Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niemand heeft hier vrienden.
Deze topicreeks staat hoog in de google zoekresultaten. Ik wilde net wat meer info over prolapses opzoeken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:46 schreef onlogisch het volgende:
Het woord anus wordt een paar keer vermeld en Monopoly verschijnt ten tonele.
Ik wil hier niets mee zeggen, maar merk het enkel op
Ach gut, was dit je veronderstelling?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niemand heeft hier vrienden.
We kijken uit naar de gifjesquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze topicreeks staat hoog in de google zoekresultaten. Ik wilde net wat meer info over prolapses opzoeken.
Kom je een knuffel brengen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach gut, was dit je veronderstelling?
Wil je een troostende knuffel?
Oh ja, ik zie het.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:46 schreef Monopoly het volgende:
Deze topicreeks staat hoog in de google zoekresultaten.
Enorm.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:47 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat we niet te weten komen hoe het met de anus van Rene is.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
TR gemaakt. Dit kan echt niet.
Ik hoop dat ze gaan degraderen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:52 schreef Monopoly het volgende:
PEC heeft vanavond hard verloren van Southampton. Jammer. Hoopte dat ze in ieder geval een doelpunt zouden maken.
Ik niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gaan degraderen.
Weinig verschil met anders. Vanavond wel weer een cola/rummetje of twee doenquote:
Wat is dit voor een nietszeggend antwoord? Zeg gewoon goed of slecht. Dan weten we ook meteen hoe je je doorgaans voelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weinig verschil met anders. Vanavond wel weer een cola/rummetje of twee doen
Nou nou nou...quote:
Ik studeer voor politicus. Ging me wel aardig af, he?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dit voor een nietszeggend antwoord? Zeg gewoon goed of slecht. Dan weten we ook meteen hoe je je doorgaans voelt.
Je ontwijkt mijn vraag. Jij vieze Jan-Peterquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik studeer voor politicus. Ging me wel aardig af, he?
Nou nou nouquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijkduin zojuist volgestroomd met pokemon go spelers.![]()
Is er ergens een truck te huur?
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je ontwijkt mijn vraag. Jij vieze Jan-Peter
Dit is ook niet nodig, Harriequote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijkduin zojuist volgestroomd met pokemon go spelers.![]()
Is er ergens een truck te huur?
Kut hype man.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit is ook niet nodig, Harrie
Iemand hier zei trouwens dat dit hoogstens een week zou duren, en toen zei ik van niet.quote:
Hoi Davyquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand hier zei trouwens dat dit hoogstens een week zou duren, en toen zei ik van niet.
Even Mycroften om mijn gelijk te halen!
Ik wil weten wie dit zei.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand hier zei trouwens dat dit hoogstens een week zou duren, en toen zei ik van niet.
Even Mycroften om mijn gelijk te halen!
Haha zat jij even goed mis!quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit kan toch niet.Over een week is die hype alweer voorbij.
Ah, Pascanus zit er wel vaker naast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |