Lijkt me maar niks.quote:Op woensdag 13 juli 2016 07:23 schreef KingRadler het volgende:
door succes Pokemon Go is een Live Action film van Pokemon dichterbij gekomen.
http://go.ign.com/WzHWqHj
Laat ze Zelda maar portenquote:Op woensdag 13 juli 2016 07:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze games als Fire Emblem en Animal Crossing voor mobile gaan ontwikkelen?
Omg... zonde!quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:24 schreef Inaithnir het volgende:
Man, zat vanochtend een Alakazam in de buurt toen ik tijdens het opstaan even checkte, maar hij was meteen al weer weg
Misschien even wat vallen zetten dan?quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een Rattata-plaag hier in huis. Toen ik de app net even aanzette, zat er alweer één op mijn bureau.
totaal offtopic, maar... daar zijn ze mee bezigquote:Op woensdag 13 juli 2016 07:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze games als Fire Emblem en Animal Crossing voor mobile gaan ontwikkelen?
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_rattenvanger_van_Hamelenquote:Op woensdag 13 juli 2016 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een Rattata-plaag hier in huis. Toen ik de app net even aanzette, zat er alweer één op mijn bureau.
En weer één gevangen. Mijn cp54 Rattata nu maar geëvolueerd naar een cp141 Raticate. Dat is nu mijn sterkste Pokémon.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:35 schreef Unites het volgende:
[..]
Misschien even wat vallen zetten dan?
Yep. Hij ontsnapte wel 1x uit de bal.quote:
Klopt. Doet-ie inderdaad. Als ik met wifi aan op kantoor rondloopt ziet hij nauwelijks dat ik loop. Met 4g aan zie ik dan ook eerder Pokémonquote:Op woensdag 13 juli 2016 08:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nice, op het kantoor mijn WIFI uitgezet en ik ben al vanaf de Waalhaven richting de Noordzee gelopen.
Blijkbaar gebruikt de iPhone zijn wifi verbinding om een accuratere GPS peiling te doen
Door dit geintje zijn wel bijna mijn 3 10K eggs klaar.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt. Doet-ie inderdaad. Als ik met wifi aan op kantoor rondloopt ziet hij nauwelijks dat ik loop. Met 4g aan zie ik dan ook eerder Pokémon
Daar is een standbeeld van bij mij om de hoek en is en gym. Ik moet daar een rattata neer zetten!quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:35 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_rattenvanger_van_Hamelen
ff bellen
quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:42 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Daar is een standbeeld van bij mij om de hoek en is en gym. Ik moet daar een rattata neer zetten!
Ben ik ook bang voor ja, dat het aan jou ligt. Maar we zitten niet op KLB maar op POK!quote:Op woensdag 13 juli 2016 05:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had na deze opmerking echt heel veel reacties verwacht in de trend van... Mag ik even bij je in bed komen liggen...
Maar het uitblijven van de reacties zegt iets over mezelf ben ik bang
Klik 'm aan, geef een zwengel aan dat ronde ding (swipen) en er vallen wat pokeballs uit.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:50 schreef Happel het volgende:
Ik snap er niks van. Stond gisteren bij zo een pokestop, wat moet er gebeuren? Er gebeurde namelijk niks.
Dan moet je aan dat rondje draaien. Als je dichtbij genoeg staat komen er ballen eieren heal uit...quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:50 schreef Happel het volgende:
Ik snap er niks van. Stond gisteren bij zo een pokestop, wat moet er gebeuren? Er gebeurde namelijk niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |