twitter:MahirZeynalov twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:27:38Official statement from the Turkish Armed Forces says it has taken over the government. reageer retweet
Die man verspeelde zijn hand toen hij ging LARP'en met verkleedde beveiligers in zijn paleis...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:34 schreef Bensel het volgende:
Damn, als het waar is heeft dat nogal wat implicaties. En ook redelijk onverwacht, gezien Erdogan toch redelijk alles al had geschoond in het leger, juist om deze situatie te voorkomen.
DIe zal vast een appeltje voor de dorst hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:34 schreef rubbereend het volgende:
Ik hoop voor Erdogan dat hij zijn vermogen veilig in bevriende landen heeft staan
Dit wordt al jaren gezegdquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Infection het volgende:
Heb zo'n gevoel dat een Derde Wereldoorlog niet heel ver weg is eigenlijk. Er gebeurt teveel de laatste tijd.
Kan jij als je tijd hebt, in een paar zinnen uitleggen wie/wat de Gulenisten zijn, en wat de gevolgen zijn wanneer zij aan de macht komen i.p.v. Erdogan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Minister van Justitie geeft Gulenisten binnen de leger het schuld. Lijkt me verder niet dat de Gulenisten de macht hebben overgenomen.
Zon vlucht wordt geannuleerd hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:35 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
je zou een uurtje geleden net op schiphol gestaan hebben en een laatste tweet voor vertrek binnen zien komen..
Van wie tegen wie dan? Wat een zinloze doemdenkerij dit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Infection het volgende:
Heb zo'n gevoel dat een Derde Wereldoorlog niet heel ver weg is eigenlijk. Er gebeurt teveel de laatste tijd.
Reddit kan het maar net aan. Zeer traag en om de haverklap plat.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:31 schreef Ooku het volgende:
https://www.reddit.com/live/x9gf3donjlkq
live thread op reddit
twitter:MahirZeynalov twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:32:06A blast in Ankara police special forces training center. reageer retweet
Een vriendin van mij is net 4 dagen geleden terug. Denk dat toeristen niet veel gevaar lopen in die afgesloten resorts. Alleen vliegen wordt wat moeilijk denk ikquote:
Erdo vangen ze vast nog wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als dit uit de hand loopt heeft Erdoğan de middelen om voorzichelf (en zijn familie) te zorgen.
De bevolking kan hier enorm de dupe van worden, vooral als er paniek uitbreekt.
Ach laat je niet bangmakenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Infection het volgende:
ik denk wel een hele boomgaardquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
DIe zal vast een appeltje voor de dorst hebben
Tweede syrie, nog meer vluchtelingen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Kan jij als je tijd hebt, in een paar zinnen uitleggen wie/wat de Gulenisten zijn, en wat de gevolgen zijn wanneer zij aan de macht komen i.p.v. Erdogan?
Die vlucht wordt gecancelled.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Vrienden van ons gaan we Woensdag heen.. Of nouja willen erheen....
Het is een rommeltje maar er zijn geen grote kampen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Infection het volgende:
Volgens mij is deze boy een beetje in shock.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef TeenWolf het volgende:
Nog een paar uur dan zullen die kwajongens aan hun oren getrokken worden.
Die heeft half Turkije leeg getrokken joh en dat staat allemaal veilig buitengaats.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
DIe zal vast een appeltje voor de dorst hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |