twitter:MahirZeynalov twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:27:38Official statement from the Turkish Armed Forces says it has taken over the government. reageer retweet
Die man verspeelde zijn hand toen hij ging LARP'en met verkleedde beveiligers in zijn paleis...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:34 schreef Bensel het volgende:
Damn, als het waar is heeft dat nogal wat implicaties. En ook redelijk onverwacht, gezien Erdogan toch redelijk alles al had geschoond in het leger, juist om deze situatie te voorkomen.
DIe zal vast een appeltje voor de dorst hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:34 schreef rubbereend het volgende:
Ik hoop voor Erdogan dat hij zijn vermogen veilig in bevriende landen heeft staan
Dit wordt al jaren gezegdquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Infection het volgende:
Heb zo'n gevoel dat een Derde Wereldoorlog niet heel ver weg is eigenlijk. Er gebeurt teveel de laatste tijd.
Kan jij als je tijd hebt, in een paar zinnen uitleggen wie/wat de Gulenisten zijn, en wat de gevolgen zijn wanneer zij aan de macht komen i.p.v. Erdogan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Minister van Justitie geeft Gulenisten binnen de leger het schuld. Lijkt me verder niet dat de Gulenisten de macht hebben overgenomen.
Zon vlucht wordt geannuleerd hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:35 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
je zou een uurtje geleden net op schiphol gestaan hebben en een laatste tweet voor vertrek binnen zien komen..
Van wie tegen wie dan? Wat een zinloze doemdenkerij dit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Infection het volgende:
Heb zo'n gevoel dat een Derde Wereldoorlog niet heel ver weg is eigenlijk. Er gebeurt teveel de laatste tijd.
Reddit kan het maar net aan. Zeer traag en om de haverklap plat.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:31 schreef Ooku het volgende:
https://www.reddit.com/live/x9gf3donjlkq
live thread op reddit
twitter:MahirZeynalov twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:32:06A blast in Ankara police special forces training center. reageer retweet
Een vriendin van mij is net 4 dagen geleden terug. Denk dat toeristen niet veel gevaar lopen in die afgesloten resorts. Alleen vliegen wordt wat moeilijk denk ikquote:
Erdo vangen ze vast nog wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als dit uit de hand loopt heeft Erdoğan de middelen om voorzichelf (en zijn familie) te zorgen.
De bevolking kan hier enorm de dupe van worden, vooral als er paniek uitbreekt.
Ach laat je niet bangmakenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Infection het volgende:
ik denk wel een hele boomgaardquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
DIe zal vast een appeltje voor de dorst hebben
Tweede syrie, nog meer vluchtelingen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Kan jij als je tijd hebt, in een paar zinnen uitleggen wie/wat de Gulenisten zijn, en wat de gevolgen zijn wanneer zij aan de macht komen i.p.v. Erdogan?
Die vlucht wordt gecancelled.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Vrienden van ons gaan we Woensdag heen.. Of nouja willen erheen....
Het is een rommeltje maar er zijn geen grote kampen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Infection het volgende:
Volgens mij is deze boy een beetje in shock.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef TeenWolf het volgende:
Nog een paar uur dan zullen die kwajongens aan hun oren getrokken worden.
Die heeft half Turkije leeg getrokken joh en dat staat allemaal veilig buitengaats.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
DIe zal vast een appeltje voor de dorst hebben
een hekel aan Erdoganquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Adrie072 het volgende:
Wat zou Atatürk hiervan gevonden hebben?
twitter:thomas_wiegold twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:34:02Einsatzführungskommando der #Bundeswehr hat noch keine Info über Lage in Incirlik #Türkei nach offens. Putsch(versuch) reageer retweet
Vrienden van ons willen woensdag gaan..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:37 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is net 4 dagen geleden terug. Denk dat toeristen niet veel gevaar lopen in die afgesloten resorts. Alleen vliegen wordt wat moeilijk denk ik
Daarvoor moet je naar Aziëquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Infection het volgende:
twitter:oomarGCC twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:36:18According to CNN some Turkish gov leaders have been detained. #Turkey reageer retweet
Het is leedvermaak, al die Erdogan aanhangers waren zo zelfverzekerd en arrogant geworden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:37 schreef DSVM het volgende:
Mensen die hier blij mee zijn![]()
Er zijn oorlogen voor minder begonnen...
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:36:27Minister van Justitie: 'het is een coup van Gulenisten in het leger' reageer retweet
Ehm nee...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Infection het volgende:
Waarom? Denk je dat er een burgeroorlog zou komen dan? Waarop gebaseerd?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tweede syrie, nog meer vluchtelingen.
Vliegverkeer is momenteel afgesloten. Mensen die morgen gaan mogen er vanuit gaan dat ze niet kunnen vliegen. Woensdag moet geen probleem zijn, tenzij de eerste kogel is afgeschoten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Vrienden van ons gaan we Woensdag heen.. Of nouja willen erheen....
Valt me tegen dat-ie niet met die gast komt met die lelijke vrouwen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:37 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Volgens mij is deze boy een beetje in shock.
Ik zou met m'n tank gewoon over zo'n politieautootje heenrijden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zou met m'n politieautootje zo'n tank gewoon voorrang geven.
Die is in handen van de militairen nu toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:37 schreef TargaFlorio het volgende:
TRT Turk is nog gewoon aan het uitzenden.
Berichten nog maar even afwachten. Morgen is de coup misschien wel mislukt of juist geslaagd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:37 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Vrienden van ons willen woensdag gaan..
Vind ik niet genoeg voor een wereldwijde oorlogquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:37 schreef Infection het volgende:
[..]
De laatste 2 jaar zijn toch wel extreem vindt je ook niet?
Die grondwet hebben ze laatst zelf opgesteld trouwens bij de vorige coupquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:38 schreef Disana het volgende:
De militairen hebben toegezegd zich aan de grondwet te houden.
Ik vind het toch maar naar, bah bah bah!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:38 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Vliegverkeer is momenteel afgesloten. Mensen die morgen gaan mogen er vanuit gaan dat ze niet kunnen vliegen. Woensdag moet geen probleem zijn, tenzij de eerste kogel is afgeschoten.
groepje waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Maar is het al duidelijk of een klein groepje in het leger in opstand is gekomen of het leger als geheel nu tegenover Erdogan staat?
Dit vraag ik mij ook af. Veel onduidelijk nog.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Maar is het al duidelijk of een klein groepje in het leger in opstand is gekomen of het leger als geheel nu tegenover Erdogan staat?
Denk je nou echt dat het er beter op gaat wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:38 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Waarom? Denk je dat er een burgeroorlog zou komen dan? Waarop gebaseerd?
Ja echt absurd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:38 schreef trein2000 het volgende:
Wereld nieuws en de NOS gaat naar de sport![]()
#werkenbijdenos
Ik vermoed dat hij Erdogan geen geschikte leider van het Turkse volk zou hebben gevonden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Adrie072 het volgende:
Wat zou Atatürk hiervan gevonden hebben?
Zie videotwitter:dutch_osintguy twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:34:13Possible footage of military helikopter opening fire / shooting in #Turkey https://t.co/p6Cve9O5qn #ankara #istanbul #osint reageer retweet
Zo raak deze tweet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:32 schreef MCH het volgende:
[..]twitter:DiederikSmit twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:09:22Hoe verder na Nice? En hoe staat het met de brexit? Dat, en het laatste nieuws over de coup in Turkije, in PAUW, vanaf 5 september. reageer retweet
Vrij groot groepje lijkt het.quote:
Klein groepje zeggen zequote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:39 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
Gordon zou deze vakantie naar Turkije gaan?
3.1?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Met juiste gevoel voor legende krijg je met deze gebeurtenissen het idee dat WW3.1 op komst is.
Ik denk dat die het maar even moeten heroverwegenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:37 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Vrienden van ons willen woensdag gaan..
Ja bijtanken is er even niet bijquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]![]()
Heb je dat gezicht gezien van Jeroen Overbeek net?
O god, weer een nacht door werken...
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Infection het volgende:
Wat een bende is dat Turkije zeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die grondwet hebben ze laatst zelf opgesteld trouwens bij de vorige coup
Is het ook. Maar dit heeft Erdogan ook wel te danken aan zijn autoritaire shit houding.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:39 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik vind het toch maar naar, bah bah bah!
Het is nog nooit zo veilig geweest in de wereld. Maar dat wil je niet geloven he.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:41 schreef George_Zina het volgende:
Damn, aanslagen in Europese steden en nu weer een militaire staatsgreep in Turkije. Wat een wereld.
Die doen dat bijna nooit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:41 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Belgische TV zendt er niets over uit.
Zeker, we zaten zelf al tegen ze van: Weet je zeker dat je wel wil gaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat die het maar even moeten heroverwegen
Sowieso weet je niet of het leger, wanneer de coup gelukt is, zij het luchtruim open laten.
Wie tegen wie dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Met juiste gevoel voor legende krijg je met deze gebeurtenissen het idee dat WW3.1 op komst is. De wereld staat in brand.
Waar is Martin Gaus als je hem nog hebt?²
Staat daar dan ook in dat je staatsgrepen mag houden?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:38 schreef Disana het volgende:
De militairen hebben toegezegd zich aan de grondwet te houden.
Stukken op NPO2, valt nu verder weinig te meldenquote:
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:40:27Turkse leger: 'deze coup is nodig om de constitutie en de democratie te herstellen.' reageer retweet
Wel: BBC Worldquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:41 schreef fliert het volgende:
BBC doet ook alsof er niks aan de hand is.
twitter:AFP twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:42:39#BREAKING Turkey's top general 'held hostage' at military HQ: state agency reageer retweet
zou het?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:42 schreef leeell het volgende:
National TV redacts claims about TSK's mail regarding "complete control of the government." It is now said to be fake.
Vergeleken met 70 jaar geleden wel maar in vergelijking met 10 jaar geleden. Denk het niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:41 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Het is nog nooit zo veilig geweest in de wereld. Maar dat wil je niet geloven he.
Jeroen Overbeek draait overuren...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:41 schreef KingRadler het volgende:
berichtgeving NPO over zaken die gebeuren in Europa is dramatisch.
iedereen is op vakantie
Ik zit nu bij CNN dat er wel mee bezig is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:41 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Belgische TV zendt er niets over uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |