SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2016 18:11:18 ]
quote:Er was weer eens ophef over de campagne van Donald Trump omdat de hardwerkende Amerikaan op een verkiezingsposter in werkelijkheid een gepensioneerde timmerman uit Haarlem bleek te zijn. Hij had zich tot mijnwerker verkleed om de fotograaf, Ysbrand Cosijn, een vriendendienst te bewijzen (hij poseerde ook als ridder, boer en sigaarrokende grootkapitalist).
In Haarlem waren heul geen mijnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]Holy shit, lekker betrouwbaar dan weer!
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:22 schreef just me het volgende:
Hier volgt een dienstmededeling: GUP is weer online
Ik zit nu zelf mobiel en kan niet checken...quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit nu zelf mobiel en kan niet checken...
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:22 schreef just me het volgende:
Hier volgt een dienstmededeling: GUP is weer online
quote:Obstinate huisvis keert terug in de kom
Gup, de opstandige huisvis van Radio 49, is weer in bedrijf. Daarmee komt de zoveelste werkonderbreking van Zijne Vinnigheid ten einde. 'Ik ben ToT nader order weer in bedrijf', laat de obstinate vis in een persverklaring weten.
Naar verluidt heeft Gup extra gunstige arbeidsvoorwaarden weten te bedingen. 'Gup wordt voortaan vaker gevoerd, krijgt overuren doorbetaald en wordt emotioneel schadeloos gesteld voor de uren die DJ Knokkels draait', meldt Muis. 'Verder hebben we Piet_Piraat bereid gevonden om Gup te ontlasten in het draaien van nachtdiensten.'
Dat de reanimatie van Gup gelukt isquote:
Dank, super dankquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #1079] hooidraad's sig O+
Ook openbaar gebeurt het gewoon
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Om 21:00 uur - als Gup het wil - horen we DJ Knokkels met zijn Mystery Guest.
Oh, dan sluiten ze maar mooi achteraan in de rij. Ik ga gewoon met haar datenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Allemaal kerels die geyle neuqsecks met Bruintje willen!
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, dan sluiten ze maar mooi achteraan in de rij. Ik ga gewoon met haar daten
Was dat niet afgelopen week?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
Had Knokkels laatst niet laten weten dat deze uitzending was geschrapt? En had hij dit niet van het rooster verwijderd? Er begint me iets te dagen.
Volgens mij is het per ongeluk weer op het rooster terechtgekomen. Misschien heeft het iets te maken met het resetten van Gup.quote:
Ahhhh okeequote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is het per ongeluk weer op het rooster terechtgekomen. Misschien heeft het iets te maken met het resetten van Gup.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:10 schreef Fogel het volgende:
Het is onknokkels om niet te draaien als hij op het rooster staat, dus het zal vast een fout zijn.
Iemand anders die erop wil? Het rooster bedoel ik dan, niet LB, want dat wil iedereen.
On the fly kan ook!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb ook nog geen show klaar, helaas.
Gothic overkill? Wa's da?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]Godver!
Nee ik heb gisteravond al gedraaid. 2 Avonden achter elkaar wordt een beetje een gothic overkill.
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ow, goed punt. Die gaat niet door
Scheelt weer voor morgen, hoef ik alleen de showtijd te veranderen
Nou, vooruit dan maar.quote:
quote:21:30 - 23:00 Overdosis Goth in je harses! Met DJ ToT, uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |