lijkt me niet als de premier verklaart dat het mislukt isquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:28 schreef Infection het volgende:
"Het leger heeft de macht overgenomen"
Lijkt mij dat dit gewoon het pro-Erdogan leger is?
Van welk land is Yildirim?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:27 schreef vigen98 het volgende:
Het is gelukt anders was vliegtuig niet bezet en was het leger niet in staat om te melden dat het gelukt is.
De geitenneuker is al afgezet en alleen die Yildirim nog
Daar sta ik ook van te kijken. Zeker omdat het leger al voor een deel gezuiverd is van tegenstanders door Erdogan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch bizar dat ze zo'n grote machtsgreep geheim konden houden.
Lijkt me nietquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:28 schreef Infection het volgende:
In Turkije stemt 50% Erdogan, laat staan de rest van de bevolking die ook geen coup wil. Nederland is juist heel kwetsbaar maar er zij geen vijanden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Nederland is dat onmogelijk, want een groot deel van de bevolking steunt de democratie en de regering. Dan kun je nog wel op het binnenhof gaan staan met een tank, maar dan wordt het land gewoon vanuit elders geregeerd. Zoiets heeft alleen kans van slagen in een land met een slechte relatie tussen de staat en zijn burgers. Anders bloedt het dood!
Ook een groot deel van de gewone soldaten moet er achter staan.
Erdo en democratie/democratisch is dat niet een dijenkletser dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..].
Mensen die de woorden coup en democratisch/democratie in dezelfde zin gebruiken..
Klopt en ze gaan die belhamels aanpakken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:29 schreef rubbereend het volgende:
Het leger zou verklaard hebben dat ze de macht hebben
Dat lijkt me sterk, want dan heeft Erdogan de macht en niet het leger.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:28 schreef Infection het volgende:
Wow dit is echt bizar. Alsof ik naar een film aan het kijken ben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:05 schreef Falco het volgende:
https://twitter.com/Charl(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Die straaljager
twitter:boostyboy twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:25:25Bizar. De brug over de Bosporus is uitgelicht met de Franse vlag terwijl militairen de weg blokkeren. https://t.co/HiYim7TRvy reageer retweet
Ik vraag me vooral af wat de Russen denken eigenlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als de VS en de EU dit als positief zien, gaat het gewoon door. Is in Oekraine ook gebeurt en in Egypte ook. Vraag me af wat het standpunt vanuit Brussel wordt.
De NOS meldde alleen dat hij volgens de premier mislukt was.quote:
Dat klopt, maar als gesteld wordt dat de (militaire) politie dit moet oplossen dan lijkt het mij dat het militairen behorende bij de staatsgreep zijn?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Je weet toch niet of de militairen op straat deel uit maken van de staatsgreep of pro-Erdogan zijn?
Ja oke, ik verwacht niet dat het snel in Nederland gebeurt inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Nederland is dat onmogelijk, want een groot deel van de bevolking steunt de democratie en de regering. Dan kun je nog wel op het binnenhof gaan staan met een tank, maar dan wordt het land gewoon vanuit elders geregeerd. Zoiets heeft alleen kans van slagen in een land met een slechte relatie tussen de staat en zijn burgers. Anders bloedt het dood!
Ook een groot deel van de gewone soldaten moet er achter staan.
Jij denkt niet echt na, he. De situatie gaat alleen maar erger worden op deze manier.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:27 schreef vigen98 het volgende:
Het is gelukt anders was vliegtuig niet bezet en was het leger niet in staat om te melden dat het gelukt is.
De geitenneuker is al afgezet en alleen die Yildirim nog
Al gevonden is 12 bij Ziggo.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Op KPN is Al Jazeera #40 en RtL-Z #11.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |