Als je netjes je belasting betaalt, goed kan voetballen dan komt dat vanzelf bewijst maar weer.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja dat hotel had ik wel gezien
kapot mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
De verdediging van een zogenaamde titelkandidaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.San Roman-Kanon-Beugelsdijk-Meijers doet er niet voor onder. Niet voor niets ongeslagen in de voorbereiding en maar 1 goal tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal spannende buitenlandse namen die ik voorbij zie komen. Zie ze pas voor het eerst in actie tegen GAE of zo.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
San Roman-Kanon-Beugelsdijk-Meijers doet er niet voor onder. Niet voor niets ongeslagen in de voorbereiding en maar 1 goal tegen.
Tom Trybull speelde een goede wedstrijd als ik het zo lees. Petrovic wil hem vastleggen. Dan moet er alleen nog een buitenspeler bij en dan ben ik dik tevreden met de selectie. Basis van vorig jaar staat er nog met uitzondering van Hansen en de rest is versterkt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allemaal spannende buitenlandse namen die ik voorbij zie komen. Zie ze pas voor het eerst in actie tegen GAE of zo.
Lekker toch. Overkomt me bijna dagelijks de laatste tijdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, sodemieterde daarnet bijna in slaap op de bank
Ja, maar jij bent drachtigquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lekker toch. Overkomt me bijna dagelijks de laatste tijd
Ja ook niet mijn favoriet. Heb jij nu je zwanger bent dat je ineens wel hele andere dingen eet?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik had vanmiddag behoefte aan koffie, krijg ik Senseo meuk voorgeschoteld. Ik word daar altijd zo verdrietig van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |