fuck die shit ik ga pokebaas zijn Gquote:Op woensdag 13 juli 2016 02:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
als je bang bent ze niet te kunnen veroveren
edit: link maar terug weggehaaldquote:
hier komt echt niks he als ik insent gebruik wel maar alleen maar slechtequote:
In de lage levels deed ie niet veel. Nu ben ik lvl 12 en komt er meestal wel wat.quote:Op woensdag 13 juli 2016 03:51 schreef redboyke het volgende:
[..]
hier komt echt niks he als ik insent gebruik wel maar alleen maar slechte
heb standby uitgeschakeld tijdens opladen en staat al heel de avond aan maar nog geen enkele pokemon zonder insent.
loekie gurlzzzzzquote:Op woensdag 13 juli 2016 03:58 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
In de lage levels deed ie niet veel. Nu ben ik lvl 12 en komt er meestal wel wat.
Maar vanuit mijn huis kan ik dan ook bij twee pokestops en de derde zit vlakbij evenals de gym.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 04:06 schreef Friday12 het volgende:
WTF ik heb een invite op facebook van een poke meet in mijn stad
Ik had na deze opmerking echt heel veel reacties verwacht in de trend van... Mag ik even bij je in bed komen liggen...quote:
De kleuters slapen nu hequote:Op woensdag 13 juli 2016 05:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had na deze opmerking echt heel veel reacties verwacht in de trend van... Mag ik even bij je in bed komen liggen...
Maar het uitblijven van de reacties zegt iets over mezelf ben ik bang
Dus ik ben een kleuterquote:
De VS is nog wakker dus enorm trage servers. Bij mij pakt hij ook niets op dit moment. Straks nog een keer proberen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 06:37 schreef sneakydesert het volgende:
Euhm oke.. dus ik heb het geďnstalleerd en zie een blauwe zee met mijn avatar en drie pokemons. Wat nu? Ik heb al honderd keer geklikt op de pokemon die ik wil maar er gebeurd niks. En als ik loop ook niet..
7 dagen uit en iedereen ruikt geld nu.quote:Op woensdag 13 juli 2016 07:23 schreef KingRadler het volgende:
door succes Pokemon Go is een Live Action film van Pokemon dichterbij gekomen.
http://go.ign.com/WzHWqHj
Je bedoelt dat ze games als Fire Emblem en Animal Crossing voor mobile gaan ontwikkelen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 07:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
7 dagen uit en iedereen ruikt geld nu.
Ben benieuwd of dit (eindelijk) de trigger voor Nintendo gaat zijn om meer op de smartphone markt te richten
Hopelijk hebben ze geleerd van DBZquote:Op woensdag 13 juli 2016 07:23 schreef KingRadler het volgende:
Lijkt me maar niks.quote:Op woensdag 13 juli 2016 07:23 schreef KingRadler het volgende:
Laat ze Zelda maar portenquote:Op woensdag 13 juli 2016 07:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze games als Fire Emblem en Animal Crossing voor mobile gaan ontwikkelen?
Omg... zonde!quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:24 schreef Inaithnir het volgende:
Man, zat vanochtend een Alakazam in de buurt toen ik tijdens het opstaan even checkte, maar hij was meteen al weer weg
Misschien even wat vallen zetten dan?quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een Rattata-plaag hier in huis. Toen ik de app net even aanzette, zat er alweer één op mijn bureau.
totaal offtopic, maar... daar zijn ze mee bezigquote:Op woensdag 13 juli 2016 07:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze games als Fire Emblem en Animal Crossing voor mobile gaan ontwikkelen?
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_rattenvanger_van_Hamelenquote:Op woensdag 13 juli 2016 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een Rattata-plaag hier in huis. Toen ik de app net even aanzette, zat er alweer één op mijn bureau.
En weer één gevangen. Mijn cp54 Rattata nu maar geëvolueerd naar een cp141 Raticate. Dat is nu mijn sterkste Pokémon.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:35 schreef Unites het volgende:
[..]
Misschien even wat vallen zetten dan?
Yep. Hij ontsnapte wel 1x uit de bal.quote:
Klopt. Doet-ie inderdaad. Als ik met wifi aan op kantoor rondloopt ziet hij nauwelijks dat ik loop. Met 4g aan zie ik dan ook eerder Pokémonquote:Op woensdag 13 juli 2016 08:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nice, op het kantoor mijn WIFI uitgezet en ik ben al vanaf de Waalhaven richting de Noordzee gelopen.
Blijkbaar gebruikt de iPhone zijn wifi verbinding om een accuratere GPS peiling te doen
Door dit geintje zijn wel bijna mijn 3 10K eggs klaar.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt. Doet-ie inderdaad. Als ik met wifi aan op kantoor rondloopt ziet hij nauwelijks dat ik loop. Met 4g aan zie ik dan ook eerder Pokémon
Daar is een standbeeld van bij mij om de hoek en is en gym. Ik moet daar een rattata neer zetten!quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:35 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_rattenvanger_van_Hamelen
ff bellen
quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:42 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Daar is een standbeeld van bij mij om de hoek en is en gym. Ik moet daar een rattata neer zetten!
Ben ik ook bang voor ja, dat het aan jou ligt. Maar we zitten niet op KLB maar op POK!quote:Op woensdag 13 juli 2016 05:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had na deze opmerking echt heel veel reacties verwacht in de trend van... Mag ik even bij je in bed komen liggen...
Maar het uitblijven van de reacties zegt iets over mezelf ben ik bang
Klik 'm aan, geef een zwengel aan dat ronde ding (swipen) en er vallen wat pokeballs uit.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:50 schreef Happel het volgende:
Ik snap er niks van. Stond gisteren bij zo een pokestop, wat moet er gebeuren? Er gebeurde namelijk niks.
Dan moet je aan dat rondje draaien. Als je dichtbij genoeg staat komen er ballen eieren heal uit...quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:50 schreef Happel het volgende:
Ik snap er niks van. Stond gisteren bij zo een pokestop, wat moet er gebeuren? Er gebeurde namelijk niks.
Als je een IOS account heb uit één van die landen wel ja.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:50 schreef Tjik het volgende:
Het spel is geüpdate naar 1.0.1 in de landen waar het officieel uit is.. Kunnen wij die update ook krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:55 schreef Meike26 het volgende:
Nu dacht ik niet mee te doen met deze 'onzin' , maar ik kon het toch niet laten gister..
Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Dat is wel een faal jaquote:Op woensdag 13 juli 2016 08:56 schreef byah het volgende:
kun je je username nog wijzigen op iOS/google account? Heb mijn geboortejaar erin staan (1985), schaam schaam
Nu dacht ik niet mee te doen met deze 'onzin' , maar ik kon het toch niet laten gister..
Mooie burka.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
goeie teen +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow! Goed bezig!quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat lekker. Net weer een magmar, lickitung en rhyhorn gevangen.
Herkenbaar. In een naastgelegen dorp zijn er 6 Pokéstops achter elkaar. Daar ga ik nu regelmatig naar toe dus.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:05 schreef Rossdale het volgende:
Pokeballs op en nergens op handige plaatsen van die stops in de buurt. Jammer dat je dan eigenlijk direct niets meer kunt
Volgens mij heeft het wel degelijk te maken met welk level je hebt (itt eerdere berichten).quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:04 schreef Unites het volgende:
[..]
Wow! Goed bezig!
Ik ben stiekem erg jaloers...
quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:05 schreef Rossdale het volgende:
Pokeballs op en nergens op handige plaatsen van die stops in de buurt. Jammer dat je dan eigenlijk direct niets meer kunt
Haha, heel groot verschil met een stad dan. Ik gooi vrijwel dagelijks meer dan 25 ballen weg omdat items volraken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:08 schreef Unites het volgende:
[..]
Herkenbaar. In een naastgelegen dorp zijn er 6 Pokéstops achter elkaar. Daar ga ik nu regelmatig naar toe dus.
Vangen natuurlijk!quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Project afmaken of vangen... moeilijke keuze.
Wat een luxeprobleem!quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Haha, heel groot verschil met een stad dan. Ik gooi vrijwel dagelijks meer dan 25 ballen weg omdat items volraken.
Dat is 1 van de weinige pokemon die ik nog echt graag wil (geevolueerd, dat dan wel). Samen met een Alakazam.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Project afmaken of vangen... moeilijke keuze.
Dit. Lopen door Amsterdam Centrum levert je zo een volle tas opquote:Op woensdag 13 juli 2016 09:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Haha, heel groot verschil met een stad dan. Ik gooi vrijwel dagelijks meer dan 25 ballen weg omdat items volraken.
Ik heb nog niet eens 1 slowpoke -.-' . Heb wel 12 pidgyes en 8 ratatas klaar staan om te evolueren.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:25 schreef over_hedge het volgende:
Zo. nog 1 slowpoke en dan heb ik 10 pokemons opgespaard om te laten evolueren.Dus dubbel xp aan en gaan.
Van die 10 is er maar 1 een slowpokequote:Op woensdag 13 juli 2016 09:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens 1 slowpoke -.-' . Heb wel 12 pidgyes en 8 ratatas klaar staan om te evolueren.
Ik had gisteren 200 pidgey candy, 200 weedle candy, 150 sparrow en 250 rattata met nog een paar anderen. Toen popte ik mijn dubbel exp en knalde na 5 minuten de server eruitquote:Op woensdag 13 juli 2016 09:25 schreef over_hedge het volgende:
Zo. nog 1 slowpoke en dan heb ik 10 pokemons opgespaard om te laten evolueren.Dus dubbel xp aan en gaan.
APK mirror heeft nog niks, daar zou ik sowieso even op wachten.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:50 schreef Tjik het volgende:
Het spel is geüpdate naar 1.0.1 in de landen waar het officieel uit is.. Kunnen wij die update ook krijgen?
Nergens last van. Voor mij is het juist een verbetering aangezien ik niet meer telkens mijn wachtwoord hoef in te vullen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik las dat 1.0.1 VEEL issues heeft mbt inloggen! Ik zou niemand aanbevelen deze te installeren.
Dat is natuurlijk ook een oplossing om de problemen met de servers op te lossen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik las dat 1.0.1 VEEL issues heeft mbt inloggen! Ik zou niemand aanbevelen deze te installeren.
https://www.reddit.com/r/(...)kemon_trainers_club/quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nergens last van. Voor mij is het juist een verbetering aangezien ik niet meer telkens mijn wachtwoord hoef in te vullen.
Ah ik gebruik mijn google account. PTC gebruikte ik in het begin maar ben toen snel overgestapt naar google.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)kemon_trainers_club/
Het is sowieso enkel beschikbaar voor iOS.
De update is er toch enkel voor iOSquote:Op woensdag 13 juli 2016 09:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah ik gebruik mijn google account. PTC gebruikte ik in het begin maar ben toen snel overgestapt naar google.
Wat bedoel je nou? Ik zit toch op IOS.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De update is er toch enkel voor iOS
Hoeveel kilometer heb je hiervoor gelopen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
Progress was made! Morgen hopelijk level 22
Het gross van de mensen niet en verder weet ik niet of mensen hun account naar AUS moeten omzetten voor het downloaden van de updatequote:Op woensdag 13 juli 2016 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou? Ik zit toch op IOS.
Integratie in Google glass wellicht?quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:01 schreef KingRadler het volgende:
de techniek is er al dat je straks met een AR bril Pokemon kan gaan vangen. Is veiliger dan steeds naar je scherm kijken. De AR bril word binnenkort bekend gemaakt.
Geen flauw idee! Ik denk dat ik wel rond de 75km zit.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer heb je hiervoor gelopen?
Over een weekje de vierdaagse.. Daar kun je 4x50 kmquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Geen flauw idee! Ik denk dat ik wel rond de 75km zit.
Jazekerquote:Op woensdag 13 juli 2016 09:47 schreef iRemco het volgende:
Lvl 18 hier en team Instinct! Zou ik ook in de OP mogen?
Dan mag je wel 5 extra accus meenemenquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Over een weekje de vierdaagse.. Daar kun je 4x50 km
En veel pokemon vangen op de routequote:Op woensdag 13 juli 2016 10:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ohhh dat zou echt geen probleem zijnquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |