An sich niet, maar dat het tijdperk Erdogan ten einde komt, ook op deze manier, lijkt me wel positief.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
De NOS heeft helemaal niet gemeld dat de staatsgreep is mislukt. Ze hebben alleen gemeld wat Yildrim heeft gezegd.
Verder lijkt mij dit dus geen ontwikkeling die is toe te juichen, ondanks een eventuele nederlaag van Erdogan.
Ik zou met m'n politieautootje zo'n tank gewoon voorrang geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd tijdens zo'n staatsgreep wat er gebeurt tussen het leger en politie.
twitter:Conflicts twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:31:35MORE: Turkey's Prime Minister has said security forces will respond to force with force.https://t.co/ApwgoWhayG reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:31 schreef DrDentz het volgende:
Kunnen ze hiermee niet even wachten tot na de NPO zomerstop? Nu kan er niet over nagepraat worden op tv.
twitter:DiederikSmit twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:09:22Hoe verder na Nice? En hoe staat het met de brexit? Dat, en het laatste nieuws over de coup in Turkije, in PAUW, vanaf 5 september. reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:31 schreef Ooku het volgende:
https://www.reddit.com/live/x9gf3donjlkq
live thread op reddit
"We doen zomerstop, in de zomer is er toch nooit nieuws"quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:31 schreef DrDentz het volgende:
Kunnen ze hiermee niet even wachten tot na de NPO zomerstop? Nu kan er niet over nagepraat worden op tv.
Zou dat kunnen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
Als het maar niet een tweede Syrië wordt, dan zijn we echt fucked in Europa.
De kans is relatief groot dat je gelijk hebt. Maar moralistisch gezien is een vernedering voor Erdogan altijd toe te juichen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
De NOS heeft helemaal niet gemeld dat de staatsgreep is mislukt. Ze hebben alleen gemeld wat Yildrim heeft gezegd.
Verder lijkt mij dit dus geen ontwikkeling die is toe te juichen, ondanks een eventuele nederlaag van Erdogan.
Ik zit toch aardig in tweestrijd, Erdogan is een complete mafkees dus liever vandaag dan morgen weg met 'm... hoop alleen dat het zonder bloedvergieten gaat maar da's wellicht ijdele hoopquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:32 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Waarom zou je nou juichen om een staatsgreep in Turkije?
Sowieso een hoop vluchtelingen en dan zie je alle mensen die nu juichen voor deze staatsgreep huilen in NWS.quote:
twitter:MahirZeynalov twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:32:06A blast in Ankara police special forces training center. reageer retweet
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:31:56Minister van Justitie heeft bevestigd dat het een coup is. reageer retweet
Als coupplegers gaat het er natuurlijk ook om om andere legeronderdelen over te halen om mee te doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:33 schreef Infection het volgende:
Ik snap er niets meer van. Het leger is toch voornamelijk pro-regering lijkt mij, aangezien dat hun opdrachtgever is? En die 'coupplegers' zijn gewoon een groepje opstandelingen. Dus die 'overname door het leger' is gewoon ter voorkoming van lijkt mij?
Preciesquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:32 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Waarom zou je nou juichen om een staatsgreep in Turkije?
En misschien nog wel meer jammer voor allerlei minderheidsgroepen in het Midden-Oosten. Of dacht jij dat Erdogan het ergste was dat Turkije te bieden heeft? hahahahahaquote:
Die werkt nu met DENK samen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:32 schreef Odaiba het volgende:
En onze Arnoud, groot Erdogan aanhanger, heeft er ook weer wat over te zeggen
[ afbeelding ]
Je bent niet echt bekend met de politieke geschiedenis van Turkije, vrees ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:33 schreef Infection het volgende:
Ik snap er niets meer van. Het leger is toch voornamelijk pro-regering lijkt mij, aangezien dat hun opdrachtgever is? En die 'coupplegers' zijn gewoon een groepje opstandelingen. Dus die 'overname door het leger' is gewoon ter voorkoming van lijkt mij?
Een staatsgreep lost niets op, echt totaal niets.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit toch aardig in tweestrijd, Erdogan is een complete mafkees dus liever vandaag dan morgen weg met 'm... hoop alleen dat het zonder bloedvergieten gaat maar da's wellicht ijdele hoop
twitter:MahirZeynalov twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:30:32The Turkish army has taken over the state broadcaster TRT, will make an announcement soon. reageer retweet
Wat denk jij dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:34 schreef rubbereend het volgende:
Ik hoop voor Erdogan dat hij zijn vermogen veilig in bevriende landen heeft staan
je zou een uurtje geleden net op schiphol gestaan hebben en een laatste tweet voor vertrek binnen zien komen..quote:
Als dit uit de hand loopt heeft Erdoğan de middelen om voorzichelf (en zijn familie) te zorgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:34 schreef rubbereend het volgende:
Ik hoop voor Erdogan dat hij zijn vermogen veilig in bevriende landen heeft staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |