Nee, boeit volgens mij niet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:49 schreef dimmak het volgende:
De meeste van mijn hoge Pokémon zijn XS realiseer ik mij pas net. Maar dit nog iets uit?
Kan je nog niet krijgen net als Ditto.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er al bekend van hoe of wat betreft Zapdos , Articuno Moltress en Mewtwo ?
Mooie hond!quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:52 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb nog geen Snorlax maar ik heb wel een Fylax
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:39 schreef Myraela het volgende:
Van de 'virtually everywhere' heb ik er drie nog niet.
POK / [POKÉMON GO] Pokéstops & Gym Locatiesquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
ok, ik ben echt noob en heb me amper ingelezen, behalve hier in de chat, maar wat precies is een pokestop?
Daar moet je heen en op klikken, dan dat plaatje swipen en dan krijg je gratis items.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
ok, ik ben echt noob en heb me amper ingelezen, behalve hier in de chat, maar wat precies is een pokestop?
Dat zijn die punten op de map. Bij een 'bezienswaardigheid'. Aanklikken, plaatje een zwengel geven en je krijgt wat items.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Event Pokémon denk ik.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er al bekend van hoe of wat betreft Zapdos , Articuno Moltress en Mewtwo ?
twitter:WithinRafael twitterde op woensdag 13-07-2016 om 07:50:39This is happening at the park next door, ugh. https://t.co/P0asvugmW7 #PokemonGo reageer retweet
Pokestops zijn Ingress portals die Niantic grotendeels heeft overgeheveld en waar ik een sloot portals zelf van heb ingedient een (lange) tijd geleden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh wacht ff, die 'landmarks' wat dan de stenen leeuw voor de chinees is bij onsquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:53 schreef YokiKater het volgende:
Daar moet je heen en op klikken, dan dat plaatje swipen en dan krijg je gratis items.
Het lijk me wel eens lachen om midden in de stad heel hard MEWTWO is maar twee stappen verwijderd van hier te roepen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:55 schreef raptorix het volgende:
twitter:WithinRafael twitterde op woensdag 13-07-2016 om 07:50:39This is happening at the park next door, ugh. https://t.co/P0asvugmW7 #PokemonGo reageer retweet
Zeker niet. In de buurt daar lopen is een verhoogde kans op een Pokémonquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is gewon random. En hallo Rex![]()
Ridderkerk toevallig ?quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wacht ff, die 'landmarks' wat dan de stenen leeuw voor de chinees is bij ons![]()
en dan is de cache leeg? Altijd leeg.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:53 schreef picodealion het volgende:
POK / [POKÉMON GO] Pokéstops & Gym Locaties
quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:55 schreef raptorix het volgende:
Nee, Hoogeveen. En al lid geworden van de Pokémon Go Hoogeveen facebookgroep en daar zitten verdorie allemaal mensen in die ik kenquote:
Dat is al Server-side opgelost!quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:57 schreef Delibird het volgende:
Nieuwe update voor Android is uit, zal de 1HP gym bugs enz. fixen
https://www.apkmirror.com(...)ndroid-apk-download/
Dan heb jij nog nooit Ingress events meegemaakt.......quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ik zou me erg ongemakkelijk voelen als ik daar tussen zou lopen.
Ja die fout maakte ik eerst ook, maar je moet dus dat rondje plaatje een slinger geven (swipen) en dan verschijnen er items op je schermpje en die moet je ook aantikken of swipen om binnen te halen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wacht ff, die 'landmarks' wat dan de stenen leeuw voor de chinees is bij ons![]()
en dan is de cache leeg? Altijd leeg.
Je wilt echt niet weten hoeveel stenen leeuwen van de chinees in het spel zitten. Ik ken er al 50....quote:
Ooooh! Merciquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:58 schreef YokiKater het volgende:
Ja die fout maakte ik eerst ook, maar je moet dus dat rondje plaatje een slinger geven (swipen) en dan verschijnen er items op je schermpje en die moet je ook aantikken of swipen om binnen te halen.
Klopt, dat ken ik niet. Heb die term pas hier leren kennen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:58 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit Ingress events meegemaakt.......
Nooit. En als je dat hebt gedaan dan kan je 5 minuten lang niet meer gebruik maken van die stop.quote:
Godsamme, beetje vaag dan dat je niet gewoon die cache kan aanklikken. Waar is dat voor dan?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:01 schreef YokiKater het volgende:
Nooit. En als je dat hebt gedaan dan kan je 5 minuten lang niet meer gebruik maken van die stop.
Als je op het Xje drukt verzamel je ze direct.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja die fout maakte ik eerst ook, maar je moet dus dat rondje plaatje een slinger geven (swipen) en dan verschijnen er items op je schermpje en die moet je ook aantikken of swipen om binnen te halen.
X-je?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Als je op het Xje drukt verzamel je ze direct.
ik maak gewoon een foto van mijn scherm of hoe dat ook heet. Print screen op de computer geloof ikquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
X-je?
Oh, en hoe doen die mensen dat met een 'echte foto' met een pokemon er in?
Als je de "back button" indrukt of op het kruisje om de pokestop te verlaten, dan pak je automatisch de gedropte items op. Hoef je niet te swipen of te tikken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
X-je?
Oh, en hoe doen die mensen dat met een 'echte foto' met een pokemon er in?
Hij blijft een half uur zitten. Even opladen en gaan?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:13 schreef Lonaa het volgende:
Pikachu in de buurt maar batterij op en geen powerbank. FML.
Sterkte. Ik voel je frustratie en denk met je mee.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:13 schreef Lonaa het volgende:
Ja, dat is het idee.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij blijft een half uur zitten. Even opladen en gaan?
Ja, daar heb ik dus al aan zitten klooien, maar gaat geen kant op hč. Kan schuiven en drukken wat ik wil, blijft grijs.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:08 schreef Jerro het volgende:
schuifje van AR aanzetten (augmented reality)
omgquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik zou sowieso geen powerbank bij Action willen halen...quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:16 schreef KingRadler het volgende:
Powerbanks uitverkocht bij de Action
dan maar naar een andere winkel gaan in de buurt.
Daar zit een Pokemon.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:17 schreef MCH het volgende:
Is dat wapperende gras dat je op de kaart ziet nog iets? Ik klik er soms op maar dan gebeurt er niks.
Random lees ik hierboven.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:17 schreef MCH het volgende:
Is dat wapperende gras dat je op de kaart ziet nog iets? Ik klik er soms op maar dan gebeurt er niks.
Hoe bedoel je dat? Dat er te high levels in de gyms zitten?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:17 schreef isax het volgende:
Wel nadeel vind ik dat je moeilijk straks kan instromen want dan zijn de gyms echt te moeilijk gok ik zo.
ik ga online bestellenquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zou sowieso geen powerbank bij Action willen halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |