een hekel aan Erdoganquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Adrie072 het volgende:
Wat zou Atatürk hiervan gevonden hebben?
twitter:thomas_wiegold twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:34:02Einsatzführungskommando der #Bundeswehr hat noch keine Info über Lage in Incirlik #Türkei nach offens. Putsch(versuch) reageer retweet
Vrienden van ons willen woensdag gaan..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:37 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is net 4 dagen geleden terug. Denk dat toeristen niet veel gevaar lopen in die afgesloten resorts. Alleen vliegen wordt wat moeilijk denk ik
Daarvoor moet je naar Aziëquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Infection het volgende:
Heb zo'n gevoel dat een Derde Wereldoorlog niet heel ver weg is eigenlijk. Er gebeurt teveel de laatste tijd.
twitter:oomarGCC twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:36:18According to CNN some Turkish gov leaders have been detained. #Turkey reageer retweet
Het is leedvermaak, al die Erdogan aanhangers waren zo zelfverzekerd en arrogant geworden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:37 schreef DSVM het volgende:
Mensen die hier blij mee zijn![]()
Er zijn oorlogen voor minder begonnen...
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:36:27Minister van Justitie: 'het is een coup van Gulenisten in het leger' reageer retweet
Ehm nee...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Infection het volgende:
Heb zo'n gevoel dat een Derde Wereldoorlog niet heel ver weg is eigenlijk. Er gebeurt teveel de laatste tijd.
Waarom? Denk je dat er een burgeroorlog zou komen dan? Waarop gebaseerd?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tweede syrie, nog meer vluchtelingen.
Vliegverkeer is momenteel afgesloten. Mensen die morgen gaan mogen er vanuit gaan dat ze niet kunnen vliegen. Woensdag moet geen probleem zijn, tenzij de eerste kogel is afgeschoten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Vrienden van ons gaan we Woensdag heen.. Of nouja willen erheen....
Valt me tegen dat-ie niet met die gast komt met die lelijke vrouwen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:37 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Volgens mij is deze boy een beetje in shock.
Ik zou met m'n tank gewoon over zo'n politieautootje heenrijden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zou met m'n politieautootje zo'n tank gewoon voorrang geven.
Die is in handen van de militairen nu toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:37 schreef TargaFlorio het volgende:
TRT Turk is nog gewoon aan het uitzenden.
Berichten nog maar even afwachten. Morgen is de coup misschien wel mislukt of juist geslaagd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:37 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Vrienden van ons willen woensdag gaan..
Vind ik niet genoeg voor een wereldwijde oorlogquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:37 schreef Infection het volgende:
[..]
De laatste 2 jaar zijn toch wel extreem vindt je ook niet?
Die grondwet hebben ze laatst zelf opgesteld trouwens bij de vorige coupquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:38 schreef Disana het volgende:
De militairen hebben toegezegd zich aan de grondwet te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |