Stelletje bazenquote:
Gij zult den Naam van Eggs niet ijdel gebruikenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig had deze associatie door het geneuzel over Eggs...
![]()
* Elfletterig kent overigens nog een nummer met dezelfde titel
* Elfletterig neemt in plaats daarvan een mok koffiequote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gij zult den Naam van Eggs niet ijdel gebruiken![]()
10 Shantrips, snelOpdat gij gezalfd zal worden van al uwen zonden.
Of zo
George Clinton's birthday afterbashquote:
Ome Hork!quote:
Ahw yissss!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De eerste man ter aarde die ooit Homijn werd genoemd
Hoestie daar?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
George Zamphir heeft een aandeel in je muziek?
[..]
ToTje!
Hork stal ToT's glas whisky, en toen was het: "Ho! MIJN!" ?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De eerste man ter aarde die ooit Homijn werd genoemd
Broodkruimels?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:56 schreef LompeHork het volgende:
NAMMAGHAAAAAAAAAAA JAAAAMANNNNNN! deze lyrics though!
[..]
Ahw yissss!
Prima welquote:
Dat moet lang geleden zijn, want ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst whisky gedronken heb!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hork stal ToT's glas whisky, en toen was het: "Ho! MIJN!" ?
Nee, het was iets anders. Hork deed niet zo aardig tegen kdaalder...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hork stal ToT's glas whisky, en toen was het: "Ho! MIJN!" ?
op je verjaardag toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat moet lang geleden zijn, want ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst whisky gedronken heb!
Beter!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prima welbijna bevoegd rijinstructeur
nog even wat lesjes in Amsterdam en dan ben ik ZZP'er. En daar dan?
Bahwquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!
Ja hier issie ook goed he!Vriendinnetje komt binnenkort hopelijk eindelijk WEL naar Nederland!
3x is scheepsrecht, zullen we maar zeggen!
Maar ik ben kort geleden ook haar kant op gegaan.
Jij zag dat het geoorloofd was om dames in ruil voor wat lichamelijke diensten, een dienst te verlenen.. en je dacht: "Daar ga ik in mee!" ?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja toen wel, maar daarna zal ik ook wel wat gehad hebben, maar echt al heel lang niet meer.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
op je verjaardag toch?
Of ehh.. nou ja.. ik weethet ook niet meer
Nee, mag niet van m'n vrouwquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij zag dat het geoorloofd was om dames in ruil voor wat lichamelijke diensten, een dienst te verlenen.. en je dacht: "Daar ga ik in mee!" ?
quote:
Bejje nou een LompeHork, ofwa?quote:
Hehehe thanks!quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stuur haar hier heenquote:
Jawel, maar ben lief voor m'n vrouwquote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe thanks!
[ afbeelding ]
Veel mooie foto's gemaakt, zoals deze local die daar d'r haar met shampoo zat te wassen en d'r tanden stond te poetsen daar in het water!
Je mag dan niets, weet je het zeker?quote:
quote:
De local wildlife was alleen niet altijd even even lief!quote:Op zondag 24 juli 2016 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, maar ben lief voor m'n vrouw![]()
[..]oh damn, wát een locatie ook!
[..]
Je mag dan niets, weet je het zeker?
Het is handiger om haar hierheen te sture.quote:
iuk heb daar ook wel wat van. Maar dat is meer op Australie geörienteerdquote:Op zondag 24 juli 2016 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
De local wildlife was alleen niet altijd even even lief!
[ afbeelding ]
Gelukkig was dit wel VERREWEG de grootste die ik daar gezien heb, maar z'n kleinere neefjes en nichtjes hebben me wel lek geprikt!
Zelfs al mag ik niks is ze nog steeds een bijzonder aangenaam persoon om nabij te zijn.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, maar ben lief voor m'n vrouw![]()
[..]oh damn, wát een locatie ook!
[..]
Je mag dan niets, weet je het zeker?
Godverdomme. Do not wantquote:Op zondag 24 juli 2016 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
De local wildlife was alleen niet altijd even even lief!
[ afbeelding ]
Gelukkig was dit wel VERREWEG de grootste die ik daar gezien heb, maar z'n kleinere neefjes en nichtjes hebben me wel lek geprikt!
Ze komt bij je uit de buurt, trouwensquote:Op zondag 24 juli 2016 00:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is handiger om haar hierheen te sture.
Dichterbij
geen gezeik met inreisstrubbelingen
Maar goed dat ik morgen richting het zuiden vlieg.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is handiger om haar hierheen te sture.
Dichterbij
geen gezeik met inreisstrubbelingen
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zelfs al mag ik niks is ze nog steeds een bijzonder aangenaam persoon om nabij te zijn.
Breezand, of zo toch?quote:Op zondag 24 juli 2016 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme. Do not want
[..]
Ze komt bij je uit de buurt, trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |