In je ei machine ding doen en vervolgens het aantal benodigde kilometers gaan lopen met de app aan.quote:
Plaatje werkt niet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren om half 2 in 's-Hertogenbosch. Later kwam de politie.
Vroeg me af hoe je zon ei in dat ding gooitquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In je ei machine ding doen en vervolgens het aantal benodigde kilometers gaan lopen met de app aan.
max 15 km/h, dus of afstappen en gaan lopen of langzamer gaan fietsen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:21 schreef Houtenbeen het volgende:
Al fietsend is het ook niet zo'n succes, ik fiets veel te snel voor mijn GPS
Pokebal > Pokemon > Eggs tab > Ei selecteren > Start incubation > incubator selecteren > Okquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vroeg me af hoe je zon ei in dat ding gooit
Dat is gewon random. En hallo Rexquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:26 schreef DjRex89 het volgende:
Is het eigenlijk ook zo dat waar van die blaadjes omhoog komen er ook een Pokemon in de buurt zit, of is dat gewoon random?
Luctor!quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is gewon random. En hallo Rex![]()
Primaquote:
In je menu naar Pokemon gaan dan klikken op eggs,quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vroeg me af hoe je zon ei in dat ding gooit
Mijn jacht is voorlopig enkel nog thuis.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
PrimaLekker op Pokemon jacht, jij ook al?
Geluktquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pokebal > Pokemon > Eggs tab > Ei selecteren > Start incubation > incubator selecteren > Ok
Ik ben ook nog niet super actief, maar elke dag met de lunch wandelen we een rondje, dus eens kijken wat ik kan vindenquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn jacht is voorlopig enkel nog thuis.![]()
Morgen maar eens de eerste pokestop langs gaan.
Ik ben sinds gistermiddag begonnen en werkte gisteren en vandaag thuis, dus geen idee hoe het op kantoor is qua pokestops.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet super actief, maar elke dag met de lunch wandelen we een rondje, dus eens kijken wat ik kan vindenen een pokestop bij het bedrijf is ook wel handig
http://www.gearbest.com/iphone-power-bank/pp_292511.htmlquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan mag je wel 5 extra accus meenemen
quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:34 schreef raptorix het volgende:
Is er een overzicht van pokemons, en ook hoe zeldzaam ze zijn?
Cool, ben net begonnen en heb al een Horsea en Staryuquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van de Pokémon GO Facebook
Hier ookquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:39 schreef Myraela het volgende:
Van de 'virtually everywhere' heb ik er drie nog niet.
Klopt volgens mij helemaal geen reet van.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had ik daar net gepost.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 13 juli 2016 10:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
Klopt volgens mij helemaal geen reet van.
Thx, vanmorgen een Psyduck gevangen toen de tram een brug over gingquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, niet gezien! Zag de vraag hier en dacht "oh, handig plaatje". Misschien een idee voor de OP als 'ie accuraat blijkt te zijnquote:
Anker is een veel beter merk.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.gearbest.com/iphone-power-bank/pp_292511.html
20000mah. Kan je wel even mee vooruit.
Gewoon plastic zakje over je telefoonquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Het regende gisteren zo hard toen ik op de fiets zat dat ik mijn telefoon niet kon gebruiken. Terwijl ik langs heelveel pokestops kwam
hier ook.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:39 schreef Myraela het volgende:
Van de 'virtually everywhere' heb ik er drie nog niet.
Ik heb niet alles doorgelezen en ik weet niet of je het al gefixt hebt maar ik had dit probleem ook. Je moet locatie aanzetten en locatiebepaling door middel van wifi etc. aanzetten, anders werkt het spel ook nietquote:Op woensdag 13 juli 2016 06:37 schreef sneakydesert het volgende:
Euhm oke.. dus ik heb het geďnstalleerd en zie een blauwe zee met mijn avatar en drie pokemons. Wat nu? Ik heb al honderd keer geklikt op de pokemon die ik wil maar er gebeurd niks. En als ik loop ook niet..
Of ik ga gewoon naar huis en probeer het later nog eens.quote:
Heel goed. #teamrood.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:45 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Zo.. de plaatselijke gym is weer rood.
Nee, boeit volgens mij niet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:49 schreef dimmak het volgende:
De meeste van mijn hoge Pokémon zijn XS realiseer ik mij pas net. Maar dit nog iets uit?
Kan je nog niet krijgen net als Ditto.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er al bekend van hoe of wat betreft Zapdos , Articuno Moltress en Mewtwo ?
Mooie hond!quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:52 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb nog geen Snorlax maar ik heb wel een Fylax
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |