Als je die etappe nu ziet is het moeilijk voor te stellen dat er op die mont ventoux een wind staat van 100 km/uquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zijn lekker naar de tour aan het kijken.
Ja, daar baalde Drizzt ook al van.quote:
Al masturberend liet Mont Ventoux een rukwind van 100km/uquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je die etappe nu ziet is het moeilijk voor te stellen dat er op die mont ventoux een wind staat van 100 km/u
Hitmonchan of die andere beest met dikke armen, weet naam ff nietquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar baalde Drizzt ook al van.
Er zat een hele goede pokémon in.
Ha ha haquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al masturberend liet Mont Ventoux een rukwind van 100km/u
Kloptquote:
Was er vanochtend al een hele tijd. Was gezellig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha![]()
Ik ben vandaag in vorm mensen.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Briljant.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al masturberend liet Mont Ventoux een rukwind van 100km/u
Hoi Caland.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:51 schreef GGMM het volgende:
Weten jullie wat de lievelingsPokémon van tong is?
Nou?Je moet stoppen op je hoogtepunt zeggen ze weleens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha![]()
Ik ben vandaag in vorm mensen.
Ik help je even:
http://forum.fok.nl/fok/logout
GGMM moet mod worden van het positiviteitspaleis.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:12 schreef Doublepain het volgende:
Tevens
MED / Pokémon GO! forum
Gemiste kans GGMM, je kon weer blauw worden
Ik had er ook wel oren naar, maar dat ouwe sekreet reageerde niet op mijn DMquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:12 schreef Doublepain het volgende:
Tevens
MED / Pokémon GO! forum
quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:51 schreef GGMM het volgende:
Weten jullie wat de lievelingsPokémon van tong is?
Nou?Iemand had hem al gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha![]()
Ik ben vandaag in vorm mensen.
Hoe heet ie
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Lickitungquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iemand had hem al gepost.
Hoe heet ie
Ja, snap er geen reet van dat ik niet gevraagd ben.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:12 schreef Coco98 het volgende:
[..]
GGMM moet mod worden van het positiviteitspaleis.
Toeschouwer valt. Motor moet stoppen en Froome en nog een paar pleuren op het asfalt.quote:
Oh ja. Dat word een topicquote:
*wordtquote:
Nee, want DAT wordt wordt een topic. Over de voorloper van de CDquote:
Ok, ik blijf je corrigeren.quote:
Nee sorry tong, dit reken ik niet goed.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, want DAT wordt wordt een topic. Over de voorloper van de CD
Tong en tong80quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry tong, dit reken ik niet goed.
In de VBL-SC moet je mésscherp zijn anders wordt je onderuitgehaald. Er staat niet voor niets in de OP dat we onszelf heel stoer vinden.
Leer mij trollen en schelden op FOK!quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:39 schreef Coco98 het volgende:
Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto.
Rens heeft dit geschreven toch.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:39 schreef Coco98 het volgende:
Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto.
Seles kreeg een mes in haar rug.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:57 schreef Caland het volgende:
Maar weer eens het bewijs dat wielrennen een c-sport is.
Nee, maar over het algemeen komt dit wil uit zijn mondquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens heeft dit geschreven toch.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:39 schreef Coco98 het volgende:
Ik vraag me af welke debiel deze onzin schrijft.quote:Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Je moederquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me af welke debiel deze onzin schrijft.
Dit ga ik niet kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:37 schreef Doublepain het volgende:
LR kan weer posten toch?
Hier een filmpje voor je LRGOD:
quote:
En dan zelf ook keihard onderuit gaan. Lekker Rene, lekker.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry tong, dit reken ik niet goed.
In de VBL-SC moet je mésscherp zijn anders wordt je onderuitgehaald. Er staat niet voor niets in de OP dat we onszelf heel stoer vinden.
Ja, ik ben vandaag niet zo scherp.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
En dan zelf ook keihard onderuit gaan. Lekker Rene, lekker.
Jij was het dus. Had ik kunnen weten, je bent ook maar een eenvoudige boerenlul.quote:
Dit kan toch niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:12 schreef Doublepain het volgende:
Tevens
MED / Pokémon GO! forum
Nee joh, deze hypetrain gaat nog wel een tijdje door.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit kan toch niet.Over een week is die hype alweer voorbij.
Als je dat denkt ben je niet goed wijs.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit kan toch niet.Over een week is die hype alweer voorbij.
Geef toe, beste serie ooit.quote:
Ben hem ook weer gaan kijken, vind hem wel minder dan ik me herinnerde. In het begin heel veel overduidelijk dingen voorkauwen qua technische dingen en sws redelijk oppervlakkig. Alsnog beste serie die ik ken maar ik merk wel dat ik geen 15 meer ben.quote:
gister zeker begonnen idiootquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanavond seizoen 1 afkijken.
Genot
Jij hebt het niet gespeeld (neem ik aan) dus daar kun je niet over oordelen. Het is niet zoals de andere pokémon games. Er is geen reet te doen in Pokémon go, je kunt alleen een beetje rondlopen en eens in de zoveel tijd een pokeball te gooien. Je hoeft niet eens te vechten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat denkt ben je niet goed wijs.
vond het wel jammer van stringerquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben hem ook weer gaan kijken, vind hem wel minder dan ik me herinnerde. In het begin heel veel overduidelijk dingen voorkauwen qua technische dingen en sws redelijk oppervlakkig. Alsnog beste serie die ik ken maar ik merk wel dat ik geen 15 meer ben.
En dat laatste seizoen is mcnulty konjo irritant
4quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
vond het wel jammer van stringer
wel benieuwd hoe s3 wordt
Ik heb het niet gespeeld, nee. Ik kan wel oordelen. Ik heb gameplaybeelden gezien en reviews. Dat je tegen elkaar kan battlen wordt nog toegevoegd.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij hebt het niet gespeeld (neem ik aan) dus daar kun je niet over oordelen. Het is niet zoals de andere pokémon games. Er is geen reet te doen in Pokémon go, je kunt alleen een beetje rondlopen en eens in de zoveel tijd een pokeball te gooien. Je hoeft niet eens te vechten.
En tegen de tijd dat dat wordt toegevoegd is iedereen er klaar mee.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het niet gespeeld, nee. Ik kan wel oordelen. Ik heb gameplaybeelden gezien en reviews. Dat je tegen elkaar kan battlen wordt nog toegevoegd.
Mensen kunnen toch tegen elkaar vechten in zogenaamde gyms?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij hebt het niet gespeeld (neem ik aan) dus daar kun je niet over oordelen. Het is niet zoals de andere pokémon games. Er is geen reet te doen in Pokémon go, je kunt alleen een beetje rondlopen en eens in de zoveel tijd een pokeball te gooien. Je hoeft niet eens te vechten.
Als je dat denkt ben je niet goed wijs.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
En tegen de tijd dat dat wordt toegevoegd is iedereen er klaar mee.
In gyms vecht je.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het zijn de zomermaanden Davy. Dat is het enige moment in het jaar dat Feyenoord een titelkandidaat is.quote:
En dan "geen woorden maar daden" als motto hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zijn de zomermaanden Davy. Dat is het enige moment in het jaar dat Feyenoord een titelkandidaat is.
Ironiegenot.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan "geen woorden maar daden" als motto hebben.
Gewoon een verkapte 4-4-2 met Kuyt als tweede spits lijkt me?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Kuyt op 10 naar het kampioenschap.
Of linksback.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een verkapte 4-4-2 met Kuyt als tweede spits lijkt me?
Ik kijk uit naar het nieuwe seizoenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Kuyt op 10 naar het kampioenschap.
Buitenland vergetenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen
#31juligenot
Vrij saai.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat vind je van dit soort house?
ik heb zin om zelf weer te foebelequote:Op donderdag 14 juli 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin in alles van het voetbal.
Mwah, vind die van Armin wel lekker altijdquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vrij saai.
Ik zat net naar deze classic te luisteren
Ik kom idd niet met schreeuwende figuren (rappers blijkbaar) aanzetten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft er een iets andere kijk op dan jij.
welke?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah, vind die van Armin wel lekker altijd
GGMM dringt zijn mening graag op.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kom idd niet met schreeuwende figuren (rappers blijkbaar) aanzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |