Weinig verschil met anders. Vanavond wel weer een cola/rummetje of twee doenquote:
Wat is dit voor een nietszeggend antwoord? Zeg gewoon goed of slecht. Dan weten we ook meteen hoe je je doorgaans voelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weinig verschil met anders. Vanavond wel weer een cola/rummetje of twee doen
Nou nou nou...quote:
Ik studeer voor politicus. Ging me wel aardig af, he?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dit voor een nietszeggend antwoord? Zeg gewoon goed of slecht. Dan weten we ook meteen hoe je je doorgaans voelt.
Je ontwijkt mijn vraag. Jij vieze Jan-Peterquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik studeer voor politicus. Ging me wel aardig af, he?
Nou nou nouquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijkduin zojuist volgestroomd met pokemon go spelers.![]()
Is er ergens een truck te huur?
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je ontwijkt mijn vraag. Jij vieze Jan-Peter
Dit is ook niet nodig, Harriequote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijkduin zojuist volgestroomd met pokemon go spelers.![]()
Is er ergens een truck te huur?
Kut hype man.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit is ook niet nodig, Harrie
Iemand hier zei trouwens dat dit hoogstens een week zou duren, en toen zei ik van niet.quote:
Hoi Davyquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand hier zei trouwens dat dit hoogstens een week zou duren, en toen zei ik van niet.
Even Mycroften om mijn gelijk te halen!
Ik wil weten wie dit zei.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand hier zei trouwens dat dit hoogstens een week zou duren, en toen zei ik van niet.
Even Mycroften om mijn gelijk te halen!
Haha zat jij even goed mis!quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit kan toch niet.Over een week is die hype alweer voorbij.
Ah, Pascanus zit er wel vaker naast.quote:
Je hebt mijn TR serieus genomenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is die Pascanus toch een domme user, hihihihihi.
Wel waar, domme big.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
Dit topic is in google niet te vinden. Vallen jullie even door de mand.
Die vent is zó ongelooflijk dom, dat is echt NIET te geloven.quote:
Je vergist je. Het is Opper, niet Davy ofzo.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent is zó ongelooflijk dom, dat is echt NIET te geloven.
Hallo makker.quote:
Bedankt! Ik lig nu film te kijken met een lekkere Ierse cider. Straks op tijd naar bed en morgen naar fryslan fietsen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker.Jij ook een super-fijne avond toegewenst!
Waar je zin in hebt zeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bedankt! Ik lig nu film te kijken met een lekkere Ierse cider. Straks op tijd naar bed en morgen naar fryslan fietsen.
Leuk he? Heeft die Toekito eens even mooi ongeljik.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi makker, mede-beste mod volgens Loveless85.
Jawel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet waar, je kunt het topic zelfs niet zien als je niet ingelogd bent.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet waar, je kunt het topic zelfs niet zien als je niet ingelogd bent.
Tot de afsluitdijk brengt een maatje van me me, dan in Harlingen komt m'n neefje mij ophalen en daarna kan ik op de BBQ van m'n oom en tante me weer volproppenquote:
Sow ben jij hacker ofzo :Squote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tot de afsluitdijk brengt een maatje van me me, dan in Harlingen komt m'n neefje mij ophalen en daarna kan ik op de BBQ van m'n oom en tante me weer volproppen
Nee, Opperkleurder is gewoon héél erg dom.quote:
Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan is dit pas recent weer aangepast. Eerst kon dit niet.
Je hebt meer dan gelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Opperkleurder is gewoon héél erg dom.
Ik vind wel dat hij het wat liever kan brengen. Voed je users eens op :Squote:
Sportief van je dit.quote:
*vindtquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik het ontzettend naar vind hoe GGMM zich uitlaat over mijn grote vriend Opper. En dan is Stijn het er ook nog mee eens.
Hij heeft al aangegeven dat ik groot gelijk heb.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
Ik neem aan dat Stijn passende maatregelen treft.
Ik zou je niet te rijk rekenen. Het schijnt dat GGMM vaak naaktpics van zijn konijn naar Ajacied stuurt. En we weten allemaal wat voor fetisj hij heeft...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
Wel goed dat ik mij niet laat provoceren door GGMM. Ik neem aan dat Stijn passende maatregelen treft.
Kun jij hier geen mod worden kanovinnie?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat hij het wat liever kan brengen. Voed je users eens op :S
Oei, hier heb ik niet van terug.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
*vindt
Man, jij bent ook al zo dom. Is het de plaats ofzo?
Bepaalde lieden posten mij hier te vaak in de SC om hier mod te worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun jij hier geen mod worden kanovinnie?
Opperkleurder kan wel tegen een stootje.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat hij het wat liever kan brengen. Voed je users eens op :S
Gewoon de SC sluiten. Een beetje moderator is toch tegen een SC in zijn forum.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bepaalde lieden posten mij hier te vaak in de SC om hier mod te worden.
Ik heb er minimaal 5 in mijn forumquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon de SC sluiten. Een beetje moderator is toch tegen een SC in zijn forum.
Dan doen we dat gewoon!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon de SC sluiten. Een beetje moderator is toch tegen een SC in zijn forum.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bepaalde lieden posten mij hier te vaak in de SC om hier mod te worden.
Toevallig zijn ze dat alle 20.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen" van 01-01-2016 t/m 23-07-2016
nr / aantal posts / gebruiker
01 11602 haags_kwartiertje
02 09382 opperkleurder
03 08108 Ajacied422
04 07234 Insomnia_
05 06250 Saind
06 06060 JanCees
07 05992 onlogisch
08 05321 DonRaja
09 05279 kapiteintje
10 05153 Doublepain
11 04781 napoleonfour
12 03857 Lange_Lans
13 02694 GGMM
14 02616 Littlerabbit
15 01895 Typisch
16 01792 Sked
17 01721 KnutdeIJsbeer
18 01689 Tarado
19 01655 KingRoland
20 01606 Drizzt_DoUrden
Ik wil nummers zien.
Dat blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou je niet te rijk rekenen. Het schijnt dat GGMM vaak naaktpics van zijn konijn naar Ajacied stuurt. En we weten allemaal wat voor fetisj hij heeft...
we? Praat voor jezelf. Als ik deze SC wil sluiten doe ik dat gewoon.quote:
Pussyboyquote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
we? Praat voor jezelf. Als ik deze SC wil sluiten doe ik dat gewoon.
Nee, geintje. Ik sta achter ajacied zijn beslissing.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gewoon vind domme mongool.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
*vindt
Man, jij bent ook al zo dom. Is het de plaats ofzo?
Hij trapte er anders wel in.quote:
Je moet er wel van terug hebben. GGMM maakt hier een pijnlijke uitglijder.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oei, hier heb ik niet van terug.
Ik trapte erin.quote:
maakd*quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet er wel van terug hebben. GGMM maakt hier een pijnlijke uitglijder.
Wat een domme KOE is het ook zeg. Godverdomme! Man man manquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet er wel van terug hebben. GGMM maakt hier een pijnlijke uitglijder.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:24 schreef GGMM het volgende:
Ik was er mee weggekomen als onlogisch de sc niet had teruggelezen.
De SC teruglezenHeb je geen leven ofzo
Zo zeg :Squote:
Wow..quote:
Daar ben ik met mijn papa en mama geweest toen ik nog jong was.quote:
Ik ook. Toen was er nog geen asfalt weg naar dat eilandje.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar ben ik met mijn papa en mama geweest toen ik nog jong was.
Jij weet je leven wel spannend te maken zeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb zojuist in recordtijd gedoucht: 7 minuten (dus incl. uitkleden, afdrogen en weer aankleden).
Die ligt nu met de duim in de mond onder z'n bed.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
GC / Nut van het leven?
Zo, die weet ook weer waar hij staat.
Hartstikke leuk. Ga je nu testen in hoeveel seconde je beneden ligt als je uit het raam springt?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb zojuist in recordtijd gedoucht: 7 minuten (dus incl. uitkleden, afdrogen en weer aankleden).
Absoluut!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij weet je leven wel spannend te maken zeg.
Ahaquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar ben ik met mijn papa en mama geweest toen ik nog jong was.
Ook goed.quote:
Wat ben je agressief vandaagquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hartstikke leuk. Ga je nu testen in hoeveel seconde je beneden ligt als je uit het raam springt?
Wat heb jij vandaag gedaan?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij weet je leven wel spannend te maken zeg.
Nee, het is nu te warm voor een bad.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat ben je agressief vandaagGa in bad liggen met een baco colaatje, daar kalmeer je van.
Ga je in een koud bad liggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, het is nu te warm voor een bad.
Jou vernederd toen je die domme opmerking maakte over dit topic en Google.quote:
Nee hoor. Timmm moest hard ingrijpen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die ligt nu met de duim in de mond onder z'n bed.
Dit zal je nog lang bijblijven denk ik. Een van de spaarzame hoogtepunten in jouw leven.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jou vernederd toen je die domme opmerking maakte over dit topic en Google.
Man, wat was dat dom.
Nee hoor, maar het was gewoon zó verschrikkelijk dom.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit zal je nog lang bijblijven denk ik. Een van de spaarzame hoogtepunten in jouw leven.
Goeiendag zeg, als dat je hoogtepunt van de dag was.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jou vernederd toen je die domme opmerking maakte over dit topic en Google.
Man, wat was dat dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |