SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)
44rdbei
Blobje
DaCybrSrfr
De-Hamster
Delibird
DjUntzUntz
Fe2O3
Friday12
Funzel
Hawaii_Tim
houdjemond
Inaithnir
K0fferbak
LastPost
Lenny_Leonard
Lijnloos
PeeJie_
Pensylvania
Picodealion
Rabieluh
RichardRichard
Rockiejj
Sarasi
schuimpjes
Syntos
Tomasso
Xummon
Team Mystic (blauw/Articuno)
AF_
Badr_Harry
Bootje84
Brammetjuh94 - Nawty94
Ceased2Be
Cici - Ceci2580
dimmak
Divje
douche-eendje
Franknfurter
FreekVonk
Hans1988
Ieniminimuis - ufjfsgsy
iBenny
IJsdraakje
Ivw88 - Elveewee88
Joosie200
Koettie
LompeHork
Molurus
Narcotical
o43blondiee
Poekie1993 - Linn93
Reemi
Rruben
Sked
Slimpleton
sweetlady-o
Tjik
Typisch
Team Instinct (geel/Zapdos)
borisz
DaMSWer2
DeLuna
deuk.in.een.pakje.boter
D.U.M.A.N.
esv7
Gesloten
Gutanoth
KaBuf
Kwaitnait
nikky
PrisTheShiz
pussycatdoll
rubensanti
rulerofdeath
SebbeSwensje
Shadowkid053
Skysherrif
ThePlaneteer
toekito
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Kan ik beïnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon Eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 (pokemon) kilometers moet lopen voor ze uitkomen. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Brammetjuh94 op 12-07-2016 13:55:28 ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Het is vrij random, bepaalde regio's hebben een hogere spawnrate voor bepaalde pokemons. Bij mij in de buurt zitten er vaak Staryu's bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:25 schreef peterkailey het volgende:
En hoe wordt er bepaald waar de pokemons verschijnen? Ik hoorde dat er bvb water pokemons bij water worden gezet, hoe wordt dit bepaald? En raken de pokemons ook op naarmate meer mensen mee gaan spelen?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Haha kijk, ik heb nog nooit Pokemon gespeeld/gekeken (hoogstens kaarten op school geruild), dus ik ben er niet echt bekend mee. Is het spel op zich zelf wel leuk (en voor iemand die er niet bekend mee is)?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nostalgie denk ik. Althans, dat is het voor mij.Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.![]()
Vind ik wel, maar ik denk niet meer dat ik daar nu objectief over kan zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Haha kijk, ik heb nog nooit Pokemon gespeeld/gekeken (hoogstens kaarten op school geruild), dus ik ben er niet echt bekend mee. Is het spel op zich zelf wel leuk (en voor iemand die er niet bekend mee is)?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik kan die andere user niet meer quoten maar dat van die Pokemon dude worden en zelf buiten de wereld veroveren klinkt wel lachen
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.![]()
Tevens komen er nu allemaal pokemon in mij op die ik wel heel graag zou willen hebben. zoals die evolutie van Ponyta
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
En hoe wordt er bepaald waar de pokemons verschijnen? Ik hoorde dat er bvb water pokemons bij water worden gezet, hoe wordt dit bepaald? En raken de pokemons niet op naarmate meer mensen mee gaan spelen?Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
Zo fucking irritant dat er in mijn dorp bijna niks zit. Maar 4 pokestops als ik een rondje loop en qua Pokemon zelf zit er ook al niks.
Er zit wel een gym in mijn straat, maar mijn Pokemon zijn nog niet hoog genoeg om over te nemen.![]()
Btw voeg me toe bij Valor!![]()
![]()
Ik denk het wel, maar je kan ook binnen beginnen en tegelijk de afleveringen kijken als tutorial.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Haha kijk, ik heb nog nooit Pokemon gespeeld/gekeken (hoogstens kaarten op school geruild), dus ik ben er niet echt bekend mee. Is het spel op zich zelf wel leuk (en voor iemand die er niet bekend mee is)?
Het is leuker als je bekend bent met pokemon. dan zie je een Psyduck en dan denk je terug aan aflevering 5 waar misty razend wordt omdat psyduck een halve gare is.![]()
Ah ok. Dus dat van die water pok bij water klopt niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het is vrij random, bepaalde regio's hebben een hogere spawnrate voor bepaalde pokemons. Bij mij in de buurt zitten er vaak Staryu's bijvoorbeeld.Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
Dat klop naar mijn ervaring wel, alleen in dun bevolkt gebied zal je minder pokemon vinden en dus ook minder water pokemon.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:30 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ah ok. Dus dat van die water pok bij water klopt niet?![]()
Als je je telefoon naar beneden houdt dan gaat je scherm op zwart, wat dus minder energie kost. De app blijft dan nog wel aan en trilt wanneer er iets in de buurt is.quote:![]()
Hier wel. Als ik kijk naar waar ik woon is het heel logisch dat hier meer waterpokemon zit, daar heb ik er ook al veel meer van dan de rest.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:30 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ah ok. Dus dat van die water pok bij water klopt niet?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Nah dat wordt echt too muchquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:30 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar je kan ook binnen beginnen en tegelijk de afleveringen kijken als tutorial.
Het is leuker als je bekend bent met pokemon. dan zie je een Psyduck en dan denk je terug aan aflevering 5 waar misty razend wordt omdat psyduck een halve gare is.misschien als ik een keer een week ziek thuis zit. Maar kan me wel voorstellen dat dat het wel echt leuk maakt:)
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
Als je de app aan hebt en je houdt je telefoon met de bovenkant naar beneden, wordt het scherm zwart maar blijft hij toch werken. Zo kun je hem dus in je zak steken en toch pokemon vindenquote:![]()
![]()
Je was zo traag, ik wilde verder posten.quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ik heb hiervoor de space-variant gespeeld: Ingress. Dat is hetzelfde spel. Als je het leuk vind om een beetje actief te zijn en ook gamen wel een beetje leuk vind is dit perfect!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Haha kijk, ik heb nog nooit Pokemon gespeeld/gekeken (hoogstens kaarten op school geruild), dus ik ben er niet echt bekend mee. Is het spel op zich zelf wel leuk (en voor iemand die er niet bekend mee is)?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Wil je dan in elk geval de op even fixen 2 topics terug is er een hoop info verdwenen. uitleg over incense enzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je was zo traag, ik wilde verder posten.![]()
Aha nou snap ik hem maar werkt het ook nog als de telefoon op slot gaat?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:34 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Als je de app aan hebt en je houdt je telefoon met de bovenkant naar beneden, wordt het scherm zwart maar blijft hij toch werken. Zo kun je hem dus in je zak steken en toch pokemon vindenYo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Opzich zit er een relatie tussen water en water pokemon, berg en bergpokemon, etc. Maar dit is niet dusdanig zwaar wegend dat je geen waterpokemon op het vaste land kan vinden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:29 schreef peterkailey het volgende:
En hoe wordt er bepaald waar de pokemons verschijnen? Ik hoorde dat er bvb water pokemons bij water worden gezet, hoe wordt dit bepaald? En raken de pokemons niet op naarmate meer mensen mee gaan spelen?
Als een pokemon spawnt kan een X aantal mensen deze vangen/verschijnt deze een X aantal minuten en dan verdwijnt hij weer.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Nee, dat is te overdreven. Je gaat ook andere pokemon bij water vinden en ook waterpokemon niet bij water vinden. maar er zit wel een verband.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:30 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ah ok. Dus dat van die water pok bij water klopt niet?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ik zal even kijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wil je dan in elk geval de op even fixen 2 topics terug is er een hoop info verdwenen. uitleg over incense enzo.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Nice, ga ik proberen!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor de space-variant gespeeld: Ingress. Dat is hetzelfde spel. Als je het leuk vind om een beetje actief te zijn en ook gamen wel een beetje leuk vind is dit perfect!Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
En wat gebeurt er als je telefoon op lock gaat? Blijft het dan nog werken?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Als je je telefoon naar beneden houdt dan gaat je scherm op zwart, wat dus minder energie kost. De app blijft dan nog wel aan en trilt wanneer er iets in de buurt is.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Add mij in de OP onder Team Valorquote:
Gisteren kwam er trouwens een Meowth en Pikachu terwijl die niet bij Nearby stonden. Ik wist niet dat dat kon.Of saté?![]()
Dan zullen die waarschijnlijk net gespwand zijn?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:40 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Add mij in de OP onder Team Valor
Gisteren kwam er trouwens een Meowth en Pikachu terwijl die niet bij Nearby stonden. Ik wist niet dat dat kon.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik kan het niet meer vinden. Heb je linkje?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wil je dan in elk geval de op even fixen 2 topics terug is er een hoop info verdwenen. uitleg over incense enzo.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Done!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:40 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Add mij in de OP onder Team Valor
Gisteren kwam er trouwens een Meowth en Pikachu terwijl die niet bij Nearby stonden. Ik wist niet dat dat kon.
Als er anderen ook in de OP willen, zeg het! Tevens: Je kan ook je IGN (in game name) doorgeven, die komt erachter. Zo kunnen FOK!ers je herkennen
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ja, dat is toch ook zo. Bram van der Vlugt bestaat ook echt.quote:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nice ik ben net baas geworden van de dichtstbijzijndste gym hier. Bij mij spawnen ze btw ook nooit voor m'n deur hoor. Tenzij ik incense aan heb, maar dat wordt dure grap steeds.![]()
Ok, ik snapte dus niets van de pokestops.Liep er heen, maar kon er niets mee. Maar je moet dat ding dus gewoon even een slinger geven. Nu m'n eerste ei gekregen.
Gelukkig zit er een pokestop voor m'n huis, dus ik kan voor het raam staan om die te pakken.
![]()
Ik had hetzelfde. Heeft mij anderhalve dag geduurdquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:45 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik snapte dus niets van de pokestops.Liep er heen, maar kon er niets mee. Maar je moet dat ding dus gewoon even een slinger geven. Nu m'n eerste ei gekregen.
Gelukkig zit er een pokestop voor m'n huis, dus ik kan voor het raam staan om die te pakken.
En ik maar Pokeball nood hebben
GAM / Pokemon Go #3: #team Instinctquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer vinden. Heb je linkje?
het stuk van de pokeballs![]()
Ahhh ik was terug geaan tot #4. Dit is al 5 OP's terugquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
GAM / Pokemon Go #3: #team Instinct
het stuk van de pokeballs
Precies, en ik heet zelf toevallig ook Bram. Dus geloven jullie nu dat ik ze alle 150 binnen heb?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook zo. Bram van der Vlugt bestaat ook echt.![]()
![]()
Team rood, in Rotterdam.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Done!
Als er anderen ook in de OP willen, zeg het! Tevens: Je kan ook je IGN (in game name) doorgeven, die komt erachter. Zo kunnen FOK!ers je herkennen"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"![]()
Team blauw en username van spel is ufjfsgsyquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Done!
Als er anderen ook in de OP willen, zeg het! Tevens: Je kan ook je IGN (in game name) doorgeven, die komt erachter. Zo kunnen FOK!ers je herkennen
Ja ik weetmijn broer was aan het installeren voor mij en toen zei ik doe maar wat. Nou dat heb ik geweten.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Topic gaat behoorlijk hardquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahhh ik was terug geaan tot #4. Dit is al 5 OP's terug![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, en ik heet zelf toevallig ook Bram.Nee, dat niet.quote:Dus geloven jullie nu dat ik ze alle 150 binnen heb?
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Team blauw en username van spel is ufjfsgsy
Ja ik weetmijn broer was aan het installeren voor mij en toen zei ik doe maar wat. Nou dat heb ik geweten.
Fuck the EBU.![]()
Het is ook helemaal niet logisch.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Heeft mij anderhalve dag geduurdEn ik maar Pokeball nood hebben
Er zit dan zo'n leeg vakje bovenin, dus ik dacht dat die misschien gewoon vol moest zijn ofzo.
Heel rondje langs allemaal plekken gelopen, maar overal was dat leeg.
![]()
Ja waarom niet? Je bent de 100e. Er zijn ook al 100 meldingen van mewtwo's.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, en ik heet zelf toevallig ook Bram. Dus geloven jullie nu dat ik ze alle 150 binnen heb?
Het is allemaal zo grappig en orgineel.![]()
Ik vind het trouwens knap dat ik meters maak terwijl ik dus gewoon thuis zit met telefoon.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nog niet, maar ruilen en PvP battles gaan nog wel komen als het goed is.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee.
Je kan niet vechten met je charmander, behalve op Gyms. Je ziet andere mensen niet en je kan ook niet écht samenspelen, behalve bij gyms en door samen te wandelen/gaan.![]()
Ah, Go heeft ook een eigen topic.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
Ja precies, het is ook allemaal niet zo heel moeilijk om ze alle 150 te vinden. Ging bij mij redelijk snel iigquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Je bent de 100e. Er zijn ook al 100 meldingen van mewtwo's.
Het is allemaal zo grappig en orgineel.![]()
![]()
Er staan nog een boel verzoeken in het vorige topic om mensen in de OP te zetten bij de juiste teams. Heb je toevallig zin/tijd om die toe te voegen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahhh ik was terug geaan tot #4. Dit is al 5 OP's terug
Ik zal vast even een lijstje verzamelen als dat je helpt![]()
![]()
Ik heb een pokemon hier op 1 zo'n voetstapje afstand, maar telefoon zit aan de oplader, dus kan niet gaan rondlopen.
Edit: Hij kwam al naar mij toe. Heb Kakuna gevangen.
Fuck the EBU.![]()
Fucking jaloers.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:45 schreef Myraela het volgende:
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Is dat zo bijzonder dan :S (sorry ik ben echt een beginner hierin. Bij mij thuis heb ik één pokestop die ik altijd kan pakken en voor de andere moet ik de tuin inlopen. Verder heb ik drie verschillende pokememons die ik vanuit huis kan vangen...quote:![]()
Team blauw, doe mij maar in de OP.![]()
Overigens... hebben de lijstjes in de OP nog een aanwijsbare functie? Het is niet alsof ik die lijstjes bij me heb als ik op pad ben ofzo.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Bij leven 8 kun je er een Lure opzetten, dan komen er veel Pokémons op aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:57 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder dan :S (sorry ik ben echt een beginner hierin. Bij mij thuis heb ik één pokestop die ik altijd kan pakken en voor de andere moet ik de tuin inlopen. Verder heb ik drie verschillende pokememons die ik vanuit huis kan vangen...Uitvinder van de biersmiley.![]()
OP aangepast! Items toegevoegd. Als jullie nog iets missen dan hoor ik het graag. Namen voor op de lijst mogen ook via DM.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Missende users uit topic #6:
Mystic
Bootje84
RRuben
Hans1988
Divje
iBenny
Joosie200
Valor
Pensylvania
picodealion
Instinct
nikky![]()
Mweh.
Mijn mobiel is continue aan het crashen dus dat gaat een andere mobiel kopen worden. Ook even mijn mobiele abo wat gigabytes geven.Groot fan van User Wotte![]()
Thanks! Ik pas het aan!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:58 schreef picodealion het volgende:
Mystic
Bootje84
RRuben
Hans1988
Divje
iBenny
Joosie200
Valor
Pensylvania
picodealion
Instinct
nikkyNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Je kan FOK! toch gewoon openen mobiel.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:58 schreef Molurus het volgende:
Team blauw, doe mij maar in de OP.![]()
Overigens... hebben de lijstjes in de OP nog een aanwijsbare functie? Het is niet alsof ik die lijstjes bij me heb als ik op pad ben ofzo.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
True, maar doen mensen dat ook echt? Als ze spelers tegenkomen de FOK lijst nalopen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan FOK! toch gewoon openen mobiel.
Nou ja, ieg wel leuk om te weten welke fokkers in welk team zitten, daar niet van.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Waar krijg je nou precies allemaal XP voor? Zometeen in de pauze rondje lopen, incense aanzetten, en een lucky egg gebruiken. Heb al wat dust gespaard. Iemand nog meer tips?
ps: Team Mystic trouwensIGN Elveewee88
![]()
Team Valor!!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Done!
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
Het is denk ik leuker om te zien wanneer mensen in de buurt Gyms hebben. Iemand van FOK! had mijn gyarados al gezien, maar wist niet dat deze van mij was, als voorbeeld.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
ow wow thanks hahaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:58 schreef picodealion het volgende:
Mystic
Bootje84
RRuben
Hans1988
Divje
iBenny
Joosie200
Valor
Pensylvania
picodealion
Instinct
nikkyvor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
Waar moet ik nou vuurpokemon vinden.... eerst dat bos naast me in de fik steken of wa??
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
Niet je ei gebruiken! Tip voor levelen: Spaar al je Piggy, Weedle, Rattata, etc candy. Druk dan na 3 dagen je dubbel XP en level er zo veel mogelijk op!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:02 schreef lvw88 het volgende:
Waar krijg je nou precies allemaal XP voor? Zometeen in de pauze rondje lopen, incense aanzetten, en een lucky egg gebruiken. Heb al wat dust gespaard. Iemand nog meer tips?
ps: Team Mystic trouwensNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
OP aangepast! Items toegevoegd. Als jullie nog iets missen dan hoor ik het graag. Namen voor op de lijst mogen ook via DM.![]()
![]()
Geen idee, ik ben de deur nog niet uit geweest.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
True, maar doen mensen dat ook echt? Als ze spelers tegenkomen de FOK lijst nalopen?
Nou ja, ieg wel leuk om te weten welke fokkers in welk team zitten, daar niet van.
Fuck the EBU.![]()
Misschien leuk om ook de plaats erbij te vernoemen? Of is dat echt onwijs stom? Net zo stom als met 30 28-jarigen naar een lure punt sprinten?quote:"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"![]()
Heb al wat pidgey en Rattata geleveld, ben nu level 10. niet genoeg weedle voor een evolve.. dus maar hopen op nieuwe pokemon tegenkomen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet je ei gebruiken! Tip voor levelen: Spaar al je Piggy, Weedle, Rattata, etc candy. Druk dan na 3 dagen je dubbel XP en level er zo veel mogelijk op!![]()
Zoals een waar FOK!ker betaamt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben de deur nog niet uit geweest."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"![]()
Ik moet 300 meter lopen om bij een pokéstop te komenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:57 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder dan :S (sorry ik ben echt een beginner hierin. Bij mij thuis heb ik één pokestop die ik altijd kan pakken en voor de andere moet ik de tuin inlopen. Verder heb ik drie verschillende pokememons die ik vanuit huis kan vangen...![]()
![]()
Is er trouwens een manier om ingelogd te blijven? Elke keer email + password invullen is wel een beetje irritant.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik klik gewoon op inloggen met Google account en hij logt me automatisch in.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:06 schreef Molurus het volgende:
Is er trouwens een manier om ingelogd te blijven? Elke keer email + password invullen is wel een beetje irritant.![]()
Hier ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:08 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik klik gewoon op inloggen met Google account en hij logt me automatisch in.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Bazen spel
In mijn dorp zijn er wel maar 3 gyms.. wss allemaal door dezelfde user ingenomen. Het spel is hier nog niet zo populair heb ik de indruk.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik hoef de straat maar over te steken en ik sta bij een pokestopquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik moet 300 meter lopen om bij een pokéstop te komenZometeen eens richting die gym + pidgeotto lopen, al kan ik er vast niet in omdat ik maar lvl 2 ben.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Dan kun je ze toch gemakkelijk overnemen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bazen spel
In mijn dorp zijn er wel maar 3 gyms.. wss allemaal door dezelfde user ingenomen. Het spel is hier nog niet zo populair heb ik de indruk.Of saté?![]()
In België zullen ze wel niet begrijpen hoe ze het moeten installerenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bazen spel
In mijn dorp zijn er wel maar 3 gyms.. wss allemaal door dezelfde user ingenomen. Het spel is hier nog niet zo populair heb ik de indruk.![]()
Hier is de dichtstbijzijnde ook 300 meter lopen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik moet 300 meter lopen om bij een pokéstop te komenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
In mijn dorp zie ik nog niet zoveel, maar dat is omdat ik nog niet met m'n foon naar buiten ben gegaanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bazen spel
In mijn dorp zijn er wel maar 3 gyms.. wss allemaal door dezelfde user ingenomen. Het spel is hier nog niet zo populair heb ik de indruk.Pas gisteravond m'n internet omgezet van wifi naar 4g, dus zometeen maar eens kijken. Er zitten iig een pokestop en een gym in de buurt.
Ik zag tevens dat er een mewtwo in de buurt zou zitten, maar dat zal wel die van de mediamarkt zijn
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Niet zeuren bij mij 600 meterquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is de dichtstbijzijnde ook 300 meter lopen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat inloggen heeft als ik het goed begrijp vooral te maken met server issues.
Ik heb het ook niet altijd. (Maar wel vaak.)Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Of we zijn braver en we wachten tot het spel OFFICIEEL is in Belgiëquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:13 schreef Sked het volgende:
[..]
In België zullen ze wel niet begrijpen hoe ze het moeten installeren
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet zeuren bij mij 600 meter
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb gewoon een apk die OFFICIEEL is.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of we zijn braver en we wachten tot het spel OFFICIEEL is in België![]()
Ik heb twee pokestops vlakbij, elk op 100 meter ofzo. Helaas beide net niet bereikbaar vanuit huis.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een apk die OFFICIEEL is.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: