Lekker toch. Overkomt me bijna dagelijks de laatste tijdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, sodemieterde daarnet bijna in slaap op de bank
Ja, maar jij bent drachtigquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lekker toch. Overkomt me bijna dagelijks de laatste tijd
Ja ook niet mijn favoriet. Heb jij nu je zwanger bent dat je ineens wel hele andere dingen eet?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik had vanmiddag behoefte aan koffie, krijg ik Senseo meuk voorgeschoteld. Ik word daar altijd zo verdrietig van.
Nee gewoon hetzelfde als altijd. Hoewel ik wel intens kan genieten van een gevulde koek de laatste tijd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ook niet mijn favoriet. Heb jij nu je zwanger bent dat je ineens wel hele andere dingen eet?
Net als davy dus.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee gewoon hetzelfde als altijd. Hoewel ik wel intens kan genieten van een gevulde koek de laatste tijd.
Geen wonder dat je dik bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee gewoon hetzelfde als altijd. Hoewel ik wel intens kan genieten van een gevulde koek de laatste tijd.
Dikke pad.quote:
Ik heb vandaag ook niet gerookt.quote:
En van je anus?quote:
What is all this "we stuff"?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
Wederom zien we dat onlogisch nog een wanhopige poging doet voor de lach.
Helaas blijft deze wederom uit.
Heel goed Stijn.quote:
Wat vind jij van de blauwe Doritoszak?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed Stijn.Blijf jij je anus maar gewoon lekker voor jezelf houden!
Ik vind het ook een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:42 schreef onlogisch het volgende:
Nooit gedacht dat we het hier ooit een keer over de anus van Stijn zouden hebben
Laat die jongen. Die is daar trots op dat moet toch gewoon kunnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:42 schreef onlogisch het volgende:
Nooit gedacht dat we het hier ooit een keer over de anus van Stijn zouden hebben
Ach ja. Laten we nu maar van wal steken ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat die jongen. Die is daar trots op dat moet toch gewoon kunnen.
Niemand heeft hier vrienden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:45 schreef Monopoly het volgende:
Niets mis mee om met goede vrienden de stand van zaken rondom je eigen anus te bespreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |