quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:03 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb een zooitje gemaakt in mijn keuken om muk's aan te trekken.
Er was geen Mewtwo te krijgen daar, dus zo slim is die marketing nietquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo triest:? Eerder slimme marketing.
Tuurlijk wel. Dat plaatje gaat heel internet over. Dus gratis reclame. Plus de mensen die het nog geloven ook en de winkel in gaan om te kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:12 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Er was geen Mewtwo te krijgen daar, dus zo slim is die marketing niet
Ja en dan zijn die mensen daar en dan is er geen Mewtwo, die mensen gaan dan echt niks meer kopen in MMquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat plaatje gaat heel internet over. Dus gratis reclame. Plus de mensen die het nog geloven ook en de winkel in gaan om te kijken.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er zat weer een Rattata op m'n balkon, helaas maar cp10, maar wel gevangen
Verder zie ik vlakbij een of andere toren met een roodachtig ding erboven en een pidgetto (denk ik) die daar boven hangt. Is dat een gym?
En dan zien er een paar een leuke aanbieding staan, of een spel wat ze wilde hebben en nemen iets mee. Zo werkt het nou eenmaal met marketing.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:16 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ja en dan zijn die mensen daar en dan is er geen Mewtwo, die mensen gaan dan echt niks meer kopen in MM
Grote kans dat je de juiste apn moet invullen. Moet je even googelen naar je *provider apn* + android/iosquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:19 schreef RRuben het volgende:
Oke, even een noob vraag. Heb net een internetbundel gekocht, maar hoe zet ik die shit aan?Heb al data roaming enzo aangezet maar als ik nu wifi uitzet om te testen doet ie het niet
Ga naar buiten en zoek Pokestops en Gyms. Nee je ziet geen anderen lopen. Vechten kun je in gyms.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:21 schreef kdricklamar het volgende:
Ey ik heb net charmandee dus gevangen
En ik Ben thuis maar ik zie geen Pokémon in de buurt?
Moet ik serieus verder weg gaan lopen om Pokémon te vangen? Of ligt het aan mijn dorpje met 1k inwoners dat ze er niet zijn![]()
En zie je andere mensen ook lopen op dat spel in rl? Is het multiplayer? En hoe kan ik vechten nu met m'n charmander
Roaming is geen ding voor het binnenland. Welke provider/telefoon heb je?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:19 schreef RRuben het volgende:
Oke, even een noob vraag. Heb net een internetbundel gekocht, maar hoe zet ik die shit aan?Heb al data roaming enzo aangezet maar als ik nu wifi uitzet om te testen doet ie het niet
Nostalgie.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:23 schreef peterkailey het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Pokemon Go zo leuk is?
Nostalgie denk ik. Althans, dat is het voor mij.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:23 schreef peterkailey het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:21 schreef kdricklamar het volgende:
Ey ik heb net charmandee dus gevangen
En ik Ben thuis maar ik zie geen Pokémon in de buurt?
Moet ik serieus verder weg gaan lopen om Pokémon te vangen? Of ligt het aan mijn dorpje met 1k inwoners dat ze er niet zijn![]()
En zie je andere mensen ook lopen op dat spel in rl? Is het multiplayer? En hoe kan ik vechten nu met m'n charmander
Oke ga eve kijken thanksquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Grote kans dat je de juiste apn moet invullen. Moet je even googelen naar je *provider apn* + android/ios
Telfort, One plus twoquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Roaming is geen ding voor het binnenland. Welke provider/telefoon heb je?
Imagine Pokemon maar dan real. Ik zet mijn Ash ketchum pet op en ga naar buiten. dan verover ik de wereld en beleef wilde avonturen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:23 schreef peterkailey het volgende:
Nostalgie en het is een zeer (inter)actieve manier van spelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:23 schreef peterkailey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |