quote:
En dan zelf ook keihard onderuit gaan. Lekker Rene, lekker.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry tong, dit reken ik niet goed.
In de VBL-SC moet je mésscherp zijn anders wordt je onderuitgehaald. Er staat niet voor niets in de OP dat we onszelf heel stoer vinden.
Ja, ik ben vandaag niet zo scherp.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
En dan zelf ook keihard onderuit gaan. Lekker Rene, lekker.
Jij was het dus. Had ik kunnen weten, je bent ook maar een eenvoudige boerenlul.quote:
Dit kan toch niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:12 schreef Doublepain het volgende:
Tevens
MED / Pokémon GO! forum
Gemiste kans GGMM, je kon weer blauw worden
Nee joh, deze hypetrain gaat nog wel een tijdje door.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit kan toch niet.Over een week is die hype alweer voorbij.
Als je dat denkt ben je niet goed wijs.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit kan toch niet.Over een week is die hype alweer voorbij.
Geef toe, beste serie ooit.quote:
Ben hem ook weer gaan kijken, vind hem wel minder dan ik me herinnerde. In het begin heel veel overduidelijk dingen voorkauwen qua technische dingen en sws redelijk oppervlakkig. Alsnog beste serie die ik ken maar ik merk wel dat ik geen 15 meer ben.quote:
gister zeker begonnen idiootquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanavond seizoen 1 afkijken.
Genot
Jij hebt het niet gespeeld (neem ik aan) dus daar kun je niet over oordelen. Het is niet zoals de andere pokémon games. Er is geen reet te doen in Pokémon go, je kunt alleen een beetje rondlopen en eens in de zoveel tijd een pokeball te gooien. Je hoeft niet eens te vechten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat denkt ben je niet goed wijs.
vond het wel jammer van stringerquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben hem ook weer gaan kijken, vind hem wel minder dan ik me herinnerde. In het begin heel veel overduidelijk dingen voorkauwen qua technische dingen en sws redelijk oppervlakkig. Alsnog beste serie die ik ken maar ik merk wel dat ik geen 15 meer ben.
En dat laatste seizoen is mcnulty konjo irritant
4quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
vond het wel jammer van stringer
wel benieuwd hoe s3 wordt
Ik heb het niet gespeeld, nee. Ik kan wel oordelen. Ik heb gameplaybeelden gezien en reviews. Dat je tegen elkaar kan battlen wordt nog toegevoegd.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij hebt het niet gespeeld (neem ik aan) dus daar kun je niet over oordelen. Het is niet zoals de andere pokémon games. Er is geen reet te doen in Pokémon go, je kunt alleen een beetje rondlopen en eens in de zoveel tijd een pokeball te gooien. Je hoeft niet eens te vechten.
En tegen de tijd dat dat wordt toegevoegd is iedereen er klaar mee.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het niet gespeeld, nee. Ik kan wel oordelen. Ik heb gameplaybeelden gezien en reviews. Dat je tegen elkaar kan battlen wordt nog toegevoegd.
Mensen kunnen toch tegen elkaar vechten in zogenaamde gyms?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij hebt het niet gespeeld (neem ik aan) dus daar kun je niet over oordelen. Het is niet zoals de andere pokémon games. Er is geen reet te doen in Pokémon go, je kunt alleen een beetje rondlopen en eens in de zoveel tijd een pokeball te gooien. Je hoeft niet eens te vechten.
Als je dat denkt ben je niet goed wijs.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
En tegen de tijd dat dat wordt toegevoegd is iedereen er klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |