Nee, ik begrijp het dus niet, en wil het ook niet begrijpen, ik denk constructief ipv destructief, daar ligt namelijk de oplossing, en niet in geweld.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed is het niet, maar wel wat meer te begrijpen.
Maarja, constructief/destructief is dat nature or nurturequote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp het dus niet, en wil het ook niet begrijpen, ik denk constructief ipv destructief, daar ligt namelijk de oplossing, en niet in geweld.
Nou ja, geweld wordt er in die contreien met de paplepel ingegoten of wilde je dat ontkennen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maarja, constructief/destructief is dat nature or nurture
Nee. Maar ik denk dat ik ook wel zo boos zou worden tegen het Westen en de buren omdat je voor je gevoel steeds aangevallen wordt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, geweld wordt er in die contreien met de paplepel ingegoten of wilde je dat ontkennen?
Uiteraard, het boze Westen is het schuld, het MO is paradijselijk, maar die klote Westerlingen maken er een puinhoop van.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat ik ook wel zo boos zou worden tegen het Westen en de buren omdat je voor je gevoel steeds aangevallen wordt.
Je weet dat moslims in eigen land, zonder dat ze door ons gepest worden, ook enorm haatdragend zijn, en lijfstraffen uitdelen in bepaalde landen, vrouwen stenigen enz.?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat ik ook wel zo boos zou worden tegen het Westen en de buren omdat je voor je gevoel steeds aangevallen wordt.
Ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet dat moslims in eigen land, zonder dat ze door ons gepest worden, ook enorm haatdragend zijn, en lijfstraffen uitdelen in bepaalde landen, vrouwen stenigen enz.?
Nee joh, voor dat het Westen zich ermee bemoeide was het daar louter paice en vree.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet dat moslims in eigen land, zonder dat ze door ons gepest worden, ook enorm haatdragend zijn, en lijfstraffen uitdelen in bepaalde landen, vrouwen stenigen enz.?
Laten we dat zo houden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
Die mensen liggen nog wat achter.
Soms denk ik van, wat verwachten we nou van de mensheid, zo lang geleden hadden we nog slaven, waren vrouwen beduidend minder.. en nog meer van die gekke streken.
Dan zijn we nu, vooral in Europa, al best ver. Maar de rest heeft misschien meer tijd nodig, het is al best goed wat we nu hebben.
En wat als die mensen met de achterhaalde opvattingen hier naar toe komen? Is het dan onze fout als ze in naam van Allah ineens om zich heen beginnen te schieten of zichzelf opblazen om 72 geiten te mogen neuken?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
Soms denk ik van, wat verwachten we nou van de mensheid, zo lang geleden hadden we nog slaven, waren vrouwen beduidend minder.. en nog meer van die gekke streken.
Dan zijn we nu, vooral in Europa, al best ver. Maar de rest heeft misschien meer tijd nodig, het is al best goed wat we nu hebben.
En wat is je oplossing? Hoe haal je ze weg hier? Of laat je ze niet meer binnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laten we dat zo houden.
Hou je er middeleeuwse gedachten op na dan is er hier geen plek voor je, jammer dan.
Je scheert ze nu over 1 kam, ik snap het.. maar er zijn ook genoeg goede moslims in de wereld. Hoe haal jij ze eruit?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En wat als die mensen met de achterhaalde opvattingen hier naar toe komen? Is het dan onze fout als ze in naam van Allah ineens om zich heen beginnen te schieten of zichzelf opblazen om 72 geiten te mogen neuken?
We moeten beter screenen en mocht blijken dat je niet volledig geëvolueerd bent, ben je niet welkom, en degenen die hier al zijn moeten middels verplichte cursussen op eigen kosten (dat is goed voor de voortgang), flink bijgespijkerd worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En wat is je oplossing? Hoe haal je ze weg hier? Of laat je ze niet meer binnen.
Vaak moet er pas wat gebeuren voordat je echt wat kunt doen.
De politiek is ziende blind en horende doof.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Middag, je wordt er gewoon moe van, het wordt tijd om een en ander te herzien want dit schiet niet op.
Natuurlijk zijn er veel goede moslims, maar feit is ook dat narmate een land meer en meer islamitisch wordt, het er steeds minder gezellig op wordt. Kijk alleen maar naar die rellende Erdoturken nu, maar buiten dat trekken ze ook steeds meer macht naar zich toe. Ze eisen in de loop der tijd steeds meer, dat het land zich aan hen moet aanpassen. In Zweden is dit ook heel erg goed te zien. Laatst nog een filmpje gezien van dat moslims niet eens waren met een film die vertoond werden; ze gingen meteen rellen en eisen dat de film stopgezet werd, want dit was hun land! (Eerst zeiden ze dat het OOK hun land was, maar dat veranderde in dat het HUN land was). En toen het niet direct stopgezet werd, moesten die mensen zich nog verantwoorden ook waarom het niet meteen gestopt werd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je scheert ze nu over 1 kam, ik snap het.. maar er zijn ook genoeg goede moslims in de wereld. Hoe haal jij ze eruit?
En goede moslims die hierheen komen kunnen ook verbitterd raken door de discriminatie hier. Want wij Nederland zijn ook niet zo vrij en liefhebbend als we op papier denken te zijn.
Geo kan dus zo de politiek in.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De politiek is ziende blind en horende doof.
Om nog maar te zwijgen over IS, dat klaagt dat het westen moslims vermoordt. Dat terwijl IS zelf haast niks anders doet dan moslims vermoorden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
lol wat zit je nou te haten omdat ik niet 100% met je eens ben, overigens ben ik ook niet tegen je puntenquote:
Er is helemaal geen reden om zelfgenoegzaam achterover te leunen. Aan veel van onze vrijheden en verworvenheden wordt getornd. Mensen die "meer tijd nodig hebben", gaan die tijd wat mij betreft maar ergens anders - bijvoorbeeld in een moslimland - doorbrengen; niet hier.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
Wij willen de goede moslims gewoon niet zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over IS, dat klaagt dat het westen moslims vermoordt. Dat terwijl IS zelf haast niks anders doet dan moslims vermoorden.
De islam is enorm haatdragend. Kijk maar naar de gruwelijke straffen binnen de sharia en kijk maar naar de intolerantie richting anders- of niet-gelovigen. De straffen in een land als Saoedi-Arabië zijn ongeveer net zo wreed en barbaars als in IS-gebied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Waar ben ik aan het haten?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol wat zit je nou te haten omdat ik niet 100% met je eens ben, overigens ben ik ook niet tegen je punten
Dat constateer ik, het is geen persoonlijke aanval jongen.quote:
De term "racist" - ik kreeg 'm in NWS ook regelmatig naar m'n hoofd geslingerd - is nogal aan devaluatie onderhevig. Tegenwoordig ben je al "racist" als de vinger op de zere plek legt, de realiteit benoemt en er niet omheen draait. Racist is van een scheldwoord/belediging verworden tot een soort compliment.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We moeten beter screenen en mocht blijken dat je niet volledig geëvolueerd bent, ben je niet welkom, en degenen die hier al zijn moeten middels verplichte cursussen op eigen kosten (dat is goed voor de voortgang), flink bijgespijkerd worden.
Ja, dan ben ik volgens sommigen en racist, so be it.
Ja, je dwingt me in een hoek door je eigen beeld. En dat beeld klopt niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat constateer ik, het is geen persoonlijke aanval jongen.
Of zei ik iets verkeerd of kwetsend? Zo ja, sorry.![]()
Ik loop al meer dan een halve eeuw op deze Aarde rond, heb genoeg gezien en gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |