Sommigen hebben dit installatie bestand van verkeerde sites, en daardoor mall ware.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja data mining om manieren te vinden om je meer geld te laten betalen aan bedrijven is ook al zo oud als de weg naar rome , alleen met mobiele telefoons een stuk makkelijker, helemaal als iedereen gewoon netjes aangeeft dat het prima is...
Maar een beetje BNWer draait toch geen android en heeft uberhaupt geen telefoon toch?
Daarom is het ook in combinatie met.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Terwijl GPS alleen juist heel veilig is die ontvangt alleen maar
quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:01 schreef ChrisCarter het volgende:
Als je kwade bedoelingen hebt dan zijn dit bij uitstek de geschikte middelen hiervoor. Altijd via GPS, met data en met camera actief.
Doet me weleens denken aan dat surveillance netwerk dat in een van de nieuwere Batman films (met Harvey Dent) wordt gebruikt.
Je hebt geen eigen externe camerasysteem nodig als men gewoon via smartphone alles als een hive deelt.
En daar komt ook een stuk AI en BigData om de hoek kijken.
Jep.quote:
De perfecte decimatie-tool: mensen die onder treinen en autos komen, ongelukken veroorzaken, relaties die stukgaan op verslaafde pokemonners...quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:16 schreef jogy het volgende:
Het is wel een 'conspiracy' maar ik zie het eigenlijk als één van de weinige 'positieve' conspiracies.
[ afbeelding ]
Herintroductie van de wet van de sterkste/oplettende/slimste. Je moet toch wat nu de mensheid fier aan de bovenkant staat van de voedselketen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:38 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De perfecte decimatie-tool: mensen die onder treinen en autos komen, ongelukken veroorzaken, relaties die stukgaan op verslaafde pokemonners...
quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:16 schreef jogy het volgende:
Het is wel een 'conspiracy' maar ik zie het eigenlijk als één van de weinige 'positieve' conspiracies.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:16 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:53 schreef ATuin-hek het volgende:
Het is wel een beetje alsof de hele wereld opeens geocaching ontdekt.
zodat je onder een trein kan komen. Wat denkt de sullige tiener.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:16 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
Uhhh denk dat realiteit extremer is dan filmquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Jep.
Klinkt als sci-fi maar zaken als Minority Report achtige data-analyse vindt al plaats. Niet op die extreme manier uiteraard maar er is al heel veel prognose en trendvoorspelling mogelijk met BigData. Combineer dat met een AI en brrr...
Toch nog een punt van overeenkomst!quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja dat idee heb ik ook.
En items oppakken middels googlemaps is ook niet nieuw.
Overigens wel erg dat pokemon hype.
20 jaar terug was het al een triestigheid. Verbijsterend
Smaken verschillen, collega van me was begin van de week nog dom aan schreeuwen en ik ga nooit spelen rot op met klote spel, en vanmiddag vroeg hij aan mij hoe je moest installerenquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja dat idee heb ik ook.
En items oppakken middels googlemaps is ook niet nieuw.
Overigens wel erg dat pokemon hype.
20 jaar terug was het al een triestigheid. Verbijsterend
^^ van een blog genoemd in het filmpje.quote:Now, Hanke also just so happened to help found Keyhole. What does Keyhole do, you ask? I’d tell you to go to Keyhole’s website—but you can’t. It just takes you straight to Google Earth. That’s because Keyhole was acquired by Google back in 2004.
Before that, though, Keyhole received funding from a firm called In-Q-Tel, a government-controlled venture capital firm that invests in companies that will help beef up Big Brother’s tool belt. What’s more, the funds In-Q-Tel gave Keyhole mostly came from the National Geospatial-Intelligence Agency (NGA), whose primary mission is “collecting, analyzing, and distributing geospatial intelligence.”
Of je hebt er misschien niks van gemerkt en de inhoud van je telefoon en de gegevens zijn al lang verkocht of gebruikt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:52 schreef delano.888 het volgende:
Je bent helemaal niet verplicht om een apk bestand te downloaden en dus kans op malware te hebben. Het spel is alleen nog niet uit in Nederland en die apk is een omweg om het toch al te kunnen spelen.
Verder vraagt Android 6.0 per toegang of het gebruikt mag worden. Dus als jij bijvoorbeeld wifi, sms, of wat dan ook niet wil toe staan die je dat niet.
En buiten dat alles komen apk bestanden met malware er in bijzonder weinig voor. Ik download ze zeer regelmatig en heb nog nooit malware of wat dan ook gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |