quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:24 schreef GGMM het volgende:
Ik was er mee weggekomen als onlogisch de sc niet had teruggelezen.
De SC teruglezenHeb je geen leven ofzo
Zo zeg :Squote:
Wow..quote:
Daar ben ik met mijn papa en mama geweest toen ik nog jong was.quote:
Ik ook. Toen was er nog geen asfalt weg naar dat eilandje.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar ben ik met mijn papa en mama geweest toen ik nog jong was.
Jij weet je leven wel spannend te maken zeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb zojuist in recordtijd gedoucht: 7 minuten (dus incl. uitkleden, afdrogen en weer aankleden).
Die ligt nu met de duim in de mond onder z'n bed.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
GC / Nut van het leven?
Zo, die weet ook weer waar hij staat.
Hartstikke leuk. Ga je nu testen in hoeveel seconde je beneden ligt als je uit het raam springt?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb zojuist in recordtijd gedoucht: 7 minuten (dus incl. uitkleden, afdrogen en weer aankleden).
Absoluut!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij weet je leven wel spannend te maken zeg.
Ahaquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar ben ik met mijn papa en mama geweest toen ik nog jong was.
Ook goed.quote:
Wat ben je agressief vandaagquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hartstikke leuk. Ga je nu testen in hoeveel seconde je beneden ligt als je uit het raam springt?
Wat heb jij vandaag gedaan?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij weet je leven wel spannend te maken zeg.
Nee, het is nu te warm voor een bad.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat ben je agressief vandaagGa in bad liggen met een baco colaatje, daar kalmeer je van.
Ga je in een koud bad liggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, het is nu te warm voor een bad.
Jou vernederd toen je die domme opmerking maakte over dit topic en Google.quote:
Nee hoor. Timmm moest hard ingrijpen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die ligt nu met de duim in de mond onder z'n bed.
Dit zal je nog lang bijblijven denk ik. Een van de spaarzame hoogtepunten in jouw leven.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jou vernederd toen je die domme opmerking maakte over dit topic en Google.
Man, wat was dat dom.
Nee hoor, maar het was gewoon zó verschrikkelijk dom.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit zal je nog lang bijblijven denk ik. Een van de spaarzame hoogtepunten in jouw leven.
Goeiendag zeg, als dat je hoogtepunt van de dag was.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jou vernederd toen je die domme opmerking maakte over dit topic en Google.
Man, wat was dat dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |