Ik trek het me niet aan omdat ik beter weet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De term "racist" - ik kreeg 'm in NWS ook regelmatig naar m'n hoofd geslingerd - is nogal aan devaluatie onderhevig. Tegenwoordig ben je al "racist" als de vinger op de zere plek legt, de realiteit benoemt en er niet omheen draait. Racist is van een scheldwoord/belediging verworden tot een soort compliment.
Mensen weten niet eens meer wat racisme of discriminatie is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De term "racist" - ik kreeg 'm in NWS ook regelmatig naar m'n hoofd geslingerd - is nogal aan devaluatie onderhevig. Tegenwoordig ben je al "racist" als de vinger op de zere plek legt, de realiteit benoemt en er niet omheen draait. Racist is van een scheldwoord/belediging verworden tot een soort compliment.
Ik dwing niks, jij mag van mij denken en vinden wat je zelf wil, maar ik hoef er niet in mee te gaan, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, je dwingt me in een hoek door je eigen beeld. En dat beeld klopt niet.
Schijt, je bent tegenwoordig al een racist als je tegen Erdogan bent!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hiroshima 2 maar dan op Mekka e.d. zou misschien wel wat oplossen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan wil je blijkbaar zo veel mogelijk Turken dood zien! (True story!)
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij willen de goede moslims gewoon niet zien.
Juist omdat we de radicalisering, de haat en andere islam-uitwassen niet adequaat aanpakken, leiden de goede moslims eronder. Ik ben ervan overtuigd dat er goede, gematigde moslims zijn die hier probleemloos functioneren. Mogelijk is dit zelfs de meerderheid. Ik kan in dat kader alleen maar dit filmpje aanraden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hiroshima 2 maar dan op Mekka e.d. zou misschien wel wat oplossen.
"Ik ben ervan overtuigd dat er goede, gematigde moslims zijn die hier probleemloos functioneren. "quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Juist omdat we de radicalisering, de haat en andere islam-uitwassen niet adequaat aanpakken, leiden de goede moslims eronder. Ik ben ervan overtuigd dat er goede, gematigde moslims zijn die hier probleemloos functioneren. Mogelijk is dit zelfs de meerderheid. Ik kan in dat kader alleen maar dit filmpje aanraden.
Ja jullie denken opeens dat ik een linkse rakker ben als ik aan wil geven dat ik ook een deeltje van hun kant snap en dat het probleem complexer isquote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]Wat zeg je nou?
En dat na al je vorige uitspraken?
idd, in NWS loopt er ook eentje rond die zegt dat maar 1% van de moslims IS-aanhanger / terrorist zou kunnen worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Juist omdat we de radicalisering, de haat en andere islam-uitwassen niet adequaat aanpakken, leiden de goede moslims eronder. Ik ben ervan overtuigd dat er goede, gematigde moslims zijn die hier probleemloos functioneren. Mogelijk is dit zelfs de meerderheid. Ik kan in dat kader alleen maar dit filmpje aanraden.
Hier idem; ik weet ook wel beter. Ik weet hoe ik ben, ik weet wat ik vind, wat ik werkelijk denk en hoe mensen in mijn omgeving over mij denken. Maar dergelijke labeltjes gaan op een gegeven moment wel vervelen. Ben recent dan ook volledig met NWS en POL gestopt. Gewoon klaar mee.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik trek het me niet aan omdat ik beter weet.
Joh, ik ben hartstikke tolerant, het boeit me voor geen meter welke kleur iemand heeft, met gelovigen heb ik meer moeite, maar zolang ze geen moorden plegen, en hun geloof niet aan mij opdringen, heb ik daar verder ook geen last van.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier idem; ik weet ook wel beter. Ik weet hoe ik ben, ik weet wat ik vind, wat ik werkelijk denk en hoe mensen in mijn omgeving over mij denken. Maar dergelijke labeltjes gaan op een gegeven moment wel vervelen. Ben recent dan ook volledig met NWS en POL gestopt. Gewoon klaar mee.
Mwah in NWS zitten wel een aantal islamitische racisten. Die verkneukelen zich echt als iets slecht uitpakt voor autochtone Nederlander en roepen dan iets over dat "al die racistjes" nu buikpijn hebben of zo.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgens mij voelen de Fok!kers waarvan ik weet dat ze getint zijn zich vrij happy hier, anders bleven ze niet, dus het zal wel meevallen met dat discrimineren.
En er zijn genoeg FOK!kers die wel een beschuitje met haar zouden willen eten!quote:
Ik wist het ook niet, je ziet het niet.....quote:
Oh nu nog hoor, soms zie ik haar DM's voorbij komen met aanzoeken van dude'squote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
En er zijn genoeg FOK!kers die wel een beschuitje met haar zouden willen eten!Althans dat was voordat jullie een relatie met elkaar kregen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh nu nog hoor, soms zie ik haar DM's voorbij komen met aanzoeken van dude's
Radicalisering wordt lang niet hard genoeg aangepakt. Extremisten moet je zonder pardon het land uitzetten. Ook zou re-migratie actiever moeten worden bevorderd voor de groep die hier wél woont, maar zich in alles tegen Nederland keert.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, in NWS loopt er ook eentje rond die zegt dat maar 1% van de moslims IS-aanhanger / terrorist zou kunnen worden.
In dat geval hebben we nu dus al een leger van 8.000 man binnen onze grenzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |