Je hebt mijn TR serieus genomenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is die Pascanus toch een domme user, hihihihihi.
Wel waar, domme big.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
Dit topic is in google niet te vinden. Vallen jullie even door de mand.
Die vent is zó ongelooflijk dom, dat is echt NIET te geloven.quote:
Je vergist je. Het is Opper, niet Davy ofzo.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent is zó ongelooflijk dom, dat is echt NIET te geloven.
Hallo makker.quote:
Bedankt! Ik lig nu film te kijken met een lekkere Ierse cider. Straks op tijd naar bed en morgen naar fryslan fietsen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker.Jij ook een super-fijne avond toegewenst!
Waar je zin in hebt zeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bedankt! Ik lig nu film te kijken met een lekkere Ierse cider. Straks op tijd naar bed en morgen naar fryslan fietsen.
Leuk he? Heeft die Toekito eens even mooi ongeljik.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi makker, mede-beste mod volgens Loveless85.
Jawel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet waar, je kunt het topic zelfs niet zien als je niet ingelogd bent.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet waar, je kunt het topic zelfs niet zien als je niet ingelogd bent.
Tot de afsluitdijk brengt een maatje van me me, dan in Harlingen komt m'n neefje mij ophalen en daarna kan ik op de BBQ van m'n oom en tante me weer volproppenquote:
Sow ben jij hacker ofzo :Squote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tot de afsluitdijk brengt een maatje van me me, dan in Harlingen komt m'n neefje mij ophalen en daarna kan ik op de BBQ van m'n oom en tante me weer volproppen
Nee, Opperkleurder is gewoon héél erg dom.quote:
Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan is dit pas recent weer aangepast. Eerst kon dit niet.
Je hebt meer dan gelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Opperkleurder is gewoon héél erg dom.
Ik vind wel dat hij het wat liever kan brengen. Voed je users eens op :Squote:
Sportief van je dit.quote:
*vindtquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik het ontzettend naar vind hoe GGMM zich uitlaat over mijn grote vriend Opper. En dan is Stijn het er ook nog mee eens.
Hij heeft al aangegeven dat ik groot gelijk heb.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
Ik neem aan dat Stijn passende maatregelen treft.
Ik zou je niet te rijk rekenen. Het schijnt dat GGMM vaak naaktpics van zijn konijn naar Ajacied stuurt. En we weten allemaal wat voor fetisj hij heeft...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
Wel goed dat ik mij niet laat provoceren door GGMM. Ik neem aan dat Stijn passende maatregelen treft.
Kun jij hier geen mod worden kanovinnie?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat hij het wat liever kan brengen. Voed je users eens op :S
Oei, hier heb ik niet van terug.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
*vindt
Man, jij bent ook al zo dom. Is het de plaats ofzo?
Bepaalde lieden posten mij hier te vaak in de SC om hier mod te worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun jij hier geen mod worden kanovinnie?
Opperkleurder kan wel tegen een stootje.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat hij het wat liever kan brengen. Voed je users eens op :S
Gewoon de SC sluiten. Een beetje moderator is toch tegen een SC in zijn forum.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bepaalde lieden posten mij hier te vaak in de SC om hier mod te worden.
Ik heb er minimaal 5 in mijn forumquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon de SC sluiten. Een beetje moderator is toch tegen een SC in zijn forum.
Dan doen we dat gewoon!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon de SC sluiten. Een beetje moderator is toch tegen een SC in zijn forum.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bepaalde lieden posten mij hier te vaak in de SC om hier mod te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |