quote:Op maandag 11 juli 2016 22:34 schreef Specularium het volgende:
Ik zou allemaal van die pokemons op de spoorwegovergang programmeren.
quote:In de jacht op Pokémon zijn meerdere mensen op en bij het spoor gaan lopen. Bij Hattem heeft de politie maandagavond twee mensen van de rails gehaald.
http://www.nu.nl/games/42(...)ekers-van-spoor.html
Ik moest ook aan Harry denken.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)t-actie-van-nintendo
ze lopen d'r echt...
Debiel volk...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik moest ook aan Harry denken.
[..]
Hoort Specu het ook eens van een ander.quote:
Het viel me al een aantal dagen op dat er mensen samen liepen terwijl ze heel intensief met hun telefoon bezig waren.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:14 schreef Karina het volgende:
Op de radio, tv en FOK! lees en hoor ik niets anders dan die pokemonbeesten, maar in realiteit, dus in mijn omgeving, op straat of bij het boodschappen doen of wat dan ook heb ik er totaal niets van gezien, gehoord of gemerkt. Gelukkig
het ruimt wel mooi op natuurlijk... als je dom genoeg bent om er dan heen te gaanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoort Specu het ook eens van een ander.
Hier is het een groot gekkenhuis, fucking veel mensen die het spelen. Veel jongeren natuurlijk. Kom ik aanzetten, staan er een stuk of 10 van die gasten op een pokestop.. "Pokemonfeestje jongens?" je had die koppen moeten zienquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:14 schreef Karina het volgende:
Op de radio, tv en FOK! lees en hoor ik niets anders dan die pokemonbeesten, maar in realiteit, dus in mijn omgeving, op straat of bij het boodschappen doen of wat dan ook heb ik er totaal niets van gezien, gehoord of gemerkt. Gelukkig
Ja het gaat echt de verkeerde kant op, ik vind dat nieuwe liedje van Ariana Grande ook al leuk. Volgens mij heb ik gewoon aids.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja het gaat echt de verkeerde kant op, ik vind dat nieuwe liedje van Ariana Grande ook al leuk. Volgens mij heb ik gewoon aids.
Wat ik al zei, hier dus helemaal niet. Er zijn vlakbij twee speelplaatsen, die kinderen waren gewoon aan het spelen en op de skatebaan verderop (waar meestal wat oudere kinderen spelen) ook niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het viel me al een aantal dagen op dat er mensen samen liepen terwijl ze heel intensief met hun telefoon bezig waren.
Vond ik een beetje vreemd, tot ik gisteren wist wat het was.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:16 schreef timmmmm het volgende:
Slecht nieuws en goed nieuws. Het slechte nieuws is dat ik nog leef en het goede nieuws dat er gewoon pokemon in het ziekenhuis verschijnen
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:16 schreef timmmmm het volgende:
Slecht nieuws en goed nieuws. Het slechte nieuws is dat ik nog leef en het goede nieuws dat er gewoon pokemon in het ziekenhuis verschijnen
Je kan ook battles doen in gyms en ik geloof zelfs gyms overnemen maar dat moet ik allemaal nog even doorkrijgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:20 schreef sp3c het volgende:
wat moet je nu eigenlijk doen met dat spel?
alleen die beesten vangen op random plekken of gebeurt er ook coole shit?
Volgens mij zit Mani al op level 450.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:32 schreef sp3c het volgende:
voor jongens als Mani is het wel leuk denk ik want die moet anders altijd in de auto wachten als zijn moeder weer zo'n pokkestop moet afwerken
twitter:FrankCrebas twitterde op zondag 10-07-2016 om 22:03:19One of many 2016 @airtattoo highlights was the @f22demo . Great performance at all days! https://t.co/XkbZfRliNa reageer retweet
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:46 schreef sp3c het volgende:
heb je deze foto gezien trouwens?[ afbeelding ]twitter:FrankCrebas twitterde op zondag 10-07-2016 om 22:03:19One of many 2016 @airtattoo highlights was the @f22demo . Great performance at all days! https://t.co/XkbZfRliNa reageer retweet
ik heb al dagenlang geen broekje meer aan
Ja, ook mooi dat hij zo goed contact met al die gasten heeft. Hij komt overal, eindbaas. Als hij zelf vliegt ook dan vraagt hij of ze even tijd voor hem hebben om langs te vliegen en meestal lukt dat ook gewoon. Topshow!quote:
quote:
Ik ga straks nog een rondje, 10 minuutjes of zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:59 schreef anonymoussie het volgende:
Is iedereen Pokemons aan het zoeken?
Ok. Veel gameplezier.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga straks nog een rondje, 10 minuutjes of zo.
nee man, daarvoor moet je naar buiten en shitquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:59 schreef anonymoussie het volgende:
Is iedereen Pokemons aan het zoeken?
Yoki, Mani en timmmmm zijn allemaal buiten.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee man, daarvoor moet je naar buiten en shit
mani zit gewoon op zijn kamertje, die moest zonder eten naar bed weet ik toevalligquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Yoki, Mani en timmmmm zijn allemaal buiten.
volgende keer gewoon kloppen flapdrolquote:
Hij heeft net bevestigd dat ie idd thuis is.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
mani zit gewoon op zijn kamertje, die moest zonder eten naar bed weet ik toevallig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |