quote:Op maandag 11 juli 2016 22:34 schreef Specularium het volgende:
Ik zou allemaal van die pokemons op de spoorwegovergang programmeren.
quote:In de jacht op Pokémon zijn meerdere mensen op en bij het spoor gaan lopen. Bij Hattem heeft de politie maandagavond twee mensen van de rails gehaald.
http://www.nu.nl/games/42(...)ekers-van-spoor.html
Ik moest ook aan Harry denken.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)t-actie-van-nintendo
ze lopen d'r echt...
Debiel volk...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik moest ook aan Harry denken.
[..]
Hoort Specu het ook eens van een ander.quote:
Het viel me al een aantal dagen op dat er mensen samen liepen terwijl ze heel intensief met hun telefoon bezig waren.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:14 schreef Karina het volgende:
Op de radio, tv en FOK! lees en hoor ik niets anders dan die pokemonbeesten, maar in realiteit, dus in mijn omgeving, op straat of bij het boodschappen doen of wat dan ook heb ik er totaal niets van gezien, gehoord of gemerkt. Gelukkig
het ruimt wel mooi op natuurlijk... als je dom genoeg bent om er dan heen te gaanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoort Specu het ook eens van een ander.
Hier is het een groot gekkenhuis, fucking veel mensen die het spelen. Veel jongeren natuurlijk. Kom ik aanzetten, staan er een stuk of 10 van die gasten op een pokestop.. "Pokemonfeestje jongens?" je had die koppen moeten zienquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:14 schreef Karina het volgende:
Op de radio, tv en FOK! lees en hoor ik niets anders dan die pokemonbeesten, maar in realiteit, dus in mijn omgeving, op straat of bij het boodschappen doen of wat dan ook heb ik er totaal niets van gezien, gehoord of gemerkt. Gelukkig
Ja het gaat echt de verkeerde kant op, ik vind dat nieuwe liedje van Ariana Grande ook al leuk. Volgens mij heb ik gewoon aids.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja het gaat echt de verkeerde kant op, ik vind dat nieuwe liedje van Ariana Grande ook al leuk. Volgens mij heb ik gewoon aids.
Wat ik al zei, hier dus helemaal niet. Er zijn vlakbij twee speelplaatsen, die kinderen waren gewoon aan het spelen en op de skatebaan verderop (waar meestal wat oudere kinderen spelen) ook niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het viel me al een aantal dagen op dat er mensen samen liepen terwijl ze heel intensief met hun telefoon bezig waren.
Vond ik een beetje vreemd, tot ik gisteren wist wat het was.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:16 schreef timmmmm het volgende:
Slecht nieuws en goed nieuws. Het slechte nieuws is dat ik nog leef en het goede nieuws dat er gewoon pokemon in het ziekenhuis verschijnen
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:16 schreef timmmmm het volgende:
Slecht nieuws en goed nieuws. Het slechte nieuws is dat ik nog leef en het goede nieuws dat er gewoon pokemon in het ziekenhuis verschijnen
Je kan ook battles doen in gyms en ik geloof zelfs gyms overnemen maar dat moet ik allemaal nog even doorkrijgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:20 schreef sp3c het volgende:
wat moet je nu eigenlijk doen met dat spel?
alleen die beesten vangen op random plekken of gebeurt er ook coole shit?
Volgens mij zit Mani al op level 450.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:32 schreef sp3c het volgende:
voor jongens als Mani is het wel leuk denk ik want die moet anders altijd in de auto wachten als zijn moeder weer zo'n pokkestop moet afwerken
twitter:FrankCrebas twitterde op zondag 10-07-2016 om 22:03:19One of many 2016 @airtattoo highlights was the @f22demo . Great performance at all days! https://t.co/XkbZfRliNa reageer retweet
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:46 schreef sp3c het volgende:
heb je deze foto gezien trouwens?[ afbeelding ]twitter:FrankCrebas twitterde op zondag 10-07-2016 om 22:03:19One of many 2016 @airtattoo highlights was the @f22demo . Great performance at all days! https://t.co/XkbZfRliNa reageer retweet
ik heb al dagenlang geen broekje meer aan
Ja, ook mooi dat hij zo goed contact met al die gasten heeft. Hij komt overal, eindbaas. Als hij zelf vliegt ook dan vraagt hij of ze even tijd voor hem hebben om langs te vliegen en meestal lukt dat ook gewoon. Topshow!quote:
quote:
Ik ga straks nog een rondje, 10 minuutjes of zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:59 schreef anonymoussie het volgende:
Is iedereen Pokemons aan het zoeken?
Ok. Veel gameplezier.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga straks nog een rondje, 10 minuutjes of zo.
nee man, daarvoor moet je naar buiten en shitquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:59 schreef anonymoussie het volgende:
Is iedereen Pokemons aan het zoeken?
Yoki, Mani en timmmmm zijn allemaal buiten.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee man, daarvoor moet je naar buiten en shit
mani zit gewoon op zijn kamertje, die moest zonder eten naar bed weet ik toevalligquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Yoki, Mani en timmmmm zijn allemaal buiten.
volgende keer gewoon kloppen flapdrolquote:
Hij heeft net bevestigd dat ie idd thuis is.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
mani zit gewoon op zijn kamertje, die moest zonder eten naar bed weet ik toevallig
quote:
zonder etenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hij heeft net bevestigd dat ie idd thuis is.
[..]
quote:
Gelukkig heb ik al gegeten.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:40 schreef sp3c het volgende:
als jij bijdehand blijft doen kun je ook zonder eten naar bed
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:46 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb een hele rare pokemon gevangen.
[ afbeelding ]
Dat is een Fylax, met iets te grote oren.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:46 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is een Fylax, met iets te grote oren.
En een bontkraagje.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is een Fylax, met iets te grote oren.
Ok is goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:45 schreef anonymoussie het volgende:
Kunnen we het nu weer over Davids moeder en Fatima's snor hebben?
Had hij een jurk aan?quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:19 schreef d4v1d het volgende:
Ik zag gister iemand lopen met een vieze haatbaard en een telefoon die die overal op aan het richten was.
Volgensmij ving die toen een Magikarp.
Yoki, was jij dat?
Wat moet je daar doen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:06 schreef YokiKater het volgende:
Ik moet zo naar Amsterdam, dat wordt gewoon nasty.
Even iets ophalen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat moet je daar doen?
Jodemons vangen?
Eevee is mijn lievelings.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:46 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
De polies doet ook gewoon mee. https://www.facebook.com/dumpertnl/videos/1714416351905096/quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Reed vannacht dus naar huis. 2 jongens voor mij op de scooter slingeren en stoppen. Waren ze op Pokemonjacht
Is dat deuntje van die tekenfilm?quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De polies doet ook gewoon mee. https://www.facebook.com/dumpertnl/videos/1714416351905096/
Droogquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, over de megafoon van die politieauto.
quote:Volgende samenstellers van de namenlijst valt het op dat het aantal namen dat met de lettercombinatie 'Dj' begint, duidelijk toeneemt. Jongensnamen als Djay, Djayden, Django, Djurre, Djustin en Djim. En meisjesnamen als Djamilla, Djenna, Djuna, Djura en Djoeke.
http://www.bndestem.nl/al(...)indernamen-1.6189872
"Django Unchained"quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:53 schreef Specularium het volgende:
Django, ik ken een hond die zo heet.
Van mij ook, maar Djavid heeft het altijd over dat hij mij gaat djoeken. Volgens mij is dat een taaltje dat hij geleerd heeft op kanaleneiland.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een Friese naam, dat mag wel.
Maar Djavid weegt 46 kilo.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van mij ook, maar Djavid heeft het altijd over dat hij mij gaat djoeken. Volgens mij is dat een taaltje dat hij geleerd heeft op kanaleneiland.
Ok, noem ik je vanaf nu zoquote:
Ja dit werkt niet echt Dyas.quote:
Buiten dat ik geen Pokemon Go kan spelen bevalt ie primaquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben je nog een beetje blij met je Windows telefoon?
De Floppers.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:25 schreef Specularium het volgende:
Efteling heeft de jurk al uit.
[ afbeelding ]
Dit is een grap neem ik aan?quote:
Ik denk dat Sander hier niet blij mee is.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/gerard-joling-avond-op-npo-3/artikel/77361/
Is er al een livetopic?
Ja, doe dan ook eentje op Jolings neus.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dat dat gefilmd wordt door die drone.
Geen idee. Vond het wel opmerkelijkquote:Op donderdag 14 juli 2016 11:42 schreef Specularium het volgende:
Russische theorieën en bewijs zeker?
Daarom, geloof het op dit moment helemaal niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee. Vond het wel opmerkelijk
Laat de BBC wel vaker dit soort dingen zien?quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom, geloof het op dit moment helemaal niet.
Laat eerst dat bewijs maar zien.
Ik ben gewoon lekker vrij vandaagquote:
Heb jij vrienden?quote:
quote:Het had niet veel gescheeld of Gordon zou tijdens de bloedige aanslagen in Nice in de Franse badplaats zijn geweest. Dat laat de zanger weten op Facebook.
"Was dus bijna naar Nice gevlogen om 14e juli te vieren. Op laatste moment afgezegd. Krankzinnig allemaal pffff", aldus Gordon.
Nou en.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Hou je bek heb die foto van jou met hoofddoek nogsteeds
Vetquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja als ik ontplof komt er glitter en poeder uit me
Ik vind de reacties daar op nog triester.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helaas wel
https://www.facebook.com/(...)ts/10154979029714237
En al die onzinnige reacties er onder.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helaas wel
https://www.facebook.com/(...)ts/10154979029714237
Lekker kort en pittig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En al die onzinnige reacties er onder.
Dat was volgens mij toen Prince dood was, dat hij zei dat het een eer was dat Prince hem heeft mogen zien optreden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Die Joling had toch ook een keer zo'n tweet geplaatst?
Oh die jaquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was volgens mij toen Prince dood was, dat hij zei dat het een eer was dat Prince hem heeft mogen zien optreden.
Wat vond Jeroen Krabbé daarvan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was volgens mij toen Prince dood was, dat hij zei dat het een eer was dat Prince hem heeft mogen zien optreden.
Ja zat te twijfelen nadat ik het al had verstuurd. Maar heb nog geen dreig dms gehad dus geloof dat ze het sportief heeft opgevat.quote:
Of ze is nu je adres aan het opzoeken om haar superkracht te laten zien.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zat te twijfelen nadat ik het al had verstuurd. Maar heb nog geen dreig dms gehad dus geloof dat ze het sportief heeft opgevat.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze is nu je adres aan het opzoeken om haar superkracht te laten zien.
Ik stuur alleen lieve zoetsappige dm's.quote:
Wedden dat ik daar een mes in steek.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die durft nog geen eens een pakje boter te bedreigen.
Dat als dreigend genoeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik stuur alleen lieve zoetsappige dm's.
Je wil gewoon een beschuitje met mij eten he!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor de aangifte is het wel handig als je dan nog even je adres stuurt.
Als dat je kan overtuigen om je adres te sturen wel ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je wil gewoon een beschuitje met mij eten he!
Wie niet? Beschuit is lekker.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je wil gewoon een beschuitje met mij eten he!
Weet ik veel, op een muis moet je gewoon stampen. Gekocht of niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:28 schreef Fokker89 het volgende:
Gestampte muisjes eet je toch als de baby dood is geboren?
Ja geloof het wel ja. Maar ik zal elke keer voor die inburgeringscursus.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:28 schreef Fokker89 het volgende:
Gestampte muisjes eet je toch als de baby dood is geboren?
Op 50 cent ook ghhahahahahahahaquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weet ik veel, op een muis moet je gewoon stampen. Gekocht of niet.
Ja. Dat is al 500.000 keer op National Geographic geweest.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Wisten jullie dat de Duitsers langs kampen moesten en zo net na de oorlog?
Dat heb ik dan al die keren gemist. Ik wist het dus niet. Werd dit ook op school verteld?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja. Dat is al 500.000 keer op National Geographic geweest.
Bij mij wel, maar dat ligt denk ik aan de leerkracht. Het is geen basisstof volgens mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan al die keren gemist. Ik wist het dus niet. Werd dit ook op school verteld?
Waarschijnlijk niet. De bevolking moest ook helpen met het ruimen van massagraven en het opruimen van de kampen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan al die keren gemist. Ik wist het dus niet. Werd dit ook op school verteld?
quote:Waarom betaal je borg bij de huur van gereedschap bij de bouwmarkt?
Vandaag behangtafel gehuurd, huur plus borg betaald, dacht dat je daarmee gedekt was als er iets gebeurde. Flikker van de keukentrap bovenop de behangtafel, die kapot is nu.
Bouwmarkt zegt dat het onze verantwoordelijkheid is en anders maar een verzekering af hadden moeten sluiten.
Niemand heeft ons op deze verzekering gewezen vanmorgen.
Waarom werd dit niet algemeen verteld? Is dus de eerste keer dat ik hier van hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. De bevolking moest ook helpen met het ruimen van massagraven en het opruimen van de kampen.
Ik moet daar ook wel eens langs als ik richting Zwolle ofzo ga, is dat bijzonder dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Wisten jullie dat de Duitsers langs kampen moesten en zo net na de oorlog?
Omdat er wereldwijd zo ontiegelijk veel is gebeurd in die jaren dat ze onmogelijk alles kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom werd dit niet algemeen verteld? Is dus de eerste keer dat ik hier van hoor.
Nee maar ik wist niet dat de Duitsers dit moesten doen. Dacht misschien werd het alleen op havo en hoger onderwezen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moet daar ook wel eens langs als ik richting Zwolle ofzo ga, is dat bijzonder dan?
Nou dat de Duitsers graven moesten legen is wel een ding toch :pquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat er wereldwijd zo ontiegelijk veel is gebeurd in die jaren dat ze onmogelijk alles kunnen vertellen.
Er wordt zoveel niet algemeen verteld. Iedereen denkt ook dat het allemaal ome Adolf zijn schuld is, terwijl Eichmann, Göring en vooral Himmler een heel groot aandeel in de holocaust hadden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom werd dit niet algemeen verteld? Is dus de eerste keer dat ik hier van hoor.
Ja maar Adolfje wist het toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er wordt zoveel niet algemeen verteld. Iedereen denkt ook dat het allemaal ome Adolf zijn schuld is, terwijl Eichmann, Göring en vooral Himmler een heel groot aandeel in de holocaust hadden.
Mja, denk dat het voor een gemiddeld geschiedenisboek interessanter is om het over de holocaust en de impact in Nederland te hebben dan over het lot van de gewone Duitse burger. Op school heb ik ook niks gehoord over de de strijd die de Sovjets hebben geleverd bijvoorbeeld, of de oorlogen tussen koloniën in Afrika en Azië.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dat de Duitsers graven moesten legen is wel een ding toch :p
Wat ik mij kan herinneren is dat de Geallieerden kwamen. Oorlog gewonnen en dat toen de processen begonnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, denk dat het voor een gemiddeld geschiedenisboek interessanter is om het over de holocaust en de impact in Nederland te hebben dan over het lot van de gewone Duitse burger. Op school heb ik ook niks gehoord over de de strijd die de Sovjets hebben geleverd bijvoorbeeld, of de oorlogen tussen koloniën in Afrika en Azië.
Ja, maar mensen zien altijd alleen maar Hitler als de grote boeman, nou ben ik geen fan van hem hoor en hij was echt wel knettergek..Helemaal toen hij onder de drugs zat, maar er zat zoveel meer achter, door zoveel andere zieke gasten. Hitler wilde een rijk, een verdeeld rijk waarbij hij de minderheden in aparte regio's kon plaatsen.. dat werd allemaal een beetje lastig en toen hebben die andere mafketels de endlosung bedacht.quote:
Puur op Nederland gericht klopt dat ook redelijk, maar het heet niet voor niets een Wereldoorlogquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat ik mij kan herinneren is dat de Geallieerden kwamen. Oorlog gewonnen en dat toen de processen begonnen.
Ja ik heb dus geschiedenis voor dummies gehad :pquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Puur op Nederland gericht klopt dat ook redelijk, maar het heet niet voor niets een Wereldoorlog
Geallieerden vanuit het westen en zuiden, de Russen vanuit het oosten.. De Russen hebben Berlijn veroverd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat ik mij kan herinneren is dat de Geallieerden kwamen. Oorlog gewonnen en dat toen de processen begonnen.
Is die er dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:13 schreef Specularium het volgende:
Kunnen die staatsgrepen niet gewoon ergens in de middag ofzo?
Ja ik ook hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik heb dus geschiedenis voor dummies gehad :p
quote:
Ja Pokémon Go is nu ook uitgebracht in Turkije, ze willen allemaal een Erdogan vangen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Oeh push bericht
Poging tot coupe in Turkije
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja Pokémon Go is nu ook uitgebracht in Turkije, ze willen allemaal een Erdogan vangen.
Slechte dagen voor je nachtrust ditquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:13 schreef Specularium het volgende:
Kunnen die staatsgrepen niet gewoon ergens in de middag ofzo?
Ja kom er aan...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Kan #teamFP hier me even helpen ofzoZit ik met mijn kankerkop hier die berichten te schrijven joh
Helaas werkt daar de radar nietquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
OMG YOKI![]()
https://twitter.com/Charl(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Ik ga gewoon straks slapen hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slechte dagen voor je nachtrust ditSterkte.
Moet jij niet als manager alles delegeren en zelf geen flikker uitvoeren?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Kan #teamFP hier me even helpen ofzoZit ik met mijn kankerkop hier die berichten te schrijven joh
Die man heeft helaas geen overwicht, en DJMO zit weer leuk te doen met een vergiet op haar hoofd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet jij niet als manager alles delegeren en zelf geen flikker uitvoeren?
Geen tijd, Turkije nummer 1. doei.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
OMG YOKI![]()
https://twitter.com/Charl(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je gek, dat is veel te veel werk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je de reeks in NWS even doorlezen met je dikke luie anus.
Het is al 3 uur lang bezig Wibi.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:02 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb CNN aanstaan. Die covered live.
Breaking News.
Waarschijnlijk heeft die het nog over Nice.quote:
Is het zo warm dan bij jou?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:11 schreef anonymoussie het volgende:
De zomer is begonnen.
Net voor het eerst dit jaar mijn airco lichtjes aangezet.
Trusten jongens.
Dat sowieso. Wat een rare nacht.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk een paar honderd coupplegers, in stilte natuurlijk.
Niet door hebben dat ze het over jou heeftquote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je het nu over LTKDV of David?
Heb je al met je drone gevlogen?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet door hebben dat ze het over jou heeft
Zit er GPS op dat ding?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee. Moet de handleiding nog even doorlezen
Nee. Maar dat heb ik ook niet nodig om je moeder te vinden, die is zo dik dat je haar van 100 kilometer afstand al zietquote:
Dan vond ik mijn grap toch beterquote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn moeder zit er nu op, opstijgen lukt niet echt.
Ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij woont toch gewoon in Nederland?
Nee al voelt het wel zo.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja.
Ben jij op de Noordpool gaan wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |