Epische Pokemon Go taferelenquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Over een weekje de vierdaagse.. Daar kun je 4x50 km
Oh crap, het leukste festival van de vierdaagse is waar 4 van die Pokestops bij elkaar zitten en het nu al vol zit met mensen die Pokemon aan het vangen zijnquote:
In je ei machine ding doen en vervolgens het aantal benodigde kilometers gaan lopen met de app aan.quote:
Plaatje werkt niet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren om half 2 in 's-Hertogenbosch. Later kwam de politie.
Vroeg me af hoe je zon ei in dat ding gooitquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In je ei machine ding doen en vervolgens het aantal benodigde kilometers gaan lopen met de app aan.
max 15 km/h, dus of afstappen en gaan lopen of langzamer gaan fietsen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:21 schreef Houtenbeen het volgende:
Al fietsend is het ook niet zo'n succes, ik fiets veel te snel voor mijn GPS
Pokebal > Pokemon > Eggs tab > Ei selecteren > Start incubation > incubator selecteren > Okquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vroeg me af hoe je zon ei in dat ding gooit
Dat is gewon random. En hallo Rexquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:26 schreef DjRex89 het volgende:
Is het eigenlijk ook zo dat waar van die blaadjes omhoog komen er ook een Pokemon in de buurt zit, of is dat gewoon random?
Luctor!quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is gewon random. En hallo Rex![]()
Primaquote:
In je menu naar Pokemon gaan dan klikken op eggs,quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vroeg me af hoe je zon ei in dat ding gooit
Mijn jacht is voorlopig enkel nog thuis.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
PrimaLekker op Pokemon jacht, jij ook al?
Geluktquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pokebal > Pokemon > Eggs tab > Ei selecteren > Start incubation > incubator selecteren > Ok
Ik ben ook nog niet super actief, maar elke dag met de lunch wandelen we een rondje, dus eens kijken wat ik kan vindenquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn jacht is voorlopig enkel nog thuis.![]()
Morgen maar eens de eerste pokestop langs gaan.
Ik ben sinds gistermiddag begonnen en werkte gisteren en vandaag thuis, dus geen idee hoe het op kantoor is qua pokestops.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet super actief, maar elke dag met de lunch wandelen we een rondje, dus eens kijken wat ik kan vindenen een pokestop bij het bedrijf is ook wel handig
http://www.gearbest.com/iphone-power-bank/pp_292511.htmlquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan mag je wel 5 extra accus meenemen
quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:34 schreef raptorix het volgende:
Is er een overzicht van pokemons, en ook hoe zeldzaam ze zijn?
Cool, ben net begonnen en heb al een Horsea en Staryuquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van de Pokémon GO Facebook
Hier ookquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:39 schreef Myraela het volgende:
Van de 'virtually everywhere' heb ik er drie nog niet.
Klopt volgens mij helemaal geen reet van.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had ik daar net gepost.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 13 juli 2016 10:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
Klopt volgens mij helemaal geen reet van.
Thx, vanmorgen een Psyduck gevangen toen de tram een brug over gingquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, niet gezien! Zag de vraag hier en dacht "oh, handig plaatje". Misschien een idee voor de OP als 'ie accuraat blijkt te zijnquote:
Anker is een veel beter merk.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.gearbest.com/iphone-power-bank/pp_292511.html
20000mah. Kan je wel even mee vooruit.
Gewoon plastic zakje over je telefoonquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Het regende gisteren zo hard toen ik op de fiets zat dat ik mijn telefoon niet kon gebruiken. Terwijl ik langs heelveel pokestops kwam
hier ook.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:39 schreef Myraela het volgende:
Ik heb niet alles doorgelezen en ik weet niet of je het al gefixt hebt maar ik had dit probleem ook. Je moet locatie aanzetten en locatiebepaling door middel van wifi etc. aanzetten, anders werkt het spel ook nietquote:Op woensdag 13 juli 2016 06:37 schreef sneakydesert het volgende:
Euhm oke.. dus ik heb het geďnstalleerd en zie een blauwe zee met mijn avatar en drie pokemons. Wat nu? Ik heb al honderd keer geklikt op de pokemon die ik wil maar er gebeurd niks. En als ik loop ook niet..
Of ik ga gewoon naar huis en probeer het later nog eens.quote:
Heel goed. #teamrood.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:45 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Zo.. de plaatselijke gym is weer rood.
Nee, boeit volgens mij niet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:49 schreef dimmak het volgende:
De meeste van mijn hoge Pokémon zijn XS realiseer ik mij pas net. Maar dit nog iets uit?
Kan je nog niet krijgen net als Ditto.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er al bekend van hoe of wat betreft Zapdos , Articuno Moltress en Mewtwo ?
Mooie hond!quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:52 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb nog geen Snorlax maar ik heb wel een Fylax
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:39 schreef Myraela het volgende:
POK / [POKÉMON GO] Pokéstops & Gym Locatiesquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
ok, ik ben echt noob en heb me amper ingelezen, behalve hier in de chat, maar wat precies is een pokestop?
Daar moet je heen en op klikken, dan dat plaatje swipen en dan krijg je gratis items.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
ok, ik ben echt noob en heb me amper ingelezen, behalve hier in de chat, maar wat precies is een pokestop?
Dat zijn die punten op de map. Bij een 'bezienswaardigheid'. Aanklikken, plaatje een zwengel geven en je krijgt wat items.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Event Pokémon denk ik.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er al bekend van hoe of wat betreft Zapdos , Articuno Moltress en Mewtwo ?
twitter:WithinRafael twitterde op woensdag 13-07-2016 om 07:50:39This is happening at the park next door, ugh. https://t.co/P0asvugmW7 #PokemonGo reageer retweet
Pokestops zijn Ingress portals die Niantic grotendeels heeft overgeheveld en waar ik een sloot portals zelf van heb ingedient een (lange) tijd geleden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh wacht ff, die 'landmarks' wat dan de stenen leeuw voor de chinees is bij onsquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:53 schreef YokiKater het volgende:
Daar moet je heen en op klikken, dan dat plaatje swipen en dan krijg je gratis items.
Het lijk me wel eens lachen om midden in de stad heel hard MEWTWO is maar twee stappen verwijderd van hier te roepen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:55 schreef raptorix het volgende:
twitter:WithinRafael twitterde op woensdag 13-07-2016 om 07:50:39This is happening at the park next door, ugh. https://t.co/P0asvugmW7 #PokemonGo reageer retweet
Zeker niet. In de buurt daar lopen is een verhoogde kans op een Pokémonquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is gewon random. En hallo Rex![]()
Ridderkerk toevallig ?quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wacht ff, die 'landmarks' wat dan de stenen leeuw voor de chinees is bij ons![]()
en dan is de cache leeg? Altijd leeg.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:53 schreef picodealion het volgende:
POK / [POKÉMON GO] Pokéstops & Gym Locaties
quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:55 schreef raptorix het volgende:
Nee, Hoogeveen. En al lid geworden van de Pokémon Go Hoogeveen facebookgroep en daar zitten verdorie allemaal mensen in die ik kenquote:
Dat is al Server-side opgelost!quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:57 schreef Delibird het volgende:
Nieuwe update voor Android is uit, zal de 1HP gym bugs enz. fixen
https://www.apkmirror.com(...)ndroid-apk-download/
Dan heb jij nog nooit Ingress events meegemaakt.......quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ik zou me erg ongemakkelijk voelen als ik daar tussen zou lopen.
Ja die fout maakte ik eerst ook, maar je moet dus dat rondje plaatje een slinger geven (swipen) en dan verschijnen er items op je schermpje en die moet je ook aantikken of swipen om binnen te halen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wacht ff, die 'landmarks' wat dan de stenen leeuw voor de chinees is bij ons![]()
en dan is de cache leeg? Altijd leeg.
Je wilt echt niet weten hoeveel stenen leeuwen van de chinees in het spel zitten. Ik ken er al 50....quote:
Ooooh! Merciquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:58 schreef YokiKater het volgende:
Ja die fout maakte ik eerst ook, maar je moet dus dat rondje plaatje een slinger geven (swipen) en dan verschijnen er items op je schermpje en die moet je ook aantikken of swipen om binnen te halen.
Klopt, dat ken ik niet. Heb die term pas hier leren kennen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:58 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit Ingress events meegemaakt.......
Nooit. En als je dat hebt gedaan dan kan je 5 minuten lang niet meer gebruik maken van die stop.quote:
Godsamme, beetje vaag dan dat je niet gewoon die cache kan aanklikken. Waar is dat voor dan?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:01 schreef YokiKater het volgende:
Nooit. En als je dat hebt gedaan dan kan je 5 minuten lang niet meer gebruik maken van die stop.
Als je op het Xje drukt verzamel je ze direct.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja die fout maakte ik eerst ook, maar je moet dus dat rondje plaatje een slinger geven (swipen) en dan verschijnen er items op je schermpje en die moet je ook aantikken of swipen om binnen te halen.
X-je?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Als je op het Xje drukt verzamel je ze direct.
ik maak gewoon een foto van mijn scherm of hoe dat ook heet. Print screen op de computer geloof ikquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
X-je?
Oh, en hoe doen die mensen dat met een 'echte foto' met een pokemon er in?
Als je de "back button" indrukt of op het kruisje om de pokestop te verlaten, dan pak je automatisch de gedropte items op. Hoef je niet te swipen of te tikken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
X-je?
Oh, en hoe doen die mensen dat met een 'echte foto' met een pokemon er in?
Hij blijft een half uur zitten. Even opladen en gaan?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:13 schreef Lonaa het volgende:
Pikachu in de buurt maar batterij op en geen powerbank. FML.
Sterkte. Ik voel je frustratie en denk met je mee.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:13 schreef Lonaa het volgende:
Ja, dat is het idee.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij blijft een half uur zitten. Even opladen en gaan?
Ja, daar heb ik dus al aan zitten klooien, maar gaat geen kant op hč. Kan schuiven en drukken wat ik wil, blijft grijs.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:08 schreef Jerro het volgende:
schuifje van AR aanzetten (augmented reality)
omgquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik zou sowieso geen powerbank bij Action willen halen...quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:16 schreef KingRadler het volgende:
Powerbanks uitverkocht bij de Action
dan maar naar een andere winkel gaan in de buurt.
Daar zit een Pokemon.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:17 schreef MCH het volgende:
Is dat wapperende gras dat je op de kaart ziet nog iets? Ik klik er soms op maar dan gebeurt er niks.
Random lees ik hierboven.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:17 schreef MCH het volgende:
Is dat wapperende gras dat je op de kaart ziet nog iets? Ik klik er soms op maar dan gebeurt er niks.
Hoe bedoel je dat? Dat er te high levels in de gyms zitten?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:17 schreef isax het volgende:
Wel nadeel vind ik dat je moeilijk straks kan instromen want dan zijn de gyms echt te moeilijk gok ik zo.
ik ga online bestellenquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zou sowieso geen powerbank bij Action willen halen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |