Ik ben nu ook echt een Birdkeeper, ik heb 6 Pidgeotto's/Pidgeots, ik wil ze wel transferren maar ze zijn nu nog een van mijn sterkere Pokemons. Vanavond gaan we eens een speurtochtje houden op andere plekken. Straks na het werk ga ik nog snel langs een pokestop of 10.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Thanks! Komt met het spelen hč! Pigeots zijn trouwens helemaal niet verkeerd. Verdomd lastig te verslaan vaak.
Welk level is iedereen hier eigenlijk?
Ik hoop dat ie snapt dat in tijden van hype dit enkel negatieve PR is?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
typisch weer dat er in de regio Twente alweer de eerste terras houder is die verboden heeft om pokemon te vangen op zijn terras. zeik regio hij moet toch juist blij zijn als er meer mensen naar zijn terras komen.
Wel team geel worden straks he.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook maar even gedownload.
Maar ik faal echt in gooien.![]()
Nu maar wachten of er nog meer in huis spawnen.
Is goed.quote:
Die worden van ons! Welk cp zijn die pokemon in die gyms?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is goed.
Zag dat de twee gyms hier in de buurt nu van rood zijn.
Volgens mij kan hij er wettelijk ook niks tegen doen je mag toch niet bepalen wat mensen op de telefoon doen als ze bij je op het terras zitten ? Dan moet hij smartphones helemaal verbieden op zijn terras.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie snapt dat in tijden van hype dit enkel negatieve PR is?
Of juist niet omdat mensen die juist voor rust en een drankje komen ook graag op een pokemonloos terras zitten. Wellicht toch dat laatste.
Weet ik niet, ben nog geen level 5, dus kan dat nog niet zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die worden van ons! Welk cp zijn die pokemon in die gyms?
Mja het is prive terrein. Je kan verbieden wat je wilt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij er wettelijk ook niks tegen doen je mag toch niet bepalen wat mensen op de telefoon doen als ze bij je op het terras zitten ? Dan moet hij smartphones helemaal verbieden op zijn terras.
quote:
Gewoon alles vangen wat je kan vinden en al shet kan ook je lucky egg inzetten uit je inventory zodat je meteen extra xp krijgt omdat alles wat je vangt nieuw is.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben nog geen level 5, dus kan dat nog niet zien.
Heb net pas mijn eerste twee pokemon (Squirtle (cp13) en Pidgey (cp10))
Hoe kom je aan een lucky egg dan, naast het kopen met coins?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon alles vangen wat je kan vinden en al shet kan ook je lucky egg inzetten uit je inventory zodat je meteen extra xp krijgt omdat alles wat je vangt nieuw is.
te verslaan?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Thanks! Komt met het spelen hč! Pigeots zijn trouwens helemaal niet verkeerd. Verdomd lastig te verslaan vaak.
Welk level is iedereen hier eigenlijk?
Krijg je bij bepaalde levels. Ik heb er nu 2 of 3 gehad (en een paar bijgekochtquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een lucky egg dan, naast het kopen met coins?
Geen idee, ik heb 1 volle set incense en eggs gekocht in het begin. Als je hoger lvl bent krijg je ze iig van hoger lvl worden. Weet niet of je ze van pokestops krijgt op hoger lvl.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een lucky egg dan, naast het kopen met coins?
Ik moet nog werken tot een uur of vijf, dus kan daarna pas de deur uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon alles vangen wat je kan vinden en al shet kan ook je lucky egg inzetten uit je inventory zodat je meteen extra xp krijgt omdat alles wat je vangt nieuw is.
Nergens, dat kan niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe/waar kan ik instellen dat hij de offline map moet gebruiken van Google Maps?
Oh, dacht dat ik dat ergens gelezen had.quote:
Dat werkt niet helaasquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ik dat ergens gelezen had.
Ik doe het ook lekker op mijn fietsje! Lekker swipen en wat pokemons vangen. Pigeots zijn vrij sterk. Ook later halen ze gemakkelijk 800-900 CP. En ze zijn er in overvloed.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:01 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik ben nu ook echt een Birdkeeper, ik heb 6 Pidgeotto's/Pidgeots, ik wil ze wel transferren maar ze zijn nu nog een van mijn sterkere Pokemons. Vanavond gaan we eens een speurtochtje houden op andere plekken. Straks na het werk ga ik nog snel langs een pokestop of 10.
Eigenlijk heel slecht, maar op de route van thuis - werk zitten er een stuk of 7. En er liggen er 5 op een weg met wegwerkzaamheden waar ik maar 30 mag en kan. Dus dan swipe ik snel alle stops![]()
Pokeballs kun je nooit genoeg hebben. Vanavond eens kijken of mijn Gastly de Gym nog goed defend. Misschien kan ik hem zelfs inruilen. Gastlty lvl 110 terwijl ik een Pidgeotto over heb van lvl 220.
Gister gaven sommige mensen dit nog op als tip in het topic om je internet bundel te sparen.quote:
Ik liep daar gisteravond en dacht al dat ik Pokemon spelers zag, overal.. Volgens mij heb ik je gespot, ook al ken ik je verder uiteraard niet. :pquote:
Dat kan, Je moet via de instellingen van je Google Maps je map offline opslaan. Veel data zal het niet schelen, eerder wat batterij.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe/waar kan ik instellen dat hij de offline map moet gebruiken van Google Maps?
Ik wist wel dat ik het gelezen had.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gister gaven sommige mensen dit nog op als tip in het topic om je internet bundel te sparen.
Ik was op een houten longboard of een rode fietsquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:22 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik liep daar gisteravond en dacht al dat ik Pokemon spelers zag, overal.. Volgens mij heb ik je gespot, ook al ken ik je verder uiteraard niet. :p
Ik twijfel of ik het spel ga downloaden of gewoon 'braaf' wacht tot de Nederlandse release.
Dat vind ik al het belangrijkste. En dat eerste heb ik al gedaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat kan, Je moet via de instellingen van je Google Maps je map offline opslaan. Veel data zal het niet schelen, eerder wat batterij.
Voor batterij kun je beter goede 4G hebben dan continue uit range lopen met WiFi.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik al het belangrijkste. En dat eerste heb ik al gedaan.
Als het goed is, heb ik hier toch voornamelijk wel wifi.
Maar ik woon in Zeeland....quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Voor batterij kun je beter goede 4G hebben dan continue uit range lopen met WiFi.
Gyms hier zijn intussen blauw.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb 1 volle set incense en eggs gekocht in het begin. Als je hoger lvl bent krijg je ze iig van hoger lvl worden. Weet niet of je ze van pokestops krijgt op hoger lvl.
Ik moet in zierikzee mn rijbewijs ophalen dus daar ga ik eerst even heen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gyms hier zijn intussen blauw.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik moet in zierikzee mn rijbewijs ophalen dus daar ga ik eerst even heen.
Vriend van me speelde het sinds gister, ging in zn eentje daar de straat p en zei dat ie na een tijdje met 20 man door zierikzee heen liep pokemon go te spelen. Niet normaal dit
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
En we hebben sinds vandaag mobiel internet
Die ronde elektrische dingen? Ik ben even de naam kwijt. Lijken op Pokeballenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie de omtrek van een ronde bol op 3 voetstapjes. Welke pokemon kan dit zijn?
Voltorb of Electrodequote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie de omtrek van een ronde bol op 3 voetstapjes. Welke pokemon kan dit zijn?
Ze doen hier controles, als je Pokemon Go op je telefoon hebt staan word je gearresteerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:22 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik liep daar gisteravond en dacht al dat ik Pokemon spelers zag, overal.. Volgens mij heb ik je gespot, ook al ken ik je verder uiteraard niet. :p
Ik twijfel of ik het spel ga downloaden of gewoon 'braaf' wacht tot de Nederlandse release.
Oh ja, dan weet ik wel welke bedoelt, thanks. Ook geen idee meer, hoe die heten. Al zo lang geleden dat ik de serie op tv heb gezien.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die ronde elektrische dingen? Ik ben even de naam kwijt. Lijken op Pokeballen
Zouden ze een screenshot kunnen sturen? Lijkt me mega slechte PR om nu mensen te bannen die te vroeg begonnen zijn met spelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:40 schreef Aenyo het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren. Vrienden zijn gebanned.
Idd, welk bedrijf gaat zijn meest fanatieke klanten nu straffen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:46 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Zouden ze een screenshot kunnen sturen? Lijkt me mega slechte PR om nu mensen te bannen die te vroeg begonnen zijn met spelen.
Hoezo triest:? Eerder slimme marketing.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:46 schreef Redbullkid het volgende:
Hebben jullie gisteren ook die foto gezien op de Mediamarkts Facebook met een Mewtwo van 3336 cp ofzo.
Maat van me dacht serieus dat het echt was. Sowieso heeft niemand nog een pokemon van 3000 CP noch ultraballs en het spel is niet eens officieel uit in Europa. Dus geloofde er geen pest van.
Wel een hele trieste actie van MM imo
Het spel is natuurlijk wel zwaar overbelast. Dus temporary bans lijken me niet eens zo vreemd. Maar complete telefoon bans is gewoon maf..quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, welk bedrijf gaat zijn meest fanatieke klanten nu straffen?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:46 schreef Redbullkid het volgende:
Hebben jullie gisteren ook die foto gezien op de Mediamarkts Facebook met een Mewtwo van 3336 cp ofzo.
Maat van me dacht serieus dat het echt was. Sowieso heeft niemand nog een pokemon van 3000 CP noch ultraballs en het spel is niet eens officieel uit in Europa. Dus geloofde er geen pest van.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:42 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ze doen hier controles, als je Pokemon Go op je telefoon hebt staan word je gearresteerd.
Nee serieus, je kan hem gewoon downloaden. Er is niks illegaals aan, en die sprookjes dat je telefoon geblocked wordt is grote onzin.
Ik woon in een betonnen doos. Ik heb niet eens GPS in huis joh. Dan moet ik bij het raam gaan staanquote:
Er zijn al mensen die ultra balls hebben, die krijg je op level 20. http://bulbapedia.bulbaga(...)mon_GO#Player_levels Er zijn zelfs al mensen 25 waar je max potions krijgt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:46 schreef Redbullkid het volgende:
Ik heb een raam dat open staat hier. Daardoor kunnen ze binnenkomen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik woon in een betonnen doos. Ik heb niet eens GPS in huis joh. Dan moet ik bij het raam gaan staan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een zooitje gemaakt in mijn keuken om muk's aan te trekken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een raam dat open staat hier. Daardoor kunnen ze binnenkomen.
Er zijn wel al ultraballs, vanaf level 20.quote:
LOL!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:03 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb een zooitje gemaakt in mijn keuken om muk's aan te trekken.
Daarmee trek je alleen Trubbish aanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:03 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:02 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
MysticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:03 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Er was geen Mewtwo te krijgen daar, dus zo slim is die marketing nietquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo triest:? Eerder slimme marketing.
Tuurlijk wel. Dat plaatje gaat heel internet over. Dus gratis reclame. Plus de mensen die het nog geloven ook en de winkel in gaan om te kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:12 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Er was geen Mewtwo te krijgen daar, dus zo slim is die marketing niet
Ja en dan zijn die mensen daar en dan is er geen Mewtwo, die mensen gaan dan echt niks meer kopen in MMquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat plaatje gaat heel internet over. Dus gratis reclame. Plus de mensen die het nog geloven ook en de winkel in gaan om te kijken.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er zat weer een Rattata op m'n balkon, helaas maar cp10, maar wel gevangen
Verder zie ik vlakbij een of andere toren met een roodachtig ding erboven en een pidgetto (denk ik) die daar boven hangt. Is dat een gym?
En dan zien er een paar een leuke aanbieding staan, of een spel wat ze wilde hebben en nemen iets mee. Zo werkt het nou eenmaal met marketing.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:16 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ja en dan zijn die mensen daar en dan is er geen Mewtwo, die mensen gaan dan echt niks meer kopen in MM
Grote kans dat je de juiste apn moet invullen. Moet je even googelen naar je *provider apn* + android/iosquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:19 schreef RRuben het volgende:
Oke, even een noob vraag. Heb net een internetbundel gekocht, maar hoe zet ik die shit aan?Heb al data roaming enzo aangezet maar als ik nu wifi uitzet om te testen doet ie het niet
Ga naar buiten en zoek Pokestops en Gyms. Nee je ziet geen anderen lopen. Vechten kun je in gyms.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:21 schreef kdricklamar het volgende:
Ey ik heb net charmandee dus gevangen
En ik Ben thuis maar ik zie geen Pokémon in de buurt?
Moet ik serieus verder weg gaan lopen om Pokémon te vangen? Of ligt het aan mijn dorpje met 1k inwoners dat ze er niet zijn![]()
En zie je andere mensen ook lopen op dat spel in rl? Is het multiplayer? En hoe kan ik vechten nu met m'n charmander
Roaming is geen ding voor het binnenland. Welke provider/telefoon heb je?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:19 schreef RRuben het volgende:
Oke, even een noob vraag. Heb net een internetbundel gekocht, maar hoe zet ik die shit aan?Heb al data roaming enzo aangezet maar als ik nu wifi uitzet om te testen doet ie het niet
Nostalgie.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:23 schreef peterkailey het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Pokemon Go zo leuk is?
Nostalgie denk ik. Althans, dat is het voor mij.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:23 schreef peterkailey het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:21 schreef kdricklamar het volgende:
Ey ik heb net charmandee dus gevangen
En ik Ben thuis maar ik zie geen Pokémon in de buurt?
Moet ik serieus verder weg gaan lopen om Pokémon te vangen? Of ligt het aan mijn dorpje met 1k inwoners dat ze er niet zijn![]()
En zie je andere mensen ook lopen op dat spel in rl? Is het multiplayer? En hoe kan ik vechten nu met m'n charmander
Oke ga eve kijken thanksquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Grote kans dat je de juiste apn moet invullen. Moet je even googelen naar je *provider apn* + android/ios
Telfort, One plus twoquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Roaming is geen ding voor het binnenland. Welke provider/telefoon heb je?
Imagine Pokemon maar dan real. Ik zet mijn Ash ketchum pet op en ga naar buiten. dan verover ik de wereld en beleef wilde avonturen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:23 schreef peterkailey het volgende:
Nostalgie en het is een zeer (inter)actieve manier van spelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:23 schreef peterkailey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |