Dus in Nederland zou dan de tweede kamer bezet moeten worden? Of het hele binnenhof en torentje zeg maar?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:25 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Meestal gaat dat wel zo.
Gewoon de zetel der macht bezetten en dan de machtige poppetjes arresteren.
Als het een staatsgreep is, betekent dat natuurlijk nog geen burgeroorlog. Dat werd het de voorgaande keren ook niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:25 schreef Bugfixed het volgende:
Ik heb via zeer betrouwbare bronnen uit Turkije vernomen dat militairen nu gereed zijn om de strijd (lees:gevecht) aan te gaan. De militair die mijn bron heeft gesproken heeft gezegd dat ze wapens niet gaan neerleggen en heeft gezegd "het is nu of nooit".
Turkije stevent af op een burgeroorlog. Verschrikkelijk!!!
welk kanaal is dat?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:24 schreef Gutmensch het volgende:
Al Jazeera zit er bovenop, zometeen live uitending van RTL-Z.
Dan zeggen wij halt. Ze gaan maar de andere kant op.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:25 schreef KrappeAuto het volgende:
Lijkt me een grote kans op een burgeroorlog. Die 75 miljoen Turken hebben dan maar één kant om heen te gaan: Europa.
Lijkt me stug dat het leger gelijk veel zin heeft in vrije pers na een staatsgreep...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:26 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als het allemaal lukt hoop ik dat de vele journalisten die gevangen zijn gezet door Erdogan en zijn kliek weer vrij komen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:26 schreef Infection het volgende:
Jammer dat het mislukt is schijnbaar. Als je het doet, doe het dan goed.
?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:26 schreef Confetti het volgende:
Verklaring van het Turkse leger: de uitvoerende macht is overgenomen door het leger.
Situatie is niet echt duidelijk. Welk deel van het leger heeft alles bezet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:27 schreef Infection het volgende:
Turkse leger heeft alles al bezet en staatsgreep blijkbaar dus afgeslagen.
Lijkt me sterk. Het Turkse leger vs een paar opstandelingen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:27 schreef Nober het volgende:
Het is sowieso gelukt, propaganda geloven.Trap er niet in!
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:24 schreef Hexagon het volgende:
Het ziet er in ieder geval goed voorbereid uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |