Nee gewoon hetzelfde als altijd. Hoewel ik wel intens kan genieten van een gevulde koek de laatste tijd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ook niet mijn favoriet. Heb jij nu je zwanger bent dat je ineens wel hele andere dingen eet?
Net als davy dus.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee gewoon hetzelfde als altijd. Hoewel ik wel intens kan genieten van een gevulde koek de laatste tijd.
Geen wonder dat je dik bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee gewoon hetzelfde als altijd. Hoewel ik wel intens kan genieten van een gevulde koek de laatste tijd.
Dikke pad.quote:
Ik heb vandaag ook niet gerookt.quote:
En van je anus?quote:
What is all this "we stuff"?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
Wederom zien we dat onlogisch nog een wanhopige poging doet voor de lach.
Helaas blijft deze wederom uit.
Heel goed Stijn.quote:
Wat vind jij van de blauwe Doritoszak?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed Stijn.Blijf jij je anus maar gewoon lekker voor jezelf houden!
Ik vind het ook een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:42 schreef onlogisch het volgende:
Nooit gedacht dat we het hier ooit een keer over de anus van Stijn zouden hebben
Laat die jongen. Die is daar trots op dat moet toch gewoon kunnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:42 schreef onlogisch het volgende:
Nooit gedacht dat we het hier ooit een keer over de anus van Stijn zouden hebben
Ach ja. Laten we nu maar van wal steken ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat die jongen. Die is daar trots op dat moet toch gewoon kunnen.
Niemand heeft hier vrienden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:45 schreef Monopoly het volgende:
Niets mis mee om met goede vrienden de stand van zaken rondom je eigen anus te bespreken.
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niemand heeft hier vrienden.
Deze topicreeks staat hoog in de google zoekresultaten. Ik wilde net wat meer info over prolapses opzoeken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:46 schreef onlogisch het volgende:
Het woord anus wordt een paar keer vermeld en Monopoly verschijnt ten tonele.
Ik wil hier niets mee zeggen, maar merk het enkel op
Ach gut, was dit je veronderstelling?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niemand heeft hier vrienden.
We kijken uit naar de gifjesquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze topicreeks staat hoog in de google zoekresultaten. Ik wilde net wat meer info over prolapses opzoeken.
Kom je een knuffel brengen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach gut, was dit je veronderstelling?
Wil je een troostende knuffel?
Oh ja, ik zie het.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:46 schreef Monopoly het volgende:
Deze topicreeks staat hoog in de google zoekresultaten.
Enorm.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:47 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat we niet te weten komen hoe het met de anus van Rene is.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
TR gemaakt. Dit kan echt niet.
Ik hoop dat ze gaan degraderen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:52 schreef Monopoly het volgende:
PEC heeft vanavond hard verloren van Southampton. Jammer. Hoopte dat ze in ieder geval een doelpunt zouden maken.
Ik niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gaan degraderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |