij denken. Maar dergelijke labeltjes gaan op een gegeven moment wel vervelen. Ben recent dan ook volledig met NWS en POL gestopt. Gewoon klaar mee.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik trek het me niet aan omdat ik beter weet.
Joh, ik ben hartstikke tolerant, het boeit me voor geen meter welke kleur iemand heeft, met gelovigen heb ik meer moeite, maar zolang ze geen moorden plegen, en hun geloof niet aan mij opdringen, heb ik daar verder ook geen last van.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier idem; ik weet ook wel beter. Ik weet hoe ik ben, ik weet wat ik vind, wat ik werkelijk denk en hoe mensen in mijn omgeving over mij denken. Maar dergelijke labeltjes gaan op een gegeven moment wel vervelen. Ben recent dan ook volledig met NWS en POL gestopt. Gewoon klaar mee.
Mwah in NWS zitten wel een aantal islamitische racisten. Die verkneukelen zich echt als iets slecht uitpakt voor autochtone Nederlander en roepen dan iets over dat "al die racistjes" nu buikpijn hebben of zo.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgens mij voelen de Fok!kers waarvan ik weet dat ze getint zijn zich vrij happy hier, anders bleven ze niet, dus het zal wel meevallen met dat discrimineren.
En er zijn genoeg FOK!kers die wel een beschuitje met haar zouden willen eten!quote:
Ik wist het ook niet, je ziet het niet.....quote:
Oh nu nog hoor, soms zie ik haar DM's voorbij komen met aanzoeken van dude'squote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
En er zijn genoeg FOK!kers die wel een beschuitje met haar zouden willen eten!Althans dat was voordat jullie een relatie met elkaar kregen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh nu nog hoor, soms zie ik haar DM's voorbij komen met aanzoeken van dude's
Radicalisering wordt lang niet hard genoeg aangepakt. Extremisten moet je zonder pardon het land uitzetten. Ook zou re-migratie actiever moeten worden bevorderd voor de groep die hier wél woont, maar zich in alles tegen Nederland keert.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, in NWS loopt er ook eentje rond die zegt dat maar 1% van de moslims IS-aanhanger / terrorist zou kunnen worden.
In dat geval hebben we nu dus al een leger van 8.000 man binnen onze grenzen.
Ja maar wettelijk gezien kun je extremisten niet zomaar het land uit zetten, zeker niet als ze al een paspoort hebben. Dat zou moeten veranderen: flik je iets tegen dit land (of is keihard aantoonbaar dat je het van plan bent) : inleveren, dat boekje!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Radicalisering wordt lang niet hard genoeg aangepakt. Extremisten moet je zonder pardon het land uitzetten. Ook zou re-migratie actiever moeten worden bevorderd voor de groep die hier wél woont, maar zich in alles tegen Nederland keert.
Ja hoe denk je anders dat iedere kerel hier minstens 30 cm heeft he!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het merendeel van de FOK!'ers is zwart. Slechts sommigen zijn blauw of donkerblauw.
Tis toch meer dan alleen je fok vriendinquote:
Het ligt er aan of je het met hoofdletters + uitroepteken of met kleine letters schrijft!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:04 schreef just me het volgende:
[..]
Tis toch meer dan alleen je fok vriendin
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een blote kont van een FOK!ker gezien via haar DM..
Ja, mijn mattie, mijn compagnon, mijn mrs. lovah lovahquote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:04 schreef just me het volgende:
[..]
Tis toch meer dan alleen je fok vriendin
Waar een wil is, is een weg. Wetten kun je aanpassen. Bescherming van onze samenleving, van onze waarden en normen, moet voorop komen te staan. De generatie van onze grootouders heeft keihard voor die vrijheden gevochten. Het kan niet zo zijn dat wij die vrijheden even gaan verkwanselen of erop gaan inboeten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar wettelijk gezien kun je extremisten niet zomaar het land uit zetten, zeker niet als ze al een paspoort hebben. Dat zou moeten veranderen: flik je iets tegen dit land (of is keihard aantoonbaar dat je het van plan bent) : inleveren, dat boekje!
Dàt wilde ik even horenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, mijn mattie, mijn compagnon, mijn mrs. lovah lovah
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg. Wetten kun je aanpassen. Bescherming van onze samenleving, van onze waarden en normen, moet voorop komen te staan. De generatie van onze grootouders heeft keihard voor die vrijheden gevochten. Het kan niet zo zijn dat wij die vrijheden even gaan verkwanselen of erop gaan inboeten.
Eens.quote:
Tja maar dan heb je weer mensen die roepen dat het hek van de dam is als je mensen zomaar het staatsburgerschap kunt ontnemen, en wat met geradicaliseerde jongeren die hier geboren zijn: die kun je niet zomaar stateloos maken enz.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg. Wetten kun je aanpassen. Bescherming van onze samenleving, van onze waarden en normen, moet voorop komen te staan. De generatie van onze grootouders heeft keihard voor die vrijheden gevochten. Het kan niet zo zijn dat wij die vrijheden even gaan verkwanselen of erop gaan inboeten.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]jep
En iemand anders die steeds zegt dat ik te weinig cadeau's koop voor der en haar vast niet goed genoeg neuk dat ze maar met hem moet gaan![]()
![]()
I know rightquote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]GODSKOLERE!!!!!
Echt, WAT!!!! DE!!!! FUCK!!!!!!!
Waar een wil is, is een weg.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja maar dan heb je weer mensen die roepen dat het hek van de dam is als je mensen zomaar het staatsburgerschap kunt ontnemen, en wat met geradicaliseerde jongeren die hier geboren zijn: die kun je niet zomaar stateloos maken enz.
Hehehe tja alleen zijn er maar weinig politici die hier hun vingers aan willen branden, "want dan speel je Wilders in de kaart".quote:
Je speelt Wilders alleen in de kaart als je dit 'gezwel' laat door etteren.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe tja alleen zijn er maar weinig politici die hier hun vingers aan willen branden, "want dan speel je Wilders in de kaart".
Ja en ik dacht dat Geo al raar genoeg wasquote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]GODSKOLERE!!!!!
Echt, WAT!!!! DE!!!! FUCK!!!!!!!
True; als dit doorwoekkert en er komen de eerste aanslagen / massale demonstraties BUITEN de Schilderswijk voor de invoering van de sharia, dan krijgt Wilders volgens mij echt driekwart van alle stemmen!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je speelt Wilders alleen in de kaart als je dit 'gezwel' laat door etteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |