SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Donald vs Hillary
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2016 13:05:51 ]
de gemiddelde schilder of stukadoor krijgt daar veel mee te maken denk jequote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Omdat het in de zomer daar de spreektaal is.
Ik zie niet zo goed wie dit isquote:
En in hoorn?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
de gemiddelde schilder of stukadoor krijgt daar veel mee te maken denk je
in enkhuizen kan ook niemand duits, alleen mensen in horeca
wtf dat is kolbeinngodquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet ook niet meer
maar het was een jood
Niet lord?quote:
heb jij in dienst gezetenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze dingen blijven tof: http://www.warhistoryonli(...)edible-pictures.html
Mont Saint-Michelquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze dingen blijven tof: http://www.warhistoryonli(...)edible-pictures.html
Nee, hoezo?quote:
quote:
de leefquote:
Ik heb the Pacific geprobeerd te kijken, maar vind die maar niksquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Saint Marie du Mont, Band of Brothersgenot
JA al tijdje toch ? die met die instagramquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
de leef
Hij heeft ook weer een nieuwe chick las ik gisteren.
Mee eens. Ik kom gewoon niet door de eerste aflevering heen. Zal er ook mee te maken hebben dat de gevechten in de pacific ocean me ook helemaal niet boeien.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb the Pacific geprobeerd te kijken, maar vind die maar niks
Actrice ofzzoquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
JA al tijdje toch ? die met die instagram
Mij wel, maar het ging veel te snelquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mee eens. Ik kom gewoon niet door de eerste aflevering heen. Zal er ook mee te maken hebben dat de gevechten in de pacific ocean me ook helemaal niet boeien.
Ja dat hotel had ik wel gezienquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Actrice ofzzo
Ik lees nu ook dat ie een vijfsterrenhotel heeft geopend in Madeira en het vliegveld daar is vernoemd naar hem
[..]
Mij wel, maar het ging veel te snel
Als je netjes je belasting betaalt, goed kan voetballen dan komt dat vanzelf bewijst maar weer.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja dat hotel had ik wel gezien
kapot mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
De verdediging van een zogenaamde titelkandidaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.San Roman-Kanon-Beugelsdijk-Meijers doet er niet voor onder. Niet voor niets ongeslagen in de voorbereiding en maar 1 goal tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal spannende buitenlandse namen die ik voorbij zie komen. Zie ze pas voor het eerst in actie tegen GAE of zo.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
San Roman-Kanon-Beugelsdijk-Meijers doet er niet voor onder. Niet voor niets ongeslagen in de voorbereiding en maar 1 goal tegen.
Tom Trybull speelde een goede wedstrijd als ik het zo lees. Petrovic wil hem vastleggen. Dan moet er alleen nog een buitenspeler bij en dan ben ik dik tevreden met de selectie. Basis van vorig jaar staat er nog met uitzondering van Hansen en de rest is versterkt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allemaal spannende buitenlandse namen die ik voorbij zie komen. Zie ze pas voor het eerst in actie tegen GAE of zo.
Lekker toch. Overkomt me bijna dagelijks de laatste tijdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, sodemieterde daarnet bijna in slaap op de bank
Ja, maar jij bent drachtigquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lekker toch. Overkomt me bijna dagelijks de laatste tijd
Ja ook niet mijn favoriet. Heb jij nu je zwanger bent dat je ineens wel hele andere dingen eet?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik had vanmiddag behoefte aan koffie, krijg ik Senseo meuk voorgeschoteld. Ik word daar altijd zo verdrietig van.
Nee gewoon hetzelfde als altijd. Hoewel ik wel intens kan genieten van een gevulde koek de laatste tijd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ook niet mijn favoriet. Heb jij nu je zwanger bent dat je ineens wel hele andere dingen eet?
Net als davy dus.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee gewoon hetzelfde als altijd. Hoewel ik wel intens kan genieten van een gevulde koek de laatste tijd.
Geen wonder dat je dik bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee gewoon hetzelfde als altijd. Hoewel ik wel intens kan genieten van een gevulde koek de laatste tijd.
Dikke pad.quote:
Ik heb vandaag ook niet gerookt.quote:
En van je anus?quote:
What is all this "we stuff"?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
Wederom zien we dat onlogisch nog een wanhopige poging doet voor de lach.
Helaas blijft deze wederom uit.
Heel goed Stijn.quote:
Wat vind jij van de blauwe Doritoszak?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed Stijn.Blijf jij je anus maar gewoon lekker voor jezelf houden!
Ik vind het ook een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:42 schreef onlogisch het volgende:
Nooit gedacht dat we het hier ooit een keer over de anus van Stijn zouden hebben
Laat die jongen. Die is daar trots op dat moet toch gewoon kunnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:42 schreef onlogisch het volgende:
Nooit gedacht dat we het hier ooit een keer over de anus van Stijn zouden hebben
Ach ja. Laten we nu maar van wal steken ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat die jongen. Die is daar trots op dat moet toch gewoon kunnen.
Niemand heeft hier vrienden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:45 schreef Monopoly het volgende:
Niets mis mee om met goede vrienden de stand van zaken rondom je eigen anus te bespreken.
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niemand heeft hier vrienden.
Deze topicreeks staat hoog in de google zoekresultaten. Ik wilde net wat meer info over prolapses opzoeken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:46 schreef onlogisch het volgende:
Het woord anus wordt een paar keer vermeld en Monopoly verschijnt ten tonele.
Ik wil hier niets mee zeggen, maar merk het enkel op
Ach gut, was dit je veronderstelling?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niemand heeft hier vrienden.
We kijken uit naar de gifjesquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze topicreeks staat hoog in de google zoekresultaten. Ik wilde net wat meer info over prolapses opzoeken.
Kom je een knuffel brengen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach gut, was dit je veronderstelling?
Wil je een troostende knuffel?
Oh ja, ik zie het.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:46 schreef Monopoly het volgende:
Deze topicreeks staat hoog in de google zoekresultaten.
Enorm.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:47 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat we niet te weten komen hoe het met de anus van Rene is.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
TR gemaakt. Dit kan echt niet.
Ik hoop dat ze gaan degraderen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:52 schreef Monopoly het volgende:
PEC heeft vanavond hard verloren van Southampton. Jammer. Hoopte dat ze in ieder geval een doelpunt zouden maken.
Ik niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gaan degraderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |