fuck die shit ik ga pokebaas zijn Gquote:Op woensdag 13 juli 2016 02:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
als je bang bent ze niet te kunnen veroveren
edit: link maar terug weggehaaldquote:
hier komt echt niks he als ik insent gebruik wel maar alleen maar slechtequote:
In de lage levels deed ie niet veel. Nu ben ik lvl 12 en komt er meestal wel wat.quote:Op woensdag 13 juli 2016 03:51 schreef redboyke het volgende:
[..]
hier komt echt niks he als ik insent gebruik wel maar alleen maar slechte
heb standby uitgeschakeld tijdens opladen en staat al heel de avond aan maar nog geen enkele pokemon zonder insent.
loekie gurlzzzzzquote:Op woensdag 13 juli 2016 03:58 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
In de lage levels deed ie niet veel. Nu ben ik lvl 12 en komt er meestal wel wat.
Maar vanuit mijn huis kan ik dan ook bij twee pokestops en de derde zit vlakbij evenals de gym.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 04:06 schreef Friday12 het volgende:
WTF ik heb een invite op facebook van een poke meet in mijn stad
Ik had na deze opmerking echt heel veel reacties verwacht in de trend van... Mag ik even bij je in bed komen liggen...quote:
De kleuters slapen nu hequote:Op woensdag 13 juli 2016 05:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had na deze opmerking echt heel veel reacties verwacht in de trend van... Mag ik even bij je in bed komen liggen...
Maar het uitblijven van de reacties zegt iets over mezelf ben ik bang
Dus ik ben een kleuterquote:
De VS is nog wakker dus enorm trage servers. Bij mij pakt hij ook niets op dit moment. Straks nog een keer proberen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 06:37 schreef sneakydesert het volgende:
Euhm oke.. dus ik heb het geďnstalleerd en zie een blauwe zee met mijn avatar en drie pokemons. Wat nu? Ik heb al honderd keer geklikt op de pokemon die ik wil maar er gebeurd niks. En als ik loop ook niet..
7 dagen uit en iedereen ruikt geld nu.quote:Op woensdag 13 juli 2016 07:23 schreef KingRadler het volgende:
door succes Pokemon Go is een Live Action film van Pokemon dichterbij gekomen.
http://go.ign.com/WzHWqHj
Je bedoelt dat ze games als Fire Emblem en Animal Crossing voor mobile gaan ontwikkelen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 07:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
7 dagen uit en iedereen ruikt geld nu.
Ben benieuwd of dit (eindelijk) de trigger voor Nintendo gaat zijn om meer op de smartphone markt te richten
Hopelijk hebben ze geleerd van DBZquote:Op woensdag 13 juli 2016 07:23 schreef KingRadler het volgende:
door succes Pokemon Go is een Live Action film van Pokemon dichterbij gekomen.
http://go.ign.com/WzHWqHj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |